Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIsvis, kazin kokia nauda is tu kameru? Teko vaziuoti vakare naujuoju Solariu, tai keli girti pacanai garsiai keikesi, uzkabinejo keleivius, bei siukslino autobuse, o vairuotojas kaip niekur nieko...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąVairuotojas nuo tų pacanų būtų pats gavęs galvon , patikėk. Todėl jie ir nesikiša.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąVairuotojo biznis ne eit drausmint visokių veikėjų, o išsikviest policiją. Kaip greičiau ir efektyviau tą padaryti, nežinau. Taip pat mintis kyla, kad ir "Argus" galėtų drausminti tokius veikėjus. Pvz, vairuotojas per raciją praneša apie neramumus, tada "Argus" nustoja gaudyt zuikius ir operatyviai važiuoja daryt tvarkos. Keleivių požiūris į kontrolę ir nuomonė apie VT tikrai pagerėtų.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kur laukti konkurso nugaletojai,jokios informacijos tautai?Taip pat sake, kad nebrangs vienkartiniai bilietai, deja siandien raso kad jie brangsta iki 2 lt perkant kioske,mausto kaip nori ir kiek nori tuos musu zmogelius,o jie ir toliau tyli.
http://www.kaunas.lt/index.php?660378609Paskutinis taisė uksas; 2014.02.28, 21:23.
Comment
-
http://www.kvt.lt/index.php?id=690
Nauji tarifai. Is niekur neminetu dalyku - naktiniam transporte nebegalios terminuoti bilietai.
Comment
-
Jie ir toliau pirks is vairuotoju,jei nereiketu pirkt korteles, kuri galioja apie 4 metus ir moket po 8 lt, tai galbut ir pasiteisintu ,bet kai reikia dar dadet, tai tikrai jos nepirks kurie vazineja ne pastoviai, cia buvo genelus ismislas pabrangint, bet isejo kaip visada visiskas snipstas, o vairuotojui dar didesnis darbas skaiciuojant centus ir vakare priduodant kasa.Paskutinis taisė uksas; 2014.03.03, 20:33.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttp://www.kvt.lt/index.php?id=690
Nauji tarifai. Is niekur neminetu dalyku - naktiniam transporte nebegalios terminuoti bilietai.
Ar įmanoma tą patį el. bilietą papildyti ir terminuotu ir vienkartiniais bilietais?
Kitas dalykas, kad naktiniai pasidarys mažiau patrauklūs, nes jau esant 3 žmonėms kompanijoje, labiau apsimoka važiuoti taksi, nei pirkti 3 bilietėlius iš vairuotojo, o jei dar įvertintume didžiulį kelionės laiko skirtumą tarp naktinio VT ir taksi, tai naktinis VT pasidaro nelabai patrauklus.
Palaikau sprendimą branginti vienkartinius bilietus, tačiau sprendimas dėl naktinio transporto gali tiesiog nužudyti visai jau prigijusį Kaune naktinį transportą.Paskutinis taisė disident; 2014.03.02, 09:32.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNesąmonė ta naktinių nauja tvarka dėl vieno dalyko: tarkim aš turiu terminuotą "nuolatinį", kuris negalioja naktiniuose. Tai gaunasi, kad turiu pirkti atskirą VT kortelę su eiliniais vienkartiniais bilietais, jei nenoriu pirkti iš vairuotojo?
Ar įmanoma tą patį el. bilietą papildyti ir terminuotu ir vienkartiniais bilietais?
Kitas dalykas, kad naktiniai pasidarys mažiau patrauklūs, nes jau esant 3 žmonėms kompanijoje, labiau apsimoka važiuoti taksi, nei pirkti 3 bilietėlius iš vairuotojo, o jei dar įvertintume didžiulį kelionės laiko skirtumą tarp naktinio VT ir taksi, tai naktinis VT pasidaro nelabai patrauklus.
Palaikau sprendimą branginti vienkartinius bilietus, tačiau sprendimas dėl naktinio transporto gali tiesiog nužudyti visai jau prigijusį Kaune naktinį transportą.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan atrodo, ar dabar Kauno naktiniuose maršrutuose galioja tokia pati tvarka, kaip ir Vilniaus naktiniuose?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Kitas dalykas, kad naktiniai pasidarys mažiau patrauklūs, nes jau esant 3 žmonėms kompanijoje, labiau apsimoka važiuoti taksi, nei pirkti 3 bilietėlius iš vairuotojo, o jei dar įvertintume didžiulį kelionės laiko skirtumą tarp naktinio VT ir taksi, tai naktinis VT pasidaro nelabai patrauklus.
Palaikau sprendimą branginti vienkartinius bilietus, tačiau sprendimas dėl naktinio transporto gali tiesiog nužudyti visai jau prigijusį Kaune naktinį transportą.
Comment
-
Autrolis kaip visada nutyli,antradienio vakara 8 mars, 284 troleibuso vairuotoja sumuse du apsvaige chuliganai, gyvos vietos neliko...ejo drausminti ir gavo neblogai...o Sirvinskas sako reikejo uzsidaryti kabinoje...va tau ir virsininko patarimas,o jei butu islauze tureklus, tai kaltas vairuotojas...
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąAutrolis kaip visada nutyli,antradienio vakara 8 mars, 284 troleibuso vairuotoja sumuse du apsvaige chuliganai, gyvos vietos neliko...ejo drausminti ir gavo neblogai...o Sirvinskas sako reikejo uzsidaryti kabinoje...va tau ir virsininko patarimas,o jei butu islauze tureklus, tai kaltas vairuotojas...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
O neturi vairuotojai mobiliu telefonu ir teises kviesti policija? Arba pranesti dispeceriui, kad jis iskviestu? Dispeceris juk mato esamo trol/autobuso vieta esamu laiku. Galu gale visada galima irengti aliarmo mygtuka kazkur pas vairuotoja kabinoje. Vienu paspaudimu dispeceris suzinotu, kad yra beda ir reik pagalbos.
Comment
-
Dėl rekonstrukcijos nuo Kovo 17 d. uždaroma K.Petrausko g.
http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/03/0.../#!image-70328
Įdomu kaip VT apvažiuos K.Petrausko g. ? Per Vydūno al. ar per Centrą ir Savanorių kalną ?
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŽmonės bijo jiems skambinti... Nes kažkokiu tai būdu tie chuliganėliai sužino kas juos pridavė...
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąCia konkretus faktai ar VBS? Nes nelabai tikiu. As esu nekarta skambines, niekas nieko nesuzinojo. Galu gale jei kviestu troleibusu parkas, neitu gi su visa imone aiskintis. Cia manau labiau bijojimas buti aktyviu, nes visada lengviau uzsimerkti.
Comment
Comment