Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    101 Kauno pilis - Užliedžiai / Ledos kapinės
    Rajoninis. Nors Giraitė arčiau tikrojo miesto nei Šlienava ar Žiegždriai.

    Comment


      Parašė kempas Rodyti pranešimą
      Manyčiau šilnainiuose reik, bent poros maršrutų, kurie važiuotu ne rečiau, kaip kas 10min darbo dienom, o savaitgaliais ne rečiau kaip kas 15-20min, vieną reik daryti nuo 2-ligoninės per baltų prospektą į centrą-geležinkelio stotį, o kitą 2-ligoninė per klinikas, urmo bazę, į petrašiūnus. Bei po biški naikinti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas pusvalandį ar valandą, į trumpesnius maršrutus, bei dažniau kursuosiančius, kurie privežtų keleivius iki pagrindinių stotelių. O autobusus keisti iš didelių į midbusus ar į mikriukus priklausančius VT ir apmokėjimas su nuolatinių bilietu.
      Kita problema miestas auga į rajoną todėl ramučius, neveronis, giraitę, karmėlavą, ringaudus reik jungti į vieną bendrą VT sistemą su tuo pačių nuolatiniu bilietu.
      Jei norim iš esmės atsikratyti mikriukų, tuomet susisiekimą su Šilainiais reikia gerinti iš esmės, ypač savaitgaliais. Grįžtant prie apšvietimo įrengimo klausimo Baltų pr., kyla klausimas, ar troleibusams pritaikytos atramos iš tiesų kainuoja gerokai daugiau, kad nebūtų galima jų įrengti? Šiai valdžiai atrodo vienaip, kitai gal atrodys kitaip, tad gal nereikėtų užkirsti troleibusams kelio.

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Giraitei VT reikėtų.
        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Rajoninis.
        Koks klausimas, toks ir atsakymas. Rajoninis ar ne rajoninis - vis tiek VT.

        Nors Giraitė arčiau tikrojo miesto nei Šlienava ar Žiegždriai.
        Dar kartą aiškinu: Giraitėje pilna tranzitinio priemiestinio-tarpmiestinio VT. Į Šlienavą ir Žiegždrius tik 46 vienintelis važiuoja. Nutolimas nuo miesto čia visiškai jokios reikšmės neturi.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė kempas Rodyti pranešimą
          Manyčiau šilnainiuose reik, bent poros maršrutų, kurie važiuotu ne rečiau, kaip kas 10min darbo dienom, o savaitgaliais ne rečiau kaip kas 15-20min, vieną reik daryti nuo 2-ligoninės per baltų prospektą į centrą-geležinkelio stotį, o kitą 2-ligoninė per klinikas, urmo bazę, į petrašiūnus. Bei po biški naikinti tokius maršrutus, kurie važiuoja kas pusvalandį ar valandą, į trumpesnius maršrutus, bei dažniau kursuosiančius, kurie privežtų keleivius iki pagrindinių stotelių. O autobusus keisti iš didelių į midbusus ar į mikriukus priklausančius VT ir apmokėjimas su nuolatinių bilietu.
          Kita problema miestas auga į rajoną todėl ramučius, neveronis, giraitę, karmėlavą, ringaudus reik jungti į vieną bendrą VT sistemą su tuo pačių nuolatiniu bilietu.
          Midibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona... Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.

          Comment


            Beje siandien, pasirodo, jau pakeisti grafikai, stotelese, viena is auku tapau ir as
            Dabar prisiminiau, kad pries pora dienu maciau kaip keite kazkur, taigi likus net 5 dienom iki isigaliojimo balandzio 2d., reiskiai nemazai zmoniu ziurejusiu i grafikus stotelese patyre idomiu isbandymu..
            Paskutinis taisė Gator; 2013.03.30, 22:37.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Midibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona... Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.
              Ten, kur keleivių srautai nėra dideli, iš tiesų galėtų kursuoti midibusai. Arba mikroautobusai, bet su sąlyga, kad žemagrindžiai ir su automatinėmis durimis. Nes varinėti tuščiai didelius autobusus nėra naudinga. Nors neįsivaizduoju, kokiu iš dabartinių Kauno maršrutų galima būtų leisti midibusus. Gal 11...
              Bet kuriuo atveju, Šilainių susisiekimas su centru turi likti tiesioginis. Galima trumpinti kai kuriuos ilgus maršrutus (pvz: 3, 39), bet su sąlyga, kad nenukentės eismo dažnumas.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Ten, kur keleivių srautai nėra dideli, iš tiesų galėtų kursuoti midibusai. Arba mikroautobusai, bet su sąlyga, kad žemagrindžiai ir su automatinėmis durimis. Nes varinėti tuščiai didelius autobusus nėra naudinga. Nors neįsivaizduoju, kokiu iš dabartinių Kauno maršrutų galima būtų leisti midibusus. Gal 11...
                Bet kuriuo atveju, Šilainių susisiekimas su centru turi likti tiesioginis. Galima trumpinti kai kuriuos ilgus maršrutus (pvz: 3, 39), bet su sąlyga, kad nenukentės eismo dažnumas.
                11 galima. Kvailystė savaitgaliais jį trumpinant pašalinti iš Vilijampolės. Kaip tik Linksmadvaryje jį galėtų pakeisti funikulierius. Daug neaiškumų pridirbta su įprastinėmis vienomis, o savaitgalinėmis - kitomis trasomis.
                Gal reikėtų grąžinti 32 ir jam skirti keletą reisų iš 3.
                O šiaip tai reikia tam kampui (Šilainių seniūnijai) kapitaliai perdaryti VT.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Midibusai reikstu VT degradavima, o ne gerinima. Tuo labiau i didziausiai miesto mikrorajona...
                  Didžiausias Kaune savo populiacija miesto mikrorajonas ir kartu seniūnija yra Dainava. Kada pagaliau kauniečiai - tai įsikals į galvą.

