Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Šiaip, jei tikrai yra poreikis mieste trumpinti rajono mikriukų trasas, galima trumpinti taip:
    82, 88- iki Kalniečių poliklinikos/Partizanų g.
    93, 93A - čia būtų per drastiškai, bet gal iki Šilainių Maximos.
    97, 99, 102 - dalį iki stoties, dali iki Kauno pilies.

    Žinoma, iš pradžių bus daug nepatenkintų keleivių, bet, padažninus miesto VT, visi turėtų priprasti.
    Pamąstykime logiškai. Kaune gyventojų mažėja, keleivių irgi. Sutrumpinus rajono maršrutinių taksi trasas, valdininkėliai tikrai nenorėtų dažninti miesto transporto kursavimo, nes pats trasų trumpinimo faktas būtų tam, kad JAU jie kenkia miestui ir dėl to trumpinamos. Kitaip sakant - alternatyvų nebūtų.
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Gal MT įvažiavęs į miestą gauna autobuso statusą?
    Ne, negauna. Licenciją išduoda, sutartis pasirašo ir kontrolę atlieka rajono savivaldybė. Dėl to matome tokį paslaugų kokybės skirtumą miesto ir rajono maršrutuose.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Kurie miesto maršrutai (autobusų, troleibusų) yra pelningi?

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Pamąstykime logiškai. Kaune gyventojų mažėja, keleivių irgi. Sutrumpinus rajono maršrutinių taksi trasas, valdininkėliai tikrai nenorėtų dažninti miesto transporto kursavimo, nes pats trasų trumpinimo faktas būtų tam, kad JAU jie kenkia miestui ir dėl to trumpinamos. Kitaip sakant - alternatyvų nebūtų.
        Nelikus mikroautobusų, municipalinio VT keleivių, manau, padaugėtų.
        Negi visi persėstų į mašinas?

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Kurie miesto maršrutai (autobusų, troleibusų) yra pelningi?
          To niekas nežino, galime tik spėlioti. Kažin ar pati savivaldybė žino. Šiuo klausimu yra palaida bala. Vežėjai rėkia, kad neturi pinigų, reikia branginti bilietus, bet nesugeba įrodyti, kad įmonės vidaus veikla pakankamai optimizuota ir bilietų kainų kėlimas pagrįstas. Kadangi troleibusų ir autobusų parkai Kaune priklauso savivaldybei ir dažnai jų vadovai yra iš politikų terpės, tai vieni kitiems prastumia naudingus klausimus. Visi laimingi, išskyrus keleiviai, kurie paūžia keletą mėnesių ir pripranta. Tokia realybė. Ir ji tęsiasi daug metų. Visa bėda, kad išreikalauti audito sudėtinga. O prašyti išduoti paslaptį, kiek parkas uždirbo - negalime, nes tai yra įstatymo sergstima komercinė paslaptis. Nesvarbu, kad tie parkai išlaikomi iš mokesčių mokėtojų pinigų. Va taip gražiai ir plaukia pinigai į kažkur.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Nelikus mikroautobusų, municipalinio VT keleivių, manau, padaugėtų.
            Negi visi persėstų į mašinas?
            Dalis persėstų, dalis liktų. Mąstant logiškai, municipaliniame transporte keleivių turėtų padaugėti, ir žymiai. Panevėžio ir Klaipėdos pavyzdžiai mums tai parodė.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Kurie miesto maršrutai (autobusų, troleibusų) yra pelningi?
              Galime šiek tiek spręsti pagal konkrečių reisų užpildymą. Nors vėlgi, nežinome, kiek žmonių nuo taško A į tašką B turi pervežti viena transporto priemonė, kad reisas būtų pelningas. Galbūt pelningi tik tie reisai, kuriuose žmonės vežami kaip silkės statinėse? O gal pelningi ir tie, kuriuose visiems užtenka sėdimų vietų?

