Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai autobuso būklė priklauso nuo to kas vairuoja, kaip vairuoja ir kokiomis gatvėmis važinėja. Lietuvoje visos gatvės duobėtos, pavažinės 5 metus tokiomis sąlygomis, tai atrodys taip pat, kaip Vokietijoje 10 metų pravažiavęs. Jei autobusas skirtas vakarų europai, tai padangos žemo profilio, važiuoklės minkštos, visi mazgai silpni. Lietuvai reikia tokių autobusų, kurie skirti būtent Rusijos rinkai: sustiprintos važiuoklės, siauros ir aukštos padangos, sustiprinta pakaba. Deja iš vakarų tokių autobusų padėvėtų nenupirksim.

    Comment


      Kas per bajeriai su piktybiskai neatidarinejamomis priekinemis durimis, nors keleiviai stovi prie ju islipant? Jei cia taisykle tai gal reiktu kokius uzrasus informuojancius pridet, kad priekines neatidaromos ar panasiai? Jau ne pirma karta stebiu toki dalyka, mano akimis tai ypac nemandagu is vairuotojo puses (keleivis laukia prie duru, o anas ju nedaro ir net nieko nesako)

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Kas per bajeriai su piktybiskai neatidarinejamomis priekinemis durimis, nors keleiviai stovi prie ju islipant? Jei cia taisykle tai gal reiktu kokius uzrasus informuojancius pridet, kad priekines neatidaromos ar panasiai? Jau ne pirma karta stebiu toki dalyka, mano akimis tai ypac nemandagu is vairuotojo puses (keleivis laukia prie duru, o anas ju nedaro ir net nieko nesako)
        Esu nekart mates, kad dar aprekia, atseit ziurek i zenkla, kad negalima islipti ir ilipti..Chamizmas..

        Comment


          Įlipai per vidurines duris nuejai iki vairuotojo išdejai į ''šuns dienas'' ,o geriausiai pasakyti jam kad žinai jo valdžios tel .nr ir žadi jiems paskabinti išgirdęs tai darysis šilkinis padaryk tai suveiks tikrai.

          Comment


            Vairuotojai turi butinai atidariti priekines duris, ar keleivei islipa, ar ilipa, nera skirtumo.Yra tokios taisykles.Siuliciau visus pazeidimus rasyti siame forume.Paskelbent autobusu ar troleibusu garazinius numerius,bei vairuotoju pavardes.As esu isitikines, kad sita foruma skaito viesojo transporto valdzia, bei vairuotojai. Ir as nepateisinu situ mano kolegu veiksmu.

            Comment


              bet tai kad vienetai tik atidaro priekines duris ir tai jei zmogus mojuoja pinigais ir pirks bilieta, o dar ir prispaudzia daznai,kam klijuojami dvigubi lipdukai prie priekiniu duru? cia garaziniai nepades, atrasyt pendeliu ir suveiks greiciau nei garaziniu rasymas nes daugelis vairuotoju isivaizduoja,kad vairuoja savo asmenines transporto priemones ir yra tiek atsigave ,kad pagrumojimas zodziu nepades mane karta senis 014 vairuojantis prispaude, tai jam pasiseke,kad uzsirakines buvo kitaip butu su fingaluDD sorry, bet kartais truksta kantrybe arba tokia su raganos nosim 034 prispaude moteri su vezineliu ir vaziuoja sau telefonu kalba, as isvis uzdrausciau net su laisvu ranku iranga pokalbius, atvaziuoji i galine ir pasikalbi ir musciau per alga tada susivoktu...tokia chrone 027 vaziuoja ir su kita vairuotoja kalba apie diagnostika, nu blemba cia per pika reikia pakalbet? reik pasiulyti transporto skyriui,kad uzdraustu pokalbius telefonu vairuojant, nes 99% pokalbiu su darbu nesusije, nori pakalbet sesk i savo masina ir bazarink kiek nori...
              Paskutinis taisė OneMillion; 2011.01.09, 20:08.

