Kaip suprast 11 apylanką?
Duobėta ir siaura Vėjo gatve važiuos?
Nuo šių metų birželio 16 d. iki liepos 20 dienos vykdant vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklų klojimo darbus sustabdomas eismas Josvainių gatvėje nuo sankryžos su Naujakurių g. iki sankryžos su Vėjo g. 11-ojo maršruto autobusai iš Kauno klinikinės ligoninės ir atgal važiuos Josvainių g., Naujakurių g., Baltijos g., Vėjo gatve, toliau įprasta trasa.
Kodėl 2Lt būtų nesąmoninga kaina dabar perkant už 2.40Lt (ar taitinkamai 1 ir 1.20) ?
Negana to patogumas, kad nereikia krapštyti monetų, bei patogumas, kad gali persėsti nemokamai.
Griežtai raginu tuojau pat nusipirkti kortelę ir pajusti naudą.
Nusiperku kortelę tarkim , domėjausi - ji 6 LT kainuoja. Bet jei čia žada apmokestinti , kad auto turiu , tai kas tada? Tada viešas nemokamas bus? Tikrai taip nebus. O jei apmokestina automobilius , tada iš principo po miestą su juo važinėsiu ir jokio viešojo nesirinksiu , nes aš už jį moku , tai kam jam stovėt kieme jei iš mano kišenės lt nubyra "kažkam"? Kažkokia nesamonė.
Nusiperku kortelę tarkim , domėjausi - ji 6 LT kainuoja. Bet jei čia žada apmokestinti , kad auto turiu , tai kas tada? Tada viešas nemokamas bus? Tikrai taip nebus. O jei apmokestina automobilius , tada iš principo po miestą su juo važinėsiu ir jokio viešojo nesirinksiu , nes aš už jį moku , tai kam jam stovėt kieme jei iš mano kišenės lt nubyra "kažkam"? Kažkokia nesamonė.
o kai neturėsi už ką pavalgyti tai tikrai naudosies VT ir su šypsena.
Nusiperku kortelę tarkim , domėjausi - ji 6 LT kainuoja. Bet jei čia žada apmokestinti , kad auto turiu , tai kas tada? Tada viešas nemokamas bus? Tikrai taip nebus. O jei apmokestina automobilius , tada iš principo po miestą su juo važinėsiu ir jokio viešojo nesirinksiu , nes aš už jį moku , tai kam jam stovėt kieme jei iš mano kišenės lt nubyra "kažkam"? Kažkokia nesamonė.
Į vaikų darželį su tokiais principais.
O šiaip rašei, kad "nesamoningos kainos" su e-bilietu, o aš tave pataisiau, kad kaip tik geresnės kainos + nemokamas persėdimas + patogumas nekrapštyti monetų kas kart.
Kad tokiu zmoniu neverta itikinet. Kam reikia, tai zino viesojo transporto privalumus. Kitiem gi svarbiau visa alga ant kuro palikt ir stumt koks lievas musu VT
Nusiperku kortelę tarkim , domėjausi - ji 6 LT kainuoja. Bet jei čia žada apmokestinti , kad auto turiu , tai kas tada? Tada viešas nemokamas bus? Tikrai taip nebus. O jei apmokestina automobilius , tada iš principo po miestą su juo važinėsiu ir jokio viešojo nesirinksiu , nes aš už jį moku , tai kam jam stovėt kieme jei iš mano kišenės lt nubyra "kažkam"? Kažkokia nesamonė.
Tamstai trūksta šiek tiek supratimo. Siūlau pasidomėti apie automobilių sukeliamą žalą aplinkai ir kiek valstybei kainuoja tiesti, platinti ir atnaujinti kelių infrastruktūrą - būtent dėl to ir būtų mokami automobilių mokesčiai - kad nebūtų begalinės privataus transporto plėtros, kuri yra dabar. Nes tai reikalauja milijoninių išlaidų iš valstybės biudžeto kasmet. Ir tai vien tik dėl žmonių, įpratusių patogiai važiuoti asmeniniu automobiliu, ir dažnai po vieną. VT, įvedus automobilių mokestį, nemokamas ir neturėtų būti - nes tai visai nesusiję.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Man yra milžiniškas privalumas e.bilietas : Galiu važuoti su kiek noriu persėdimu kad ir kiekvienoj stotelėj persėsti , kadangi važuoju per diena minimum su 4 autobusais/troleibusais man e.bilietas atsiperka per 2 savaites ilgiausiai. Ir nereikia kaip ir minėjo krapštyti pinigų ir trugdyti vairuotojui atlikti savo darbą.
Ir tai vien tik dėl žmonių, įpratusių patogiai važiuoti asmeniniu automobiliu, ir dažnai po vieną.
Yra aibė kitų priežasčių, kodėl žmogus naudojasi nuosavu automobiliu. Tačiau tie, kas naudojasi tik VT, šito niekada nesupras.
P.S. Asmeniškai turiu ir automobilį, ir važinėju VT.
Kol jie turės pinigų nusipirkti elektrobusus, troleibusai važinės iki 2050... Tik bijau, kad nesugalvotų, iki kol turės pinigų elektrobusus nusipirkti, išardyti KT ir paleisti paprastus autobusus, arba nustoti juos remontuoti ir apleistų taip, kaip jie padarė Vilniuje... Matyt, KT atkarpą per Vydūno al. galima pamiršti...
Jei ES skirs pinigų tiesti KT per Vyduno al tai kodėl gi ne tiesti ir sau kažkiek į kišenę pinigų isidėti. Ir beto ta pati KT galėtu parduoti.
Aš vis dar tikiuosi, kad čia tiesiog tokie madingi pasakymai apie troleibusų atsisakymą atseit labai tolimoje perspektyvoje, kuriant kažkokį "pseudomodernų" įvaizdį. O planai apie KT plėtrą juk yra ir turėtų būti vykdomi.
Comment