Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimą4 maršrutas nuo spalio 1d. važiuos iš Islandijos plento į Juozapavičiaus prospektą. Pro Parodos kalną. Šiuo maršrutu važiuos tik solariai. Tai patvirtinta, nes jame dirbsiu. 2 maršrutas važiuos ratu. Islandijos plentas, pro Parodos kalną į Kauno pilį. Iš Pilies pagal sena maršrutą.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimą4 į klinikas tikiuosi užsuks? 2-tro maršruto trasa labai keista... Bet matyt dabar neturi galimybių pakoreguoti tinklą, nutiesus 2 KT tinklo dalį į kalną galėtų būti jungtis ir su Donelaičio gatve (naujos kryžmės leidžia viena kryptimi važiuojančiam troleibusui nepertraukti maitinimo) su sujungimu ties sporto stotele.
Štai koks didis 4-rto maršruto atgimimas. Per centrą ir dar vien tik solaris troleibusai, o dar visai neseniai šiuo maršrutu važinėjo aprūdijusi škoda (berods 232) veždavusi po kelis keleivius, kelis kart per dieną
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąAntrojo maršruto trasa tokia todėl, kad šiame maršrute dirbs ne tik soliariai. Nusileisti nuo kalno sugebės ir skoda 14tr, o štai į kalną užkopti jau nebegalėtų. Kadangi į kalną užvažiuoti gali tik solaris troleibusai, tampa visiškai aišku, kodėl būtent jie važinės 4-rtu maršrutu.
Štai koks didis 4-rto maršruto atgimimas. Per centrą ir dar vien tik solaris troleibusai, o dar visai neseniai šiuo maršrutu važinėjo aprūdijusi škoda (berods 232) veždavusi po kelis keleivius, kelis kart per dieną
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąDėja matomai neesi važiavęs Kaune troleibusais piko metu, net dienos metu kai kuriuo laiku buna troleibusai apypilniai. Piko metu ir pilni 1,5, 7,14, 15 su 16 , tai tikrai pertraukiamais grafikais pravers ilgi. O ilgų planuojama 2-6 troleibusus pirkti pagal galimybes.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMačiau aš juos piko metu ir dieną. Ir 14 tada mane tikrai nustebino, nes juo ryte į centrą mačiau važiuojant kur kas mažiau žmonių, nei 13 iš centro. O šiaip ko gero jau seniai Kaune nemačiau pilno troleibuso, kaip kad būna Vilniuje. Netgi nuotraukų nėra, kur troleibusai būtų pilni.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąteisingai pastebeta, kad savoka pilnas troleibusas Kaune jau yra uzmirsta. Dazniausiai uzgrustas priekis, del priekiniu duru ilaipinimo tvarkos, taciau, kad nebutu kur pojos pastatyti - to jau kaune seniai nemaciau.
Comment
-
Truputį juokinga diskusija, ale kurio miesto transportas labiau prigrūstas, lyg tai būtų geriau negu neprigrūstas. VT turi važiuoti tokiu dažnumu, kad transporte būtų patogu keleiviams judėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Studijas pradėjusieji studentai, į miestą po vasaros atostogų sugrįžę miestiečiai susiduria su problema – nėra kur nusipirkti elektroninių bilietų kortelių. Reikia gerokai pasivaikščioti po spaudos kioskelius, kol keleiviai atranda vietas, kur dar turi laisvų bilietų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąteisingai pastebeta, kad savoka pilnas troleibusas Kaune jau yra uzmirsta. Dazniausiai uzgrustas priekis, del priekiniu duru ilaipinimo tvarkos, taciau, kad nebutu kur pojos pastatyti - to jau kaune seniai nemaciau.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad gan dažnai važiuoja sutinku, bent kas 9min. Bet iki Vilniaus keleivių srautų toloka... Bet čia tik privalumas manau.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKaune is vis nera keleiviu srauto... Keliones paskirtis studentams i univera, ir moterims i darba. Vilniuje ir dienos metu keleiviu pilna... Per retai vaziuoja arteriniai troleibusu marsrutai 2,4,6,7,16,19. labai suprastejo susisiekimas su Antakalniu.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune žymiai mažiau gyventojų, paprastesnis nuosavo automobilio turėjimas/išlaikymas. Kaune gyvenant tokiuose Šilainiuose ar Aleksote, labai nepatogus VT. Be to nors ir susitraukę, yra mikriukai, bus matyt kaip jiem seksis prie keleivių srautų pristaikyti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune gyvenant tokiuose Šilainiuose ar Aleksote, labai nepatogus VT.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąAš pats gyvenu Šilainiuose ir dirbu KTU'ne studentų gatvėj. Į darbą važiuoju 10, o šiuo metu ir 34 autobusais. Tai galiu pasakyti, kad važiavimas yra nepatogus būtent dėl pergrūstų autobusų. 10 nors ir dažnas, rytais galėtų būti ir dar dažnesnis, nes jau nuo trečios stotelės durys sunkiai beatsidaro dėl prisikimšusių žmonių. Tas pats ir su 34 ypač kai jis ėmė užsukinėti į Klinikas - nuo Šilainių poliklinikos viduj praeiti nebeįmanoma. Todėl į darbą kas antrą dieną važiuoju automobiliu, kas trunka max 15 minučių. Tuo tarpu VT trunka nuo 30 iki 50 min perpildytais, tvankiais autobusais. VT darbo tikslais važiuoju tik iš solidarumo. Tad sunkiai sutikčiau, kad vežioja orą ir nereikalingi dažnesni reisai ar talpesnės transporto priemonės. Bent piko metu.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.09.03, 21:10.
Comment
Comment