Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Manau palikt vieninteli 24(jei labai nori, kad ir iki pilies).O 10 ir 39 apkeist ju trasas Silainiuose su galine stotele 2-oji ligonine(taip kaip yra dabar, tik pvz 39 vaziuoja Baltijos ir suka iskart link kalno, o 10 suka pro Ziemgaliu, Baltu ir t.t..)
    Įsikirtau. Labai logiški siūlymai.

    Comment


      Ir dar. Jei jau taupyt, tai variantas 23 skelt iki pilies ir iki stoties. 35 grazint atgal pro pili ir Vytenus pasiekt pro Kursiu g. ir Megos viaduka. Ir manau butu geriau.

      Comment


        Funikulieriai veiks ir savaitgaliais.
        http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61472484

        Kaip manot, ar Savanorių pr. estakados rekonstrukcijos metu žymiai padaugės Žaliakalnio funikulieriaus keleivių?

        Comment


          Be abejo kažkiek turėtų padaugėti, jei nebus jokio kito VT.

          Comment


            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
            Be abejo kažkiek turėtų padaugėti, jei nebus jokio kito VT.
            Gal bus dar koks specialus autobuso maršrutas K.Pilis - Parodos - Žemaičių stotelė.

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              (...) Labai svarbu jokiais būdais nebepratęsti sutarčių su mikrobų firmomis, bent jau dabartinėmis sąlygomis.
              Manau, ne mažiau svarbu būtų nutraukti sutartis su mikrobų firmomis, jei iki 20:30 važinėti turintys mikrobai važinėti nustoja 19h. Arba 5.30 rytą pradėti turintys pradeda ~7h. Ar tokių priemonių savivaldybė nors kartą ėmėsi?

              Comment


                kai A-3 per 55min.
                dėl šito autobuso visai nesutikčiau visada pilnas ir kursuoja pakankamai dažnai. Todėl manau tokį ir panašius pervežančius dauk keleivių reikia palikti. Ko negalėčiau pasakyti apie kai kuriuos kitus autobusų maršrutų. Per diena važiuojančius tiek kartų kad primena kaimo autobuso tvarkaštį. Geriau tokius maršrutus panaikinti arba sutrumpinti privežant keleivius iki troleibusų linijų. Deja Kauno autobusuose sėdi kažkokie "pencininkai" kurie neturi nei kompiuterių, nei modeliavimo programų ir jokių įdėjų, kaip pagerinti susisiekimą. O visus pakeitimus daro eksprementų būdu.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą
                  Įsikirtau. Labai logiški siūlymai.
                  O kaip dėl M. P. Šalčių gatvės? Ar ten susisiekimas nereikalingas?

                  Iki Romainių aš pratęsčiau ne 39, o 34-ąjį maršrutą. Maršrutas nėra itin ilgas, vieno papildomo autobuso pilnai pakaktų tinkamo kursavimo intervalo palaikymui.
                  O į M. P. Šalčių gatvę galėtų ir toliau važiuoti 9-as, tik jau kita trasa - Romainiai- Kaniūkai- Kauno pilis. Romainiams nereikia dviejų maršrutų į Šilainius- reikėtų, kad vienas būtų į Šilainius (juk nepatogu būtų mokiniams važiuoti per aplinkui), o kitas- greitas į centrą. Į Lampėdžius, kaip ir siūlė Valius Kėdainietis- galima pratęsti 41.

                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Ir dar. Jei jau taupyt, tai variantas 23 skelt iki pilies ir iki stoties. 35 grazint atgal pro pili ir Vytenus pasiekt pro Kursiu g. ir Megos viaduka. Ir manau butu geriau.
                  Manau, kad 23 galima būtų visomis dienomis palikti pro Vytėnus ir pridėti vieną autobusą, o 35 visomis dienomis trumpinti iki K. Pilies. Nors griežtojo taupymo šalininkas reikalautų išvis eliminuoti 23 iš Domeikavos, nes esą "tai rajonas, ir nėra ko ten miesto autobusų leisti"
                  Paskutinis taisė Mettal; 2013.05.26, 20:42. Priežastis: Išimtas atsakymas į pašalintą pranešimą.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Nesupratau, nuo 17 d. praktiškai nebeliks savaitgaliais važinėjančių troleibusų (tik 1, 7 ir 11)?

                    http://www.marsrutai.lt/kaunas/2013-06-17/#Routes/

                    Comment


                      Esmė tame, jog daugelio troleibusų maršrutų poilsio dienų tvarkaraščiai nesikeičia (lieka tie patys), todėl prie naujų tvarkaraščių (įsigaliosiančių nuo birželio 17 d.) jie paprasčiausiai nėra skelbiami. Iš tiesų galiu nuraminti- visi troleibusų maršrutai ir toliau kursuos visomis dienomis. Na, išskyrus 2 ir 3, kurie ir dabar savaitgaliais nevažinėja.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Pirmadienį uždaro Jurbarko gatvę, o tik ŠIANDIEN pradėjo Brastos g. duobių remontą. Viskas išgręžiota, privaryta technikos, sankryžoje ties posūkiu nuo Vilijampolės tilto į Brastos gatvę didžiausia skylė išpjauta.... Tik Kaune taip ir tegali sugalvoti, kada apylankos gatvę pradeda rausti 2 dienos prieš pagrindinio ruožo uždarymą... Įdomu už ką tiems kaušams savivaldybėj ar bala žino kokioj įstaigoj algas moka???
                        Aišku, labai teigiama šito reikalo pusė - kad Brastos g. remontą pradėjo ne pirmadienį
                        Paskutinis taisė vilijampolietis; 2013.06.14, 09:14.

