Nebūtinai. Prieš 2 metus važiavau Ecolines Ryga - Vilnius, stiuardesė buvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPanašus priemiestiniams maršrutams skirtas "traktorius", priklausantis "Kionig Avto", pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Sovietskas-Jurbarkas-Kaunas. Pavažinėjo, kol paaiškėjo, kad "Kionig Avto" į Vilnių geriau nevažinėti išvis, maršrutą paliekant vienam TOKS-ui ir važinėti kas antra diena. Kažkada anksčiau "Kionig Avto" mikrius pavažinėjo maršrutu Kaliningradas-Marijampolė-Kaunas. Maršrutas irgi "užsilenkė". Ivano-Frankovskas už Kaliningradą toliau...
Comment
-
Dar viena pavasario tarptautinė naujiena, dar vienas naujas maršrutas į Ukrainą. Nuo gegužės 26 d. ukrainiečių vežėjas LikeBus paleidžia maršrutą Vilnius-Kijevas, važiuos kasdien, išvykimas iš Vilniaus 17 val. Tai jau trečias vežėjas šioje linijoje.
http://likebus.com.ua/itinerary/is_inter/
-----------------------------------------------------------
Taip pat kelios Eurolines naujienos:
*Nuo birželio 1 d. keičiamas TOKS maršruto Vilnius-Ryga tvarkaraštis. Vietoje 18:00 val. autobusas iš Vilniaus išvyks 6:00 val. Iš Rygos tvarkaraštis nesikeičia. Taigi nebelieka Rygoje nakvojančio TOKS autobuso, dabar jis ryte išvyks iš Vilniaus, o vakare grįš.
*Nuo birželio 1 d.maršrutų Vilnius-Talinas ir Varšuva-Talinas autobusai papildomai sustos Bauskėje.
* Nuo gegužės 31 d., kaip ir kasmet, autobusai į Gdanską važiuos kasdien.
Ecolines naujienos:
*nuo birželio 16 d. vasaros sezonui įvedamas papildomas išvykimas Vilnius-Ryga, iš Vilniaus 12:00 val.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.21, 15:25.
Comment
-
Kaip ir maniau - nuo birželio 1 dienos Eurolines siūlo naują kryptį - Prahą. Tiesa, jokio naujo maršruto nebus, nuo Varšuvos iki Prahos keleiviai važiuos PolskiBus autobusais, tik TOKS autobusai, važiuojantys iš Vilniaus į Varšuvą, sustos Mlocinių sustojime, kad keleiviai galėtų patogiai persėsti.
http://www.eurolines.lt/lt/kryptis/i-praha/
Comment
-
Viena svarbiausių šio pavasario tarptautinių naujienų - naujas ukrainiečių vežėjo OOO "Turist" maršrutas Vilnius-Kijevas-Umanė-Odesa (taip, pasirodo, maršrutas ne iki Kijevo, o iki Odesos). Išvykimai kasdien, kelionės trukmė apie 20 val., tvarkaraštis yra čia.
Jau žinomas ukrainiečių vežėjo Luciv R.R. mikrobas Vilnius-Ivano Frankovskas
Minsko 2-asis autobusų parkas (Minsktrans), Vilnius-Minskas
Pora Ecolines autobusų nuotraukų:
Vilnius-Ryga
Kaunas-Maskva
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąViena svarbiausių šio pavasario tarptautinių naujienų - naujas ukrainiečių vežėjo OOO "Turist" maršrutas Vilnius-Kijevas-Umanė-Odesa (taip, pasirodo, maršrutas ne iki Kijevo, o iki Odesos). Išvykimai kasdien, kelionės trukmė apie 20 val., tvarkaraštis yra čia.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO Baltarusijos viza reikalinga?
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO Baltarusijos viza reikalinga?
Comment
-
15 eurų jei konsulate. O jei per firmą, tai apie 25 eurus.
