Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalba naudojama gaminio/pirkinio dokumentacijoje ir paciame gaminyje/pirkinyje turi buti nustatyta pirkimo konkurso salyguose. Gali buti taip kad pasirinkimui buvo tik anglu ir rusu, o uz lietuviu kalba reikejo papildomai sumoketi nemazai pinigu, nes versti dokumentacija tikrai kainuoja. Taip kad pradziai reikia zinoti pirkimo konkurso salygas.
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Hm.
      Iki 1991 suprantama, kodėl rusiškai - per SSRS struktūras gautos tos TP.
      Karosos, Lietuvos miestams pirktos 1995-1999 turi čekiškas lenteles - ten gaminta.
      Solariai, 2004-2007, 2012-2013/4 - lietuviškos.

      Škodos, Kaune ir Vilniuj pirktos iš Čekijos miestų - su čekiškomis lentelėmis.

      Nežinau dėl Vilniaus Volvo ir MB.
      MANuose be kalbų. Bet Vilniaus ETON tai geriausia - surinkta čia o lentelė rusiška.

      Tai kodėl Lietuvos Škodos, pirktos 1995-1999 turi rusiškas lenteles?
      Nemanau, kad dėl jų pertekliaus. Lygiai taip pat ir čekiškų buvo.
      Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.28, 11:18.

      Comment


        O koks skirtumas? Rusofobija?

        Comment


          Dar atkreipsiu dėmesį į tai, kad Karosų lentelės ne visos yra čekiškos - pasitaiko ir rusiškų užrašų.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O koks skirtumas? Rusofobija?
            Ne. Keista, kad kalba ne gamintojo ar užsakovo.
            Kam ta pašalinė kalba? Kaip Vilniaus ETONų „gotov k rabote“.
            Manau, visuose valstybei ir savivaldybei priklausančiuose dalykuose turi būti lietuvių kalba.Ne rusų ir ne anglų.

            Comment


              Troleibusų linijos tiesti nebeapsimoka, visi pasaulyje šiuo metu orientuojasi į ekonomiškus hibridinius autobusus. Nepaisant to, apšvietimą šioje atkarpoje būtina kuo greičiau įrengti
              - Andrius Kupčinskas

              http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas

              Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?

              Comment


                Esama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akis

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                  - Andrius Kupčinskas

                  http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas

                  Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
                  A. Kupčinskas visada pasisakė prieš troleibusus, už dujinius autobusus, gal netgi anksčiau apie tai kalbėjo, negu A. Zuokas, tik ne taip dažnai kalbėjo, todėl ir mažiau ausų pasiekė.
                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Esama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akis
                  Diskusinis klausimas. Sunku pasakyti, kas geriau. Rekonstruoti tinklą brangu, troleibusai yra trečdaliu brangesni negu autobusai, kita vertus, elektra gerokai pigesnė... Kaip ten bebūtų, ką A. Kupčinskas bekalbėtų, elektros tinklo plėtra Kaune numatoma. Tai kiek reikšmingi tokie politiniai plepalai - neaišku.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Esama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akis
                    Šilainiuose troleibusai yra būtini.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Šilainiuose troleibusai yra būtini.
                      Troleibusai savaime problemos neišspręstų. Galima paleisti daugiau dujinių autobusų.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Pradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Troleibusai savaime problemos neišspręstų. Galima paleisti daugiau dujinių autobusų.
                          O kas tą neleidžia padaryti daugybę metų?

                          Comment


                            Mikriukininkai savivaldybėje. Pažiūrėk į tvarkaraščius, kraupu. Nelabai kur tokio tankio rajone Kaune rasi tokių tvarkaraščių.

                            Comment


                              Kad mikrobam bus pasakyt ate simet 15,30,44, o kitamet turbut visiems buvo mineta ir siame forume, bet kazkaip pro akis visiems praejo ) man tik idomu is kur jie trauks € naujiems autobusams ir troleibusams? Variantas pirkti 15metu senumo man neatrodo normalus.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Pradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.
                                Ir troleibusai gali neadekvačiai retai važiuoti - čia tik sprendimas. Su transporto priemone tai susiję ne itin daug.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Pradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.
                                  Darbo dienomis tai susisiekimas normalus (dar 10 ir 37 padažninti). Bet savaitgaliais tai taip, autobusai į Šilainius "neadekvačiai retai" kursuoja. Ypač po 24 ir 35 maršrutų panaikinimo poilsio dienomis. Deklaruojama, kad naikinami dubliuojantys maršrutai. Tas tiesa. Bet pamirštama, kad bendras reisų skaičius į Šilainius sumažėjo itin smarkiai. Be abejo, mikriukininkai tuo naudojasi.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    - Andrius Kupčinskas

                                    http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas

                                    Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
                                    Šilainiuose tikrai vargu ar apsimoka tiesti troleibusų tinklą, juo labiau santykinai pingant pervežimams autobusais. Esu už troleibusus, tačiau svaiguliuot reikia baigt vien pažiūrėjus į dabartinius autobusų tvarkaraščius su dideliais intervalais. Troleibusas galbūt patrauklesnė transporto priemonė už autobusą, tačiau ar tai suvilios šilainiškius į jį persėsti, jeigu važiavimo intervalai bus tokie pat, kaip dabartinių autobusų?


                                    O jei šviečiant pilnačiai norisi pavaryt utopijų, tai į Šilainius nuo Kauno pilies gal ir vertėtų nutiesti kelias tramvajaus linijas, neinančias gatvėmis, o kylančias į kalną savomis trasomis maždaug taip:



                                    Toliau jau Šilainiuose galima vedžiot kaip nori: visur pievos ir plačios gatvės.

                                    Projektas su nesveiku kiekiu estakadų ir žemės darbų kainuotų beprotiškus pinigus ir yra visiškai neįmanomas artimiausius 50 metų, tačiau ši investicija tikrai pastatytų VT toli priekyje prieš automobilius.
                                    Paskutinis taisė disident; 2013.03.28, 22:50.

                                    Comment


                                      Tu ir pažymėjai per siaurutę Erdvilo gatvę, Generalkos slėnį ir Smėlių kalvas...

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Tu ir pažymėjai per siaurutę Erdvilo gatvę, Generalkos slėnį ir Smėlių kalvas...
                                        Tai ir sakau, kad utopija: daug žemės darbų ir estakadų. Bet jei Kaunas būtų Švedijoje, jau dabar eitų statyba

                                        Comment


                                          Na man beveik utopiskai skamba mikriuku isnykimas ir NAUJU ekologisku 15 ir 17m autobusu pirkimas mikriukams pakeisti. Vaziavimo intervalai 10-15 min

                                          Comment

                                          Working...
                                          X