Kodel taip tikiesi? Juk visi, kurie buvo pirkti naudoti isliko savo margu spalvu.
Berghoff paskutiniai buvo perdazomi. Gal susiprotes ir sitiems. Nes pagal iki siole logika budavo taip, ypatingai su skandinavais, vanhoolais ir Karosom: vazineja 10metu visokie apsilupe, 5spalvu, kai pavirsta i visika griuvena, tuomet perdazo, po 3menesiu luzta remas ir metosi patvory grazuoliai. O jei butu visus tuos 10 metu tvarkingai raudoni.....
Naujieji pirkiniai gan geros būklės. Pagrindiniai mazgai dirba be priekaištų. Denai neatsilupę, salonai tvarkingi, perdažyti juos būtų tik pinigų švaistymas. Su van hool kiek kitaip. Margas, dažai vietomis atšokę. Tik vargu, ar kosmetiškai tvarkys. KA gruodžio pirmąjai iš savo rezervų turi ištraukti dvylika autobusų (informacija nėra patvirtinta, tačiau tokie gandai be pagrindo nesklinda).
Naujieji pirkiniai gan geros būklės. Pagrindiniai mazgai dirba be priekaištų. Denai neatsilupę, salonai tvarkingi, perdažyti juos būtų tik pinigų švaistymas. Su van hool kiek kitaip. Margas, dažai vietomis atšokę. Tik vargu, ar kosmetiškai tvarkys. KA gruodžio pirmąjai iš savo rezervų turi ištraukti dvylika autobusų (informacija nėra patvirtinta, tačiau tokie gandai be pagrindo nesklinda).
Eilinio Lietuvos autobusu parko strategija, kaip jie supranta pinigu svaistyma
Bendrame parko kontekste (neskaitant URBINO CNG), jie atrodo kaip baltos varnos. Nenustekenti, atsarginės dalys naudotos žymių gamintojų, laidų pynės neišdraskytos, viskas savo vietose. O po poros metų, matysim įprastą lietuvišką "parko chaltūrą".
Eilinio Lietuvos autobusu parko strategija, kaip jie supranta pinigu svaistyma
Nereikia pamiršti, kad pinigai kiekviename valstybiniame autobusų parke yra opi problema. Tikrai yra geriau, kai juos skiria remontui, o ne perdažymui. Va VVT juk irgi kiek "baltų varnų" turi. Beje, nauji Den Oudsten'ai tikrai neišsiskirs iš kitų, mat jau turimi lygiai tokie patys (ir tokio pat dažymo) trumpi.
Denai neatsilupę, salonai tvarkingi, perdažyti juos būtų tik pinigų švaistymas. Su van hool kiek kitaip. Margas, dažai vietomis atšokę. Tik vargu, ar kosmetiškai tvarkys.
Kažkada nugirdau autobuse, kaip kažkoks užsienietis pasisakė, kad autobusai važinėja visi skirtingi ir sunku atskirti, kur miesto autobusas, o kur ne. Ar pačiam autobusų parkui nėra sudėtinga aptarnauti tokį zoologijos sodą, kur yra 300 skirtingų modelių iš 50 skirtingų gamintojų?
As suprantu, kad pinigu yra ribotas kiekis. Tik mano manymu labai svarbu yra ivaizdis. O ir perdazyt kaip minejau anksciau ir veliau reikia. Kodel to nepadaryt anksciau?
Kažkada nugirdau autobuse, kaip kažkoks užsienietis pasisakė, kad autobusai važinėja visi skirtingi ir sunku atskirti, kur miesto autobusas, o kur ne. Ar pačiam autobusų parkui nėra sudėtinga aptarnauti tokį zoologijos sodą, kur yra 300 skirtingų modelių iš 50 skirtingų gamintojų?
Čia yra visų autobusų parkų bėda Lietuvoje - modelių įvairovė. Tai gan ženkliai išpučia eksploatacines išlaidas. Todėl troleibusų vienas iš rimtų privalumų eksploatacijos prasme yra parko vienodumas. Kaune eksploatuojami tik 2 modelių troleibusai (įvairių metų gamybos Škodos, aišku kiek skiriasi, bet tai ne esminiai skirtumai). Net ir tarybiniais laikais, kai autobusų modelių įvairovės nebuvo, buvo siekiama parkus sudaryti iš kuo vienodesnio modelio autobusų. Ypač tai buvo aktualu mažiems rajoniniams parkams (ATĮ), nes didelių miestų įmonės buvo pajėgios ir galėjo aptarnauti įvairesnį parką. Dabar gi patys silpniausnieji VT sistemos dalyviai - rajoniniai parkai turi vos po 2-3 to paties modelio autobusu, bet daugiausia autobusų iš tipinio parko, kuriame yra 15-30 autobusų, yra skirtingi.
Šį ir kitą savaitgalį važiuoja 20A, 25, 39A (buv. 24A), 2A ir 26 (buv. 24B) maršrutai. 39 link Neveronių per Visus Šventuosius nevažiuos per Šilainius.
Didžioji dalis autobusų sumontuoti DAF varikliai, likę volvo, scania, ir pora renault. Dafukai pasižymi tuo, jog metams bėgant nebuvo nieko revoliucinio. Varikliai skiriasi vos pavieniais mazgas. Transmisijos vos keliato gamintojų - ZF, VOITH. Stengiamasi panaudoti kuo daugiau unifikuotų detalių (amortizatoriai, stabdžių servai, pneumoelementai, guoliai ir etc.), tinkamas - restauruoti. Neretai detalės siunčiamos restauruoti į specializuotas įmones, nes agregatų remonto baras nepajėgus atlikti visų mazgų remonto darbus.
Comment