Nu ne keleiviams tai ne, bet Kauno Autobusams taip. Manau ateis toks laikas kai 34-ą į Prancūzų g. pratęs tik keliais reisais poilsio dienomis. O visais reisais važiuos tik darbo dienomis, neatmetu tokios galimybės...
Ne karta tam straipsnyje minimas "papildomas pasipelnymo saltinis", bet ar ne kazkuris forumo dalyvis sake, kad savikaina panasi ir yra jos. Dar galejo bent pasidziaugt, kad kortele naudojosi ilgiau nei parasyta galiojimas jos, as tokia pat turiu, galiojimas lyg iki 2009m., bet iki siol naudoju
Taip buvo anksciau su senuoju konkursu, pakeitus tiekeja dabar korteles savikaina yra didesne uz pardavimo kaina, nes nebenori maziau moket nors tu ka
kolkas jokiu pakeitimu Kauno vt marsrutuose nenusimato. fantazijas i sona.
Jei dabar ir nenumatoma, tai nereiškia,kad nebus kiek vėliau. Tikrai nevadinčiau kažkokia fantazija, sakykim, 21 autobusų maršruto pratęsimo iki Kęstučio gatvės. 5 stotelės nėra kažkas ypatingo - nei naujų gatvių įrengti, nei dar kažko, o naudos būtų tikrai daug, nes daug kam reikia iki centro. Tad arogancijos čia mažiausiai reikia.
Jei dabar ir nenumatoma, tai nereiškia,kad nebus kiek vėliau. Tikrai nevadinčiau kažkokia fantazija, sakykim, 21 autobusų maršruto pratęsimo iki Kęstučio gatvės. 5 stotelės nėra kažkas ypatingo - nei naujų gatvių įrengti, nei dar kažko, o naudos būtų tikrai daug, nes daug kam reikia iki centro. Tad arogancijos čia mažiausiai reikia.
Be to nors jau diskuotuota anksciau, as buciau linkes grazinti pacioje pradzioje buvusia tvarka, kur buvo rasoma ne: I petrasiunus, o paprasciausiai Petrasiunai.
O siuo klausimu kalbininkai isikiso ir tare savo svaru zodi, tad po to ir patapo butinas tas ''I''. Siaip visi begale metu puikiai suprasdavo ir be to ''I'' kur vaziuoja transporto priemone
O siuo klausimu kalbininkai isikiso ir tare savo svaru zodi, tad po to ir patapo butinas tas ''I''. Siaip visi begale metu puikiai suprasdavo ir be to ''I'' kur vaziuoja transporto priemone
Priešingų pavyzdžių yra ne Kaune. Ir ne kalbininkų čia sugalvota - neskleisk melo. Tinka naudoti abejaip. Tiesiog vienas miestas pasirinko vienokį formatą, o kitas - kitokį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tik be reikalo tas "Į" vietą švieslentėje užima... O kartą ant Aleksoto tilto sutikau naują Solarį A11 ir švieslentėje dega " Į 2 ligoninę", o užrašas taip suspaustas, kad iš toli atrodo 1112...
Tik be reikalo tas "Į" vietą švieslentėje užima... O kartą ant Aleksoto tilto sutikau naują Solarį A11 ir švieslentėje dega " Į 2 ligoninę", o užrašas taip suspaustas, kad iš toli atrodo 1112...
Pvz., Vilniuje vienuose autobusuose rašoma kryptis, o kituose tik maršruto pavadinimas. Negana to, nurodoma kryptis su tarpiniais punktais. Tuomet tampa neaišku, viršutinėje eilutėje yra ar pradinis maršruto punktas, ar tiesiog maršruto pavadinimo punktas, nesiejant su reiso kryptimi, ar tai yra tarpinis punktas, nes toje eilutėje užrašas keičiasi, o jau galinis pateikiamas antroje eilutėje. Kaune šiuo atžvilgiu tvarkos daugiau. Mano nuomone, prielinksnio naudojimas sumažina nesusipratimų atvejus. Keblumas tik tas, kad vartojant prielinksnį, kai kuriais atvejais diskutuotina, kiek taisyklinga užrašą pateikti „Į 2-ąją ligoninę“, „Į „Kauno pieną“ ir t.t. Lietuvių kalba yra sintetinė ir yra daug tiesioginės reikšmės pasakymų. Todėl kartais tenka suktis iš padėties ir tą „Į“ keisti į „Iki“, kas jau tampa snargliavimu. Sutikčiau su mintimi atsisakyti prielinksnio ir suvienodinti maršruto pateikimą, ypač kai jau nėra senų autobusų su švieslentėmis, kuriose būdavo rašomas maršruto pavadinimas. Dabar net ir tokių - pateikiama su prielinksniu.
Dar viena bėda - ilgųjų troleibusų maršrutų krypties pateikimas priekinėje švieslentėje. Įsivaizduokite, esate Kovo 11-osios gatvėje, Kovo 11-osios turgaus pusėje ir atvyksta 13-ojo maršruto troleibusas, kurio švieslentėje rašoma „Į Islandijos pl. pro K. Baršausko g.“.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Galima manau programuot, kaip vidinej svieslentei, kad pravaziavus kilometrus, pranyktu likusios gatves> Seniau maciau varianta 48marsute, kaip svieslente padalinta dviem aukstais, virsutinam dege Raudondvaris, apacioje bego eilute atrodo "pro lampedzius, pro svarstykles".
Dar viena bėda - ilgųjų troleibusų maršrutų krypties pateikimas priekinėje švieslentėje. Įsivaizduokite, esate Kovo 11-osios gatvėje, Kovo 11-osios turgaus pusėje ir atvyksta 13-ojo maršruto troleibusas, kurio švieslentėje rašoma „Į Islandijos pl. pro K. Baršausko g.“.
Štai čia ir išlenda švieslenčių trūkumas - jose negalima normaliai pateikti tarpinių punktų. Net ir vieną pateikti yra problematiška, ypač lietuvių kalba, kurios dauguma žodžių yra daugiaskiemeniai.
Šitam straipsnyje rašoma kad A.Baranausko g. per siaura ir troleibusų eismui netinkama... O čia daug kas įsivaizduoja, kad Parodos g. "troleibusavimas" yra kažkokio sekančio projekto dalis....
Silainiams manau nebereikia autobusu. Troleibusai nebent butu priemone isguiti mikroautobusus, bet kokia butu didziule to kaina. Geriau jau platinti A.Baranausko, Vyduno alejas, bei gatves link onkologijos ligonines. Autobusai vazinetu tuomet centras-silainiai,alesotas, palemonas, na ir pakrasciuose. Bet ir tai ganetinai utopija. Per daug visokiu interesu..
Comment