              Comment


                Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                bet tai kad vienetai tik atidaro priekines duris ir tai jei zmogus mojuoja pinigais ir pirks bilieta, o dar ir prispaudzia daznai,kam klijuojami dvigubi lipdukai prie priekiniu duru? cia garaziniai nepades, atrasyt pendeliu ir suveiks greiciau nei garaziniu rasymas nes daugelis vairuotoju isivaizduoja,kad vairuoja savo asmenines transporto priemones ir yra tiek atsigave ,kad pagrumojimas zodziu nepades mane karta senis 014 vairuojantis prispaude, tai jam pasiseke,kad uzsirakines buvo kitaip butu su fingaluDD sorry, bet kartais truksta kantrybe arba tokia su raganos nosim 034 prispaude moteri su vezineliu ir vaziuoja sau telefonu kalba, as isvis uzdrausciau net su laisvu ranku iranga pokalbius, atvaziuoji i galine ir pasikalbi ir musciau per alga tada susivoktu...tokia chrone 027 vaziuoja ir su kita vairuotoja kalba apie diagnostika, nu blemba cia per pika reikia pakalbet? reik pasiulyti transporto skyriui,kad uzdraustu pokalbius telefonu vairuojant, nes 99% pokalbiu su darbu nesusije, nori pakalbet sesk i savo masina ir bazarink kiek nori...
                Nevisai sutinku. Kalbėti telefonu gali kiek nori (to nedraudžia KET), tačiau privalo naudotis laisvų rankų įranga. Nesuprantu, kam toks piktinimasis. Vairuotojas prisiima atsakomybę ir pats turi suprasti, kada geriau nekalbėti telefonu, pvz. piko metu. Gaila, kad dar yra labai daug prietrankų, nesuprantančių, kaip reikia teikti paslaugas.

                Beje, dėl pirmųjų durų neatidarymo - jei transporte nėra daug žmonių, nesigrūskit jūs pro tas priekines duris - būkit supratingi, juk žiemą šalta. Žinoma, priešingu atveju pro priekines duris turėtų įleisti. Visgi, vairuotojai kartais elgiasi kaip gyvuliai - priekinių neatidaro, keleivis stovi toliau ir laukia, kol jas atidarys, tai vairuotojas neapsikentęs pasiunčia garsiai ir nuvažiuoja. Taip elgiasi padugnės.

                Tačiau mano išvada visgi - Kauno troleibusų vairuotojai yra mandagūs, kultūringi, tik erzina netolygus vežimas piko metu. Jiems grafikas svarbiau už bobutes, kurios net ir įsikibusios į turėklus, nelabai išsilaiko nuo tokio staigaus stabdymo ir greitėjimo.
                Su autobusų vairuotojais truputį kitaip - jie principingesni, tačiau veža tolygiau.
                Matyti, kad abejose bendrovėse šiek tiek skiriasi vairuotojų motyvacija dirbti tinkamai.
                Tiesa, idealistams vairuotojams noriu palinkėti kantrybės ir nepersistengti, mat dauguma keleivių neįvertins pastangų ir polinkio dirbti kuo geriau. Be to, tokių pastangų bendrovė neverta - per maža motyvacija. Miestų VT vairuotojai Lietuvoj gauna nors ir kiek daugiau, nei vidutinę algą, bet tikrai smarkiai per mažą, lyginant su atsakomybe. Gerai dirbantis vairuotojas turi gauti mažiausiai 2300 Lt atskaičius mokesčius. Bet yra rizika, kad žmogus, dirbantis išsilavinimo nereikalaujantį darbą ir gaunantis gerokai didesnę nei vidutinę algą, „išskleis sparnus" - taps dar įžūlesnis. Kad to būtų išvengta, sukurčiau vairuotojų darbo kokybės įvertinimo sistemą su reguliariomis patikromis. Alga būtų skaičiuojama kaip ir dabar - bazinė alga + priedai už gerą aptarnavimą. Tiesiog padidinčiau priedą ir išskaidyčiau į procentinę išraišką pagal patikrinimo rezultatus.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.10, 17:05.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Pritariu amiko išsakytoms mintims. Tik norėčiau pridurti, kad vairuotojų nuotaiką ir mandagumas mažėja proporcingai tą dieną išdirbtų valandų skaičiui. Pats matau, kaip lieka kaltas vairuotojas, kuris staigiai stabdė, dėl prieš jį, iš šalutinio kelio išlindusio automobilio.