              Comment


                Parašė TautviSS Rodyti pranešimą
                As kaip gyvenes Aleksote galiu pasakyt, kad kai nebuvo mikriuku o tik KVT, tai i aleksota po 21.00 val sestadieni arba sekamdieni namo galedavai eiti pescias net ir is laisves al. arba senamiescio jau nekalbu apie kitas miesto puses (taksas gelbedavo, bet su juo neprivazinesi kiekviena savaitgali)
                Dabar situacija geresne, nebent numeus mikriukus 6-as bei 16-as autobusai vaziuotu standartiniu marsrutu sestadieniais bei sekamdieniais, ko dabar nera.
                Man dabar norint nuvaziuot is zaliakalnio i aleksota savaitgali reiktu persedimo, o zinant, kad savaitgaliais i aleksota KVT vaziuoja i val. karta tai man kelione uztruktu min ~1 val, dabar gelbsti 97-as; 16-as mikriukai.
                Dėl persėdimo centre (važiuojant iš Savanorių pr. į Aleksotą), kaip ir minėjau, problemos nematau. Yra bilietai su nemokamo persėdimo galimybe. Darbo dienomis problemos išvis nėra, nes 6 ir 16 maršrutų autobusai užtikrina tiesioginį susisiekimą. Manau, mikriukų maršrutų sutrumpinimą puikiai kompensuotų šiek tiek padažninus 6A maršruto kursavimą. Manau, poilsio dienomis reikėtų ir reiso į Garliavą po 22 val. Bet abejoju, ar savivaldybė sutiks taip vėlai leisti autobusą į rajoną. Nors reisas būtų svarbus ir Aleksotui.

                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Taip nepavyktų. Savivaldybės sprendimas negali būti teisiškai viršesnis už Kelių transporto kodekse numatytą nuostatą, kad maršrutiniai taksi sustoja bet kurioje keleivių pageidaujamoje vietoje, kur nedraudžia KET. Ir man labai keista, kaip Kėdainiai (kitų miestų nepamenu) priėmė tokį draudimą maršrutiniams taksi sustoti bet kur - tik stotelėse - ir to sprendimo niekas neapskundė ar bent jau neteko apie tai girdėti.
                Galimas toks variantas- pasibaigus sutarčiai su vežėju, pasirašoma nauja sutartis, bet jau dėl rajono autobusų maršruto aptarnavimo. Kad maršrutas įformintas kaip autobusų, nereiškia, kad juo negali kursuoti mikriukai. Klaipėda- puikus to pavyzdys. Užtat vežėjas jau negali stoti ne stotelėse.

                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Pamąstykime logiškai. Kaune gyventojų mažėja, keleivių irgi. Sutrumpinus rajono maršrutinių taksi trasas, valdininkėliai tikrai nenorėtų dažninti miesto transporto kursavimo, nes pats trasų trumpinimo faktas būtų tam, kad JAU jie kenkia miestui ir dėl to trumpinamos. Kitaip sakant - alternatyvų nebūtų..
                Ai, kad ir nebūtina dažninti miesto autobusų kursavimo sutrumpinus maršrutinių taksi trasas. Pavyzdžiui, sutrumpinus 82/88 iki Kalniečių poliklinikos ar 97/99 iki Gel. stoties- mikriukų keleivius išvežti pakaktų ir dabartinių VT pajėgumų.

                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Dalis persėstų, dalis liktų. Mąstant logiškai, municipaliniame transporte keleivių turėtų padaugėti, ir žymiai. Panevėžio ir Klaipėdos pavyzdžiai mums tai parodė.
                Čia priklauso nuo to, kiek procentų visų viešojo transporto keleivių perveža mikroautobusai. Vilniuje, berods, mikrobais pervežama vos 5 proc. visų keleivių. Kaune greičiausiai procentas didesnis.
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.08, 23:46.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  O mikrobai po 22 val važinėja? Įtariu, kad nelabai, ypač savaitgaliais.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O mikrobai po 22 val važinėja? Įtariu, kad nelabai, ypač savaitgaliais.
                    Mikrobai nelabai jau vazineja po 18.30h darbo dienom. Isimtis koks 24,30, rajoninis 92, 97, 99 max iki 21.30h

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O mikrobai po 22 val važinėja? Įtariu, kad nelabai, ypač savaitgaliais.
                      Garbanius teisingai atsakė. Dar papildysiu, kad labai garliaviškiai gedi 91 maršruto. Jis darbą pradėdavo ir baigdavo vėliausiai - nuo 7 val. (vėliau pirmasis buvo dar vėliau) ir baigdavo iš pradžių po 24 val. kasdien, paskui vis nuimdavo paskutinius reisus ir galiausiai paskutinis buvo apie 22:30 val., bet tai vis tiek buvo paskutinis maršrutas į Garliavą (į Aleksotą dar buvo ir tebėra A16 tokiu metu).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Dėl Savanorių pr. ir Aleksoto susisiekimo savaitgaliais, tai nemokamo persėdimo galimybė (per pusvalandį) retokai galima, ypač jei reikia vykti iš Savanorių pr. pabaigos:
                        http://www.marsrutai.lt/kaunas/lt/#S...;-1;3;500;3,1,

