Bet kokiu atveju geras sprendimas, nes 4 ora veziodavo, o 13 ir 14 reikedavo luktelt ir atvaziuodavo pergrusti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Na, kadangi dabar persėdimas Kaune papildomai nebekainuoja, tai, žinoma, kad, ilgas ir ne taip jau ir dažnai važiuojantis 4-as maršrutas dabar jau tapo nelabai reikalingas. O 13 ir 14 maršrutais važiuos daugiau troleibusų, taigi gyventojams neabejotinai bus patogiau keliauti. Tik labai nedidelei daliai keleivių nuo šiol teks važiuoti su persėdimu.
P.S. o kaip keičiasi 24 maršruto trasa?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kadangi dabar persėdimas Kaune papildomai nebekainuoja, tai, žinoma, kad, ilgas ir ne taip jau ir dažnai važiuojantis 4-as maršrutas dabar jau tapo nelabai reikalingas. O 13 ir 14 maršrutais važiuos daugiau troleibusų, taigi gyventojams neabejotinai bus patogiau keliauti. Tik labai nedidelei daliai keleivių nuo šiol teks važiuoti su persėdimu.
P.S. o kaip keičiasi 24 maršruto trasa?
Medekšinės g. -> Romainių g. -> Raudondvario pl.
Beje, visa tai - laikina, juk artėja ,,Visų Šventųjų diena''
Comment
-
Įdomi švieslenčių informacija skelbiama. Stovėjau centre L.A. stotelėje, švieslentejė buvo parašyta, kad 1nr. troleibusas atvažiuos už 9min atvažiavo už vienos minutės. Tai ką tos švieslentės rodo man įdomu??. Tvarkarašti ar realų atvykimą.
Stringati nuolatinių bilietų pardavimo sistema spaudos kioskuose kiekvieno mėnesio pirma dieną rytais jau tampa kažkokia negera norma.Paskutinis taisė kempas; 2012.10.24, 20:28.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąĮdomi švieslenčių informacija skelbiama. Stovėjau centre L.A. stotelėje, švieslentejė buvo parašyta, kad 1nr. troleibusas atvažiuos už 9min atvažiavo už vienos minutės. Tai ką tos švieslentės rodo man įdomu??. Tvarkarašti ar realų atvykimą.
Stringati nuolatinių bilietų pardavimo sistema spaudos kioskuose kiekvieno mėnesio pirma dieną rytais jau tampa kažkokia negera norma.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąĮdomi švieslenčių informacija skelbiama. Stovėjau centre L.A. stotelėje, švieslentejė buvo parašyta, kad 1nr. troleibusas atvažiuos už 9min atvažiavo už vienos minutės. Tai ką tos švieslentės rodo man įdomu??. Tvarkarašti ar realų atvykimą.
Stringati nuolatinių bilietų pardavimo sistema spaudos kioskuose kiekvieno mėnesio pirma dieną rytais jau tampa kažkokia negera norma.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąBetgi rašė, kad 24-o trasa keisis nuo gruodžio.
{Bet kažkodėl galvoju, kad bus pratęstas arba Juozapavičiaus pr arba iki Onkologinio}
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąA, jūs apie tai. Na, apie 24-tą nuo gruodžio kol kas informacijos neturiu.
{Bet kažkodėl galvoju, kad bus pratęstas arba Juozapavičiaus pr arba iki Onkologinio}
Comment
-
Kam geriau rašyt laišką ar Argusui ar kur, dėl suknistų autobusiukų pastatytų sustojime ant avarinio, nors už trijų metrų yra aikštelė? Kelintą kartą pasistato ir per šūdžius kamščiai susidaro, šleikos negali normaliai iš sustojimo pajudėt ir dar per patį piką! O už sustojimo yra posūkis į dešinę, kas automatiškai trugdo ir į šalutinę gatvę pasukt. O gal tiesiog fotkint ir tiesiai į policiją?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąGal turėjai galvoje Vaidoto gatvę o ne Juozapavičiaus?
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąKam geriau rašyt laišką ar Argusui ar kur, dėl suknistų autobusiukų pastatytų sustojime ant avarinio, nors už trijų metrų yra aikštelė? Kelintą kartą pasistato ir per šūdžius kamščiai susidaro, šleikos negali normaliai iš sustojimo pajudėt ir dar per patį piką! O už sustojimo yra posūkis į dešinę, kas automatiškai trugdo ir į šalutinę gatvę pasukt. O gal tiesiog fotkint ir tiesiai į policiją?
