Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Formaliai jokio draudimo nėra ir dabar. Esmė tame, kad jei pasienio kontrolės nėra, tai nubausti gali tik įvažiavus visai ne pasienio patikrinimo metu (nors kartai gali tikrinti ir ant sienos, bet tai tik atsitiktiniai patikrinimai), nes nebus štampo pase. Kas reiškia nelegalų sienos kirtimą.
    Vadinasi LG greitai savo vagonus atšauks. Nors formaliai keleivių su Rusijos ar Baltarusijos pasais gal ir atsirastų iš Vilniaus (ir į Vilnių) pakankamai, bet palydovai tai kaip kirs sieną? Kaip variantas - įdarbinti Baltarusijos palydovus nuo Minsko iki Maskvos, bet LG per didelis hemorojus tikriausiai būtų. Dar didesnis - leisti traukinį per Latviją ir sukabinimą su LDz traukiniu daryti Rezeknėje. Trauka per daug brangiai kainuotų... Deja...
    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 13:42.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Formaliai jokio draudimo nėra ir dabar. Esmė tame, kad jei pasienio kontrolės nėra, tai nubausti gali tik įvažiavus visai ne pasienio patikrinimo metu (nors kartai gali tikrinti ir ant sienos, bet tai tik atsitiktiniai patikrinimai), nes nebus štampo pase.
      Jei pasienyje nepatikrins, o ir viešnagės Rusijoje metu žmogus neužtaikys ant dokumentų patikros, tai visvien uždės baudą išvažiuojant iš Rusijos (tada jau nebesvarbu, per kurios šalies sieną išvažiuos). Ir ne tik duos piniginę baudą, bet ir įrašys į duomenų bazę, kas reikš, kad ateityje gauti vizą jau bus praktiškai nebeįmanoma.

      Bet kuriuo atveju, nežinia, kaip čia LG elgsis, bet keleivių autobusuose į Maskvą tikrai padaugės. Nes autobusai važiuoja per Latviją. Gal LG paleis savo traukinį Vilnius-Rezeknė, kuris būtų priderintas prie traukinio Ryga-Maskva. Arba kas nors veš autobusais tokiu maršrutu.

      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Nu Dabar tarp Vilniaus ir Berlyno lėktuvai skraido kasdien - 4x airBaltic ir 3x Ryanair. Nuo vasaros sezono airBaltic didna lėktuvą - bus Boeing vietoj propelerinio Q400.
      O ir apie žemės transportą kalbant - traukinys tarp Varšuvos ir Berlyno važiuoja 3-4 valandom trumpiau už autobusą.
      Iš tiesų. Pasižiūrėjau bilietų kainas iš Vilniaus į Berlyną - airbaltic nuo 29Eur, Ryanair nuo 16Eur, ir už tokias kainas daug bilietų net ir skrendant šį ar kitą mėnesį. Autobuso bilieto kaina - 30 eur. Dar pasižiūrėjau šio mėnesio Lux Express išvykimus iš Berlyno - keleivių skaičius retai kur ir 15 siekia. Išties Berlynas yra pirmoji kryptis, kurią Lux Express pralaimėjo lėktuvams. Tiesa, tiesioginiai konkurentai ten vis dar lieka.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.07, 15:31.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Jei važiuos atgal vėl per Baltarusiją, tai yra šansas, kad nieko nebus. Realiai taip ir yra. Formaliai LG palydovus jau visus turėjo baudomis užmėtyti, bet gi nei vieno atvejo kol kas nėra. Taigi, ir keleiviams taip pat. Vadinasi, galima įkliūti tik grįžtant ne per Baltarusiją arba lėktuvu, arba papulti ant dokumentų tikrinimo mieste ar bet kur kitur.
        Rezeknės variantas buvo įmanomas, kai latvių traukiniai kursavo per Daugpilį. Dabar LG reikės mokėti už infrastruktūrą iki pat Rezeknės ir dar šilumvežio traukos išlaidos (nesvarbu, kad gali tempti LG šilumvežis). Variantas su persėdimu Rezeknėje leidžiant dyzelinį traukinį irgi netinkamas, nes kelionės laikas toks, kad persėdinėti reikės naktį. Jei į Maskvą apie 20 vakaro, tai visai nieko, bet atgal, apie 5 nakties. Nors po maždaug valandos po pasienio kontrolės tai visai nieko. Bet kokiu atveju prapuola dalis komforto. Po pasienio patikros dar galima miegoti kelias valandas, o perlipimas miegą sugadintų ir tektų sėdėti.
        Yra tik vienas momentas, kad visgi Rusija kažkaip įvertins neigiamas pasekmes sau (tiksliau ir RŽD traukiniams į Vakarų Europą) ir Baltarusijai (prarastos geležinkelių pajamos) ir padarys normalią išimtį traukiniams bei sutvarkys pasienio kontrolės reikalus (pasieniečiai praeis per vagoną ir sudės štampus galbūt net neatlikdami rimtos patikros).

