Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto bilietai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Labai įdomi įžvalga. Gal galima plačiau, kodėl fizinio terminalo įkainis stipriai pigiau nei perkant el. parduotuvėje?
    Nežinau kodėl. Aš pats esu būtent mokėjimų kortele internetu (e.shop ir app) paslaugos pirkėjas. Ir mane erzina mokėti apie 4 procentus, kai tikrai žinau, jog koks panašius kiekius parduodantis kioskas su fiziniu terminalu moka 0.6-0.8%.
    O dėl atsiskaitymo transporto priemonėje, tai procesas turi vykti kaip lėktuve - offline rėžimu. Nes jeigu bilietas kainuos įprastai tai tikrai bus perkančių ir jeigu kad ir 6 žmonės norės įsigyti bilietą tu negali laukti kokių 5 sekundžių ar dar ilgiau kol gausi responce iš banko. Turi iškart tvirtinti operaciją. Tada įdomu kas būtų, jeigu kortelėje realiai nėra eur. Turbūt į mokėjimų surinkimo tiekėjo nuostolius.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą

      Nežinau kodėl. Aš pats esu būtent mokėjimų kortele internetu (e.shop ir app) paslaugos pirkėjas. Ir mane erzina mokėti apie 4 procentus, kai tikrai žinau, jog koks panašius kiekius parduodantis kioskas su fiziniu terminalu moka 0.6-0.8%.
      O dėl atsiskaitymo transporto priemonėje, tai procesas turi vykti kaip lėktuve - offline rėžimu. Nes jeigu bilietas kainuos įprastai tai tikrai bus perkančių ir jeigu kad ir 6 žmonės norės įsigyti bilietą tu negali laukti kokių 5 sekundžių ar dar ilgiau kol gausi responce iš banko. Turi iškart tvirtinti operaciją. Tada įdomu kas būtų, jeigu kortelėje realiai nėra eur. Turbūt į mokėjimų surinkimo tiekėjo nuostolius.
      Kažkada taip dariau su Revolut kortele Londone. Pinigus nuskaito tik kitą dieną, o aš kortelę užblokavau (per appsą labai easy). Pabandė nuskautyti dar kelis kartus ir nustojo. Sutaupiau kokius 10 Eur

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Prieiga tuose komposteriuose yra?
        Prieiga yra nes kitaip nebūtų galima aktyvuoti internetu nusipirktų bilietų vilniečio kortelėje. Kiek ta prieiga realiai veikia galima išbandyti autbusuose kurie teikia Wifi, t.y. kai kuriuose miesto dalyse internetas dingsta.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Kažkada taip dariau su Revolut kortele Londone. Pinigus nuskaito tik kitą dieną, o aš kortelę užblokavau (per appsą labai easy). Pabandė nuskautyti dar kelis kartus ir nustojo. Sutaupiau kokius 10 Eur
          Čia kreivos sistemos pavyzdys, nežinau kodėl jie taip daro, bet ir Bratislavoj tokiu principu veikia. Asmeniškai man nepatinka toks variantas vien dėl to, kad nežinai ar realiai nuskaitė ar ne, nes nesimato Revoliute. Helsinkyje, Briuselyje ir daug kur kitur nuskaitoma iškart ir žinai, kad turi bilietą. Tiek, kad pastaruoju atveju iškart rezervuojama maksimali suma kurią gali pravažinėti tą dieną, kažkas ~8EUR, o kita dieną realiai pacharginama tiek kiek pravažinėjai.

          Comment


            Visai patogus yra Paryziaus variantas, aisku siek tiek sunkesnis nei Briuselio ar Kyivo. I appsa isimeti bilietus, isijungi NFC ir tada telefonas pats veikia kaip bilietas - juos pazymeti nereikia nei interneto, nei atrakinti ekrano, nei atsidaryti kazkoki appsa, tiesiog eidamas pridedi telefona ir bilietas nuskaitomas. Veikia, net jei telefonas idekle.Jeigu vienu metu turi kelis bilietus, appsas pats suranda,kuris labiausiai apsimoka. Gali tiesiog prisideti kortele prie appso ir netureti bilietu - appsas pats suranda, kuris labiausiai apsimoka ir nuperka. Tiesa, tuometu pirktu vienkartini arba dienini, o Paryziuje labiausiai apdimoka nusipirkti 10 bilietuku iskart
            Paskutinis taisė TIME; 2023.12.07, 10:21.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Kažkada taip dariau su Revolut kortele Londone. Pinigus nuskaito tik kitą dieną, o aš kortelę užblokavau (per appsą labai easy). Pabandė nuskautyti dar kelis kartus ir nustojo. Sutaupiau kokius 10 Eur
              Londone pinigus nuskaito ne kitą dieną, o bala žino kada. Buvau 5 dienas ir tik paskutinę dieną pradėjo tvirtinti mokėjimus. Visiška pieva, nes buvau pirmą kartą ir apsigyvenau per toli (net 5 zonoje). Ir visiškai nebuvo aišku kiek kainuoja kelionės metro/traukiniais. Visai nesinorėjo tik ant VT palikti 2*80 svarų tos trumpos išvykos metu (mačiau tokios savaitės lubos, bet man buvo neaišku ar visi traukiniai įėjo į tas lubas). Aišku labai daug visokių transporto rūšių ir suprantu, jog viskas ne taip paprasta, kaip tokiam kaime kaip Vln.

