Parašė centras85
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, suklydau, bet tas esmės nekeičia. Ta kilpa žiede yra nereikalinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKilpa labai reikšminga. Į Klinikas keleivių srautai dideli, būtent dėl saugumo, kad nereikėtų žmonėms būriais eiti per gatvę, įrengta dvipusio eismo stotelė, kuri ten yra labai seniai ir tai pasiteisina. Jei stotelė žiede būtų vienpusio eismo, tai kita kryptimi atvykę keleiviai turėtų eiti Eivernių g. pėsčiųjų perėja. Padidėtų pėsčiųjų srautai toje vietoje, prastėtų mašinų pralaidumas Eivenių g., sumažėtų pėsčiųjų saugumo rodiklis.
Dėl žiedo perkrovų tas saugumas darosi abejotinas - troleibusas braukia su veidrodžiu per stovinčius ant šaligatvio žmones - jei būčiau 5 cm aukštesnis, gerą guzą būčiau gavęs vienąkart iš troleibuso veidrodžio ten ;D Taip pat bobutės ropoja į važiuojamą dalį, kad įsibrautų į mikriukus.
Taip pat kyla ir orientacijos problema - miesto svečiai pastoviai nesusigaudo, ar čia "į šiaurę" ar "į stotį".
Pigiai ir šikinėdami tai čia tai ten problemos neišspręsim.
Realiai sprendimo būdą matau tik tokį:
1) Klinikos pasistato su miesto parama daugiaaukštę automobilių aikštelę
2) Iš seno žiedo ir šalia esančios senos automobilių saugojimo aikštelės Klinikų teritorijoje suformuojamos dvi naujos stotelės su atskirom vietom trol, autob, ir mikram. Pėsčiųjų perėja - šviesoforas/viadukas/požeminė.
Kainuos aišku daug, bet panašu į tai, kad Klinikos darosi vienas iš nedaugelio objektų, dėl ko žmonės atvyksta į Kauną. Taigi, gerinti ten infrastruktūrą yra tikrai verta.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąLogikos tame aišku yra, bet manau taip įrengta ne dėl saugumo, o dėl to, kad kažkada Klinikos buvo galinė stotelė.
Parašė disident Rodyti pranešimąDėl žiedo perkrovų tas saugumas darosi abejotinas - troleibusas braukia su veidrodžiu per stovinčius ant šaligatvio žmones - jei būčiau 5 cm aukštesnis, gerą guzą būčiau gavęs vienąkart iš troleibuso veidrodžio ten ;D Taip pat bobutės ropoja į važiuojamą dalį, kad įsibrautų į mikriukus.
Parašė disident Rodyti pranešimąTaip pat kyla ir orientacijos problema - miesto svečiai pastoviai nesusigaudo, ar čia "į šiaurę" ar "į stotį".
Parašė disident Rodyti pranešimąPigiai ir šikinėdami tai čia tai ten problemos neišspręsim.
Realiai sprendimo būdą matau tik tokį:
1) Klinikos pasistato su miesto parama daugiaaukštę automobilių aikštelę
2) Iš seno žiedo ir šalia esančios senos automobilių saugojimo aikštelės Klinikų teritorijoje suformuojamos dvi naujos stotelės su atskirom vietom trol, autob, ir mikram. Pėsčiųjų perėja - šviesoforas/viadukas/požeminė.
Kainuos aišku daug, bet panašu į tai, kad Klinikos darosi vienas iš nedaugelio objektų, dėl ko žmonės atvyksta į Kauną. Taigi, gerinti ten infrastruktūrą yra tikrai verta.
Esamomis sąlygomis problemą būtų galima išspręsti mano jau ankstesniame komentare pateiktu modeliu. O šiaip ten geriausiai pasiteisintų mano minėtas terminalas, ir nereikėtų jokių stotelių Eivenių g. - viskas tilptų viename plote, kur dabar yra žiedas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
palikite ramybeje jus tas klinikasDDD ten niekas nieko artimiausius 10 metu nieko nekeis
Kauno pilies stotelese jau sumontuotos naujosios didesnes svieslentesPaskutinis taisė OneMillion; 2011.01.19, 20:23.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąpalikite ramybeje jus tas klinikasDDD ten niekas nieko artimiausius 10 metu nieko nekeis
Kauno pilies stotelese jau sumontuotos naujosios didesnes svieslentes
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIš akies sprendžiant, aštuonios ar dešimt eilučių atvykstančiam transportui vietoj senesnių keturių, kas Centre yra labai svarbu, nes viešojo transporto srautas yra pakankamai intensyvus ir važiuoja daug įvairių maršrutų autobusų bei troleibusų.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąo kas per švieslentės? kuo jos kitokios? kiek tokių dar bus pakeista?Parašė ikarusas Rodyti pranešimąTaip,bet bent jau kolkas vistiek rodo tik 4 eilutes,vėl lenkam bus darbo ir uždarbiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNaujos didesnės švieslentės su galimybe rodyti ir papildomą informaciją (reklamą). Jei neklystu, jas nupirko savivaldybė iš savo biudžeto. Ankstesnės, nukabintos vietoje naujųjų, bus užkabintos naujose vietose. Taigi Kaune maždaug atsiranda maždaug dešimčia švieslenčių daugiau.Ar tikrai vėl lenkai laimėjo konkursą? Ar tu tuo įsitikinęs?
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąGal kas numano ar žino kokie troleibusų maršrutai važiuos/galėtų važiuoti planuojama nutiesti linija Petrausko ir Parodos gatvėmis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąPatikekit manim. Sitos revizores nepaperkamos. Iskart ju nepamatysi. Jos moka uzsimaskuot. Ir jos klajoja po visa miesta. Sugeba pagauti nusikaltimo vietoje. Nuobaudos neapskusi, vietoje suraso akta ir vairuotojas pasiraso. O del vaziavimo anksciau laiko pagal grafika, yra viskas usfiksuota kompiuterija ir po darbo vairuotojui pakisamas aktas.Galima anksciau vaziuoti iki 2 minuciu. O del studentu idarbinimo revizoreis, tai tikrai yra gera mintis. Manau pageretu ir VT aptarnavimo kokybe.
Gedukai,deje,dispecere sake galima vaziuoti pliuse iki minutes,o Rima nuo 025 nuskalpavo ir uz 20sekundziu,tipo anksciau pravaziavo. O kas liecia revizoriu idarbinima,tai mum jau uztenka tu dvieju moteraiciu,pakankamai uztektinai nuskalpuoja,o jai dar studentus priimtu i revizorius tai is vis nei ausies negaletum pasikrapstyti....
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąNuo vasario mėnesio bus vėl pakeisti troleibusu grafikai. Bus vasaros grafikai. Bent vakar apie tai kalbejo Autrolio valdzia. Cia kalbu apie Kauna.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment