Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai faktas, bet valdžiai atrodo troleibusai lėti ir jų reikia atsisakyti, nors atnaujinus kreives ir visur sumontavus žmoniškus greitaėgius iešmus ir kryžmes pasakyčiau troleibusai gretesni būtu ir už autobusus. Pagal taisykles per gretaėgius iešmus galima važiuoti iki 30km/h

    Comment


      Paprieštaraučiau,troleibusai darosi pasenusi technologija,todėl žiūrima į ateitį be jų.Dėl to ir atsisakė tiesti liniją į šilainius.Dabar ieškoma kitų alternatyvų galėsiančių pakeisti troleibusus nebūtinai tai gali būti būtent elektriniai autobusai.Aš neturiu nieko prieš troleibusus,bet nelabai įsivaizduoju po 10 metų tuos pačius lėtus ir senus troleibusus,bet kaip minėjo Gintaras663 apie greitaeigius iešmus ir kryžmes galėtų valdžia pagalvoti ir apie juos,o ne būtent elektrinius autobusus.

      Comment


        Kaune jau yra nemažai greitaėgių kryžmiu ir iešmu pvz, Taikos pr link aklųjų , Iš autobusu stoties link geležinkelio stotis , gretaėgiai yra tie kurie yra elektroniškai perjungiami jungikiu (Plačiau negaliu pasakyti kaip ir kas) ar greitaėgis ar ne įrodo šalia iešmų ant stulpo esanti melinai šviečianti rodiklytė.

        Comment


          Dėkui už info.O aš vis galvodavau ką reiškia tos rodyklės.

          Comment


            Praeitą vasarą gi naujas BP patvirtintas, ko taip dejuojat? Joks naikinimas ten nenumatytas.
            Va, Parodos ir K. Petrausko g. tai ir tiesia pagal BP.

            Comment


              Čia gi vyksta eilinis politiko stumiamas prognozavimas kas bus ateity kai jo jau nebus poste... Kol kas nulio verti žodžiai.

              Comment


                Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                Čia gi vyksta eilinis politiko stumiamas prognozavimas kas bus ateity kai jo jau nebus poste... Kol kas nulio verti žodžiai.
                Dar yra ir nepadaryti darbai. Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso? Suprantu, kad autobusai buvo prastesnėje padėtyje ir juos atnaujinti trūks plyš reikėjo, tačiau visiškai ignoruoti pagrindinės miesto VT rūšies atnaujinimą neatrodo labai išmintinga.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Dar yra ir nepadaryti darbai. Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso? Suprantu, kad autobusai buvo prastesnėje padėtyje ir juos atnaujinti trūks plyš reikėjo, tačiau visiškai ignoruoti pagrindinės miesto VT rūšies atnaujinimą neatrodo labai išmintinga.
                  Pritariu,ŠKODOS gi neamžinos.Vistiek reikės priimti kažkada sprendimą dėl naujų troleibusų.

                  Comment


                    Aš prognozuoju, jog jie pradės pirkti naudotas Škodas, gal ir kito modelio troleibusus (Soliariai?), vėliau po truputį pirks elektrinius autobusus, kol troleibusų liks vis mažiau (ir pradės naikinti KT tose linijose kuriose troleibusų nebereiks).

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso?
                      Būtent! Jeigu plečiamas kontaktinis tinklas ir planuojama leisti naujų maršrutų, tuomet išlaikyti patogų susisiekimą troleibusais bus gana sunku. Daugelis troleibusų yra atgyvenę, todėl būtina juos naujinti. Bet kol kas situacija tokia, kad pinigai KT tiesimui panaudoti (kad nedulkėtų), o ar kas juo važiuos ar ne, nelabai kam ir rūpi

                      P.S. Beje, ar Jūs naudojatės KVT realiu laiku sistema? Pastaruoju metu aš niekaip negaliu prisijungti prie šios sistemos, visuomet būna "užlūžusi".