              Comment


                Nidos stotyje pirktas autobuso bilietas iki Preilos:

                Click image for larger version  Name:	20240312_105449.jpg Views:	0 Size:	1,69 MB ID:	2116489
                Paskutinis taisė digital; 2024.03.12, 11:00.

                Comment


                  Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
                  https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX

                  Comment


                    Atsiskaitymo grynaisiais pinigais Vilniaus viešajame transporte panaikinimas yra diskriminacija
                    https://manoteises.lt/straipsnis/ats...iskriminacija/

                    Po sprendimo – skundas Tarnybai [...]Anot pareiškėjo, ne kiekvienas vyresnio amžiaus žmogus gali leisti sau įsigyti išmanųjį telefoną ar išmokti juo naudotis. Be to, didelė dalis tokių gyventojų esą gauna pensiją grynaisiais ir apskritai neturi banko kortelių. Vyras taip pat skundėsi, kad įsigyjant bilietus viešajame transporte nebeįmanoma pasinaudoti nuolaidomis pensininkams ar žmonėms su negalia, mat lengvatiniai bilietai parduodami tik platinimo vietose, o viešajame transporte bekontakte mokėjimo kortele galima įsigyti tik vieno tarifo važiavimo bilietus.

                    „Neturėdami galimybės įsigyti bilieto autobuse ar troleibuse kitais būdais nei bekontakte mokėjimo kortele, kai kurie gyventojai ir miesto svečiai gali būti diskriminuojami, be to, jie patiria papildomų išlaidų. Tai gali vykti vien dėl to, kad dėl objektyvių priežasčių šie žmonės nesinaudoja skaitmeninėmis technologijomis. Atitinkamai jie negali visavertiškai pasinaudoti ir viešojo transporto paslauga bei priklausančiomis nuolaidomis“, – konstatavo lygių galimybių kontrolierės pareigas laikinai einanti Seimo kontrolierė Jolita Miliuvienė. Kontrolierė J. Miliuvienė nurodė, kad Vilniaus miesto savivaldybė tinkamai neįvykdė Lygių galimybių įstatymo nuostatų. Pagal jas, privaloma užtikrinti, kad teisės aktuose būtų įtvirtintos lygios teisės ir galimybės nepaisant amžiaus, socialinės padėties ar kitų asmens tapatybės požymių. Taip pat savivaldybei buvo pateikta rekomendacija sudaryti sąlygas įsigyti bilietus miesto viešajame transporte ne tik elektroniniu būdu.

                    Susipažinę su šia rekomendacija, savivaldybė atstovai Tarnybai pateikė atsakymą, kad tvarkos keisti neketina.
                    Pasiteiravus, kodėl autobusuose ir troleibusuose parduodami tik visos kainos bilietai ir tik eletroniniu būdu, JUDU atstovai pasirėmė 53 Europos miestų, dydžiu panašių į Vilnių, patirtimis. Esą 15-oje iš tokių miestų taikoma būtent tokia praktika.

                    Comment


                      Ar labai daug laiko vairuotojams užimdavo bilieto pardavimas, kad tai naudojamas kaip vienas iš argumentų panaikinant pardavimą? Čia tik paskaičiuoji grąžą (jeigu jos reikia) ir atplėšęs paduodi bilietą keleiviui. Vat tarpmiestyje ir priemiestyje - kas kita - ten reikia pamaigyti kasos aparatą (kartais prieš tai peržvelgus stotelių numeraciją iš kainininko), patikrinti keleiviui nuolaidą suteikiantį pažymėjimą... O mieste tai atliekama greitai. Dar tegu pasako, kad toks sprendimas priimtas siekiant saugoti medžius, kurie kertami popieriui, ant kurio spausdinami bilietėliai.

                      p.s. Beje, tik ne per seniausiai sužinojau, kad tas miesto transporto vienkartinis bilietas yra saugusis dokumentas (nuoroda https://www.vdtat.gov.lt/lidoks_viesas/pdf/19868.pdf). Aišku, SĮSP apie tai viešai niekur neskelbdavo, juk mokykloje irgi tikriausiai abiturientams neaiškina, kad brandos atestatas irgi yra saugusis dokumentas.

