Šitu teko naudotis, nesu tikras ar supratau kaip nuskaito šį popierių skeneris, "barkodas" tai visų vienodas
o prieš šviesą bilietą pažiūrėjus nesimato, kad viduje būtų RFID suvyniotas? Bent jau Airijoje būdavo tokie kartoniniai bilietai, kurių viduje RFID'as sudėtas - dėl to ir užrašas, kad lankstyt negalima.
o prieš šviesą bilietą pažiūrėjus nesimato, kad viduje būtų RFID suvyniotas? Bent jau Airijoje būdavo tokie kartoniniai bilietai, kurių viduje RFID'as sudėtas - dėl to ir užrašas, kad lankstyt negalima.
Nepagalvojau apie tai, nusipirkęs tą popierių turbūt galvojau, kad atsižymės autobuse data su komposteriu ar panašiai, nustebau, kad skanuot teko
€1.50 - Larnakos miesto ir priemiesčio maršrutų vienkartinis bilietas.
€5.00 - tas pats, tik dienos bilietas (nuo 04:00 iki 21:00).
€7.00 - Larnaka - Nikosija dienos bilietas (vienkartinis €4.00).
Gal as žino kiek kainuotų bilietėlis priemiestinių autobusų nr. 101 ir nr. 168 Kaune? Jei padės reikia nuo pradinės stotelės (Kauno pilis arba autobusų stotis) iki Užliedžių.
Čia: https://www.krs.lt/gyventojams/viesa...a-informacija/ yra Kauno rajono tarifai. Pasimatuokit atstumą per kurį nors iš žėmalepių (Google ar Maps.lt) ir padauginkit iš tarifo. Tada dar šiek tiek "užmeskit", nes ten tarifai be PVM ir nebūtinai vežėjai yra pamatavę tuos atstumus sąžiningai.
Klaipėda tai tikrai įdomiai pasielgė - keitė kainas ir
iš 52ct padarė 58ct. Bet bilietai tai popieriniai, niekas nuo kortelės nieko nenuskaičiuoja. Vilnius irgi turi savų trūkumų - 65ct. lengvatinis bilietas kainuoja 33ct., irgi nepatogi kaina
Klaipėdos atveju galima būtų bilieto kainą kelti iki 0,60€, tuomet lengvatinis atitinkamai kainuotų 0,30€. Vilniaus atveju teisingiausia būtų arba nuleisti kainą iki 0,60€ (tuomet lengvatinis atitinkamai irgi 0,30€ kainuotų), arba pakelti 5 centais (0,70€ pilna kaina, 0,35€ lengvatinis)
O kodėl kaina turi būti suapvalinta? Popierinių bilietų atvejų - taip, arba X5 ct arba X0 ct. Elektroninio bilieto atveju galima bet kokia kaina. Ir taip po euro įvedimo prekybininkai taip daug kur "suapvalino" kainas, kad iš lito centų jos virto eurocentais, o tai 3,45 karto daugiau.
Kai moki spaudos kioske už vienkartinį bilietą “neapvalią” kainą, tai nebūna patogu. Tai kodėl turėtų būti patogu mokėti “neapvalią” kainą už elektroninį bilietą ? Ir prie ko čia pabrangimas 3.45 karto - VT bilietams juk tas negalioja
Paprastai žmonės vieno bilieto neperka, o perka kelis iš karto. Jei tik dėl patogumo, tai visų prekių kainas reikia suapvalinti. Ir prekybininkai tikrai suapvalins jas savo naudai.
Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metus
Buvo kalbėta, kad jau vasaros pradžioje vairuotojams nereiks pardavinėti bilietų. Prekyba liko. Matyt pasiskaičiavo.
Kainą reiktų kelti ne John paminėtais 3 ct. Kalba eina apie galimai pusę bilieto kainos atiteksiančios bankui. Pvz. el. prekyboje aptarnaujant korteles, priklauso iš kurios šalies kortelės apmokama, bet dažnai vidinis šalyje minimumas yra 1,9 % + 30 ct. Kas būtų apie pusę bilieto kainos. Lengvatinius išvis nepasimokėtų pardavinėt.
Buvo kalbėta, kad jau vasaros pradžioje vairuotojams nereiks pardavinėti bilietų. Prekyba liko. Matyt pasiskaičiavo.
Kainą reiktų kelti ne John paminėtais 3 ct. Kalba eina apie galimai pusę bilieto kainos atiteksiančios bankui. Pvz. el. prekyboje aptarnaujant korteles, priklauso iš kurios šalies kortelės apmokama, bet dažnai vidinis šalyje minimumas yra 1,9 % + 30 ct. Kas būtų apie pusę bilieto kainos. Lengvatinius išvis nepasimokėtų pardavinėt.
Tai labai normalu būtų įkalti 1 EUR visiems, ir pamiršti. Be to, kas trukdo jau dabar nustatyti, kad autobuso komposteryje perkamas bilietas tiek kainuotų? Realiai niekas nepasikeistų, tik (daliai) keleivių patogumo padaugėtų. Aš į tuos komposterius jau n metų nežiūriu ir nežiūrėsiu.
Comment