                  Mikriukai isvis neturi nieko bendro su miesto viesuoju transportu, kazin ar issivysciusiose salyse yra kur nors tokiu mikriuku kaip pas mus. Mikriukai miesto viesajame transporte yra issigimimas.
                  Yra ir Honkonge (aišku kita specifika), yra ir Ventspilyje (jei norisi arčiau Europos). Neabejoju galima rasti pavyzdžių ir V. Europoje, tad nereikia čia kategoriškumų... Aš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.
                  Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                  Dordrechtas/Haarlemas
                  Nesebaras/Plovdivas
                  Kiolnas

                  Comment


                    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                    Didžiausias Kaune savo populiacija miesto mikrorajonas ir kartu seniūnija yra Dainava. Kada pagaliau kauniečiai - tai įsikals į galvą.


                    Yra ir Honkonge (aišku kita specifika), yra ir Ventspilyje (jei norisi arčiau Europos). Neabejoju galima rasti pavyzdžių ir V. Europoje, tad nereikia čia kategoriškumų... Aš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.
                    Tokio absurdo, kaip stabčiojimas, abejoju, kad kur Vakarų Europoje yra.
                    Apskritai, mikroautobusų ne tokia paskirtis.

                    Midibusai Kaune tiktų paleidus dar kokį naktinį maršrutą.

                    Comment


                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                      Tokio absurdo, kaip stabčiojimas, abejoju, kad kur Vakarų Europoje yra.
                      Apskritai, mikroautobusų ne tokia paskirtis.

                      Midibusai Kaune tiktų paleidus dar kokį naktinį maršrutą.
                      Tai aš ir turėjau omenyje midibusus kaip VT autoparką, o ne mikrobų integravimą į VT sistemą.
                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        Ir kur tavo mikrautobusai tiktų? Nebent 11 maršrute...

                        Comment


                          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                          Aš čia referuoju į tai, jog mikriukai yra midibusai, kurie operuojami kaip VT mieste.
                          Tai midibusai, žinoma, kad yra Vakaruose. Sakydami "nėra", turime omeny tokius mikrobus, kurie važinėja mūsų didmiesčių gatvėmis. Ne žemagrindžiai, su rankinėmis durimis, be stovimų vietų, bet su stovinčiais keleiviais, neintegruoti į miesto sistemą, važinėja ne pagal tvarkaraščius, pažeisdami KET, užlįsdami prieš dubliuojamus municipalinius VT maršrutus ir graibydami grietinėlę nuo pastarųjų. Savo nuožiūra nevykdantys ankstyvų ar vėlyvų reisų.
                          Ar toks transportas, tavo nuomone, normaliame mieste gali egzistuoti?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Tiesa, o kokia situacija su Ducato, kuriuos VVT leidžia į 88 ir 89?
                            Ar Kaune kur tokie tiktų?

                            Comment


                              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                              Tiesa, o kokia situacija su Ducato, kuriuos VVT leidžia į 88 ir 89?
                              Ar Kaune kur tokie tiktų?
                              Fiat Ducato nėra žemagrindžiai- tai jų didžiausias minusas.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                O kaip lipama?
                                P. S. Kodėl Kaunas neturi midibusų išskyrus tą patvorinį Silkeborgą)?

                                Comment


                                  Viskas su tais midbusais tvarkoje, bet paaiskinimas kodel ju nera labai paprastas: kainuoja jie panasiai kiek normalus autobusai, o ju prieziura irgi nera tokia pigi, labai panasi kiek 12metru autobusu. Zodziu maziausiai vargo ir geriausiai pritaikomi 12m autobusai Kaune. Midbusai vazineja ir jie reikalingi, tik Europos senamiescio siaurose gatvelese, bet tuomet dzin kiek kainuoja ir kad prieziura brangi. Panasiai kaip Vilniuj 88 ir 89.

