Kalba naudojama gaminio/pirkinio dokumentacijoje ir paciame gaminyje/pirkinyje turi buti nustatyta pirkimo konkurso salyguose. Gali buti taip kad pasirinkimui buvo tik anglu ir rusu, o uz lietuviu kalba reikejo papildomai sumoketi nemazai pinigu, nes versti dokumentacija tikrai kainuoja. Taip kad pradziai reikia zinoti pirkimo konkurso salygas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Hm.
Iki 1991 suprantama, kodėl rusiškai - per SSRS struktūras gautos tos TP.
Karosos, Lietuvos miestams pirktos 1995-1999 turi čekiškas lenteles - ten gaminta.
Solariai, 2004-2007, 2012-2013/4 - lietuviškos.
Škodos, Kaune ir Vilniuj pirktos iš Čekijos miestų - su čekiškomis lentelėmis.
Nežinau dėl Vilniaus Volvo ir MB.
MANuose be kalbų. Bet Vilniaus ETON tai geriausia - surinkta čia o lentelė rusiška.
Tai kodėl Lietuvos Škodos, pirktos 1995-1999 turi rusiškas lenteles?
Nemanau, kad dėl jų pertekliaus. Lygiai taip pat ir čekiškų buvo.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2013.03.28, 11:18.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO koks skirtumas? Rusofobija?
Kam ta pašalinė kalba? Kaip Vilniaus ETONų „gotov k rabote“.
Manau, visuose valstybei ir savivaldybei priklausančiuose dalykuose turi būti lietuvių kalba.Ne rusų ir ne anglų.
Comment
-
Troleibusų linijos tiesti nebeapsimoka, visi pasaulyje šiuo metu orientuojasi į ekonomiškus hibridinius autobusus. Nepaisant to, apšvietimą šioje atkarpoje būtina kuo greičiau įrengti
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą- Andrius Kupčinskas
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEsama tinkla tegul rekonstruoja ir bus per akis
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilainiuose troleibusai yra būtini.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTroleibusai savaime problemos neišspręstų. Galima paleisti daugiau dujinių autobusų.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąPradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąPradžioj mikrobus išnaikint reikia. Autobusai neadekvačiai retai važiuoja.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą- Andrius Kupčinskas
http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...bus_apsviestas
Negi ir jis Zuoką kopijuot pradėjo?
O jei šviečiant pilnačiai norisi pavaryt utopijų, tai į Šilainius nuo Kauno pilies gal ir vertėtų nutiesti kelias tramvajaus linijas, neinančias gatvėmis, o kylančias į kalną savomis trasomis maždaug taip:
Toliau jau Šilainiuose galima vedžiot kaip nori: visur pievos ir plačios gatvės.
Projektas su nesveiku kiekiu estakadų ir žemės darbų kainuotų beprotiškus pinigus ir yra visiškai neįmanomas artimiausius 50 metų, tačiau ši investicija tikrai pastatytų VT toli priekyje prieš automobilius.Paskutinis taisė disident; 2013.03.28, 22:50.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTu ir pažymėjai per siaurutę Erdvilo gatvę, Generalkos slėnį ir Smėlių kalvas...
Comment
Comment