Pažymėjau troleibusų judėjimo kryptį, kuria važiuojant jiems reikia žiede apsisukinėti 360 laipsnių, Priešinga kryptimi važiuojant, jie tik užvažiuoja į žiedą.
Taip, suklydau, bet tas esmės nekeičia. Ta kilpa žiede yra nereikalinga.
Kilpa labai reikšminga. Į Klinikas keleivių srautai dideli, būtent dėl saugumo, kad nereikėtų žmonėms būriais eiti per gatvę, įrengta dvipusio eismo stotelė, kuri ten yra labai seniai ir tai pasiteisina. Jei stotelė žiede būtų vienpusio eismo, tai kita kryptimi atvykę keleiviai turėtų eiti Eivernių g. pėsčiųjų perėja. Padidėtų pėsčiųjų srautai toje vietoje, prastėtų mašinų pralaidumas Eivenių g., sumažėtų pėsčiųjų saugumo rodiklis.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kilpa labai reikšminga. Į Klinikas keleivių srautai dideli, būtent dėl saugumo, kad nereikėtų žmonėms būriais eiti per gatvę, įrengta dvipusio eismo stotelė, kuri ten yra labai seniai ir tai pasiteisina. Jei stotelė žiede būtų vienpusio eismo, tai kita kryptimi atvykę keleiviai turėtų eiti Eivernių g. pėsčiųjų perėja. Padidėtų pėsčiųjų srautai toje vietoje, prastėtų mašinų pralaidumas Eivenių g., sumažėtų pėsčiųjų saugumo rodiklis.
Logikos tame aišku yra, bet manau taip įrengta ne dėl saugumo, o dėl to, kad kažkada Klinikos buvo galinė stotelė.
Dėl žiedo perkrovų tas saugumas darosi abejotinas - troleibusas braukia su veidrodžiu per stovinčius ant šaligatvio žmones - jei būčiau 5 cm aukštesnis, gerą guzą būčiau gavęs vienąkart iš troleibuso veidrodžio ten ;D Taip pat bobutės ropoja į važiuojamą dalį, kad įsibrautų į mikriukus.
Taip pat kyla ir orientacijos problema - miesto svečiai pastoviai nesusigaudo, ar čia "į šiaurę" ar "į stotį".
Pigiai ir šikinėdami tai čia tai ten problemos neišspręsim.
Realiai sprendimo būdą matau tik tokį:
1) Klinikos pasistato su miesto parama daugiaaukštę automobilių aikštelę
2) Iš seno žiedo ir šalia esančios senos automobilių saugojimo aikštelės Klinikų teritorijoje suformuojamos dvi naujos stotelės su atskirom vietom trol, autob, ir mikram. Pėsčiųjų perėja - šviesoforas/viadukas/požeminė.
Kainuos aišku daug, bet panašu į tai, kad Klinikos darosi vienas iš nedaugelio objektų, dėl ko žmonės atvyksta į Kauną. Taigi, gerinti ten infrastruktūrą yra tikrai verta.
Logikos tame aišku yra, bet manau taip įrengta ne dėl saugumo, o dėl to, kad kažkada Klinikos buvo galinė stotelė.
Na taip, bet dabar ten yra taip tik dėl lėšų trūkumo (galėtų būti įrengtas mano minėtas VT terminalas su požemine perėja), dėl saugumo (nepakanka vietos įrengti alternatyvią priešingos krypties eismui skirtą stotelę šalimais taip, kad nebūtų stabdomas kito transporto eismas).
Dėl žiedo perkrovų tas saugumas darosi abejotinas - troleibusas braukia su veidrodžiu per stovinčius ant šaligatvio žmones - jei būčiau 5 cm aukštesnis, gerą guzą būčiau gavęs vienąkart iš troleibuso veidrodžio ten ;D Taip pat bobutės ropoja į važiuojamą dalį, kad įsibrautų į mikriukus.
O atvažiuojant traukiniui irgi kyla noras taip arti kelkraščio krašto stovėti? Ar kyla noras pasigalinėti su troleibusu? Mano manymu - pats kaltas. Dėl mikroautobusų - šalutinė tema.
Taip pat kyla ir orientacijos problema - miesto svečiai pastoviai nesusigaudo, ar čia "į šiaurę" ar "į stotį".
Protingam, ne pirmąkart ten esančiam žmogui tokių problemų nekyla. Iš V. Lašo g. atvykstantis transportas keliauja link Topolio, o iš Eivenių g. - link Šilainių, Taikos pr. ir Savanorių pr. Be to, transporto priekyje yra kryptį tikslinanti lentelė, o stotelėje - švieslentė, kurioje nurodyta atvykstančio transporto kryptis. Mano manymu, sąlygos yra idealios, čia tik žiopliai ir neįgudę naujokai dėl miesto nepažinojimo, nemokėjimo naudotis VT pasimeta. O visiems kietiems čia sąlygos puikios. Įdomu kaip tokie orientuotųsi Vakarų šalyse, kur vieni kitiems mina ant kulnų panašiuose terminaluose... O miesto svečiams ką čia tokio pasiūlyti - skaityti ir nebijoti pasiklausti šalia esančių. Problemą čia aš atmetu.