                        O apie 16 ir 97 maršrutinių taksi darbo laiką - tai jie praktiškai nebevažiuoja kai "Urmas" užsidaro, kokią 20 val. darbo dieną jau praktiškai mažoka vilčių su jais grįžti iš Savanorių pr. Apie sekmadienį išvis nėra ką kalbėti...
                        www.kaunotvirtove.lt

                        Comment


                          Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                          Dėl Savanorių pr. ir Aleksoto susisiekimo savaitgaliais, tai nemokamo persėdimo galimybė (per pusvalandį) retokai galima, ypač jei reikia vykti iš Savanorių pr. pabaigos:
                          http://www.marsrutai.lt/kaunas/lt/#S...;-1;3;500;3,1,

                          O apie 16 ir 97 maršrutinių taksi darbo laiką - tai jie praktiškai nebevažiuoja kai "Urmas" užsidaro, kokią 20 val. darbo dieną jau praktiškai mažoka vilčių su jais grįžti iš Savanorių pr. Apie sekmadienį išvis nėra ką kalbėti...
                          Na taip vakarais velyvais gal ir reciau vaziuoja (siais laikais) ar is vis nebevaziuoja.
                          Bet kaip minejau dienos metu savaitgali tiesioginio is ir i savanorius bei pramone (bazes) is garliavos (aleksoto) nera.
                          O kadangi kartais tenka dirbt ir sestadieniais tad norint isest nuo aukstaiciu ryte i 16 ar 97 mikrus jie buna pilni ir net kartais nestoja.
                          O KVT is vis savaitgali nepriderintas prie dirbanciu poreikiu.
                          Arba valanda anksciau arba valanda veliau, ir vaziuoja ciut ne kas valanda
                          Ne visi dirba standartiniu grafiku

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Kad šiandien bus nutrauktas eismas, nereiškia, kad tai ir įsigalios šiandien Juk savivaldybėje dažnai kaip sulėtintame filme...
                            16-asis maršrutinis taksi, kaip ir žadėta, nuo pirmadienio važiuoja ir Kalvarijų g. atkarpa. Tuo tarpu vairuotojai kalba, jog 51-asis nebevažiuos galbūt nuo rytojaus.
                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              To niekas nežino, galime tik spėlioti. Kažin ar pati savivaldybė žino. Šiuo klausimu yra palaida bala. Vežėjai rėkia, kad neturi pinigų, reikia branginti bilietus, bet nesugeba įrodyti, kad įmonės vidaus veikla pakankamai optimizuota ir bilietų kainų kėlimas pagrįstas. Kadangi troleibusų ir autobusų parkai Kaune priklauso savivaldybei ir dažnai jų vadovai yra iš politikų terpės, tai vieni kitiems prastumia naudingus klausimus. Visi laimingi, išskyrus keleiviai, kurie paūžia keletą mėnesių ir pripranta. Tokia realybė. Ir ji tęsiasi daug metų. Visa bėda, kad išreikalauti audito sudėtinga. O prašyti išduoti paslaptį, kiek parkas uždirbo - negalime, nes tai yra įstatymo sergstima komercinė paslaptis. Nesvarbu, kad tie parkai išlaikomi iš mokesčių mokėtojų pinigų. Va taip gražiai ir plaukia pinigai į kažkur.
                              Norėčiau paprieštarauti gerbiamam kolegai. Parkų uždarbis - nėra jokia valstybinė paslaptis. Štai "Autrolis" pagal preliminarius 2012 metų rezultatus pernai metai patyrė 921 000 Lt nuostolį. Duomenys yra viešai skelbiami internete, "Autrolio" puslapyje. Visi kam įdomu eikite į skiltį "Apie įmonę", tada kairėje pusėje rasite "Veiklos viešinimas" ir ten sudėti ketvirtiniai ir metiniai finansinių ataskaitų rinkiniai, kalbant liaudiškai - įmonės balansai.
                              Tas pats ir apie "Kauno autobusus". Įmonės puslapyje jau yra "Ernst&Young" 2013.04.02 audituota 2012 metų finansinė atskaitomybė. Taigi "Kauno autobusai" 2012 metais uždirbo 1 181 000 Lt grynojo perno, kai 2011 metais buvo 255 000 nuostolio.
                              Visos ataskaitos yra su aiškinamaisiais raštais (apimtis 36-38 lapai), pakankamai daug ir įvairios informacijos. Visko dar neperskaičiau, bet pvz. "Kauno autobusų" sąnaudos vienam autobuso maršruto kilometrui 2012 metais buvo 4.86Lt, 2011 metais - 4.64Lt. Tad naudojantis e-bilieto sukaupta informacija apie kiekvienu maršrutu pervežtą keleivių skaičių, to maršruto sugeneruotas pajamas būtų galima nustatyti pelningiausius maršrutus. Ir va čia jau mano galva būtų komercinė paslaptis. O įmonės balansas nėra jokia paslaptis. Visos įmonės, kurios privalo ruošti metinę finansinę atskaitomybę , o UAB privalo tai daryti, finansinių ataskaitų rinkinius teikia "Registrų centrui" ir kiekvienas norintis gali šiuos duomenis nusipirkti. Įmonės balansas yra informacija, skirta išoriniam naudojimui, paslapčių jame nėra. Paslaptys yra nuolaidų dydžiai, tiekėjai, pirkėjai ir visa kita informacija, o apibendrinti skaičiai apie pajamas, sąnaudas ar turtą - tikrai ne paslaptis.