                        Comment


                          Kaune bus įrengta daugiau nei 300 naujų viešojo transporto stotelių stoginių

                          http://www.kaunas.lt/index.php?119257897

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kaune bus įrengta daugiau nei 300 naujų viešojo transporto stotelių stoginių

                            http://www.kaunas.lt/index.php?119257897
                            Tai šaunu, kad savivaldybė neįkiša nei lito į tų stoginių priežiūrą.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Pagal 06-18 pasiūlytus Bendrojo plano sprendinius, iki 2023 metų troleibusų linijos atsiras Parodos, K. Petrausko, A. Baranausko, Volungių, Balčkalnio gatvėse, Vydūno alėjoje ir dalyse Kariūnų bei Radvilėnų plentų. Numatomas autobusų eismas 9-ojo Forto, B. Brazdžionio, Bivylių gatvėse, Lakūnų plente bei Islandijos plento ruože tarp Panerių ir S. Žukausko gatvių. A juostos atsiras Parodos, A. Baranausko, Nemuno, Birštono, Gimnazijos, Šv. Gertrūdos, Jurbarko gatvėse, Savanorių prospekte tarp Taikos pr. ir Šv. Gertrūdos g., Pramonės pr. kur yra troleibusai, Taikos pr. iki Kovo 11-osios g., Vytauto pr. atkarpoje, Žemaičių plente tarp Varnių gatvės ir Baltų prospekto.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Pagal 06-18 pasiūlytus Bendrojo plano sprendinius, iki 2023 metų troleibusų linijos atsiras Parodos, K. Petrausko, A. Baranausko, Volungių, Balčkalnio gatvėse, Vydūno alėjoje ir dalyse Kariūnų bei Radvilėnų plentų. Numatomas autobusų eismas 9-ojo Forto, B. Brazdžionio, Bivylių gatvėse, Lakūnų plente bei Islandijos plento ruože tarp Panerių ir S. Žukausko gatvių. A juostos atsiras Parodos, A. Baranausko, Nemuno, Birštono, Gimnazijos, Šv. Gertrūdos, Jurbarko gatvėse, Savanorių prospekte tarp Taikos pr. ir Šv. Gertrūdos g., Pramonės pr. kur yra troleibusai, Taikos pr. iki Kovo 11-osios g., Vytauto pr. atkarpoje, Žemaičių plente tarp Varnių gatvės ir Baltų prospekto.
                                Galėtų ir Žemaičių plentas - Baltijos gatvė - Kauno klinikinė ligoninė atkarpoje būti troleibusų linija, kaip greičiausiai ir buvo planuota, kada nutiesė KT Varnių gatvėje.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Pagal 06-18 pasiūlytus Bendrojo plano sprendinius, iki 2023 metų troleibusų linijos atsiras Parodos, K. Petrausko, A. Baranausko, Volungių, Balčkalnio gatvėse, Vydūno alėjoje ir dalyse Kariūnų bei Radvilėnų plentų. Numatomas autobusų eismas 9-ojo Forto, B. Brazdžionio, Bivylių gatvėse, Lakūnų plente bei Islandijos plento ruože tarp Panerių ir S. Žukausko gatvių. A juostos atsiras Parodos, A. Baranausko, Nemuno, Birštono, Gimnazijos, Šv. Gertrūdos, Jurbarko gatvėse, Savanorių prospekte tarp Taikos pr. ir Šv. Gertrūdos g., Pramonės pr. kur yra troleibusai, Taikos pr. iki Kovo 11-osios g., Vytauto pr. atkarpoje, Žemaičių plente tarp Varnių gatvės ir Baltų prospekto.
                                  Nesuprantu kam tu A juostu tiek reikia, ypac tokiose kur ir taip automobiliai sunkiai pravaziuoja, o cia dar ir viena juosta naikinama. Juk automobiliai vaziuoja greiciau ir retai kada stabdo troleibusa vaziuodami priesais ji.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Galėtų ir Žemaičių plentas - Baltijos gatvė - Kauno klinikinė ligoninė atkarpoje būti troleibusų linija, kaip greičiausiai ir buvo planuota, kada nutiesė KT Varnių gatvėje.
                                    Vistiek nesuprantu KT tiesimo Neries krantinėje. Į Šilainius juk trumpiau Panerių ir Linkuvos gatvėmis.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Vistiek nesuprantu KT tiesimo Neries krantinėje. Į Šilainius juk trumpiau Panerių ir Linkuvos gatvėmis.
                                      Tais laikais buvo manyta, kad nukreips 5 maršrutą iki Kauno klinikinės ligoninės per Šilainius Baltų prospektu..
                                      Paskutinis taisė ssnaiperis; 2013.06.28, 20:12.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Tai jį ir būtų trumpiau leisti per Sąjungos a.

                                        Comment


                                          Įlaipinimas pro priekines duris atnešė papildomų milijonų

                                          Per dvejus metus, kai Kaune galioja įlaipinimo į autobusus bei troleibusus pro priekines duris tvarka, gauta daugiau nei 4,6 mln. litų papildomų pajamų, pranešė miesto savivaldybė.

                                          Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2Y5NHS0ub

                                          Comment

                                          Working...
                                          X