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Nevisai sutinku. Kalbėti telefonu gali kiek nori (to nedraudžia KET), tačiau privalo naudotis laisvų rankų įranga. Nesuprantu, kam toks piktinimasis. Vairuotojas prisiima atsakomybę ir pats turi suprasti, kada geriau nekalbėti telefonu, pvz. piko metu. Gaila, kad dar yra labai daug prietrankų, nesuprantančių, kaip reikia teikti paslaugas.

                    Beje, dėl pirmųjų durų neatidarymo - jei transporte nėra daug žmonių, nesigrūskit jūs pro tas priekines duris - būkit supratingi, juk žiemą šalta. Žinoma, priešingu atveju pro priekines duris turėtų įleisti. Visgi, vairuotojai kartais elgiasi kaip gyvuliai - priekinių neatidaro, keleivis stovi toliau ir laukia, kol jas atidarys, tai vairuotojas neapsikentęs pasiunčia garsiai ir nuvažiuoja. Taip elgiasi padugnės.

                    Tačiau mano išvada visgi - Kauno troleibusų vairuotojai yra mandagūs, kultūringi, tik erzina netolygus vežimas piko metu. Jiems grafikas svarbiau už bobutes, kurios net ir įsikibusios į turėklus, nelabai išsilaiko nuo tokio staigaus stabdymo ir greitėjimo.
                    Su autobusų vairuotojais truputį kitaip - jie principingesni, tačiau veža tolygiau.
                    Matyti, kad abejose bendrovėse šiek tiek skiriasi vairuotojų motyvacija dirbti tinkamai.
                    Tiesa, idealistams vairuotojams noriu palinkėti kantrybės ir nepersistengti, mat dauguma keleivių neįvertins pastangų ir polinkio dirbti kuo geriau. Be to, tokių pastangų bendrovė neverta - per maža motyvacija. Miestų VT vairuotojai Lietuvoj gauna nors ir kiek daugiau, nei vidutinę algą, bet tikrai smarkiai per mažą, lyginant su atsakomybe. Gerai dirbantis vairuotojas turi gauti mažiausiai 2300 Lt atskaičius mokesčius. Bet yra rizika, kad žmogus, dirbantis išsilavinimo nereikalaujantį darbą ir gaunantis gerokai didesnę nei vidutinę algą, „išskleis sparnus" - taps dar įžūlesnis. Kad to būtų išvengta, sukurčiau vairuotojų darbo kokybės įvertinimo sistemą su reguliariomis patikromis. Alga būtų skaičiuojama kaip ir dabar - bazinė alga + priedai už gerą aptarnavimą. Tiesiog padidinčiau priedą ir išskaidyčiau į procentinę išraišką pagal patikrinimo rezultatus.
                    Tikrai pritariu.Yra pas mus nekulturingu, negerbenciu keleiviu, vairuotoju. As ta pats matau. Tik pora pastabu. Autobuso ir troleibuso vaziavimas siek tiek skiresi. Autobusas varomas dyzeliniu varikliu, tad jo greitejimas, kitaip pagreitis yra mazesnis negu troleibuso, varancio elektros variklio.Pvz. Solaris is vietos pajuda tolygei, bet greiteje sparciau negu autobusas. O 14tr. aisku ne visi, is vietos pajuda grubei ir netolygei, todel keleiviams reikia stipriau laikytis. Del stabdimo taipogi. Autobusai ilga laika stabdo varikliu, todel nesijaucia tokio didelio letejimo. O troleibusu stabdziai yra grubesni. Tiek elektrinis, tiek pneumatinis. Aplamai, pneumatinei, yra mirtini stabdziai. Dar vienas dalykas. Autobusas kai vaziavo, taip ir nuvaziavo. Trobusas kekviena karta turi pristabdyti pries spec dalys (iesmai,kreives,kryzmes). Dar vienas pavizdys. Kas labiausei ziema islidina ivazas i stoteles? Aisku kad troleibusai, nes ju kitoks vaziavimas negu autobusu.Aisku, viskas dar priklauso nuo vairuotojo profesonalumo. O del vairuotoju algos, tai tikrai ji turi buti didesne. Kai vienas diedas pasake: uz tokia alga tik galima ateit i darba, o jeigu atejus i darba ir dar dirbt, tai ta alga turi but didesne uz esama. Troleibusu vairuotojai yra kontroliuojami.Po miesta vazineje revizores ir stebi. Pagal taisykles, negalima vaziuojant prie vairo rukyti, valgyti, kalbeti telefonu, kabinoj vezti keleivius isskyrus porininka. Gatveje nukritus stangom, juos uzdedant butina vilkete liemene. Nusizengus siom taisyklem, yra atskaitoma tam tikra procenta nuo algos.

