nežinau, man tai atrodo kat kontaktinis troleibusų tinklas kaip tik teikia tam tikro estetinio žavesio. Panašiai kaip tramvajų KT. Juk net ir Zuokas tai akcentuoja, kad tramvajus suteikia miestui atitinkamą įvaizdį . Taigi, ekologiško transporto kontaktinis tinklas yra labiau gero tono ženklas, o ne estetinis trūkumas. Apskritai, manau, kad Lietuvai, o ypač Kaunui labai pasisekė, kad turi tokio tipo ekologišką transporto rūšį, tikrai neįsivaizduoju už kokius pinigus tai būtų galima padaryti "šiais laikais" (jau nekalbu apie alternatyvaus ekologiško VT diegimo perspektyvas)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Siekiant didinti viešojo transporto priemonių greitį keičiami pas vairuotojus perkamų bilietų įkainiai
http://kaunas.lt/index.php?551471689
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSiekiant didinti viešojo transporto priemonių greitį keičiami pas vairuotojus perkamų bilietų įkainiai
http://kaunas.lt/index.php?551471689
Comment
-
“Kauno autobusai” švenčia jubiliejų
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/02/0...#ixzz2sdzkMTAw
yra nuotraukų
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąŠvieslentėse autobusų viduje irgi praslenka sveikinimai.
„Pilnas“ bilietas iš vairuotojo kainuos 2,4 Lt. O kiek kainuos už pusę kainos, už penktadalį kainos?
Siaip gerai pastebejai del nepilno pranesimo spaudai. Taip pat neakcentuota, kad su el. bilietu nebrangs (?) vienkartiniai (tik terminuotu pirkejai buvo nuraminti pranesime).
Comment
-
Parašė Tautvis Rodyti pranešimąGal ir gerai, mažiau spūsčių susidarys prie priekinių durų, nors vistiek atsiras tokių kurie pirks už 2,4 Lt, lietuviai tokia tauta, sunkiai pereina prie kažko naujo kai jau pripratę pirkti iš vairuotojų.
prajuokinot pabrangins tai nepirks , nejuokinkit dar daugiau prasdes veluoti kol parduos bilietus visiems, o pelnas matomai eis rinkimu reklamai, galiu pasakyt ne to galo pradeda su velavimais ir tt padarytru nemokama pravaziavima tai ir mikrai patys isnyktu o dabar naikina teisiasi ir taip toliau nu vien zodziu bardakas ir tiek nera protingo seimininko yraq pasiulymas padaryt nemokamai o tai butu gerai ir marsrutkes isnyktu savaime
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr bus Talino pavyzdys: transportas nemokamas, o keleivių padidėjo keliais procentais. Tai koks "tolkas"?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad mano manymu Kaune jei vaziuojant su e.bilietu ir taip VT yra labai pigus.
Comment
-
1 persėdimas - Kauno pilyje į 5 troleibusą. Mano manymu pagrindinė VT nepopuliarumo priežastis ne kaina, ar jos buvimas, o atgyvenusios transporto priemonės ir lėtas važiavimas (autobusai galėtų važiuoti greičiau, bet kartais dėl tvarkaraščių to nedaro, troleibusai to nedaro ir dėl seno KT išplanavimo ypatybių).Paskutinis taisė Lich; 2014.02.08, 13:07.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąbrangu yra , gaunas 7,2 lt kad nuvaziuot is romainiu iki petrasiunu du persedimai i pusvalandi nespeji persest , reik nemokamo pravaziavomo kas uz tai balsuokit !
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimą1 persėdimas - Kauno pilyje į 5 troleibusą. Mano manymu pagrindinė VT nepopuliarumo priežastis ne kaina, ar jos buvimas, o atgyvenusios transporto priemonės ir lėtas važiavimas (autobusai galėtų važiuoti greičiau, bet kartais dėl tvarkaraščių to nedaro, troleibusai to nedaro ir dėl seno KT išplanavimo ypatybių).
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąIr bus Talino pavyzdys: transportas nemokamas, o keleivių padidėjo keliais procentais. Tai koks "tolkas"?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransporto priemonių amžius toli gale. Pagrindinės priežastys yra retas kursavimas ir lėtumas bei tai, kad maršrutų tinklas nėra gerai išvystytas. Kartais susisiekimo su gretima teritorija nėra, reikia važiuoti aplink. Visi troleibusai turėtų kursuoti ne rečiau kaip kas 5-7 minutes ištisą dieną, aplamai VT turėtų dirbti iki 24 val. Vakarais važiuoti ne kas valandą ar pusvalandį, o kas 10-15 min. Autobusai Kaune iš viso apgailėtini su kursavimo intervalais 30, 60 ar daugiau minučių. Miesto centrinėje dalyje ir į miegamuosius rajonus jie turėtų kursuoti tokiu pat intervalu kaip troleibusai. Gal keliom minutėm rečiau, jei dvigubi. Į periferiją turėtų važiuoti ne rečiau kaip kas 30 minučių stabiliu grafiku.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaudojimasis automobiliu turėtų kainuoti dvigubai brangiau, parkavimas 3-5 kartus bragiau. Mažinti parkavimo vietų skaičių 2-3 kartus. Gatves centre siaurinti ir drausti eismą kai kuriose.
Comment
Comment