Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Berods Flixbus yra vienintelis vežėjas, turintis reisus iš Lietuvos į Seinus.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPakartosiu, iš Vilniaus iki Balstogės buvo važiuojama pagal tvarkaraštį. Tik į Varšuvą atvykimas buvo anksčiau, nes iš Balstogės buvo išvykta anksčiau laiko (visi pirkę bilietus įlipo). .
Aš gi sakau gal buvo galimybė, ar kažkas pranešė gandus kokius, kad tarp Balstogės ir Varšuvos numatomas kamštis, dėl to apsidrausdamas lėkė.
Gal dėl kitų nenumatytų reikalų (pvz padaryti papildomą autobuso aptarnavimą kažkam nutikus) norėjo atlėkti į Varšuvą anksčiau.
Ir dar keliasdešimt galimų scenarijų.
Jei būtum 5 kartus važiavęs ir visada atlėkęs tai tada galima daryt bendrą išvadą, bet kai važiavai 1 kartą, tai labiau tikėtinas išskirtinio atvejo variantas, o ne patvirtinimas, kad visada taip lekia.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąŠiaip Flixbusu gaunasi net pigiau iki Druskininkų nuvažiuoti nei su vietiniais nupirkus bilietą iki Seinų.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTai Ecolines, Eurolines, Lux Express tiek metų vežė į Lenkiją ir nesuderino / nederino, o Flixbus atėjo ir iškart suderino?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąFlixbuso maršrutai buvo vietiniai po Lenkiją ir tiesiog buvo pratęsti į užsienį. Aišku, leidimus vis tiek turėjo suderinti ir susiderino. Kodėl kiti to nedarė ar darė, bet nepavyko, reikia klausti jų. Nelabai suprantu, kodėl jums tai kelia nuostabą ir/ar pasipiktinimą.
Bet vežimas šalies viduje duoda daugiau pliusų, nei minusų:
1) už mažesnes atkarpas galima daryti santykinai didesnę bilieto kainą
2) tai yra savotiška vežėjo reklama tos šalies vidinėje rinkoje
3) ypač per pandemiją, kai negalima pilnai prognozuoti tarptautinių keleivių, vietiniai keleiviai yra daug patikemėsni
4) turint leidimą vežti šalies viduje nebūtinai reikia visada parduoti bilietus. Galima pildyti autobusą tarptautiniais keleiviais, vidinius bilietus parduoti likus 3-4 valandoms iki išvykimo, kad užpildytų visą autobusą
Gal LuxExpress tai nelabai aktualu turint vos vieną maršrutą į Lenkiją, ir tai jie jį pateikia kaip ekspresą (nors nelabai tiesa jie ką sutaupo niekur nestodami). Bet užtat dėl Ecolines visiškai nesuprantama. Nei Lenkijoje, nei Vokietijoje viduje neveža, nors autobusai manau tikrai turi laisvų vietų po Berlyno važiuojant į Bonną, Stuttgartą ar Ulmą. Užtat kosminės kainos iš Lietuvos/Latvijos į Vokietiją, kai Flixbus gali nuvežti net 3 kartus pigiau.
Tai kad arba nesąžininga konkurencija, arba Ecolines ir Eurolines nežino apie tai, kad į jų rinką atėjo stiprus konkurentas, kuris moka verslauti. Tai man ir kelia nuostabą.
Dar pastebėjimas: Ecolines tvarkaraštis labai jau ištemptas palyginus su Flixbus. Taip pat važiavau neseniai Flixbus Druskininkai - Warszawa atkarpa. Išvyko 15 minučių vėlavimu, niekur niekas nelekė, net trys kartus sustojo policijos patikrinimui ir vistiek atvažiavo laiku į Zachodnią. Tiesa nestojo Augustowe.
Žinom visi kad Flixbus iš Vokietijos, o ten nėra priimtina ištempti grafikus ir važiuoti krapštant nosį.Paskutinis taisė Petr; 2022.01.11, 13:44.
