Dar yra Ecolines į Lvovą antradieniais ir šeštadieniais. Per Lenkiją. Taigi, tas šeštadieninis į Ivano Frankovską tikrai perteklinis ir nereikalingas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Artėjant vasarai, paleidžiami keli nauji tarptautiniai reisai - visi į Ukrainą.
1) TOKS nuo gegužės 18 d. važiuos į Kijevą du kartus per dieną - nuo gegužės 18 d. pridedamas antrasis reisas, kuriuo autobusai kasdien išvyks iš Vilniaus 17:30h.
2) nuo gegužės 11 d. paleidžiamas nežinomo ukrainiečių vežėjo "Caravan TK" mikroautobusais aptarnaujamas maršrutas Kaunas-Vilnius-Kijevas. Išvykimai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais - iš Kauno 16:00h, iš Vilniaus 18:00h
3) įdomiausia naujiena - naujas ukrainiečių "FOP Nedev" maršrutas Ryga-Izmailas per Panevėžį, Vilnių, Minską, Gomelį, Kijevą, Odesą. Išvykimai nuo gegužės 17 d, kartą į savaitę - ketvirtadieniais, išvykimas iš Vilniaus 21:00h. maršruto tvarkaraštis čia https://infobus.eu/ru/bus/route/number-8577
Comment
-
Kiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.
Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.
Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
- 1 patinka
Comment
-
As manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek pamenu, prieš mėnesį buvo viename naujienų portale interviu su Flixbus plėtros vadybininkais, kuriame jie teigė, kad tolesnė plėtra į rytus yra planuojama, tačiau tik po to, kai bus įsitvirtinta Lenkijos rinkoje. O šiuo metu situacija tokia, kad Lenkijoje, į kurią jie įžengė praėjusių metų gruodžio mėnesį, jiems sekasi labai sunkiai. Dėl biurokratinių procedūrų jie iki šiol nėra susitvarkę leidimų naujiems tarptautiniams maršrutams - buvo planuojama, kad naujasis maršrutų tinklas bus paleistas jau balandžio mėnesį, o šiuo metu realybė tokia, kad net ir didžiausi optimistai kalba apie tai, kad nauji maršrutai bus paleisti ne anksčiau rugsėjo. Kol kas Flixbus susikoncentravę ties tarpmiestine rinka, bet čia jų atėjimas neatnešė jokių teigiamų pokyčių. Netgi priešingai. Nepaleista jokių naujų maršrutų, tik pradėta bilietų priekyba kai kuriems esamiems. O Polskibus (kurį Flixbus) keleiviams naujasis šeimininkas atnešė tik neigiamas pasekmes. Daug piktinamasi, kad bilietai pabrango, o maršrutų pasirinkimas sumažėjo ir autobusai dabar kursuoja rečiau.
Tad, manau, Flixbus apie atėjimą į Lietuvą gali galvoti ne anksčiau nei po kokių 2-3 metų. Ir kažkokių stebuklų ar naujų maršrutų iš jų tikėtis neverta. Tarptautinių maršrutų rinka yra per daug persotinta, kad ten būtų galima leisti naujų maršrutų, nes ir esamiems keleivių neužtenka. Greičiausiai Flixbus tik perims kokį TOKSą ar Kautrą ir tiek. O kad jie padarytų kokią revoliuciją tarpmiestinėje rinkoje - tai abejoju, kad juos išvis ten kas įleistų - per daug griežtai pas mus viskas reguliuojama.
Tad, apibendrinant, nemanau, kad iš Flixbus Lietuvoje galima tikėtis kažkokių stebuklų. Beje, jų servisas kur kas prastesnis, nei, tarkime, Lux Express.
Vienintelė niša tai tik pervilioti Kautrą ir TOKS iš Eurolines į Flixbus tarptautiniuose pervežimuose. Visgi manau, kad kažin ar ką apčiuopiamo galės pasiūlyti FlixBus tiek vežėjui, tiek ir keleiviams. Ir visų pirma vežėjams.Paskutinis taisė Al1; 2018.05.13, 21:23.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAs manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAs manau, kad Flixbus i Lietuva neateis. Nes tam kad ateitu reikia kanors vel praryti. O nera ka. TOKS ir Kautra yra po Eurolines veliava, o jo jiems niekaip nepraryti. Be to yra Ecolines ir LuxExpress, kurie leidzia cia savo muzika. Ir kaip jau sake Vilnietizz Flixbusui labai yra toli iki LuxExpress serviso kokybes, cia net drisciau pasakyti kaip Ryanair ir Lufthansa lyginti. Siaip labai gaila kad LuxExpress pasitrauke is Vakaru Europos, ju servisas buvo palyginus geriausias is visu kompaniju kuriom teko naudotis, na dar StudentAgency malonus vezejas.