        Comment


          Jei važiuos atgal vėl per Baltarusiją, tai yra šansas, kad nieko nebus. Realiai taip ir yra. Formaliai LG palydovus jau visus turėjo baudomis užmėtyti, bet gi nei vieno atvejo kol kas nėra.
          Galbūt darbuotojams taikomos kokios nors išimtys (t.y. jie turi darbo vizas, į kurias jokie antspaudai nededami).

          Yra tik vienas momentas, kad visgi Rusija kažkaip įvertins neigiamas pasekmes sau (tiksliau ir RŽD traukiniams į Vakarų Europą) ir Baltarusijai (prarastos geležinkelių pajamos) ir padarys normalią išimtį traukiniams bei sutvarkys pasienio kontrolės reikalus (pasieniečiai praeis per vagoną ir sudės štampus galbūt net neatlikdami rimtos patikros).
          Apskritai, man sunkiai suprantamas šių apribojimų tikslas. Na, jei priežastis sankcijos, tai reikėtų apsiriboti tik krovinių vežimo ribojimų (t.y. nepraleidinėti tik krovininius traukinius/vagonus iš ES ir vilkikus)? Bet, kurių galų riboti keleivių judėjimą? Sakyčiau, neturi būti ribojimų ne tik traukinių keleiviams, bet ir autobusų. Nes autobusai (pvz: Minskas-Maskva, Varšuva-Maskva) važiuoja kaip važiavę, tik nebeturi teisės imti keleivių su ES šalių pasais.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Darbo viza nepanaikina štampo poreikio kertant sieną, kuris įrodo konkretų sienos kirtimo faktą.

            Būtent kontsankcijos. Aišku, kad ir kontrolė, su jomis susijusi. Ypač krovinių, kurios dabar nėra, nes nėra ir pasienio kontrolės. Todėl ir veža visokias "baltarusiškas" krevetes ir ananasus...
            Labiausiai atsiliepia toks reikalavimas ne kokiam nors Vakarų Europos šalies piliečiui, kuris dažniausiai vyksta lėktuvu ir problemų neturi, o Pabaltijo ir Lenkijos piliečiams už šių šalių politiką Rusijos atžvilgiu. Bet kokiu atveju visos sankcijos ir kontrsankcijos pirmiausiai kerta ne per politikus, o per verslą ir eilinius žmones. Visada ir visur.

            Comment


              Šiaip jau tai yra gerai. Kuo mažiau kontaktų su ta šalimi, tuo geriau.

              Comment


                Kad ir kaip kai kas norėtų, niekur jūs zuikiai nuo vilko nepabėgsit.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kad ir kaip kai kas norėtų, niekur jūs zuikiai nuo vilko nepabėgsit.
                  Jis kalba apie mažiau kontaktų ir priklausomybės, o ne apie visišką pabėgimą. Kuo mažiau pvz. ekonominės ar energetinės priklausomybės tuo atspariau visokioms sankcijoms.

                  Comment


                    Adekvačios šalys ieško kelių į Rusijos rinką, o Lietuva tegul izoliuojasi toliau. Jei nepastebit, tai jau visai netrukus keisis Vakarų retorika (ir ne tik) Rusijos atžvilgiu, o Lietuva su tokia politika arba bus pastatyta pačių Vakarų į vietą, arba liks kuriam laikui izoliuota, o per tą laiką tik praras dar daugiau. Tas liečia ir keleivinį susisiekimą.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.07, 17:48.

