Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bei dar pasiūlymas: Pažaislyje vasarą važiuojančius troleibusus žymėti žalia spalva, kaip tavo, Mettal, 1980 metų Vilniaus schemoje.

    Comment


      Nesinori kišti daug spalvų ir linijų tipų. Jų ir taip jau nemažai: raudona, raudona punktyrinė, žalia, žalia punktyrinė, violetinė.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Puikios schemos, dėkui. Kažkur skaičiau, kad numatoma linija į Onkologijos ligoninę, ar to pakanka, kad būtų pažymėta, jog linija numatoma įrengti ateityje?

        Comment


          Schema vaizduoja dabartinę situaciją. Kai bus linija, tai bus linija ir schemoje.

          Comment


            Čia kaip perpektyvinė. Taip, BP pažymėtos nutiesti dabar tiesiama Parodos/K. Petrausko g. linija, ir dar, Vydūno al./Radvilėnų pl./A. Baranausko g. linija, čia pažymėta kaip perspektyvinė, bei Kariūnų pl./Kurtinių/Kuosų/Volungių/Balčkalnio g. linija Prendzeliavoje (schemoje jos trūksta).

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Ko jus nepatenkinti. Po ilgo laiko tarpo sukurtas naujas marsutas, kur savaime suprantama srautai iskart niekaip negali buti dideli. O ir mano minetu marsutu 9, 11, 13, dabar autobusai vezioja ora, didindami nuostoli arba isvis nevaziuoja savaitgali. Bet to, esu beveik isitikines, kad sitie midbusai keleiviams yra patrauklesni nei dalis(ne tokia ir maza) KA autobusu.
              Visų pirma, prie midibusų galima pritempti tik tas Noge, o Sprinteris yra eilinis mikrobas. Tik kad pažemintos grindys ties automatinėmis durimis. Antra, 11 orą vežioja nuo pilies iki Aleksoto. 9 iš viso toks koks yra nereikalingas. Verčiau jau jį paleisti iki Stulginskio universiteto su užvažiavimu į Lampėdžius. Nauda būtų, nes dabar Vilijampolė neturi tiesaus susisiekimo viešuoju transportu su kita Nemuno puse, reikia važiuoti su persėdimu per centrą.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                ...dabar tiesiama Parodos/K. Petrausko g. linija
                Ar jau tiesiama?

                Comment


                  Smėliai - Kėdainių g. - Senamiestis - Linksmadvaris - Noreikiškės - Akademija galėtų būti 11 ir Stotis - Centras - Marvelė - Ringaudai 18.
                  9 vietoj Lampėdžių galėtų važiuoti per Radzinausko tiltą į Akademiją, o į Lampėdžius 41.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ar jau tiesiama?
                    Statomos atramos - tai kaip ir tiesiama. Kažkas buvo parašęs, kad 2014 vasarą jau veiks.

                    Comment


                      Atramos statomos kur? Parodos g. jos jau seniai (rekonstruojant gatvę) pastatytos.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Visų pirma, prie midibusų galima pritempti tik tas Noge, o Sprinteris yra eilinis mikrobas. Tik kad pažemintos grindys ties automatinėmis durimis. Antra, 11 orą vežioja nuo pilies iki Aleksoto. 9 iš viso toks koks yra nereikalingas. Verčiau jau jį paleisti iki Stulginskio universiteto su užvažiavimu į Lampėdžius. Nauda būtų, nes dabar Vilijampolė neturi tiesaus susisiekimo viešuoju transportu su kita Nemuno puse, reikia važiuoti su persėdimu per centrą.
                        11 kiek matau ir i Aleksota ora vezioja. Geriau mano manymu dazniau vazinetu mikrobai, nei dabar retai autobusai. Isvis, man keista, kad vazineja jis iki Klinikinės ligoninės iki šiol.

                        9 ir man toks neatrodo reikalingas, kaip iki troleibuso nera toli nueit. Galima nebent galvot kai kuriu reisu uzsukima i Lampedzius, to pacio 44.

                        Dar man vienas nesuprantamas dalykas tai 41 pratesimas iki Kaniuku, kaip ivesta tokia puiki persedimo galimybe.

                        Comment


                          Pastatytos ir Petrausko gatveje.

                          Comment


                            Jei jau pradėti žaisti su mikrobais, tai galima ir visiškai prisižaisti. Kaune nemažos dalies autobusų maršrutų kursavimo intervalas yra 1 kartas per valandą. Tai jei pradėti visus tokius maršrutus dažninti ar keisti mikrobais, galiausiai Kaune vėl prisiveis krūvos mikrobų. Ir kas iš to, kad tai bus "Kauno autobusų" mikrobai, kuriuose galios e-bilietas? Vien toks kiekis mikrobų rodytų tik VT degradavimo laipsnį.

                            Comment


                              11 kaip tik daugiau žmonių būna Vilijampolėje. Nors 44 srautai keletąkart didesni. Aleksote juk funikulierius yra, geriau būtų pratesimas per Noreikiškes iki Akademijos.
                              9 toks irgi nereikalingas. Nors žmonių jame pakankamai. 41 pratęsimo palikimas sutvarkius Jurbarko g. irgi nepaaiškinamas.

                              Comment


                                Bet pati gatvė nebus rekonstruojama? Siaura gi ji yra. Pinigai veltai švaistomi, jei taip, nes kai reikės rekonstruoti, atramas teks rauti ir naujas statyti ar esamas perstatinėti.

                                Comment


                                  Nepasakyciau, situacija marsutu dazninime tikrai gereja. Bet mano minetose 9,11,13, nera ir nemanau, kad bus tu keleiviu. Ir galu gale tokiuose marsutuose, kad ir tuos mikrobus/midbusus palankiai vertina keleiviai, kas ir yra svarbiausia.

                                  Comment


                                    Bus rekonstruojama gatve. Stulpai pastatyti toliau nuo gatves, kuri bus platinama, zodziu viskas ok

                                    Comment


                                      Tokie ir keleiviai - pamiršę, ar nežinantys kas yra normalus VT. Pripratę prie komercinių mikrobų.

                                      Comment


                                        Gal gi kitais metais troleibusai pradės važiuoti...

                                        Comment


                                          As tuomet irgi prie tu keleiviu skaitausi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X