Pigiai ir šikinėdami tai čia tai ten problemos neišspręsim.
Realiai sprendimo būdą matau tik tokį:
1) Klinikos pasistato su miesto parama daugiaaukštę automobilių aikštelę
2) Iš seno žiedo ir šalia esančios senos automobilių saugojimo aikštelės Klinikų teritorijoje suformuojamos dvi naujos stotelės su atskirom vietom trol, autob, ir mikram. Pėsčiųjų perėja - šviesoforas/viadukas/požeminė.
Kainuos aišku daug, bet panašu į tai, kad Klinikos darosi vienas iš nedaugelio objektų, dėl ko žmonės atvyksta į Kauną. Taigi, gerinti ten infrastruktūrą yra tikrai verta.
Tolimos ateities planai, kurių apsikakoję mūsų valdininkai nesugeba per metų metus išspręsti - tik liežuvėliais mala ir potencialiems rinkėjams galvas drambliuko pasakomis apsvaigina.
Esamomis sąlygomis problemą būtų galima išspręsti mano jau ankstesniame komentare pateiktu modeliu. O šiaip ten geriausiai pasiteisintų mano minėtas terminalas, ir nereikėtų jokių stotelių Eivenių g. - viskas tilptų viename plote, kur dabar yra žiedas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Iš akies sprendžiant, aštuonios ar dešimt eilučių atvykstančiam transportui vietoj senesnių keturių, kas Centre yra labai svarbu, nes viešojo transporto srautas yra pakankamai intensyvus ir važiuoja daug įvairių maršrutų autobusų bei troleibusų.
Iš akies sprendžiant, aštuonios ar dešimt eilučių atvykstančiam transportui vietoj senesnių keturių, kas Centre yra labai svarbu, nes viešojo transporto srautas yra pakankamai intensyvus ir važiuoja daug įvairių maršrutų autobusų bei troleibusų.
Taip,bet bent jau kolkas vistiek rodo tik 4 eilutes,vėl lenkam bus darbo ir uždarbis
o kas per švieslentės? kuo jos kitokios? kiek tokių dar bus pakeista?
Naujos didesnės švieslentės su galimybe rodyti ir papildomą informaciją (reklamą). Jei neklystu, jas nupirko savivaldybė iš savo biudžeto. Ankstesnės, nukabintos vietoje naujųjų, bus užkabintos naujose vietose. Taigi Kaune maždaug atsiranda maždaug dešimčia švieslenčių daugiau.
Naujos didesnės švieslentės su galimybe rodyti ir papildomą informaciją (reklamą). Jei neklystu, jas nupirko savivaldybė iš savo biudžeto. Ankstesnės, nukabintos vietoje naujųjų, bus užkabintos naujose vietose. Taigi Kaune maždaug atsiranda maždaug dešimčia švieslenčių daugiau.Ar tikrai vėl lenkai laimėjo konkursą? Ar tu tuo įsitikinęs?
Švieslentės tokios pačios gabybos iš išvaizdos,abejoju ar viena firma leistu kopijuoti savo produkta,o senasias prižiurėjo empirija su lenkais,smulku remonta atlikdavo autrolyje sėdintys kompiuteristai,bet stambiasniam atvažiuodavo lenkai,kad niekas nesakytu,ši informacija tikrai patikrinta, nes tie patys kompiuteristai mum tvarkydavo e-bilietu tikrintuvus ir laptopus prie jų.
Patikekit manim. Sitos revizores nepaperkamos. Iskart ju nepamatysi. Jos moka uzsimaskuot. Ir jos klajoja po visa miesta. Sugeba pagauti nusikaltimo vietoje. Nuobaudos neapskusi, vietoje suraso akta ir vairuotojas pasiraso. O del vaziavimo anksciau laiko pagal grafika, yra viskas usfiksuota kompiuterija ir po darbo vairuotojui pakisamas aktas.Galima anksciau vaziuoti iki 2 minuciu. O del studentu idarbinimo revizoreis, tai tikrai yra gera mintis. Manau pageretu ir VT aptarnavimo kokybe.
Gedukai,deje,dispecere sake galima vaziuoti pliuse iki minutes,o Rima nuo 025 nuskalpavo ir uz 20sekundziu,tipo anksciau pravaziavo. O kas liecia revizoriu idarbinima,tai mum jau uztenka tu dvieju moteraiciu,pakankamai uztektinai nuskalpuoja,o jai dar studentus priimtu i revizorius tai is vis nei ausies negaletum pasikrapstyti....
Comment