Bet kokiu atveju reikia nuotraukos. Ne senesnės nei 6 mėn. Kadangi nuotraukas jie turi skaitmeniniame formate (atspausdinama ant vizos), tai neapgausi - gali patikrinti ir atmesti, jei bus pakišta senesnė (kuri jau buvo pateikta, jei prašoma vizos ne pirmą kartą). Nuotraukos dabar kainuoja 4-5 eurus ir tik popierinės. Nuskenuoja jau patys baltarusiai, darydami vizas.
Be to reikia draudimo jau net ir vykstant tranzitu. Draudimas kainuoja apie 1 eurą parai. Tranzito laikas į vieną pusę - 2 paros. Taigi, draudimas dvipusei tranzitinei vizai - apie 4 eurai. Nors tranzitinė (vienkartinė ar dvikartinė) viza galioja mėnesį, tačiau juk niekas nenori mokėti daugiau nei reikia. Todėl gaunasi prisirišimas prie išpirkto draudimo - jis išperkamas konkrečioms dienoms, kuriomis bus vykstama. Nors pagal faktą, kiek teko važiuoti, draudimo nei karto nereikalavo. Bet be jo nebus vizos. O nusipirkus minimalų draudimą, bet vykstant kitomis dienomis vizos galiojimo metu, kas ten, žino, gali ir prisikabinti, nes neaišku, ar pasieniečiai neturi elektroninės informacijos apie draudimą kompuose, kuriais jie tikrina pasus.
Iš tikrųjų vykstant į Ukrainą per Lenkiją galima sutaupyti pinigų vizai (~25-35 eurus, priklausomai nuo to, kur bus daroma viza) ir netgi bilietui. Jei autobusu Vilnius - Lvovas, tai apie 4 eurus. Jei su persėdimu Varšuvoje į Lvovą, tai apie 10 eurų, jei į Kijevą, tai beveik nieko. Čia aš neskaičiuoju išlaidų persėdimo metu pačioje Varšuvoje (kaip kad pervažiavimas iš Centrinės stoties į Zachodnią, tualetai stotyse ir pan.). Laiko požiūriu, aišku, prarandama apie 12-16 val. Jei į Lvovą, tai nieko neprarandama net ir su persėdimu Varšuvoje. Nes per Kijevą toliau. + dar pervažiavimas viduje Ukrainos, kuris užtrunka iki pusės paros ir kainuoja nuo 5 iki 14 eurų (10-14 eurų, jei važiuojama IC traukiniais). Apie vidinius autobusus net nerašau, nes tai irgi virš 10 eurų ir dar kankynė, nes gali būti koks Bogdan ar Etalon... Kelias tarp Lvovo ir Kijevo neblogas.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.28, 11:39.
Comment
-
Į Lvovą greičiausias kelias taip ar taip yra per Lenkiją, o ne pe Baltarusiją. Kas liečia Kijevą, tai važiuojant su persėdimu Varšuvoje bus sugaišta tiek daug laiko, kad tikrai paprasčiau pasirūpinti tranzitine viza. Turint omeny, kad Varšuva-Kijevas autobusų bilietai yra pakankamai brangūs, sutaupyti nieko nepavyks. Ukrainiečiams (o jie ir sudaro didžiąją dalį tokių maršrutų keleivių) tai apskritai dzin - jiems į Baltarusiją vizos nereikia.
O ir Vilnius-Kijevas linijoje, didėjant konkurencijai (dar prieš metus buvo tik vienas vežėjas, dabar jau trys), vežėjai bus priversti skelbti akcijas siekiant neprarasti keleivių, tad ateityje bus galima ten keliauti pigiau. Kad ir dabar "Busfor" svetainėje naujojo Odesos maršruto Vilnius-Kijevas atkarpai galima įsigyti bilietus po 29,5 eur į vieną pusę (kelionėms iki birželio 30 d.).
P.S.taip ar taip, į Kijevą galima nebrangiai nuskristi lėktuvu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮ Lvovą greičiausias kelias taip ar taip yra per Lenkiją, o ne pe Baltarusiją. Kas liečia Kijevą, tai važiuojant su persėdimu Varšuvoje bus sugaišta tiek daug laiko, kad tikrai paprasčiau pasirūpinti tranzitine viza. Turint omeny, kad Varšuva-Kijevas autobusų bilietai yra pakankamai brangūs, sutaupyti nieko nepavyks. Ukrainiečiams (o jie ir sudaro didžiąją dalį tokių maršrutų keleivių) tai apskritai dzin - jiems į Baltarusiją vizos nereikia.