                      Comment


                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                        Ar labai daug laiko vairuotojams užimdavo bilieto pardavimas, kad tai naudojamas kaip vienas iš argumentų panaikinant pardavimą? Čia tik paskaičiuoji grąžą (jeigu jos reikia) ir atplėšęs paduodi bilietą keleiviui. Vat tarpmiestyje ir priemiestyje - kas kita - ten reikia pamaigyti kasos aparatą (kartais prieš tai peržvelgus stotelių numeraciją iš kainininko), patikrinti keleiviui nuolaidą suteikiantį pažymėjimą... O mieste tai atliekama greitai. Dar tegu pasako, kad toks sprendimas priimtas siekiant saugoti medžius, kurie kertami popieriui, ant kurio spausdinami bilietėliai.

                        p.s. Beje, tik ne per seniausiai sužinojau, kad tas miesto transporto vienkartinis bilietas yra saugusis dokumentas (nuoroda https://www.vdtat.gov.lt/lidoks_viesas/pdf/19868.pdf). Aišku, SĮSP apie tai viešai niekur neskelbdavo, juk mokykloje irgi tikriausiai abiturientams neaiškina, kad brandos atestatas irgi yra saugusis dokumentas.
                        Tarpmiestinių autobusų vairuotojai bilietus parduoda ramiai stovėdami stotelėje. Mieste ir tempas greitesnis, ir eismas daug intensyvesnis, ir grafikas spaudžia, o už nugaros laukia kiti autobusai. Užsienyje sunkiai įsivaizduoju pavyzdžių, kai mieste bilietą gali pirkti iš vairuotojo.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Tarpmiestinių autobusų vairuotojai bilietus parduoda ramiai stovėdami stotelėje. Mieste ir tempas greitesnis, ir eismas daug intensyvesnis, ir grafikas spaudžia, o už nugaros laukia kiti autobusai. Užsienyje sunkiai įsivaizduoju pavyzdžių, kai mieste bilietą gali pirkti iš vairuotojo.
                          Bet tame užsienyje yra (buvo) bilietų automatai VT stotelėse, kuriuose gali pirkti bilietą ir už grynus pinigus.

                          Tai, kad Vilniuje bilieto laikmena kainuoja papildomai, irgi yra padaryta nesamonė. Rygos geltonasis eTalons, kuris naudojamas ir kaip vienkartinis bilietas, papildomai nekainuoja.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                            Tai, kad Vilniuje bilieto laikmena kainuoja papildomai, irgi yra padaryta nesamonė. Rygos geltonasis eTalons, kuris naudojamas ir kaip vienkartinis bilietas, papildomai nekainuoja.
                            Tai juk galima pirkti bilietą kortele tiesiai iš komposterio, ši laikmena nekainuoja.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              Tai juk galima pirkti bilietą kortele tiesiai iš komposterio, ši laikmena nekainuoja.
                              Ir trijų dienų bilietą? Ir 30 dienų? Deja.

                              Rygietiškas eTalons yra MIFARE Ultralight NFC tag'as kartoniniame įpakavime. Jis nekainuoja papildomai, perkant transporto bilietą.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Ir trijų dienų bilietą? Ir 30 dienų? Deja.

                                Rygietiškas eTalons yra MIFARE Ultralight NFC tag'as kartoniniame įpakavime. Jis nekainuoja papildomai, perkant transporto bilietą.
                                Kažin ar protingiausia pirkti 30 dienų bilietus į kartonus, kurie gali nesunkiai susitrinti/suplyšti.

                                Šiaip Vilniaus pavyzdys, kai reikia mokėti už VT kortelę, nėra išskirtinis - taip yra daug kur. Naudojiesi VT kartais arba esi mieste tik trumpam? Glaudi bankinę kortelę ir nesuki galvos - nereikia nieko skaičiuoti ir strateguoti, o kainų skirtumai nykstamai maži. Reikia mėnesinio bilieto? Nusiperki kortelę.

                                Manau, kad apskritai galėtų būti supaprastinta sistema, paliekant vieną vienkartinį bilietą (su galimybe persėsti per valandą), savaitės, 30 dienų ir metinį.

