Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
vairuotoja
2012-11-26 20:48
Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
Šiandien teko pasivažinėti troleibusais. Vienoje stotelėje įlipus merginoms ir pažymėjus el. bilietus, vairuotojas atsidarė kabiną, išėjo ir pareiškė:
''Ko jūs merginos čia tuos bilietus žymit? Komposteris ir taip karštas! Ką, negalit ten toliau pasižymėt, taigi antras, trečias komposteris yra!''
Keleivės nustebusios nuėjo į galą. Man irgi kažkaip keistai nuskambėjo šitas visas pasakymas. O gal kur nors taisyklėse paminėta, kad prieš žymint bilietą reikia įsitikinti, kad komposterio temperatūra tam tinkama?
Pats smagiausias "vairuotojos" klausimas:
vairuotoja
2012-11-26 20:48
Kada bus sutvarkyti privazevimai prie troleibus ir autobusu sustojimu duobes asvalto idubimai kur buve medzei like duobes kuriose pilna vandens sustok kaip nori vistiek vienos durys papuola ypc prie gelezinkelio stoties sustojimo vaziuojant sanciu link
Jeigu trukdo duobės, kur buvo medžiai, o medžiai auga tikrai ne važiuojamoje dalyje, tai matyt bordiūras netrukdo užlėkt ant šaligatvio Tokių variantų gyvai esu porą kart matęs.
Del to jau atsakiau - minute ar dviem galbut padidejes marsruto iveikimo laikas niekam, isskyrus tamsta, problemu nekelia.
Dar kartą kartoju, kad už kitus nekalbėk. Tuo labiau, kad niekas keleivių ir neklausė. Kur skaičiai su padidėjusiomis įplaukomis dėl priekinių durų tvarkos ir sumažėjusiomis išlaidomis kontrolei, viskam kitam, ko reikia priekinei durų tvarkai?
Dar kartą kartoju, kad už kitus nekalbėk. Tuo labiau, kad niekas keleivių ir neklausė. Kur skaičiai su padidėjusiomis įplaukomis dėl priekinių durų tvarkos ir sumažėjusiomis išlaidomis kontrolei, viskam kitam, ko reikia priekinei durų tvarkai?
Kalbu apie forumo narius rasancius sioje temoje. Uz priekiniu duru tvarka - visi (nebent yra kas pries, bet neparase), uz visu duru tvraka - A1.
Prisiminiau anekdota:
Sunus raso tevams is kariuomenes - viskas cia puiku, tik kazkodel zygiuojant visas burys i takta nepataiko.
Del skaiciu - man atrodo buvo straipsnis apie padidejusias iplaukas. Taciau - nereikia jokiu skaiciu, kad suvoktum, jog iplaukos padidejo. Cia daugiau nei akivaizdu, jei tau kyla abejoniu del to, man kyla abejoniu tavo protu
keistas vairuotojas...tik pirmasis komposteris žymi bilietus, anie du dėl vaizdo, na laiką rodo...jie nei aktyvuoja nei žymi...
O kodel? Daug kartum maciau keleivius ten zymincius, pvz. ilipus pro galines duris ir taip toliau. Koks argumentas neleisti zymeti viduriniam ir galiniam komposteryje?
Ir kaip tada suprast ta vairuotojo studenciu apsaukima, kuris siule zymeti gale, pats vairuotojas nezino, kad jie neveikia?
tą troleibusą vairuoja pensininkas...tai jau būkime pakantesni vyresniems)) kiek žinau iš vairuotojų, tai veikia tik pirmas komposteris, priglaudžia keleiviai prie anų dviejų ir nieko, ateina prie priekinio ir užsidega žalia lemputė
O šiaip – taip priekinių durų tvarka, būtent ji, logiška. Padaugėja pajamos, mažėja asocialų, galų gale srautai iš ir į nesusiduria, tai, būna, labai lėtina.
Logiška yra naudoti tokią tvarką, kuri veiktų efektyviausiai. KVT atveju, efektyviausia yra priekinių durų tvarka.
Žinai, daliai darbdavių efektyviausia būtų vergai, dirbantys už maistą ir skudurus. Dabar išvesk paraleles su Kauno VT.
O faktinių įrodymų, kad priekinių durų tvarka yra naudinga VT įmonėms taip ir nėra. Ir nesvarbu, kad kažkur rašė, jog išaugo pajamos. O kaip su išlaidomis?
Žinai, daliai darbdavių efektyviausia būtų vergai, dirbantys už maistą ir skudurus. Dabar išvesk paraleles su Kauno VT.
/\ Štai, apie ką aš ir kalbu. Elementarus loginio mąstymo trūkumas.
Visų pirma tai kalbame apie valstybinę įmonę, kurioje darbdavys yra mokesčių mokėtojai. Antra, absoliučiai niekas neverčia ir nenori vairuotojus paversti "vergais". Šiaip tai, be reikalo gaištu laiką atrašinėdamas į tokius briedus.
Būten, kad moka taupyti ten, kur nereikia, o švaistyti ten, kur reikia. Be to naują tvarką įvedė ne patys vežėjai (Kauno autobusai ir Autrolis), o savivaldybė.
Comment