                              Comment


                                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                Norėčiau paprieštarauti gerbiamam kolegai. Parkų uždarbis - nėra jokia valstybinė paslaptis. Štai "Autrolis" pagal preliminarius 2012 metų rezultatus pernai metai patyrė 921 000 Lt nuostolį. Duomenys yra viešai skelbiami internete, "Autrolio" puslapyje. Visi kam įdomu eikite į skiltį "Apie įmonę", tada kairėje pusėje rasite "Veiklos viešinimas" ir ten sudėti ketvirtiniai ir metiniai finansinių ataskaitų rinkiniai, kalbant liaudiškai - įmonės balansai.
                                Tas pats ir apie "Kauno autobusus". Įmonės puslapyje jau yra "Ernst&Young" 2013.04.02 audituota 2012 metų finansinė atskaitomybė. Taigi "Kauno autobusai" 2012 metais uždirbo 1 181 000 Lt grynojo perno, kai 2011 metais buvo 255 000 nuostolio.
                                Visos ataskaitos yra su aiškinamaisiais raštais (apimtis 36-38 lapai), pakankamai daug ir įvairios informacijos. Visko dar neperskaičiau, bet pvz. "Kauno autobusų" sąnaudos vienam autobuso maršruto kilometrui 2012 metais buvo 4.86Lt, 2011 metais - 4.64Lt. Tad naudojantis e-bilieto sukaupta informacija apie kiekvienu maršrutu pervežtą keleivių skaičių, to maršruto sugeneruotas pajamas būtų galima nustatyti pelningiausius maršrutus. Ir va čia jau mano galva būtų komercinė paslaptis. O įmonės balansas nėra jokia paslaptis. Visos įmonės, kurios privalo ruošti metinę finansinę atskaitomybę , o UAB privalo tai daryti, finansinių ataskaitų rinkinius teikia "Registrų centrui" ir kiekvienas norintis gali šiuos duomenis nusipirkti. Įmonės balansas yra informacija, skirta išoriniam naudojimui, paslapčių jame nėra. Paslaptys yra nuolaidų dydžiai, tiekėjai, pirkėjai ir visa kita informacija, o apibendrinti skaičiai apie pajamas, sąnaudas ar turtą - tikrai ne paslaptis.
                                Puiku, kad jau tokie skaičiai skelbiami. Kita vertus, "Autrolis" audito neatliko. Mano suvokimu, auditas turėtų būti atliekamas bent kas 2 metus. Gaila, kad nėra "Kauno autobusų" duomenų apie 2009-2010 m., kuomet keltos bilietų kainos.