                                Labai gera sistema yra Kaune, kai tiesiog įsimeti į kortelę tam tikrą sumą, kiekvienąkart žymiesi ir, pasiekus tam tikrą sumą, tą mėnesį nebemoki.

                                O visokie kartonai nesukuria nieko, tik panaudoti mėtosi gatvėse ir reikalauja investicijų bilietų automatams.

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  Kažin ar protingiausia pirkti 30 dienų bilietus į kartonus, kurie gali nesunkiai susitrinti/suplyšti.
                                  Mano pirmieji naudoti mėnesinai bilietai apskritai buvo popieriniai, o ne kartoniniai. Ir nieko, mėnesį puikiai atlaikydavo. eTalons pas mane jau trečius metis slepiasi piniginės užkaboryje ir jam ar jo dažams nieko nenutiko.

                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  Šiaip Vilniaus pavyzdys, kai reikia mokėti už VT kortelę, nėra išskirtinis - taip yra daug kur. Naudojiesi VT kartais arba esi mieste tik trumpam? Glaudi bankinę kortelę ir nesuki galvos - nereikia nieko skaičiuoti ir strateguoti, o kainų skirtumai nykstamai maži. Reikia mėnesinio bilieto? Nusiperki kortelę.

                                  Manau, kad apskritai galėtų būti supaprastinta sistema, paliekant vieną vienkartinį bilietą (su galimybe persėsti per valandą), savaitės, 30 dienų ir metinį.
                                  1-3-5-10 dienu bilietai įprastai skirti turistams ir turintiems reikalų mieste atvykėliams. Naikinam tokius bilietus, kartu su GoVilnius?

                                  Žiūriu dabar Napoli Travel Card: 25 € trims dienoms; Campania ArteCard, kuri apima visą regioną - 32 € trims dienoms. Bte čia turistams ir kartu yra ir bielietas į daugelį muziejų.
                                  Kitų bilietų kainos - vienkartinis bilietas - 1,3 - 1,5 €, 90 min - 1,8 €, dienos - 4,5 / 5,4 €, 7 dienų - 13,5 / 16,2 €, mėnesiui - 35 / 42 € . Pirma kaina - vienam vežėjui, antra kaina - integruotam bilietui ir apima visus regiono vežėjus (autobusai, metro, regioniniai geležinkeliai, funikulieriai (? Jie miesto centre, bet kitas operatorius).

                                  Kadangi ten Pietūs, Mafija ir Viso Viską Žino, suprantamo zonų žemėlapio kol kas neradau.
                                  Bet iš Salerno į Torre del Greko grįžome regioniniu traukiniu su Campania ArteCard, nieko papildomai nemokėdami.

                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  Labai gera sistema yra Kaune, kai tiesiog įsimeti į kortelę tam tikrą sumą, kiekvienąkart žymiesi ir, pasiekus tam tikrą sumą, tą mėnesį nebemoki.
                                  O visokie kartonai nesukuria nieko, tik panaudoti mėtosi gatvėse ir reikalauja investicijų bilietų automatams.
                                  Popierinių bilietų platinimo sistema aišku atsirado iš oro ir buvo varoma šventa dūšia, todėl investuoti į ją nieko nereikėjo.
                                  Kadangi dar visai nesenai visokie panaudoti popieriniai bilietai mėtydavosi gatvėse, šios temos siūlau netęsti.


                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Mano pirmieji naudoti mėnesinai bilietai apskritai buvo popieriniai, o ne kartoniniai. Ir nieko, mėnesį puikiai atlaikydavo. eTalons pas mane jau trečius metis slepiasi piniginės užkaboryje ir jam ar jo dažams nieko nenutiko.



                                    1-3-5-10 dienu bilietai įprastai skirti turistams ir turintiems reikalų mieste atvykėliams. Naikinam tokius bilietus, kartu su GoVilnius?

                                    Žiūriu dabar Napoli Travel Card: 25 € trims dienoms; Campania ArteCard, kuri apima visą regioną - 32 € trims dienoms. Bte čia turistams ir kartu yra ir bielietas į daugelį muziejų.
                                    Kitų bilietų kainos - vienkartinis bilietas - 1,3 - 1,5 €, 90 min - 1,8 €, dienos - 4,5 / 5,4 €, 7 dienų - 13,5 / 16,2 €, mėnesiui - 35 / 42 € . Pirma kaina - vienam vežėjui, antra kaina - integruotam bilietui ir apima visus regiono vežėjus (autobusai, metro, regioniniai geležinkeliai, funikulieriai (? Jie miesto centre, bet kitas operatorius).