O ir Vilnius-Kijevas linijoje, didėjant konkurencijai (dar prieš metus buvo tik vienas vežėjas, dabar jau trys), vežėjai bus priversti skelbti akcijas siekiant neprarasti keleivių, tad ateityje bus galima ten keliauti pigiau. Kad ir dabar "Busfor" svetainėje naujojo Odesos maršruto Vilnius-Kijevas atkarpai galima įsigyti bilietus po 29,5 eur į vieną pusę (kelionėms iki birželio 30 d.).
P.S.taip ar taip, į Kijevą galima nebrangiai nuskristi lėktuvu.
Nemanau, kad kainos kris. Pagrindinį srautą sudaro ukrainiečiai, o jų tik daugės, nes Ukrainos ekonomika žlunga. Iš esmės džiaugtis didėjančiais keleivių srautais nėra kuo, nes ukrainiečiai atima darbo vietas iš lietuvių, kas savo ruožtu dar labiau skatins ir pačių Lietuvos piliečių emigraciją.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.28, 13:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer Varšuvą į Kijevą sutaupymas - pilna vizos su draudimu kaina. Aišku, jei pusės paros negaila.
Nemanau, kad kainos kris. Pagrindinį srautą sudaro ukrainiečiai, o jų tik daugės, nes Ukrainos ekonomika žlunga. Iš esmės džiaugtis didėjančiais keleivių srautais nėra kuo, nes ukrainiečiai atima darbo vietas iš lietuvių.
Anksčiau nė karto nemačiau jokių akcijų į Kijevą, o per pastaruosius metus, kai šioje linijoje pradėjo konkuruoti TOKS su Ecolines, bent po kelis kartus gaudavau į el.paštą pasiūlymus važiuoti į Kijevą už 9-12 eurų į vieną pusę (tiek TOKS tiek Ecolines akcijas). Dabar, kai atsirado dar ir trečias vežėjas, akcijų turėtų būti daugiau.
Beje, įdomu, kiek bus važiuojančių iš Odesos į Vilnių? Spėjų, nemažai - visgi Odesoje daugiau nei milijonas gyventojų, o lėktuvai į Vilnių skraido tik vasarą ir tik dukart per savaitę.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.28, 14:00.
Comment
-
Varšuva - Kijevas kainos prasideda nuo 24 eurų (100 zlotų). Čia ne apie Ecolines kalba (kurie, tiesą sakant, šiame maršrute užsiplėšia gerokai), o apie pigesnius Ukrainos vežėjus. Ne mikrobai, ne midibusai, bet autobusai. Aišku, komforto lygis ne toks, kaip Ecolines, bet ir ne daržinė ant ratų. Ir tokių reisų yra virš 10 per dieną. Dalis jų važiuoja ir toliau nei Kijevas bei toliau nei Varšuva.
Nemanau, kad labai daug kas iki Odesos važiuos iš Vilniaus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVaršuva - Kijevas kainos prasideda nuo 24 eurų (100 zlotų). Čia ne apie Ecolines kalba (kurie, tiesą sakant, šiame maršrute užsiplėšia gerokai), o apie pigesnius Ukrainos vežėjus. Ne mikrobai, ne midibusai, bet autobusai. Aišku, komforto lygis ne toks, kaip Ecolines, bet ir ne daržinė ant ratų. Ir tokių reisų yra virš 10 per dieną. Dalis jų važiuoja ir toliau nei Kijevas bei toliau nei Varšuva.
Nemanau, kad labai daug kas iki Odesos važiuos iš Vilniaus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas geras dalykas, kad kiti vežėjai, priešingai nei Ecolines, daro keletą tarpinių sustojimų ne vien tik stotyse, kurių metu galima pavaikščioti, nueiti į normalų tualetą ir pan.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąŠiandien, Kijevas-Vilnius
Atvaizdas
Lyg čia ne Ecolines kur daužtais autobusais važiuojaMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment