Būtent. Kuo labiau spausi "gazą", tuo "greičiau" stovėsi vietoje. Čia globali problema - ne tik Kaune, bet ir Vilniuje troleibusų vairuotojams atrodo, kad nušlifavus iki blizgesio ledą stotelėje, sukibimas pagerės.
Bet ir stotelių niekas neprižiūri , kartais troleibusai ir autobusai parčiuožia , ar ičiuožia į stoteles...
nepritare kad A 37 vaziuotu i mega , nes draugelis turi marsrutini nr 24. tada jau bankrotas jei butu pritarta . kaip sako savas varnas varnui akies nekerta
nepritare kad A 37 vaziuotu i mega , nes draugelis turi marsrutini nr 24. tada jau bankrotas jei butu pritarta . kaip sako savas varnas varnui akies nekerta
Tavo draugelio marsutiniui jau irgi dienos suskaiciuotos.
Reikia žiūrėti ne draugelių gerovės, o viešo intereso. Ačiū Dievui, baigsis jau tokie mafijiniai susitarimai. Gal ir gerai, kad sutartys nenutraukiamos prieš laiką, siekiant išvengti teismų ir kitokių nesąmonių.
Gal kam iš kauniečių žinoma, tiksliai nuo kada iki kada 13 ir 14 maršrutų troleibusai važiavo iki Klinikų dėl Ašigalio g. remonto? Oficialių naujienų šia tema išvis nėra, eismo tvarkaraščių - taip pat.
Asigalio gatve remonto metu, keliom valandom troleibusai buvo nukreipiami i klinikas, paskui vel grizdavo i Asigalio g, apie tai oficialiai niekas nerase ir keleiviam nebuvo pranesama.
Turiu dvi žinias apie van hool'us. Pirmoji - naująjam tvarkomi korozijos židiniai. Rėmai pažeisti paviršinės korozijos, bėda nėra baisi. Užtenka įprastų (šveitimas, dangų padengimas) priemonių. Pjaustyti ir virinti naujus nėra pagrindo. Forume buvo pranešta, jog jis jau perdažytas. Forumietį suklaidino, jog kai kurios jo kėbulo dalys (galinė dalis, dekoratyviniai skydai virš langų, priekis) yra raudoni. "Tapetuota" ant raudonų skardų. Antroji apie senąjį (garažinis 032). Jam bus atliekama techninė apžiūra. Kurį laiką jis stovėjo remonto zonoj, dabar ceche. Sveikintina, jog pagaliau jis buvo prisimintas, kol nesupuvo prie plovyklos. Tai tiek.
autobusas 1976 metų!!! na regis daugmaž gaudomės šioje srityje, bet kartais vis regime 8 troleibuso maršrutą riedanti Paupiu ir t.t...Dažnas iš mūsų gyvena rožinėm svajonėm susikuriam iliuzijas ir kartais klaidinam kitus. Tas autobusas bus nuomojamas, nes ekpluatuoti ji mieste parkui nuostolinga. Tai beveik muziejinis eksponatas. Pikdžiugiškas atsakymas?
Tikiuosi, nepasirodys. Nes tai reikštų, jog nėra jokio rezervo. Dabar kaip tik lopomi autobusai, kuriuos vertėtų nurašyti. Tačiau yra kaip yra. Reikalinga ir 211, kurios rėmai buvo sukiužę, ir 1150 po remonto praėjo tech. apžiūrą (per pirminę buvo skausmingai didelis dūmingumas). 1084 gavo 226 variklį. Ir taip toliau. Situacija pagerės tik gavus ispankas. Tik jau kitais metais dujinių solarių remontas jau taps parko galvoskausmiu.
E-bilieto zymejimo klaidos kam nors buvo pasitaike?
Pries kelias dienas nutiko taip, kad ne tik pirmas, bet ir antras persedimas buvo uzskaitytas kaip 0.00Lt. Galvojau, kad gal padare, kad per 30 min. galima neribotai perset, taciau paziurejes pirkimu istorija pamaciau, kad i 30 minuciu nuo pirmo zymejimo visgi netilpau.
Sveiki. Kaip suprantu nuo gruodžio 1 d. Kauno VT laukia šiokios tokios pertvarkos. Ar neturėtų valdžia pradėti platinti informacija Kauniečiams apie būsimus pakeitimus? Manau greitųjų maršrutų atsiradimas tikrai įneš painiavos keleiviams, ypač vyresnio amžiaus. O šiuo metu apie pakitimus Kaune žino vos vienetai. Vilniuje, kiek pamenu, informacija buvo skleidžiama gerokai iki VT pertvarkos.
Vilniaus VT pertvarką galima pavadinti revoliucija, o Kaune - tik evoliucija. Tiek A34, tiek A39 bus tik dalinai greitieji -tikriausiai net maršruto numeris nebus pakeistas. Visų "mylimi" vyresnio amžiaus žmonės greitai apsipras. Informacijai išplatinti, manau, užtektų savaitės. Apie dažninamus reisus irgi nereikia trimituoti prieš 6 menesius. Viskas normalu.
Gal ir nėra blogas pavyzdys kaip Vilnius su mikriukais susitvarkė. Palikti tik privežamuosiuose maršrutuose, prijungti prie e-bilieto sistemos, mokėti jiem už kilometražą, įvesti griežtesnius tr. priemonių reikalavimus ir manau nebūtų galvos skausmas niekam tie mikrobai. Manau daugelyje vakarų šalių tokiu principu privatus vežėjas yra įtraukiamas į VT.
Comment