                                    Kadangi ten Pietūs, Mafija ir Viso Viską Žino, suprantamo zonų žemėlapio kol kas neradau.
                                    Bet iš Salerno į Torre del Greko grįžome regioniniu traukiniu su Campania ArteCard, nieko papildomai nemokėdami.



                                    Popierinių bilietų platinimo sistema aišku atsirado iš oro ir buvo varoma šventa dūšia, todėl investuoti į ją nieko nereikėjo.
                                    Kadangi dar visai nesenai visokie panaudoti popieriniai bilietai mėtydavosi gatvėse, šios temos siūlau netęsti.

                                    Aš popierinio nuolatinio neturėjau, nes tėvai paplanavo taip, kad mokykla būtų prie namų Bet ne apie tai.

                                    Technologijos tobulėja, dabar kiekvienas turistas ir miestietis turi bekontaktes banko korteles ir gali priglausti jas prie komposterio, o ne žaisti su kažkokiais popiergaliais.

                                    Žiūrėkime į Londoną (kur seniai tereikia priglausti kortelę), Paryžių (kur kaip tik dabar naikinamos vienkartinės kartonkės). Nesuprantu kam reikia investuoti į tuos bilietų automatus arba - dar blogiau - grįžti į kioskelių laikus. Ko reiktų Vilniuje - tai savitarnos stotelių, kur gali pasipildyti nuolatinį bilietą.
                                    Paskutinis taisė eigh; 2025.02.06, 21:52.

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                      Tarpmiestinių autobusų vairuotojai bilietus parduoda ramiai stovėdami stotelėje. Mieste ir tempas greitesnis, ir eismas daug intensyvesnis, ir grafikas spaudžia, o už nugaros laukia kiti autobusai. Užsienyje sunkiai įsivaizduoju pavyzdžių, kai mieste bilietą gali pirkti iš vairuotojo.
                                      Dublino autobusuose galima pirkti bilietą grynaisiais, įmetant pinigus į dėžutę ir negaunant grąžos.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Technologijos tobulėja, dabar kiekvienas turistas ir miestietis turi bekontaktes banko korteles ir gali priglausti jas prie komposterio, o ne žaisti su kažkokiais popiergaliais.
                                        Todėl, kad niekas nėra įstatymu įpareigotas turėti banko kortelę ar ja naudotis.

                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Žiūrėkime į Londoną (kur seniai tereikia priglausti kortelę), Paryžių (kur kaip tik dabar naikinamos vienkartinės kartonkės). Nesuprantu kam reikia investuoti į tuos bilietų automatus arba - dar blogiau - grįžti į kioskelių laikus. Ko reiktų Vilniuje - tai savitarnos stotelių, kur gali pasipildyti nuolatinį bilietą.
                                        Kokį nuolatinį bilietą?
                                        Taigi tik priglaudi banko kortelę. Kodėl banko kortele negali nusipirkti nuolatinio bilieto? Kodėl nuolatinis NFC bilietas negali būtį įrašytas į banko NFC kortelę?
                                        Turbūt jau supratai, akad atsistojai ant labai plono ledo

                                        PS: kol įmonė neparūpino VT bilieto, juos pirdavau per Trafi. Telefono taigi nepalieki.
                                        Dažniausiai ....

                                        Comment


                                          1. Aš tai padaryčiau tokius bilietus:
                                          75min bilietas (be jokios 10 minučių kvailos tolerancijos);
                                          1 ir 3 dienų bilietai;
                                          30, 90 ir 365 dienų bilietai (atskirai visomis dienomis ir tik d.d.);
                                          Naikinčiau P+R bilietus (leisčiau nemokamai naudotis P+R, jeigu turi 1-365 dienų galiojantį bilietą).

                                          2. Virš pusė bilietų nuperkama per app, tad jau too late galvoti apie kažkokius terminalus stotelėse. Čia būtų viešų pinigų deginimas (jeigu būtų už JUDU pinigus), o joks privatus žaidėjas irgi neužsiims, nes niekada už komisinį neatsipirks (Varšuvoj pamenu būdavo galima už komisinį privatiems statyti tokius terminalus).

                                          3. Komposteryje leidus pirkti įvairias bilietų rūšis į banko kortelę gali sudaryti eiles prie komposterio ir judančiam transporte gali būti sunku įsigyti tau reikalingą bilietą.

                                          4. Jeigu padidins kainas, siūlyčiau pagalvoti apie lojalumo programas, pvz bendri bilietai su car-sharing mėnesinėm narystėm, paspirtukų mėnesinėm narystėmis, traukių ilgalaikiais bilietais ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X