Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
    Troleibusai Parodos kalnu uzvaziuotu lengvai. Bet tik reikia, kai AMIKO minejo, kad ten butu neastrios "kreives", kad nereiketu per jas vaziuojant atleisti pozicijas (kitaip sakant atleisti gazo pedala). Ir kokiu 30 ar40 km/h. galima drasei kilti i kalna.

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Bet visą eismą uždarytų. Taip negerai.
      Gatvės plotis ten pakankamas, netgi automobiliai statomi.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Gatvės plotis ten pakankamas, netgi automobiliai statomi.
        Mes kalbame apie Eivenių g.? Sustojus troleibusui už jo esantis transportas nebepravažiuotų, o išvažiuoti į priešpriešinį eismą ir apvažiuoti troleibusą nepavyktų, nes eismas ten intensyvus ir tai būtų per daug pavojinga. Gatvės plotis ten nepakankamas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Mes kalbame apie Eivenių g.? Sustojus troleibusui už jo esantis transportas nebepravažiuotų, o išvažiuoti į priešpriešinį eismą ir apvažiuoti troleibusą nepavyktų, nes eismas ten intensyvus ir tai būtų per daug pavojinga. Gatvės plotis ten nepakankamas.
          Gatvės plotis ten pakankamas. Galima susiaurinti šaligatvius iš abiejų pusų ties stotele.

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Kaip pastebėjau čia nemažai renkas Kauno viešojo transporto žinovų. Įdomu, būtų sužinot jų nuomonę apie troleibusų liniją į Parodos kalną. Ar iš tiesų jie neužkiltų į tą Parodos kalną, ar čia tik nieko neišmanantys apie troleibusų galimybes bumbekliai verkia? Nes šiaip tai, ta linija tikrai būtų naudinga. Be to, labai daug finansuotų ES.
            Ziemos metu tikrai neivaziuotu,be to truliku padangos daug prastesnes nei autiku, skodos dar gal kaip nors uzpompuotu,o solariai taip ir pastrigtu ikalneje,uztenka barsausko kalno ir petrasiunu kalno kai nebarstyti buna,tai buna sakes....

            Comment


              Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
              Troleibusai Parodos kalnu uzvaziuotu lengvai. Bet tik reikia, kai AMIKO minejo, kad ten butu neastrios "kreives", kad nereiketu per jas vaziuojant atleisti pozicijas (kitaip sakant atleisti gazo pedala). Ir kokiu 30 ar40 km/h. galima drasei kilti i kalna.
              Sesto forto kalne nera astriu kreiviu,bet va praeita ziema kai buvo plikledis,tai bandziau kilt i kalna,bet po kiek metru greitis sumazejo ir ziuriu kad ne be i prieki vaziuoju o riedu atgal,tai visa laime,kad viena puse pasigavau sausa pakrasti,tai siaip ne taip uzkopiau,bet jau buvau issigandus.

              Comment


                Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                Sesto forto kalne nera astriu kreiviu,bet va praeita ziema kai buvo plikledis,tai bandziau kilt i kalna,bet po kiek metru greitis sumazejo ir ziuriu kad ne be i prieki vaziuoju o riedu atgal,tai visa laime,kad viena puse pasigavau sausa pakrasti,tai siaip ne taip uzkopiau,bet jau buvau issigandus.
                Tai tu irgi troleibusą vairuoji, ir esi moteriškė?

                Comment


                  forumas mūsų populiarus pasidarė

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Tai jei jame laikai blogi, tada grafikas pasenęs pakabintas ir tiek.
                    Nepasenes, o kaip tik naujas dar neisigaliojes pakabintas buvo. Berods sausio 1 ar gruodzio 31 keitesi grafikai tai mano tokia mintis, kad jie anksciau pakabino tuos grafikus ir gruodzio 30diena as maciau jau nauja grafika, kuris tada DAR negaliojo.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Gatvės plotis ten pakankamas. Galima susiaurinti šaligatvius iš abiejų pusų ties stotele.
                      Tos gatvės rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus, o siaurinti šaligatvio nėra kur - jis ir taip siauras.
                      Nesuprantu, kam kimšti tą gatvę, juk žiedas būtent VT ten ir skirtas.
                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Nepasenes, o kaip tik naujas dar neisigaliojes pakabintas buvo. Berods sausio 1 ar gruodzio 31 keitesi grafikai tai mano tokia mintis, kad jie anksciau pakabino tuos grafikus ir gruodzio 30diena as maciau jau nauja grafika, kuris tada DAR negaliojo.
                      Aaaa, tada viskas aišku. Jie nekalti, kad nežinojai, jog keičiasi grafikai. O jei žinojai, kad keičiasi, tai kitąkart žinosi, kad reikia atkreipti dėmesį į ant grafiko uždėtą antspaudą su data, nuo kada jis įsigalioja... Grafikai stotelėse dažniausiai kabinami ne tą pačią dieną, kai įsigalios, nes fiziškai nespėjama visų pakeisti.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.19, 02:33.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Tai tu irgi troleibusą vairuoji, ir esi moteriškė?
                        Taip, vairuoju sleika bet "moteriske" skamba per senai,esu mergina