                    Comment


                      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                      Tikrai pritariu.Yra pas mus nekulturingu, negerbenciu keleiviu, vairuotoju. As ta pats matau. Tik pora pastabu. Autobuso ir troleibuso vaziavimas siek tiek skiresi. Autobusas varomas dyzeliniu varikliu, tad jo greitejimas, kitaip pagreitis yra mazesnis negu troleibuso, varancio elektros variklio.Pvz. Solaris is vietos pajuda tolygei, bet greiteje sparciau negu autobusas. O 14tr. aisku ne visi, is vietos pajuda grubei ir netolygei, todel keleiviams reikia stipriau laikytis. Del stabdimo taipogi. Autobusai ilga laika stabdo varikliu, todel nesijaucia tokio didelio letejimo. O troleibusu stabdziai yra grubesni. Tiek elektrinis, tiek pneumatinis. Aplamai, pneumatinei, yra mirtini stabdziai. Dar vienas dalykas. Autobusas kai vaziavo, taip ir nuvaziavo. Trobusas kekviena karta turi pristabdyti pries spec dalys (iesmai,kreives,kryzmes). Dar vienas pavizdys. Kas labiausei ziema islidina ivazas i stoteles? Aisku kad troleibusai, nes ju kitoks vaziavimas negu autobusu.Aisku, viskas dar priklauso nuo vairuotojo profesonalumo. O del vairuotoju algos, tai tikrai ji turi buti didesne. Kai vienas diedas pasake: uz tokia alga tik galima ateit i darba, o jeigu atejus i darba ir dar dirbt, tai ta alga turi but didesne uz esama. Troleibusu vairuotojai yra kontroliuojami.Po miesta vazineje revizores ir stebi. Pagal taisykles, negalima vaziuojant prie vairo rukyti, valgyti, kalbeti telefonu, kabinoj vezti keleivius isskyrus porininka. Gatveje nukritus stangom, juos uzdedant butina vilkete liemene. Nusizengus siom taisyklem, yra atskaitoma tam tikra procenta nuo algos.
                      Ačiū, įdomu.
                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Pritariu amiko išsakytoms mintims. Tik norėčiau pridurti, kad vairuotojų nuotaiką ir mandagumas mažėja proporcingai tą dieną išdirbtų valandų skaičiui. Pats matau, kaip lieka kaltas vairuotojas, kuris staigiai stabdė, dėl prieš jį, iš šalutinio kelio išlindusio automobilio.
                        O taip, čia jau atskira tema
                        Pirmiausia, darbas su žmonėmis (aptarnavimo sfera) yra psichologiškai sunkiausias.
                        Antra, darbas prie vairo (milžiniška atsakomybė).
                        Trečia, darbas su pinigais.