                                Ačiū už informaciją
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  "Autrolio" finansinių ataskaitų auditas privalomai atliekamas kiekvienais metais, nes yra tenkinami visi trys privalomo audito kriterijai: 1.Pardavimų pajamos per metus 12mln., 2. Balanse nurodyto turto vertė 6mln; 3. Vidutinis darbuotojų skaičius 50. Bet kokiai įmonei kuri tenkina 2 iš minėtų 3 kriterijų - finansinių ataskaitų auditas yra privalomas. Kaip tik dabar ir yra auditorių darbymetis. Manau ir "Autrolio" auditas dabar vyksta ir jau eina į pabaigą.

                                  Comment


                                    Sveiki, norėčiau pasikonsultuoti dėl gyventojų parašų rinkimo.
                                    Kiek reikia surinkti parašų, kad būtų keičiamas sprendimas? Ar priklauso nuo sprendimo, gyvenvietės dydžio ir pan.?

                                    Comment


                                      Parašė Kaunietiss Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, norėčiau pasikonsultuoti dėl gyventojų parašų rinkimo.
                                      Kiek reikia surinkti parašų, kad būtų keičiamas sprendimas? Ar priklauso nuo sprendimo, gyvenvietės dydžio ir pan.?
                                      Tikiuosi, klausimas susijęs su VT.
                                      Dėl parašų rinkimo - šiame technologijų amžiuje toks peticijos būdas jau galima sakyti atgyvenęs. Renkantieji parašus, turi kažkokiu būdu būti tikri, kad pasirašęs asmuo pateikė visus duomenis teisingai, tačiau patikrinti neturi priemonių. O štai parašus gavusi institucija duomenis patikrins... Kita vertus, labai priklauso nuo paties klausimo esmės. Dažnai parašai renkami be reikalo ir gaištant laiką. Viešojo administravimo įstatyme numatyta, kokiais būdais institucijos turi atkreipti išskirtinį dėmesį į gyventojo prašymą. Neretai užtenka vieno žmogaus kreipimosi.

                                      Pvz., galima kai kuriuos klausimus sėkmingai išspręsti su interesus ginančiomis asociacijomis. Ir nereikėtų rinkti parašų.

                                      O dėl parašų institucijos jau kuo toliau, tuo labiau laikosi neigiamos nuomonės, nes paprastai pakišus lapą su lentele parašams, gyventojas pasirašo, o jei ne, parašų rinkėjai daro psichologinį spaudimą. Todėl tie didžiuliai kiekiai parašų neturi didelio sverto. O štai asociacijų žodis yra kur kas svaresnis.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.04.10, 18:48.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Tikiuosi, klausimas susijęs su VT.
                                        Dėl parašų rinkimo - šiame technologijų amžiuje toks peticijos būdas jau galima sakyti atgyvenęs. Renkantieji parašus, turi kažkokiu būdu būti tikri, kad pasirašęs asmuo pateikė visus duomenis teisingai, tačiau patikrinti neturi priemonių. O štai parašus gavusi institucija duomenis patikrins... Kita vertus, labai priklauso nuo paties klausimo esmės. Dažnai parašai renkami be reikalo ir gaištant laiką. Viešojo administravimo įstatyme numatyta, kokiais būdais institucijos turi atkreipti išskirtinį dėmesį į gyventojo prašymą. Neretai užtenka vieno žmogaus kreipimosi.

                                        Pvz., galima kai kuriuos klausimus sėkmingai išspręsti su interesus ginančiomis asociacijomis. Ir nereikėtų rinkti parašų.

                                        O dėl parašų institucijos jau kuo toliau, tuo labiau laikosi neigiamos nuomonės, nes paprastai pakišus lapą su lentele parašams, gyventojas pasirašo, o jei ne, parašų rinkėjai daro psichologinį spaudimą. Todėl tie didžiuliai kiekiai parašų neturi didelio sverto. O štai asociacijų žodis yra kur kas svaresnis.
                                        Taip, klausimas susijęs su VT. Na, bet iš Kauno autobusų gavau atsakymą, kad jeigu norite, jog sprendimas tikrai būtų keičiamas, turite rinkti gyventojų prašymus, nes šis variantas veiksmingiausias.
                                        Paskutinis taisė Kaunietiss; 2013.04.10, 18:57. Priežastis: Atsiprašau, ne gyventojų prašymus, o parašus.

                                        Comment


                                          Atsiprašau, ne gyventojų prašymus, o parašus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X