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Tos gatvės rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus, o siaurinti šaligatvio nėra kur - jis ir taip siauras.
                          Nesuprantu, kam kimšti tą gatvę, juk žiedas būtent VT ten ir skirtas.Aaaa, tada viskas aišku.
                          Na absurdas, kai troleibusas turi apsisukinėti žiede 360 laipsnių. Vilniuje Ateities g. analogiškas žiedas buvo. Žiede esančioje stotelėje stodavo abiejomis kryptimis važiuojantys autobusai. Bet ten autobusai kursavo žymiai rečiau nei troleibusai Kaune prie Klinikų. Be to tame žiede nestovėjo nei taksi, nei kiti automobiliai važiuodavo. Bereikalingas laiko gaišimas, ir taip mažo žiedo užkimšimas. Gal reikia priminti troleibusų apendiksą Taikos pr.?

                          Comment


                            Kaunas ketina įsigyti 24 ekologiškus autobusus

                            http://kaunas.lt/index.php?767061489

                            Comment


                              Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                              Ziemos metu tikrai neivaziuotu,be to truliku padangos daug prastesnes nei autiku, skodos dar gal kaip nors uzpompuotu,o solariai taip ir pastrigtu ikalneje,uztenka barsausko kalno ir petrasiunu kalno kai nebarstyti buna,tai buna sakes....
                              Jau kaip plykledis, tada jau niekas neivaziuoja i kalna. Atsimynk, solariuose yra dar toks dalykas vadinamas "turbo", tai ji nuspaudzius, troleibusas per leda eina kaip tankas. Aisku, jei per plykledi sustosi viduri kalno, tai tada jau niekas nepades.

                              Comment


                                O kaip atrodo, tas Kauno klinikų žiedas?
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  Kaunas ketina įsigyti 24 ekologiškus autobusus

                                  http://kaunas.lt/index.php?767061489
                                  Nu va greitu metu jau nebepamatysim gatvese, taip musu forumiecio SCANIJOS megstamu autobusu Scania.

                                  Comment


                                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                    Jau kaip plykledis, tada jau niekas neivaziuoja i kalna. Atsimynk, solariuose yra dar toks dalykas vadinamas "turbo", tai ji nuspaudzius, troleibusas per leda eina kaip tankas. Aisku, jei per plykledi sustosi viduri kalno, tai tada jau niekas nepades.
                                    Sutinku su tavo nuomone,bet turjau galvoj apie parodos kalna,kad valdzia isivaizduoja jog trulikai geriau uzvaziuos i ta kalna nei autikai,juk sia ziema daug prastovu buvo,nepameni? tai dar sleikos dasides,visas komplektas

                                    Comment


                                      Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                                      Sutinku su tavo nuomone,bet turjau galvoj apie parodos kalna,kad valdzia isivaizduoja jog trulikai geriau uzvaziuos i ta kalna nei autikai,juk sia ziema daug prastovu buvo,nepameni? tai dar sleikos dasides,visas komplektas
                                      Tai, kad parodos kalno projektas ne dėl "geresnio užvažiavimo" vystomas, o iš ekologiškų paskatų berods...

                                      Comment


                                        Nesu specialistas, bet manau, kad tą neįvažiavimo problemą tikrai kaip nors galima būtų išspręsti. Pavyzdžiui, nupirkti kokias geresnes padangas ar, kad kelininkai specialiai skirtų didesnį dėmesį tam kalnui. Pats projektas, mano manymu, labai vykęs.

                                        Comment


                                          Viskas butu galima,jai tik valdzia to labai noretu ir skirtu didesni demesi viesajam transportui,o su ta ES parama,tai man atrodo kad ir is cia siek tiek pinigeliu pasiplaus i savo puse,nu pagyvensim pamatysim,kas cia toliau bus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X