Comment
-
Tokiu atveju koks Ašmenos autobusų parkas galėtų atidaryti dešimt reisų į Kauną/Klaipėdą ir su pigiu dyzelinu ir darbo jėga visiškai nudempinguoti vietos vežėjus. Jeigu kalbama apie esamus maršrutus, tai gal tik Klaipėda-Ryga per Plungę/Šiaulius ir naktinis Vilnius-Talinas iki Panevėžio būtų realiai patogūs keliauti šalies viduje, nes visas kitas tarptautines trasas ir taip dubliuoja vietinis transportas.
Comment
-
Kaunas - Varšuva, kodėl nėra nei vieno reiso normaliu laiku, kad išvažiuoji ryte išsimiegojęs ir atleki kokią 14val kaip tik ant viešbučio registracijos laiko.
Per visus ecolones, luxexpress ir flixbus, nei vieno tokio reiso. Visi arba atleki anksti ryte 6val (vienas yra 9val), arba kokį vidurnaktį.
Aš suprantu, kad gal tokie reisiai patrauklesni, bet ne tiek, kad 10 tokių reisų ir 0 tokio, kokį siūliau..
Beje ecolones gal kažkaip kitaip bilietus parduoda, žmonėms, kurie nežino apie lixexpress ar flixbus?
Nes kainos visada minumum 1.5 karto didesnės iš Kauno (iš Vilniaus dažnai būna akcijos, bet iš Kauno beveik ne) , ir dar tuo pačiu metu važiuoja kaip lux ir flix. Labai keista.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaunas - Varšuva, kodėl nėra nei vieno reiso normaliu laiku, kad išvažiuoji ryte išsimiegojęs ir atleki kokią 14val kaip tik ant viešbučio registracijos laiko.
Per visus ecolones, luxexpress ir flixbus, nei vieno tokio reiso. Visi arba atleki anksti ryte 6val (vienas yra 9val), arba kokį vidurnaktį.
Aš suprantu, kad gal tokie reisiai patrauklesni, bet ne tiek, kad 10 tokių reisų ir 0 tokio, kokį siūliau..
Beje ecolones gal kažkaip kitaip bilietus parduoda, žmonėms, kurie nežino apie lixexpress ar flixbus?
Nes kainos visada minumum 1.5 karto didesnės iš Kauno (iš Vilniaus dažnai būna akcijos, bet iš Kauno beveik ne) , ir dar tuo pačiu metu važiuoja kaip lux ir flix. Labai keista.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Pastebėjau, kad www.blablacar.pl galima nusipirkti bilietus ne tik į reisinius autobusus Lenkijos viduje (alternatyva Flixbusui), bet ir į įvairių bendrovių reisus tarp Vilniaus/Kauno ir Varšuvos (taip pat Rygos, Talino ir kt.). Kainos zlotais panašios į pateikiamas atskirų bendrovių svetainėse, bet čia rodoma daugiau bendrovių - taip pat ir visokių egzotiškų Ukrainos vežėjų (Likebus, Openline ir kt.). Gal entuziastams tai bus įdomu (tiesą sakant, abejoju minėtų bendrovių serviso kokybe). Turėkit omeny, kad čia nerodomi Flixbus autobusai (nes konkurentai).
Comment
-
O tai čia įdomiai, juk blablacar yra pavežėjų (važiuoji į kitą miestą ir paimi keleivį, kad mažiau kuras kainuotų) programėlė tradiciškai. Kaip ir pogrindinis (nemokančių mokesčių vairuotojų) konkurentas autobusams. Tai įdomu, kad priėmė ir pačius autobusus į ją lenkai. LT versijoje taip lyg nėra.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai čia įdomiai, juk blablacar yra pavežėjų (važiuoji į kitą miestą ir paimi keleivį, kad mažiau kuras kainuotų) programėlė tradiciškai. Kaip ir pogrindinis (nemokančių mokesčių vairuotojų) konkurentas autobusams. Tai įdomu, kad priėmė ir pačius autobusus į ją lenkai. LT versijoje taip lyg nėra.