                        Prieš keletą metų esu skaitęs kažkuriame Anglijoje leidžiamame laikraštyje straipsnį apie miesto autobusų vairuotojų darbą, ten tuo pačiu paminėta, kad dauguma anglų apklausos metu būtent šį darbą įvardijo kaip vieną sunkiausių iš visų galimų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                          O del vairuotoju algos, tai tikrai ji turi buti didesne. Kai vienas diedas pasake: uz tokia alga tik galima ateit i darba, o jeigu atejus i darba ir dar dirbt, tai ta alga turi but didesne uz esama. Troleibusu vairuotojai yra kontroliuojami.Po miesta vazineje revizores ir stebi. Pagal taisykles, negalima vaziuojant prie vairo rukyti, valgyti, kalbeti telefonu, kabinoj vezti keleivius isskyrus porininka. Gatveje nukritus stangom, juos uzdedant butina vilkete liemene. Nusizengus siom taisyklem, yra atskaitoma tam tikra procenta nuo algos.
                          Tas revizores ilgiau dirbantys vairuotojai jau iš tolo atpažįsta, o tai jau trūkumas. Siūlyčiau revizoriais kas 3 mėn. įdarbinti vis naujus darbuotojus. Pvz., studentus, kurie daug valgyt neprašo Būtų sudaromos terminuotos darbo sutartys, išeitinė kompensacija dėl trumpo darbo laiko nebūtų didelė.
                          Dar pamiršai paminėti vasarą vairuotojų taip mylimus aukštakulnius. Jais ne tik nepatogu minti paminas, bet ir didėja tikimybė išsisukti kojas taisant elektros imtuvų padėtį.

                          Žaviuosi viena troleibuso vairuotoja: apie 50 m., plaukai dažyti baltai, dažnai pasipuošusi, pasidažiusi, dažnai būna aukštakulniais batais, vairuoja Škodą, jos vyras taip pat troleibuso vairuotojas, gyvena Šiaurės pr. - Eigulių apylinkėse, dažniausiai dirba 11, 14, kai kada 13-ame maršrutuose, nevengia padirbėti N13, N14. Žaviuosi dėl to, kad man patinka jos darbo stilius - grafiko laikosi, vairuotoja tolygiai, bobučių negriauna, mėgsta pajuokauti, kai reikia pastato į vietą neramų keleivį... Tiesa, ši vairuotoja troleibusų parke dirba bemaž, o gal ir daugiau, kaip 10 metų.
                          Yra ir daugiau man patinkančių vairuotojų...
                          Įdomi, tačiau ne mano idealė - raganaitė Vairuoja Škodą, priekyje salone pasikabinusi raganą ant šluotos, matyt, kolektyvas padovanojo Vairuotoja žema, postambė, juodais ar tamsiai pilkais garbanotais plaukais, žydrų akių. Iš žvilgsnio pikta, bet neabejoju, kad tokia nėra. Prieš maždaug metus dirbo 2 maršrute, dabar jame matau rečiau.

