Aplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTokių išsigimusių miesto VT priemonių nėra (beveik?) niekur civilizuotame pasaulyje. Jei toks geras dalykas neabejoju, kad ir ten būtų atsiradę tokie mikrobai
Tie kas už juos pasisako papraščiausiai nenutuokia kaip turi atrodyti padorus padoraus miesto VT.
Jau tai yra svarus argumentas, kodėl vertėtų atsisakyti šio sprendimo bent jau šalies sostinėje.
O kituose šalies miestuose palikti nebent sekant Kauno pavyzdžiu, čia maršrutinių taksi išvaizdą numatoma sunorminti, ir nusimato, kad atrodys jie labai padoriai (jai tik langai nebus visai juodi). Numatoma, kad netgi vairuotojas dėvės uniformą.
Kauno maršrutiniai taksi žengia į naują erą
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...era-798-423787
Beje, man rodos dar nebuvo:
Pirmosios modernios viešojo transporto stotelių stoginės Kaune bus įrengtos šį rudenį
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...eni-798-425158
Paskutinis taisė R.A.M.; 2014.06.08, 14:14.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąRealiai mastant gerbiamas forumieti - neturi automobilio. Pats sutiktum mokėti už automobilį? Už tai , kad jį turi. Manau ne. Kuro kaina šiuo metu nekyla , vidurkis dyzelino išeina apie 4,50 Lt už litrą , benzino 4,65. Dėl detalių negaliu pasakyti nieko. Troleibusams kuro nereikia , jie elektra varomi. Jiems yra kitos sutartys nei paprastiems mums vartotojams.
Troleibusams elektra ir yra kuraswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąArba mane ne taip supratai, arba apsimeti. Sakau, kad KitoksBrolis durnina mus, cituodamas iš konteksto ištrauktą citatą ir ją gretindamas kitame kontekste.
Jus mane vadinat "durnintoju", tačiau esate kaip banda, kuriai netiesiogiai vadovauja vienas "įtakingas" šio forumo asmuo (nesakysiu, jis žino apie ką aš).
Taigi mokėkite apginti savo nuomonę ir įsitikinimus iki galo, o ne kasdien keisti savo nuomonę. Čia skirta ne Jums asmeniškai, čia bendrai visiems forumiečiams, kurie lengvai pasiduoda provokavimui. Nes kitaip ir išeina, kad nereikia įgyvendinti išsivysčiusių šalių pavyzdžius, susijusius su traukiniais, nes mums tai netinka, bet čia pat reikia įgyvendinti tų pačių išsivysčiusių šalių pavyzdžius su VT. Nepamirškite, gerbiamieji, išsivysčiusios šalys visose transporto srityse yra lyderiai, taip kad skirstyti jų sistemas į "tinka" ir "netinka" tiesiog yra nekorektiška.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąJus durninat patys save šitame forume. Visi iki vieno esate kuo nors nepatenkinti VT srityje, tačiau atmetate bet kokius įmanomus pakeitimus. Pvz., lėtas VT? Kai kas siūlo keisti tvarkaraščius, kad sumažinti trasos įveikimo laiką. Čia pat atsiranda žmonių, kurie teigia, kad "VT negali greičiau važiuoti, VT suluš pakeliui su tokiu greičiu, VT ir taip greitai važiuoja" ir t.t. Taigi diskusijai įsibėgėjus, jau dauguma pritaria, kad su greičiu viskas tvarkoje, tiesiog reikia įvesti naują VT rūšį. Atsiranda nauja diskusija, vieni teigia, kad mums reikia metro, kiti teigia, kad reikia BRT, treti teigia, kad tramo. Tačiau atsiranda šio forumo "intelektualai", kurie nepatenkinti viskuo, visus geriausius pasaulio pavyzdžius atmeta ir praėjus kažkiek laiko, jau dauguma vėl pakeičia savo nuomonę. Puikus to pvz. - gerbiamas forumietis Pilaitis, kuris buvo aršus kovotojas už troleibusus, tačiau diskusijų metu greitai pakeitė nuomonė, vėliau vėl ir galiausiai nori tik metrotramvajaus. Tokių pvz. šiame forume yra daug.
Jus mane vadinat "durnintoju", tačiau esate kaip banda, kuriai netiesiogiai vadovauja vienas "įtakingas" šio forumo asmuo (nesakysiu, jis žino apie ką aš).
Taigi mokėkite apginti savo nuomonę ir įsitikinimus iki galo, o ne kasdien keisti savo nuomonę. Čia skirta ne Jums asmeniškai, čia bendrai visiems forumiečiams, kurie lengvai pasiduoda provokavimui. Nes kitaip ir išeina, kad nereikia įgyvendinti išsivysčiusių šalių pavyzdžius, susijusius su traukiniais, nes mums tai netinka, bet čia pat reikia įgyvendinti tų pačių išsivysčiusių šalių pavyzdžius su VT. Nepamirškite, gerbiamieji, išsivysčiusios šalys visose transporto srityse yra lyderiai, taip kad skirstyti jų sistemas į "tinka" ir "netinka" tiesiog yra nekorektiška.