Antra, daugelyje šalių reisiniai autobusai jau senokai integruoti į Blablacar. Iš pradžių bandyta įvesti Blablabus brandą, vėliau jo atsisakyta ir liko Blablacar Bus. Bet tai vakarų Europoje. Dabar, panašu, siekiama plėstis į rytų Europą ir ten integruoti kuo daugiau įvairių nišinių autobusų vežėjų, kurie nėra po Flixbus brandu (o kartais, pvz. Żak Express atveju - net jei ir yra). Akivaizdžiai norima sukurti alternatyvą Flixbusui, pritraukimui panaudojant dar ir privačių žmonių pavežėjimo pasiūlymus toje pačioje platformoje. Kas yra visai įdomi idėja - o kartu gerai, kad Flixbusas neturės monopolio.
- 1 patinka
Comment
-
Potencialą matau didelį, nors, aišku, problemų gali iškilti.
Viena iš jų, kaip ir minėta, yra mokesčiai. Kai nemokėdami mokesčių už nedidelę kainą paveža žmonės, kuriems pakeliui - gal ir galima teisiškai išsisukti, jei tai nedaroma reguliariai tikslu užsidirbti. Vis dėlto šalių įstatymai šiuo atžvilgiu skirtingi, todėl tai gali užkliūti. Ypač jei konkuruojama su mokesčius mokančiais vežėjais. Ir ypač jei prie platformos prisijungs visokie pusiau legalūs mikriukai (jų rytų Europoje daugybė), kuriems keleivių vežimas yra vienas iš pagrindinių uždarbio šaltinių. Pavežėjai lengvaisiais automobiliai čia mažesnė problema - jų paieška kaip tik gali pritraukti keleivių į autobusus, kol pavežėjų ir jų siūlomų vietų pasiūla labai ribota. O kartu tai padeda platformai uždirbti, nes imamas tam tikras procentas nuo kainos.
Kitas ne mažiau svarbus dalykas yra patikimumas ir paslaugos kokybė. Kai užsakinėji Flixbus, tikiesi labai panašios paslaugos visose šalyse - apynaujų (nors ir ne liuksusinių) autobusų, padorių tvarkingų vairuotojų. O kai užsakinėji kelionę per Blablacar - gali tuo pačiu maršrutu užsakyti ir Lux Express, ir kokį nors ukrainietišką „Avtopredprijatije“. O informacija apie bendrovę kol kas išvis beveik nepateikiama. Jei orientuojamasi į tarptautinius klientus, tai greitai gali juos nuvilti: koks nors amerikietis ar britas turistas tikrai neįsigilins. Žinoma, panašiai yra ir su individualiais pavežėjais - dažnai nežinai, kokią paslaugą gausi (o būna ir sukčių - pats susidūriau). Todėl čia labai svarbi pasidaro ne tik naudotojo galimybė įvertinti kokybę, bet ir išankstinė vežėjų atranka (autobusų atveju). O nuolat blogai vertinami vežėjai turi būti sparčiai išmetami iš sistemos, kaip Bolte ar Uberyje.
Trečia problema yra pačios Blablacar sistemos chaosas, kai skirtingų šalių puslapiuose rodomi skirtingi pasiūlymai. Pvz., mano minėti variantai siūlomi tik per lenkišką platformą, o kitur (net ir Blablacar.com) ne. Kai tuo tarpu Flixbus yra viena integruota platforma visoms šalims. O ir tai, kas siūloma, į sistemą įvedama labai chaotiškai - pvz., TOKS reisas iš Vilniaus į Varšuvą kažkodėl siūlomas tik nuo Vilniaus oro uosto (su jungiamuoju mikriuku), bet nesiūlomas nuo stoties. Bet labai norint visa tai įmanoma sutvarkyti. Žinoma, tam reikia investicijų.
Comment
Comment