Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai mano pasiūlyta trasa, kuria šio maršruto autobusai kursuoja nuo 2010 m. rugsėjo. Siūlymą argumentavau, kad iš Kauno oro uosto būtų tiesioginis susisiekimas su centre esančia Donelaičio g.Grafikai trasoje sudaromi ne maršrutui atskirai, bet visiems. Jei tarp vienos stotelės ir kitos stotelės nustatytas laikas 2 min., tai jis taikomas absoliučiai visiems maršrutams. Priešingu atveju prasidėtų vilkimasis arba lenktyniavimas, o troleibusams išvis - skubėjimas arba vėlavimas. Ne piko metu reikėtų 1 min. sumažinti laiką atkarpoje Laisvės alėja - Kauno pilis ir Kauno pilis - Laisvės alėja.
Comment
-
AMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKurgi as pasimeciau daugiau, primink. O suprasti taip, kad maniau, kad is oro uosto vaziuojant vaziuoja ne petrausko, bet pro centra, o is stoties vaziuoja ta pacia kryptim kaip ir anksciau (pro petrausko). Tuo labiau, kad suklaidino gedimino stoteles zenklas, kur surasyti visi marsrutai ir kuriame nebuvo parasytas 29 marsrutas (kas turetu but padaryta jei jau tiek laiko jis ten vaziuoja)
Comment
-
Kauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės
Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.
http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąAMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.
Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės
Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.
http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868
Atvaizdas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKauno miesto viešojo transporto stotelėse - naujos švieslentės
Kauno miesto viešojo transporto stotelėse įrengtos aštuonios naujo tipo švieslentės. Jos įrengtos svarbiausiose viešojo transporto stotelėse. Iš šių stotelių nuimtos senesnio tipo švieslentės bus įrengtos kitose stotelėse įvairiuose miesto rajonuose.
http://www.kaunas.lt/index.php?1687384868
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNereikia važiuoti iki Partizanų g. Partizanų-Stotis kryptis yra visiškai aptarnaujama 7, 15, 16 troleibusais, susisiekimą su Žaliakalniu jie turi puikų (10, 21, 37 autobusai). Kita vertus, susisiekimo su Žaliakalniu visiškai neturi Petrašiūnai, tai būtų bent kažkokia prasmė, nors ir tai, pagrindinis keleivių srautas vis tiek bus Islandijos-Klinikos-Stotis dalyje. Tas važiavimas į Petrašiūnus būtų iš esmės tik dėl to, kad prie stoties nėra kur apsisukti padoriai troleibusui.
Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąAMIKO, kokią būtų tavo nuomonė, taipogi ir kitų forumiečių, apie naują maršrutą važiuojančią per Parodos kalną. Maršrutas būtų toks: 17. Islandijos plentas-Partizanų g. O maršrutas eitu šiomis gatvėmis: iš Islandijos sustojimo, Š.Prospektas, Sukilelių prospektas, užsukant i Klinikas, Utenos g., K.Petrausko,Parodos kalnu, Vytauto pr.,Tunelio g., Baršausko g.,Kovo 11-osios g.,Krevės pr.,Partizanų galinis pūnktas. Ir aišku atgal tuo pačių maršrutų.
Argumentuoju:
1. Maršruto trasa per ilga (kadangi dubliuos esamus maršrutus).
2. Kaunui nebereikia naujų ilgų maršrutų, nes esami puikiai išveža srautus.
3. Jau ir dabar Baršausko g. yra iš dalies nuostolinga, nes keleivių yra mažiau, negu troleibusų maršrutų ten pravažiuoja.
Kad patenkintum mano smalsumą ir kontrargumentuotum tuo pačiu, atsakyk į klausimus:
a) Kodėl trasa tokia ilga?
b) Kodėl ji fiktyviai dubliuoja kitus maršrutus?
c) Kas būtų šio maršruto keleiviai?
d) Koks šio maršruto santykis su esamais maršrutais? (ką reikėtų retinti, dažninti, siekiant normalizuoti padidėjusias išlaidas dėl naujo maršruto sukūrimo).
e) Ar naujasis maršrutas su tokia ilga trasa rastų tiek keleivių, kad apsimokėtų jį išlaikyti?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNereikia važiuoti iki Partizanų g. Partizanų-Stotis kryptis yra visiškai aptarnaujama 7, 15, 16 troleibusais, susisiekimą su Žaliakalniu jie turi puikų (10, 21, 37 autobusai). Kita vertus, susisiekimo su Žaliakalniu visiškai neturi Petrašiūnai, tai būtų bent kažkokia prasmė, nors ir tai, pagrindinis keleivių srautas vis tiek bus Islandijos-Klinikos-Stotis dalyje. Tas važiavimas į Petrašiūnus būtų iš esmės tik dėl to, kad prie stoties nėra kur apsisukti padoriai troleibusui.