                          Jei aš, būdamas keleivis, sugebu įsiminti (net be didelių pastangų ir specialaus poreikio) kai kurias vairuotojas, tai nejaugi vairuotojai, turintys poreikį ir dedantys pastangas, nesugebėtų įsiminti revizorių veidų? Smarkiai abejoju... Todėl nesant reguliariam revizorių keitimui, jų darbas, reikia pripažinti, yra niekinis.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Pataisymas: pasibaigus terminuotai darbo sutarčiai, nereikia mokėti išeitinės. Maximose sudaromos sutartys metams laiko, todėl kad sutaupytų dėl išeitinių, tai tikrai nemanau, kad būtų problemų įdarbinant keliems mėnesiams. Problemų sukeltų tik laikinų revizorių sąžiningumas. Vadovybė visada labiau pasitiki darbuotojais, kurie įmonėje jau išdirbę ilgą laiką.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Pataisymas: pasibaigus terminuotai darbo sutarčiai, nereikia mokėti išeitinės. Maximose sudaromos sutartys metams laiko, todėl kad sutaupytų dėl išeitinių, tai tikrai nemanau, kad būtų problemų įdarbinant keliems mėnesiams. Problemų sukeltų tik laikinų revizorių sąžiningumas. Vadovybė visada labiau pasitiki darbuotojais, kurie įmonėje jau išdirbę ilgą laiką.
                              Nežinojau, nes pagal terminuotas dar nesu dirbęs Dėl nuolatinių darbuotojų tai taip - jais galima labiau pasitikėti, jie labiau įgudę. Tačiau šiuo atveju geresnio rezultato sulauktume reguliariai keičiant revizorius.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Pritariu Amiko idėjai dėl revizorių keitimo. Man atrodo tai yra būtina. O kuo daugiau revizorius dirba įmonėje, tuo daugiau vairuotojų jį pažįsta ir dažniausiai jų susitikimas būna kaip senų pažįstamų susimatymas, todėl pražangos, jei jų yra, sumažėja iki leistinų paklaidų arba išvis pranyksta.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  jei darbas yra pastovaus pobūdžio - negali sudaryti terminuotos darbo sutarties.... Terminuota sutartis sudaroma tarkim darbuotojo pavadavimui (kol jis serga ar yra vaiko auginimo atostogose), arba kažkokiam konkrečiam darbui atlikti, kur galima kažkaip apibrėžti terminą, (pvz. terminuota sutartis su programuotoju, kad sukurtų kažkokią programą, terminas - iki programos perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos), visais kitais atvejais turi būti naudojama netermintuota sutartis, nes darbas (šiuo atveju kontrolė, revizavimas) yra nuolatis, pastovus.... tiesa, terminuotas sutartis galima sudaryti nuolatinio pobūdžio darbui nuo 2010-08-01 tik naujai įsteigtoms darbo vietoms, bet šiuo atveju tas netinka, nes tokia funkcija jau yra atliekama....o panaikinus seną darbo vietą ir apiforminus tokią pačią naują - ši lengvata negali būti taikoma....
                                  Nukopijavau iš Darbo kodekso:


                                  109 straipsnis. Terminuota darbo sutartis

                                  1. Terminuota darbo sutartis gali būti sudaroma tam tikram laikui arba tam tikrų darbų atlikimo laikui, bet ne ilgiau kaip penkeriems metams.

                                  2. Neleidžiama sudaryti terminuotos darbo sutarties, jeigu darbas yra nuolatinio pobūdžio, išskyrus atvejus, kai tai nustato įstatymai arba kolektyvinės sutartys.



                                  2 dalies redakcija iki 2012 m. liepos 31 d.:

                                  2. Neleidžiama sudaryti terminuotos darbo sutarties, jeigu darbas yra nuolatinio pobūdžio, išskyrus atvejus, kai tai nustato įstatymai ar kolektyvinės sutartys arba kai darbuotojas priimamas į naujai steigiamą darbo vietą.

                                  2 dalies redakcija nuo 2012 m. rugpjūčio 1 d.:

                                  2. Neleidžiama sudaryti terminuotos darbo sutarties, jeigu darbas yra nuolatinio pobūdžio, išskyrus atvejus, kai tai nustato įstatymai ar kolektyvinės sutartys.



                                  3. Su renkamaisiais darbuotojais terminuota darbo sutartis sudaroma laikui, kuriam jie išrinkti, o su darbuotojais, kuriuos pagal įstatymus arba pagal įmonės, įstaigos, organizacijos įstatus skiria į darbą renkamieji organai, išskyrus savivaldybių tarybas, terminuota darbo sutartis sudaroma tų renkamųjų organų įgaliojimų laikui (kadencijai).

                                  4. Darbdavys privalo informuoti darbuotojus, dirbančius pagal terminuotą darbo sutartį, apie laisvas darbo vietas ir užtikrinti, kad jie turėtų tokias pat galimybes įsidarbinti nuolatiniam darbui kaip ir kiti asmenys.

                                  5. Pagal terminuotas darbo sutartis dirbantiems darbuotojams negali būti taikomos mažiau palankios darbo sąlygos, kvalifikacijos kėlimo ir skatinimo galimybės negu darbuotojams, dirbantiems pagal neterminuotas darbo sutartis.

                                  110 straipsnis. Darbo sutarties termino nustatymas

                                  1. Darbo sutarties terminas gali būti nustatomas iki tam tikros kalendorinės datos arba iki tam tikrų aplinkybių atsiradimo, pasikeitimo arba pasibaigimo.

