na, geriau jau tokiu atveju galėjo palikti galą neužklijuotą, jeigu nedera beje, ši reklama yra viena iš kokybiškesnių [pilnai apklijuota, jokių "nukramtymų"]
Kaip tik geriau ką nors užklijuoti, negu palikti tuščią. Nebūtina išlaikyti vienspalviškumą, būtina išlaikyti vientisumą. Jeigu klijuojame didelę reklamą, tai klijuokime viską, kad būtų tvarkinga ir neliktų tuščių, plikų, aprūdijusių gabalų. 2697 ir 1705 - viskas gerai, ne toks jau baisus tas užpakalis.
Kadaise Vilniuje (turbūt ir Kaune) važinėjo troleibusai, kurių pusė buvo geltona, kita pusė mėlyna. Atrodė tikrai labai gražiai ir įdomiai, nors tamsiai mėlyna mažai ką turi bendro su geltona. Panašia schema dabar nudažyta ir kaunietiška Škoda 311.
Mano nuomone, reklama ant viesojo transporto gadina miesto vaizda. Turetu buti aiskios reklamos taisykles. Ryskiai zydra reklama - neestetiska, ir dar per visa troleibusa. Turetu buti kur kas minimalistiskesnes reklamos, paliekant pagrindini spalvini fona.
Reklamos taisyklės yra ir daugeliui jos yra pakankamai aiškios. Jas nustato pats troleibusų parkas, tvirtina savivaldybė. Reikia nepamiršti, kad troleibusų parkui tai yra papildomos pajamos, todėl visiškai suprantamas interesas pateikti reklamos užsakovui kuo platesni pasirinkimą ir kuo daugiau laisvės.
Kalbant apie reklamos dydį, mažo formato reklama yra mažiau pastebima, todėl nepakankamai efektyvi ir gali netenkinti jos užsakovo. Tuo tarpu didelė ir 'galinga' reklama tikrai nelieka nepastebėta eilinių keleivių, kas ir yra svarbiausia jos užduotis.
Didelio formato reklamos per visą troleibusą ar autobusą netrūksta ir kituose Europos miestuose.
O kalbėti apie estetiką išvis yra beprasmiška, nes tai yra subjektyvus skonio reikalas. Vienam gražu tas, kitam gražu anas, o trečiam, kad tik paburbėti Man asmeniškai yra gražu įvairovė. Nieko gero nematau, jeigu visi 300 troleibusų ir dar tiek pat autobusų būtų vienodai pilki.
O kalbėti apie estetiką išvis yra beprasmiška, nes tai yra subjektyvus skonio reikalas. Vienam gražu tas, kitam gražu anas, o trečiam, kad tik paburbėti Man asmeniškai yra gražu įvairovė. Nieko gero nematau, jeigu visi 300 troleibusų ir dar tiek pat autobusų būtų vienodai pilki.
Kas yra estetiška ir neestetiška nusprendžia estetikos žinovų visuma. Mano subjektyve nuomone, reklamos ant VT turėtų būti panašaus kolorito, o tokia spalvų mišrainė yra chaosas, nesuteikiantis miestui jokio grožio.
Mano nuomone, reklama ant viesojo transporto gadina miesto vaizda. Turetu buti aiskios reklamos taisykles. Ryskiai zydra reklama - neestetiska, ir dar per visa troleibusa. Turetu buti kur kas minimalistiskesnes reklamos, paliekant pagrindini spalvini fona.
Mano nuomone, kaip tik negraži yra ta reklama, kuri dengia tik dalį troleibuso, vadinamoji "apkramtyta". Jei jau reklamuoti, tai vienoda spalva turėtų būti nudažyta visa transporto priemonė. Pvz: Pegasus atveju visas troleibusas galėtų būti nudažytas mėlynai.
Mano nuomone, kaip tik negraži yra ta reklama, kuri dengia tik dalį troleibuso, vadinamoji "apkramtyta". Jei jau reklamuoti, tai vienoda spalva turėtų būti nudažyta visa transporto priemonė. Pvz: Pegasus atveju visas troleibusas galėtų būti nudažytas mėlynai.
Reklamos agentūra ŽVK reklamuoja savo paslaugas ant MB O405G nr. 470, o Imbela - ant „naujo“ MB O405GN2 CNG nr.913. Pastarasis į gatves išvažiavo kažkur praeitos savaitės viduryje. (P.S. aktyviems VT stebėjimo temos dalyviams: kurio poskyrio yra 913 nežinau, bet greičiausiai bus 1).
Reklamos agentūra ŽVK reklamuoja savo paslaugas ant MB O405G nr. 470, o Imbela - ant „naujo“ MB O405GN2 CNG nr.913. Pastarasis į gatves išvažiavo kažkur praeitos savaitės viduryje. (P.S. aktyviems VT stebėjimo temos dalyviams: kurio poskyrio yra 913 nežinau, bet greičiausiai bus 1).
Comment