Sveiki Kauno entuziastai, kadangi Kaune mačiau mažai triašių autobusų, norėjau paklausti kiek jų maždaug iš viso yra ir kokiais maršrutais važiuoja?
Kaune yra 5 sudvejinti ir 3 15 metrų Säffle, 1 Karosa B741, 8 Berkhof Duvedec 2000A ir 4 Den Oudsten B88.
Dirba šiais maršrutais: 16, 17, 18, 23, 28, 36, 39, 46 (dažniausiai pertraukiamais grafikais).
Tuo tarpu dabar nuspręsta ne tik peržiūrėti sutartis, bet ir peržiūrėti visus maršrutus, kad jie nekonkuruotų tarpusavyje ar su autobusais ir troleibusais.
Kaune planuojama atsisakyti 3,11,13,22,27,33,44,92 ir 120 mikroautobusų maršrutų. Kaip bus su kitais maršrutais ir kas juos aptarnaus, šiuo metu atsakyti niekas negali, nes tik iki rugsėjo bus parengtos naujos konkurso sąlygos, kuomet bus sudaryti nauji maršrutų sąrašai.
Džiugu, kad naikina KVT maršrutus dubliuojančius mikriukus, tačiau ar bus atitinkamai padažnintas autobusų kursavimas, kur panaikinus mikriukus VT kursavimo dažnis labai sumažės?
Šitie gal rado iš ko susimokėti tam tikrą slaptą "mokestį"..
Dar pamirsau 9 ir 42. Tuos kur nubrauks, daugiau ar maziau atliko ir privezamuju funkcija. Bet tegu savivaldybe pasiziuri ir i save: paskutinis apkarpymas tikrai atbaidantis keleivius, KA pirks vel kazkokius trantus, jau nekalbu apie 30metu senumo trulikus
Gerai nors tiek, kad judama mikrobų naikinimo link. Klaipėdoje pačių pelningiausių irgi neatsisakė. Beje, panaikinus nemažą dalį mikrobų maršrutų, mikrobų, kaip tokių bendrą indėlis į keleivių pervežimą sumenks. Be to keleiviai aplamai pradės daugiau naudotis autobusais ir troleibusais. Galbūt netgi ten, kur išliks dubliuojantys mikrobai. Vadinasi kitame etape bus galima pradėti nauikinti ir likusius mikrobų maršrutus motyvuojant kad jie perveža mažai keleivių, dubliuoja trasas, sudaro avarines situacijas ir t.t. ir jie nereikalingi, nes troleibusai ar autobusai pilnai gali pervežti keleivius. Žinoma, KVT turėtų spręsti ypatingai autobusų kursdavimo tankinimą visoje eilėje maršrutų.
Po ketvirtadienį paskelbtos naujienos apie planuojamus naikinti kai kuriuos mikroautobusų maršrutus, kauniečiai, besinaudojantys viešuoju transportu, itin griežtai pasisakė prieš planuojamus pakeitimus. Visuomenės reakcijas galima nuspėti: “mikriukus” kauniečiai mėgsta, ypač kai kuriuos maršrutus, tuo tarpu autobusai ir troleibusai, skaitytojų nuomone, ne tokie patrauklūs kaip privatūs vežėjai. Pateikiame kelis skaitytojų komentarus, kurie galėtų tapti diskusijos, kurios su gyventojais nebuvo, pradžia, tobulinant miesto viešojo transporto sistemą.
Po ketvirtadienį paskelbtos naujienos apie planuojamus naikinti kai kuriuos mikroautobusų maršrutus, kauniečiai, besinaudojantys viešuoju transportu, itin griežtai pasisakė prieš planuojamus pakeitimus. Visuomenės reakcijas galima nuspėti: “mikriukus” kauniečiai mėgsta, ypač kai kuriuos maršrutus, tuo tarpu autobusai ir troleibusai, skaitytojų nuomone, ne tokie patrauklūs kaip privatūs vežėjai. Pateikiame kelis skaitytojų komentarus, kurie galėtų tapti diskusijos, kurios su gyventojais nebuvo, pradžia, tobulinant miesto viešojo transporto sistemą.
Mažiau reikia kreipti dėmesio į atskiras nuomones, nes visada atsiras verkiančių, tiesiog reikia ryžtingai kirpti ir viskas. Tiesa, reikia kokia savaitę ar porą prieš panaikinant sutankinti autobusų ar troleibusų kursavimą ar paleisti naujus maršrutus, tuomet ir graudžių verksmų sumažės.
Mažiau reikia kreipti dėmesio į atskiras nuomones, nes visada atsiras verkiančių, tiesiog reikia ryžtingai kirpti ir viskas. Tiesa, reikia kokia savaitę ar porą prieš panaikinant sutankinti autobusų ar troleibusų kursavimą ar paleisti naujus maršrutus, tuomet ir graudžių verksmų sumažės.
Būtent. Dviem etapais mirkbobus iš Kauno būtų galima išgyvendinti. Tik Kauno autobusams reikia užpirkti nemažą partiją autobusų. Jau seniai laikas - neskaitant naujų dujinių Solarių, autobusų pirkta seniai.
Comment