Gal susikoncentruokim ties Kauno viešuoju transportu, o ne vairavimo Lietuvoje ypatumais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalit gal detaliau papasakoti kokiu principu veikia ši sistema? Ar vairuotojas turi kažkokį pultelį ar gal pagal laiką?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKolkas gatvėje yra jutikliai, kurie, privažiavus ir sustojus autobusui, automatiškai stabdo eismą Čiurlionio ir Tunelio gatvėse. Tikimasi iki rugsėjo autobusuose įmontuoti specialias korteles, kurios iškart autobusui duos žalią signalą
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNesuprantu iš tikro, kam tos kortelės, jeigu yra jutikliai.
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąTikri gražuoliai. Bus ką laužyti važinėjant "puikiomis" Kauno gatvėmis
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nors sutvarkyti galėtų. Pasižiūrėjau kokiomis gatvėmis važinėja kai kurie maršrutai (dėka google street view) tai pagailo visų Solarių, laužomų važinėjant tokiomis gatvėmis...
Comment
-
Šiandieną apie 16 h teko pamatyti Škodą 9Tr linksmajį troleibusą. Žinokit užsimaniau juo pavažiuot,nes tas jo "šokinėjimas" priminė senus laikus tiksliau nostalgiją kai mažas važinėjau juo ir "kračiausi" ant sėdynės ot laikai...
Beto galiu pasakyti,kad juo važiavo ne jaunimas,o vyresnio amžiaus žmonės,kas manau yra sveikintina,jog ne tik jaunimas moka linksmintis , bet ir kito amžiaus atstovai bei tolerancija neįprastam kelionės būdui , jog šventė gali vykti ne tik kokiame HUMMER limuzineNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąManau sekantis žingsnis po naujų autobusų gavimo turėtų būti naujų troleibusų pirkimas, ką galvojate?
Kaune palaipsniui neliks troleibusų, jų vietą užims elektrobusai
http://vz.lt/article/2013/9/16/kaune...s-elektrobusai
Kazkoks idiotizmas... Ne tik, kad troleibusus planuoja naikinti, bet dar ir sugalvojo ne normalaus dyzio autobusus, o midibusus pirkti...
Nejuokais sunervino sita naujiena.
Comment
-
Elektrobusą pirmą kartą Kaune užmačiau vakar ryte. Dar švieslentėje buvo 11 maršruto informacija ir komposteriai popieriniams bilietams žymėti (negi Vilniaus palikimas?). Taip pat girdėjau, jog užmiestyje elektrobusas gali nuvažiuoti 300km. Bet miesto intensyvaus eismo sąlygomis tik 200km. Sėdynės sumontuotos gana aukštai, autobuso gale vietoj sėdynių įrengta stovimos vietos, "kaupimo aikštelė". Sėdynės kietos, aptrauktos medžiaga. Spėju, jog bus labai teplios. Dešinės pusės veidrodėlis labai didelis ir daug atsikišęs už TP gabirito. Bus dažnai nudaužtas.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąElektrobusą pirmą kartą Kaune užmačiau vakar ryte. Dar švieslentėje buvo 11 maršruto informacija ir komposteriai popieriniams bilietams žymėti (negi Vilniaus palikimas?). Taip pat girdėjau, jog užmiestyje elektrobusas gali nuvažiuoti 300km. Bet miesto intensyvaus eismo sąlygomis tik 200km. Sėdynės sumontuotos gana aukštai, autobuso gale vietoj sėdynių įrengta stovimos vietos, "kaupimo aikštelė". Sėdynės kietos, aptrauktos medžiaga. Spėju, jog bus labai teplios. Dešinės pusės veidrodėlis labai didelis ir daug atsikišęs už TP gabirito. Bus dažnai nudaužtas.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tik tušti plepalai. Šiaip ar taip kol kas troleibusų Kaune pirkti nenumatoma. O Kupčinskas amžinai metu nebus.
Comment
-
Kolegos , gal galite pasakyti kada grįš 6 troleibuso maršrutas? Nes jau kiek metų jo nėra. Suprantu , kad dėl Juozapavičiaus pr.rekonstrukcijos. Gal kai Panemunės tiltą atidarys? Nes kažkaip iš Partizanų iki Vaidoto g. susisiekimas nekažin ką. O būdavo patogu su juo važiuoti tiesiai į Panemunę.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKolegos , gal galite pasakyti kada grįš 6 troleibuso maršrutas? Nes jau kiek metų jo nėra. Suprantu , kad dėl Juozapavičiaus pr.rekonstrukcijos. Gal kai Panemunės tiltą atidarys? Nes kažkaip iš Partizanų iki Vaidoto g. susisiekimas nekažin ką. O būdavo patogu su juo važiuoti tiesiai į Panemunę.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKaune gyventojų, o kartu ir keleivių, srautai sumažėję tiek, kad naujų maršrutų kurti neketinama. Kaip tik, gi esami trumpinami arba apjungiami. Labai abejotina, ar kada nors T6 bus grąžintas. Nebent prieš rinkimus
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąDrįsčiau nesutikti su tokiomis kolegos klišėmis, manau tų maršrutų bus ne vienas, ypač kai prasidės mikroautobusų maršrutų eliminavimas. Manau, kad T6 grįžimo galima tikėtis atstačius Panemunės tiltą, o gal šis numeris ar koks T4 sugrįš po kontaktinio tinklo nutiesimo Petrausko ir Parodos gatvėmis. Kita vertus, jei miestas plečiasi kuria nors konkrečia kryptimi, kodėl ten nepaleidus/nepratęsus naujo maršruto?
Comment
Comment