                                  2. Jeigu darbo sutartyje jos terminas nenurodytas arba netinkamai nustatytas, laikoma, kad sudaryta neterminuota darbo sutartis.


                                  111 straipsnis. Terminuotos darbo sutarties termino pasibaigimo pasekmės

                                  1. Jeigu darbo sutarties terminas pasibaigė, o darbo santykiai faktiškai tęsiasi ir nė viena iš šalių iki pasibaigiant terminui nepareikalavo jos nutraukti (Kodekso 126 straipsnis), laikoma, kad sutartis pratęsta neapibrėžtam laikui.

                                  2. Terminuota darbo sutartis tampa neterminuota, kai darbo santykių buvimo laikotarpiu išnyksta aplinkybės, dėl kurių buvo apibrėžtas sutarties terminas (darbuotojas po atostogų negrįžta į darbą ir kt.).

                                  3. Jeigu darbo sutartis, pasibaigus jos terminui, nepratęsiama arba nutraukiama, bet nepraėjus vienam mėnesiui nuo jos nutraukimo dienos su atleistu iš darbo darbuotoju vėl sudaroma terminuota darbo sutartis tam pačiam darbui, tai darbuotojo reikalavimu tokia sutartis pripažįstama sudaryta neapibrėžtam laikui, išskyrus šio Kodekso 109 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytus atvejus. Ginčus šiuo klausimu sprendžia darbo ginčus nagrinėjantys organai. Jeigu darbo sutartis pripažįstama neterminuota, pertrauka darbe įskaičiuojama į darbuotojo nepertraukiamąjį darbo stažą toje darbovietėje
                                  Paskutinis taisė vilijampolietis; 2011.01.11, 14:59.

                                  Comment


                                    mano galva esminis dalykas kaip tas revizorius fiksuoja ta vairuotojo pažeidimą? fotografuoja? filmuoja? kaip nustatoma, kad tas pažeidimas tikras, neišgalvotas? ar turi vairuotojas galimybę jį ginčyti? nes jei nėra tinkamai užfiksuota - visada galima ginčyti pažeidimą ir nesutikti su nuobauda, jei tai forminama kaip nuobauda.... O jei forminama per premijas, t.y. kai darbo sutartyje nurodytas minimalus darbo užmokestis, o visa kita paskiriama kaip priedas kiekvieną mėnesį atskiru vadovo įsakymu (taip kaip daroma su pardavėjomis prekybos tikluose) - tada nieko neužginčysi, nes dažniausiai dėl reguliarių premijų vengiama įsipareigoti sutartyse (na savaime suprantama ne vadovų ir aukštų pareigų darbuotojų darbo sutartyse)

                                    Comment


                                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                      2. Neleidžiama sudaryti terminuotos darbo sutarties, jeigu darbas yra nuolatinio pobūdžio, išskyrus atvejus, kai tai nustato įstatymai arba kolektyvinės sutartys.
                                      Kas draudžia kolektyvinėje sutartyje pasinaudoti išimtimi?

                                      Comment


                                        Jei troleibusuose būtų kameros ir dispečeriai išties stebėtų, kas ten salonuose vyksta- tai ir revizorių visai nedaug reikėtų, jau be kitų minėtų kameros buvimo pranašumų.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Patikekit manim. Sitos revizores nepaperkamos. Iskart ju nepamatysi. Jos moka uzsimaskuot. Ir jos klajoja po visa miesta. Sugeba pagauti nusikaltimo vietoje. Nuobaudos neapskusi, vietoje suraso akta ir vairuotojas pasiraso. O del vaziavimo anksciau laiko pagal grafika, yra viskas usfiksuota kompiuterija ir po darbo vairuotojui pakisamas aktas.Galima anksciau vaziuoti iki 2 minuciu. O del studentu idarbinimo revizoreis, tai tikrai yra gera mintis. Manau pageretu ir VT aptarnavimo kokybe.
                                          Paskutinis taisė Boutsen; 2011.01.11, 20:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X