Mano siūlymas, tad, yra: T17: ISLANDIJOS PL. - K.PETRAUSKO G. - PETRAŠIŪNAI. Islandijos pl., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V.Lašo g., Tvirtovės al., Utenos g., K.Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Tunelio g., K.Baršausko g., R.Kalantos g., T.Masiulio g.
Paaiškinsiu, kodėl dejuoju.
Atsiradus e. bilietui ir baigus diegti jį galutinai (pasiūlius bilietus su perlipimu), bus reorganizuojamas maršrutų tinklas taip, kad būtų kuo mažiau maršrutų (tai leistų sukurti logišką sistemą, kai viena kryptimi važiuoja 1, o ne keli vienas kitą dubliuojantys maršrutai). Keleiviai jau nuo šiandien turi būti pratinami prie naujų įpročių, todėl tinklas turi būti vystomas atsižvelgiant į:
1. Didžiausi keleivių srautai pervežami vienu maršrutu.
2. Iš miesto pakraščių važiuojama dviem maršrutais.
3. Tarp mikrorajonų, kai nėra didelio keleivių poreikio, važiuojama dviem maršrutais.
Tarp Žaliakalnio ir Petrašiūnų piko metu yra tiesioginis susisiekimas T4, kitu metu lengva pasiekti važiuojant iki miesto centro ir perlipant.
Tavo T17 siūlymas iš dalies neblogas, tada T5 būtų retinamas. Vietoj dabartinio T5 d.d. piko metu intervalo 11-14 min. padaryčiau 14-18 min. Į centrą ir pilį iš Petrašiūnų keleiviai važiuotų T5, o T17 būtų privežamasis maršrutas. Tačiau šis variantas anaiptol nėra geras, kadangi neįmanoma T5 ir T17 suderinti taip, kad nebūtų nuostolio. Juk T17 Šiaurinėje dalyje bus populiarus, o nuo stoties link Petrašiūnų bus pustuštis, tuo tarpu T5 šioje atkarpoje dėl važiavimo į centrą bus populiarus.
Geriausia T17 leisti iki Tilto g., kompensuojant nuo T1 nuimti 1 troleibusą ir visiškai panaikinti T6.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai gi idejau vakar jau tokia nuotrauka...kas per zmones, nepaskaito forumo ir daro savo...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei perkant vienkartinį talonėlį reiks mokėti brangiau už tokius persėdimus, tai velniop tokia sistemą tada. Ir važiuoti į miestą bus galima, tik turint nuolatinį bilietą. Priešingu atveju spėju keleivių labai sumažės ir daugelis persės į mikriukus. Jie veža ir greitai, ir tiesiogiai, ir be jokių perlipimų .Paskutinis taisė kempas; 2011.01.21, 20:13.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąJei perkant vienkartinį talonėlį reiks mokėti brangiau už tokius persėdimus, tai velniop tokia sistemą tada. Ir važiuoti į miestą bus galima, tik turint nuolatinį bilietą. Priešingu atveju spėju keleivių labai sumažės ir daugelis persės į mikriukus. Jie veža ir greitai, ir tiesiogiai, ir be jokių perlipimų .
O dėl persėdimo į mikriukus tai siūlau nepersūdyti. Juos anksčiau ar vėliau reikės išgrūsti iš Kauno centro.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai gi idejau vakar jau tokia nuotrauka...kas per zmones, nepaskaito forumo ir daro savo...
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNuotrauka visai ne tokia. Be to, įdėjau straipsnio nuorodą, kuriame aprašoma, kas kaip kodėl.
reikia būti atidesniam ir pavartyt forumo puslapius su jom ir taip viskas aišku kas ir kaip...bereikalingas dubliavimas gavosi.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPerlipant kainuos antras bilietas pigiau, negu pirmasis. Dar važiuojant su perlipimu galima bus naudoti 1 val. bilietą, kol kas dėl kainų sunku pasakyt, nes jas priims Taryba.
O dėl persėdimo į mikriukus tai siūlau nepersūdyti. Juos anksčiau ar vėliau reikės išgrūsti iš Kauno centro.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąanalogiška o ir vakar mes išlinksniavom tas švieslentes naujas nuo...iki
reikia būti atidesniam ir pavartyt forumo puslapius su jom ir taip viskas aišku kas ir kaip...bereikalingas dubliavimas gavosi.
Comment
Comment