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąNa, iš principo galima paminėti abi. Buvo mintis ir apie tiesiog Juozapavičiaus pr., bet ir taip ten važiuoja pvz 1 autobusas tai kam ten 24-to? Todėl Vaidoto g. būtų logiškesnis sprendimas.
Comment
-
Atėjus šaltam metų sezonui, vėl tampa aktualus klausimas - kodėl visuomeniniame transporte šalta???
Kalba apie Kauną, bet tikriausiai ir kituose miestuose yra tas pats. Busuose dar pusė bėdos, šiap ne taip įjunga šildymą, išskyrus Karosas (nes ten sandarios kabinos, tai salone galima ir nejungti šildymo, šoferis nesušąls ) O trolikuose, ypatingai senuose laužuose Škodose - siaubas. Nors matau kad po remonto ten įrengti kažkokie savadarbiai kaloriferiai, bet kas iš to, jei jų neįjungia. Soliariuose irgi būna kažkaip šalta, ar ten neįjungia šildymo, ar jis neefektyvus.
Visi labai mėgsta lygiuotis į Europą, į civilizuotus kraštus, bet man atrodo kad Europoje visuomeniniame transporte šilta, žmonės nevežiojami kaip gyvuliai. Kita vertus, ir važiavimo kaina toli gražu ne baltarusiška (1200-1500 BYR = 0,40-0,50 LTL), o greičiau europietiška (apie atlyginimų "europietiškumą" kukliai patylėsiu...). Tai gal galime tikėtis ir europietiško (ar artimo jam) lygio serviso?..
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąAtėjus šaltam metų sezonui, vėl tampa aktualus klausimas - kodėl visuomeniniame transporte šalta???
Kalba apie Kauną, bet tikriausiai ir kituose miestuose yra tas pats. Busuose dar pusė bėdos, šiap ne taip įjunga šildymą, išskyrus Karosas (nes ten sandarios kabinos, tai salone galima ir nejungti šildymo, šoferis nesušąls ) O trolikuose, ypatingai senuose laužuose Škodose - siaubas. Nors matau kad po remonto ten įrengti kažkokie savadarbiai kaloriferiai, bet kas iš to, jei jų neįjungia. Soliariuose irgi būna kažkaip šalta, ar ten neįjungia šildymo, ar jis neefektyvus.
Visi labai mėgsta lygiuotis į Europą, į civilizuotus kraštus, bet man atrodo kad Europoje visuomeniniame transporte šilta, žmonės nevežiojami kaip gyvuliai. Kita vertus, ir važiavimo kaina toli gražu ne baltarusiška (1200-1500 BYR = 0,40-0,50 LTL), o greičiau europietiška (apie atlyginimų "europietiškumą" kukliai patylėsiu...). Tai gal galime tikėtis ir europietiško (ar artimo jam) lygio serviso?..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Europos prospekto atkarpoje dviem dienoms uždraus eismą
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#axzz2B5E07oUS
Comment
-
Viešojo transporto eismo pasikeitimai Kaune
Nuo lapkričio 12 d. 9-ojo maršruto autobusai važiuos iki M. ir P. Šalčių gatvės.
Comment
-
Rugsėjį naktiniu viešuoju transportu Kaune pasinaudojo 4 tūkst. keleivių
Penktadienio ir šeštadienio naktimis keleivius vežantis viešasis transportas išlieka populiarus. Per rugsėjį naktinių 13N ir 14N maršrutų troleibusų bei 37N maršruto autobuso paslaugomis pasinaudojo daugiau nei 4 tūkst. keleivių. „Per vieną naktį naktinis viešais transportas perveža apie 500 miestiečių. Tai rodo, kad tokia paslauga yra reikalinga", - sakė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras. Naktimis viešasis transportas Kauno gatvėmis pradėjo važinėti prieš daugiau nei 4 metus. Kurį laiką troleibusai ir autobusas važiuodavo ir naktį iš ketvirtadienio į penktadienį, tačiau nustačius, kad keleivių srautai yra labai maži, buvo nuspręsta palikti penktadienio ir šeštadienio naktinius reisus.
Comment
-
Įdomus pratęsimas, tik kur jis ten apsisuks?
Pasižiūrėjus vaizdą iš viršaus nesimato jokios aikštelės, bet to kelias neišasfaltuotas. Kita vertus girdėjau, kad autobusą ruošiamasi pratęsti, ir dėl to bus vykdomi kažkokie darbai, tačiau tos informacijos nesekiau, todėl patikslinkit mane, kas galit
Beje, įdomu kaip bus su stotelių įgarsinimu?
Comment
Comment