O kad žmonės keičia nuomonę, tai rodo arba jų nebrandumą, arba tiesiog galutinės nuomonės nesusiformavimą (netvirta nuomonė). Galbūt oponentai stipriau išsako nuomonę ir taip palūžta. Visa tai stebėti išties įdomu. Juk taip, žiūrėk, ir kitokių nuomonių atsiranda. Ir argumentai gimsta... Aš į tai žiūriu gan ramiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąRealiai mastant gerbiamas forumieti - neturi automobilio. Pats sutiktum mokėti už automobilį? Už tai , kad jį turi. Manau ne. Kuro kaina šiuo metu nekyla , vidurkis dyzelino išeina apie 4,50 Lt už litrą , benzino 4,65. Dėl detalių negaliu pasakyti nieko. Troleibusams kuro nereikia , jie elektra varomi. Jiems yra kitos sutartys nei paprastiems mums vartotojams.
Parašė R.A.M. Rodyti pranešimąDeja, tokia VT rūšis yra populiari bene išimtinai "post-sovietskame prastranstve" bei neturtingose-egzotiškose Azijos šalyse.
Jau tai yra svarus argumentas, kodėl vertėtų atsisakyti šio sprendimo bent jau šalies sostinėje.
O kituose šalies miestuose palikti nebent sekant Kauno pavyzdžiu, čia maršrutinių taksi išvaizdą numatoma sunorminti, ir nusimato, kad atrodys jie labai padoriai (jai tik langai nebus visai juodi). Numatoma, kad netgi vairuotojas dėvės uniformą.
[/URL]
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSu automobilių apmokestinimu yra visiška nesamonė. Beto galėtų atpiginti ne tik E - bilieto kainas , bet ir vienkartinius perkančius pas vairuotoją.
Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportu
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąButent automobiliu apmokestinimas yra tai, ko reikia Apmokestinus automobilius butu galima isstumti visus 5k lt ir maziau kainuojancius lauzus, daugiau apkrauti viesaji transporta ir siek tiek galiausiai normalizuoti situacija keliuose. Nera jokioj europoj normalu, kai pacanas 18tam gimtadieniui gauna bimbala 318i compact arba A4 uz 3k lt ir su juo issitasko galiausiai. Masinu kiekis keliuose taip pat sunkiai koreliuoja su ju kiekiu kiemuose Aisku su salyga, kad tas mokestis butu paremtas CO2 ir masinos amzium, o ne is lempos sugalvotu variklio turiu.
Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJuokas juokais, bet tokia idėja būtų visai gera.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIdėja, niekuo nesiskirianti nuo Seimo "naktinių reformų". Šiaip mokestis už orą irgi būtų visai įmanomas. Siūlau įsidarbinti tam tikrose struktūrose, uoslę kaip nurėžti pinigus turite.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei norim judet i prieki, kazka keisti reikia, visiems gerai visuomet nebus. Savaime VT nepageres, o keliasdesim litu per metus, lasas juroj daugeliui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nu nereikia nusifantazuoti. Mokestis turi būti susietas su variklio galia, mašinos amžiumi ir kuro rūšimi. Elektromobiliams, invalidų spec. transportui mokesčio nebūtų. Pensininkams, kitiems invalidams galima būtų taikyti lengvatą. Bet tik vienam registruotam automobiliui šeimai, o ne savininkui. Ir iki tam tikros variklio galios.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nereikia nusifantazuoti. Mokestis turi būti susietas su variklio galia, mašinos amžiumi ir kuro rūšimi. Elektromobiliams, invalidų spec. transportui mokesčio nebūtų. Pensininkams, kitiems invalidams galima būtų taikyti lengvatą. Bet tik vienam registruotam automobiliui šeimai, o ne savininkui. Ir iki tam tikros variklio galios.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNereikia tik dramatizuoti. Kiekvienas turi savo nuomonę - ją ir išsako. Jei tai nori vadinti durninimu, vadink Pasaulis neidealus - čia nuomonių sutapimai reti.
O kad žmonės keičia nuomonę, tai rodo arba jų nebrandumą, arba tiesiog galutinės nuomonės nesusiformavimą (netvirta nuomonė). Galbūt oponentai stipriau išsako nuomonę ir taip palūžta. Visa tai stebėti išties įdomu. Juk taip, žiūrėk, ir kitokių nuomonių atsiranda. Ir argumentai gimsta... Aš į tai žiūriu gan ramiai.
Kalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąKalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu
Comment
Comment