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Deja, kaip tik Vakaruose buvo daug pavyzdžių, kai vežėjai migravo iš Eurolines į Flixbus, matyt, jiems buvo pasiūlytos geresnės sąlygos. Ypatingai daug tokių atvejų Vokietijoje, Prancūzijoje, Beneliukse. Dėl to Eurolines Europoje dabar yra stipriai praradęs pozicijas. Tad visai įmanoma, kad sugalvos pervilioti kokį TOKSą ir Kautrą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas sudaro tą serviso kokybę?
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas sudaro tą serviso kokybę?
Aš kaip kelevis tiesiog nesuprantu skirtumų tarp servisų, nes atenu, atsisėdu, išlipu. Tai visas servisas man kuo patogesnė sėdynė. Dar rozetė, wifi, tv ekranėlis puiku, kad būtų.
Comment
-
Vienas egzotiškesnių - Stokholmas-Bukareštas. Rumunai važiuoja du kartus per savaitę, dar kažkaip paima keleivius ir iš Oslo (galbūt antras autobusas arba šiam priveža). Kelionė trunka dvi dienas ir kainuoja 115 eurus (kas nėra labai brangu). Iš Stokholmo išvyko beveik užpildytas.
DSC_0592 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
- 3 patinka
Comment
-
Vilnius-Gardinas maršrute pradėjo (informacijos, kada tiksliai pradėjo kursuoti neradau) važinėti UAB Edepa mikroautobusas. Išvykimas kasdien 09:00 iš Vilniaus ir 14:30 iš Gardino. Anksčiau tokiu laiku iš Vilniaus vykdavo Šalčininkų AP kasdien, po to paliko reisą tik penktadieniais, tiesa iš Gardino jie vykdavo vėliau.
Šiandien Vilniuje.
DSC_0085 by Evaldas Sidikerskis, on Flickr
- 4 patinka
Comment
-
Geros Flixbus naujienos iš Lenkijos ir patvirtinimas, kad jie netrukus pradės veiklą ir Baltijos šalyse:
In the first half of 2018, FlixBus, the largest long-distance bus operator in Europe, transported nearly 2 million passengers. At the same time, he gained 11 local bus partners and received over 30 permits for traveling under the new route network, which will cover at least 130 destinations, including approximately 70 new cities in Poland and 20 abroad.
The company plans to start operations in the following years in Ukraine and the Baltic States, thanks to which Poland will become an even more important communication point on the map of the entire Flixbus.
Paskutinis taisė vilnews; 2018.06.22, 18:10.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNežinau, kur jie čia ketina į Baltijos šalis plėstis, bet Lietuvoje jiems vietos nėra ir nebent tik esamų tarptautinių vežėjų perpirkimo, perviliojimo sąskaita...
Comment
-
Vakarų Europoje tas modelis tinka, nes tarpmiestiniai autobusai kaip susisiekimo priemonė atsirado labai neseniai, iki tol beveik visi pervežimai buvo tik geležinkeliu, o mūsuose toks modelis netinka, nes pervežimai autobusais sudarė didesnę pusę visų pervežimų dar tarybiniais laikais, o dabar irgi tas pats, nepaisant bendro viso VT nuosmūkio. Kas dėl tarptautinių pervežimų, tai vežėjai ir taip gerai jaučiasi, dar ant savo sprando užsileisti utėlę, kuri siurbtų dalį pelno, nėra jiems jokio reikalo. Nebent Flixbus sutiks tik su bilietų platinimu per savo sistemą, aišku, ne už dyką. O vežėjai išliks tie patys su savo ženklais ir savo bilietų platinimo sistemomis. Tik Eurolines prie Flixbus nesijungs, nes tai europinio masto konkurentas. O štai Ecolines ir Luxexpress gali, nes tai regioniniai vežėjai...Paskutinis taisė Al1; 2018.06.23, 07:48.
Comment
Comment