Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tačiau kam tada nutiesti laidai iš Parodos g. į Vytauto pr. ir iš Vytauto pr. į Parodos g.?

    Comment


      Kaip kam? Parodos gatve juk važiuos troleibusai ir kur jiems toliau važiuoti?

      Comment


        Kam jie nutiesti, jei troleibusai važiuos K. Donelaičio/Kęstučio gatvėmis.
        Tiesa, Kęstučio gatve važiuoti nusiledus nuo kalno galima. Bet kažkaip nematyt ženklų linijai ties Žemės Ūkio Rūmais nuo K. Donelaičio g. link Žaliakalnio.

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Kam jie nutiesti, jei troleibusai važiuos K. Donelaičio/Kęstučio gatvėmis.
          Tiesa, Kęstučio gatve važiuoti nusiledus nuo kalno galima. Bet kažkaip nematyt ženklų linijai ties Žemės Ūkio Rūmais nuo K. Donelaičio g. link Žaliakalnio.
          Tikrai važiuos nuo Parodos tiesiai į stotį ir atgal kažkuris maršrutas. Būtų absurdas, jei taip nebūtų. Ir greičiausiai tai bus T1, nes jei leistų T2, reikėtų mąstyti apie kažkokį apsisukimą ties stotimi.

          T2 mano manymu iš viso nesikeis. Juk kažkada T1 važiavo Panemunė - Nemuno g., o T2 kaip važiuoja dabar ir visiems buvo gerai. Dabar, turint persėdimo galimybę, keleiviams vėl turės būti gerai. Manau, kad transporto skyrius mąsto būtent šitaip.
          Paskutinis taisė disident; 2014.05.28, 20:21.

          Comment


            Galėtų taip T2 apsisukti: Parodos g. - Vytauto pr. - Kęstučio g. - I. Kanto g. - Nemuno g. - Gimnazijos g. - Šv. Gertrūdos g. - Laisvės al. - E. Ožeškienės g. - K. Donelaičio g. - Parodos g.
            Šitaip ties Vilniaus gatve prieš 12 metų T5 sukdavosi.

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Galėtų taip T2 apsisukti: Parodos g. - Vytauto pr. - Kęstučio g. - I. Kanto g. - Nemuno g. - Gimnazijos g. - Šv. Gertrūdos g. - Laisvės al. - E. Ožeškienės g. - K. Donelaičio g. - Parodos g.
              Šitaip ties Vilniaus gatve prieš 12 metų T5 sukdavosi.
              Tokiu atveju gaunasi, kad T1 ir T2 labai dubliuoja vienas kito trasas. Mažai prasmės.

              Comment


                Parašė disident Rodyti pranešimą
                Tokiu atveju gaunasi, kad T1 ir T2 labai dubliuoja vienas kito trasas. Mažai prasmės.
                T1 tada važiuotų Parodos g. ir Vytauto pr. link stoties.

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  T1 tada važiuotų Parodos g. ir Vytauto pr. link stoties.
                  Tai tą ir turėdamas mintyje pasakiau, kad trasos dubliuotųsi visuose Sukilėliuose, Utenos g., K. Petrausko g., Parodos g. Tavo siūlomas T2 variantas yra visai neblogas, tačiau vargu ar atperka nepatogumus keleivių iš Savanorių pr. Negalime iš visur į visur padaryti maršrutų, reikia pasirinkti.

                  Comment


                    Bet laidai nuo Vytauto pr. į Parodos g. jau pakabinti.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Bet laidai nuo Vytauto pr. į Parodos g. jau pakabinti.
                      Nu tai logiska, T1 vaziuos Vytauto-Parodos, Parodos-Vytauto
                      T2 vaziuos Donelaicio-Vytauto
                      T3 Donelaicio-Parodos, Parodos-Vytauto

                      Ar ne?

                      Comment


                        Tai 3 troleibusas toliau veš orą nes dubliuos 2 troleibusą po to 15 su 16. kažkaip TS labai prastai dirba ir patys VT veda i nuostolius ir važinėja pustuščiai.

                        Comment


                          Kažkaip iki trumpinimų oro neveždavo.

                          Comment


                            Šiaip geriausias dabartinis 2-o troleibuso maršruto variantas. Jei paleistų Parodos gatve šį maršrutą, gautųsi "garbės ratas" pasiekiant Kauno pilį nuo Sukilėlių prospekto
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Na, nors kažkas vėl sakys, kad pilstom iš tuščio į kiaurą su maršrutų planavimu... Manau, kad T1 reiktų paleisti per Parodos g., Vytauto pr. ir į stotis/šančius. T2 palikti koks yra (su užsukimu į klinikas), arba po pilies nukreipti į centrą iki Kęstučio, po to vėl iki pilies ir vėl į klinikas pro Savanorių pr., arba padaryti žiedinius maršrutus T2: Islandijos pl. - Klinikos - Savanorių pr. - Kauno pilis - Donelaičio g. - Parodos kalnas - Sukilėlių pr. (Nevažiuojant pro klinikas) - Islandijos pl. ir T4: Islandijos pl. - Sukilėlių pr. - Parodos kalnas - Kęstučio g. - Kauno pilis - Savanorių pr. - Klinikos - Islandijos pl. (Bet vėl dubliuotųsi per daug transporto Sukilėlių pr., Utenos g.).

                              Bet tai tik pamąstymai, bus matyt šių metų gale...
                              Paskutinis taisė Lich; 2014.05.29, 00:01.

                              Comment


                                Reikia paleist dar kelis naujus marsrutinius taksi, aisku nepamirst uzkelt stavkes vairuotojam, kaip tai padare su esamais marsrutais. Ir problemos butu pilnais issprestos.Aisku reikia palikt tuos 7 naujus marsrutus kur kautra yra laimejus.

                                Comment


                                  Užmiršk savo tuos mikrobus su stafkėm apie kurias tu čia taip meldiesi. Atgyveno tie mikrobai , jei labai nori juos vairuot važiuok i rusija ar dar kokia neišsivysčiusia šalį ir vairuok ją. Manau didžioji dalis entuziastų yra prieš mikrobus tai tikiuosi sutiks su manim.

                                  Comment


                                    Nu kam į Rusiją? Kaune galima irgi - rajoniniai mikrobai, įvažiuojantys giliai į miestą, kol kas niekur nedings.

                                    Comment


                                      81, 97, 99, 102 reikia trumpinti iki Senamiesčio.
                                      Vietoj 120 darbo dienomis reikia palesti kas kokias dvi valandas ir 25 autobusą.
                                      50 laisvai galėtų būti miesto nuo Mastaičių iki Šiaurės pr.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        81, 97, 99, 102 reikia trumpinti iki Senamiesčio.
                                        Vietoj 120 darbo dienomis reikia palesti kas kokias dvi valandas ir 25 autobusą.
                                        50 laisvai galėtų būti miesto nuo Mastaičių iki Šiaurės pr.
                                        Tai jei gerai supratau, rajoninius ir trumpins iki pilies? Pagal logika isliks turbut is minetu tik 102.

                                        Comment


                                          Kažkas jau buvo užsiminęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X