                                  Kas del Silainiu, tai nezinau kas cia bando suklaidint, bet pagal gyventoju tankuma tikrai Silainiai yra didziausias. Ir jiems tikrai nereikia midbusu, o kaip tik 15 ir 17metru autobusu, kuriu KA turi visai nedaug ir tie patys didziausi paliegeliai. Tokie Midbusai kaip turi Merula ar galu gale Druskininku Kautros Crafteriai ar Kauno rajonines Temsos reikalingos butu nebent naujiems marsutams kaip : Giraite-Silainiai, Uzliedziai-Sitkunai-Silainiai, Romainiai-Lampedziai-Pilis, dabartiniam 81 mikriukui, Viciunai-Stotis. Cia kaip tik pavyzdziai. Kur mazai keleiviu ir reikia privezti.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Viskas su tais midbusais tvarkoje, bet paaiskinimas kodel ju nera labai paprastas: kainuoja jie panasiai kiek normalus autobusai, o ju prieziura irgi nera tokia pigi, labai panasi kiek 12metru autobusu. Zodziu maziausiai vargo ir geriausiai pritaikomi 12m autobusai Kaune. Midbusai vazineja ir jie reikalingi, tik Europos senamiescio siaurose gatvelese, bet tuomet dzin kiek kainuoja ir kad prieziura brangi. Panasiai kaip Vilniuj 88 ir 89.
                                    Na čia jau kitas dalykas, jeigu jų eksploatacijos kaštai panašūs kaip 12m autobusų, tai tada geriau 12m autobusai.

                                    Tiems, kas aiškina, kad geriausios transporto priemonės yra 15 ar 18 metrų autobusai galiu pasakyt tiek: taip, autobusų parkui labiausiai apsimoka varinėti didelį autobusą retais intervalais. Vienok, keleiviui iš to mažai grožio. Dideli važiavimo intervalai išpučia keleivius į mikriukus ir tie dideli autobusai vėžinasi tušti.

                                    Mikriukus įmanoma nukonkuruoti paprastu būdu: tiesus, kas +- 7 minutes važiuojantis autobuso maršrutas normaliu 50 km/h greičiu vietoj įprastų 35 km/h. Autobusai ten gali važinėti kokie tik nori, aišku labiausiai apsimoka nedideli. Gal pusę metų iš to maršruto bus nemenkas nuostolis, žmonės turi atrasti gerą dalyką, tačiau greitai kokybiškesnė ir pigesnė paslauga natūraliu būdu pasirodys populiaresnė.

                                    Tokiu būdu galima kovoti su 27, 30, ir K. Petrausko gatve važinėjančiais mikriukais.

                                    Comment


                                      Reiktų greitojo maršruto (kaip tie Vilniuj, ar vienareisis mūsų 29E) greitomis gatvėmis, ir nestojančio tarp Šilainių ir Centro. Kaip jums 2-oji ligoninė - Žemaičių pl. - Varnių g. - Jonavos g. - toliau į Centrą. Nebūtų stojama tarp stotelių Milikoniai ir Kauno pilis.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Reiktų greitojo maršruto (kaip tie Vilniuj, ar vienareisis mūsų 29E) greitomis gatvėmis, ir nestojančio tarp Šilainių ir Centro. Kaip jums 2-oji ligoninė - Žemaičių pl. - Varnių g. - Jonavos g. - toliau į Centrą. Nebūtų stojama tarp stotelių Milikoniai ir Kauno pilis.
                                        Tuščias būtų toks maršrutas. Jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Nelabai yra Kaune poreikio tokiems autobusams.
                                        Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
                                        Taip pat galima įvesti sustojimą stotelėje pagal pareikalavimą. Yra tokių stotelių, kur retai kas įlipa/išlipa, bet pagal galiojančią tvarką, vairuotojas turi būtinai sustoti ir atidaryti duris.
                                        Paskutinis taisė disident; 2013.03.31, 23:11.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Tuščias būtų toks maršrutas. Nestoti Kauno pilyje iš viso yra nesąmonė, tai juk vienas pagrindinių perlipimo "hub'ų". Be to, jei tas greitasis maršrutas nestos keliose stotelėse, bet važiuos įprastu 35 km/h greičiu (čia ne vidutinis, čia greičio maksimumas), tai įveiks trasą gal 3-5 min greičiau, nei paprastas autobusas. Reikia suremontuot gatves ir sutvarkyt tvarkaraščius, kad dingtų tas vilkimasis.
                                          Būtų stojama. O šiaip tai reikia plėsti A juostų tinklą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X