                      Comment


                        P.S. Beje, ar Jūs naudojatės KVT realiu laiku sistema? Pastaruoju metu aš niekaip negaliu prisijungti prie šios sistemos, visuomet būna "užlūžusi".

                        Man jau ji gal porą dienų neveikia,o ir šeip labai dažnai lūžta.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Naujas KT gerai, bet šitiek metų nei vieno naujo troleibuso?
                          Kaip tai nei vieno naujo troleibuso? Prieš keletą metų buvo nupirkta partija Solaris troleibusų, ir būtent naujų (o ne iš sąvartyno). Yra gera proga ir toliau pirkti Solaris troleibusus, jais formuoti ir atnaujinti parką, vistiek tikriausiai jau ir bazė yra, ir personalas apmokytas. Ir įvaizdžiui tik pliusas, kai parką sudaro vienos, maksimum dviejų markių transporto priemonės.

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Kaip tai nei vieno naujo troleibuso? Prieš keletą metų buvo nupirkta partija Solaris troleibusų, ir būtent naujų (o ne iš sąvartyno). Yra gera proga ir toliau pirkti Solaris troleibusus, jais formuoti ir atnaujinti parką, vistiek tikriausiai jau ir bazė yra, ir personalas apmokytas. Ir įvaizdžiui tik pliusas, kai parką sudaro vienos, maksimum dviejų markių transporto priemonės.
                            Sakai prieš keletą metų?Gal prieš 8 ką?Ne tiek ir mažai laiko praėjo nuo naujų troleibusų pirkimo ir negirdėjau,kad artimiausiu metu pirks.Aišku būtų labai smagu jei parkas artimiausiu metu bent kiek atsinaujintu.

                            Comment


                              Šeip Kaune nebutu tiek daug troleibusu solarių tik kad 001-021 partija buvo skirta Ispanijos miestui, o jie atsisakė nes netiko kažkas o Kaunas nupirko juos aišku ši partija yra minkštesnės važiuoklės nei vėlesni. Tai realiai jei ne Ispanu atsisakyti troleibusai nežinia kokios spalvos dabar būtų troleibusai.

                              Comment


                                Buvo paskelbta, kad Talinas atsisako troleibusu, va ir bus jum nauju Soliariu

                                Comment


                                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                  Šeip Kaune nebutu tiek daug troleibusu solarių tik kad 001-021 partija buvo skirta Ispanijos miestui, o jie atsisakė nes netiko kažkas o Kaunas nupirko juos aišku ši partija yra minkštesnės važiuoklės nei vėlesni. Tai realiai jei ne Ispanu atsisakyti troleibusai nežinia kokios spalvos dabar būtų troleibusai.
                                  Vo kaip! Įdomu. Negirdėjau tokios Soliarių pirkimo priešistorės (kad ispanai atsisakė).

                                  Comment


                                    Jei atkreipėte dėmesi žiemą visi Solariai troleibusai šalti nes šildymas buvo montuotas šiltoms vietovėms, jokių pečiukų nėra o šilto tik iš tų vietų kur prie grindų yra grotelės. Tuo pačiu dėl sėdynių kietumo.

                                    Comment


                                      Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                      Jei atkreipėte dėmesi žiemą visi Solariai troleibusai šalti nes šildymas buvo montuotas šiltoms vietovėms, jokių pečiukų nėra o šilto tik iš tų vietų kur prie grindų yra grotelės. Tuo pačiu dėl sėdynių kietumo.
                                      Na man asmeniškai tai nešaltą būdavo važiuoti.

                                      Comment


                                        Jo, pastebėjau kad Soliariuose žiemą šaltoka (bet Škodose - tikrai šalta, ten nejungia jokio šildymo). O kas dėl sėdynių? Negi ispanai užsakinėjo su kietomis sėdynėmis? Ar dėl to ir atsisakė, kad buvo kietos?

                                        Comment


                                          Tiksliai negaliu pasakyti nes tai žino tik patys Ispanai. Bet visko gali būti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X