                    Comment


                      Čia jau kita diskusija. Aš tik paaiškinau, kad digital pranešimas nereiškė jo teiginio, kad visai pabėgti tikisi jis.

                      Comment


                        Tai tuo ir baigiam šitą temą.

                        Comment


                          Nuo sausio 20 d. Ecolines nebevažinės iš Minsko į Kauną - visi reisai trumpinami iki Vilniaus (lieka 4 išvykimai per dieną su užsukimu į VNO).

                          Maršrutas buvo paleistas vos prieš mėnesį, bet keleivių iki Kauno beveik nebuvo.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Tai kad ir kituose autobusuose į Baltarusiją (įskaitant ir iš Kaliningrado), kurie važiuoja per Kauną, keleivių niekada nebuvo daug.

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Nuo sausio 20 d. Ecolines nebevažinės iš Minsko į Kauną - visi reisai trumpinami iki Vilniaus (lieka 4 išvykimai per dieną su užsukimu į VNO).

                              Maršrutas buvo paleistas vos prieš mėnesį, bet keleivių iki Kauno beveik nebuvo.
                              Visus reisus pakomentuoti negaliu, bet apmaudą sukėlė naktinis, į Kauną atv. ~3h nakties. Kur pasidėti išlipus tokiu nakties metu? Gal būt eiti iki geležinkelio stoties, bet ir ši atidaroma tik 4:00h. Gal būt iš dalies todėl ir nėra keleivių.
                              Beje, teko išgirsti kad naktį nedirbs ir po rekonstrukcijos atidaroma senoji Kauno autobusų stotis. Tikslių darbo valandų nesužinojau, bet jaučiu, kad nekoks patogumas bus susiruošusiems išvažiuoti 22:35, 23:45, 00:30h į Varšuvą, 22:40h į Gdanską, 00:30 ar 00:45h į Kaliningradą

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Visus reisus pakomentuoti negaliu, bet apmaudą sukėlė naktinis, į Kauną atv. ~3h nakties. Kur pasidėti išlipus tokiu nakties metu? Gal būt eiti iki geležinkelio stoties, bet ir ši atidaroma tik 4:00h. Gal būt iš dalies todėl ir nėra keleivių.
                                Beje, teko išgirsti kad naktį nedirbs ir po rekonstrukcijos atidaroma senoji Kauno autobusų stotis. Tikslių darbo valandų nesužinojau, bet jaučiu, kad nekoks patogumas bus susiruošusiems išvažiuoti 22:35, 23:45, 00:30h į Varšuvą, 22:40h į Gdanską, 00:30 ar 00:45h į Kaliningradą
                                Apie kurį reisą kalbate? Ecolines tokio reiso neturėjo, kur į Kauną atvyktų naktį.
                                Yra vienas Kauną naktį pravažiuojantis maršrutas Minskas-Kaliningradas (Minsktrans), bet jis vykdomas tik kartą per savaitę i Lietuvą pravažiuoja naktį iš penktadienio į šeštadienį.

                                Dėl AS nežinau, bet, pagal logiką, turėtų dirbti bent jau iki vidurnakčio (kaip Vilniuje).
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Vakar (pirmadienį, sausio 2 d.) apie 23:15 h Kaune mačiau Ukrainos maršrutinį autobusą Černigovas-Vilnius. Su tarpiniais sustojimais Lvove, Varšuvoje, Kaune.
                                  Nuo kada ir kokiu dažniu (kiek kartų per savaitę) jis važiuoja, likau nesužinojęs. Kauno autobusų stoties tarptautinės aikštelės tvarkaraštyje tokio maršruto nėra.
                                  Ar dar kam nors teko šį maršrutą matyti? Nes aš jį bandžiau pagauti išvykstantį iš Vilniaus tiek šią savaitę, tiek praeitą (išvykimais antradieniais 14h), bet taip jis nepasirodė nei aną, nei šią savaitę, kažkur AS prieigose taipogi šio autobuso nemačiau. Gal jis jau nebevažinėja ar važinėja kada nora?

                                  Tarp kitko, busfor.ua šio maršruto tvarkaraštis yra. Maža to, ten pat atsirado ir dar vienas to paties vežėjo (FOP Pivovarov O.O.) reisas Kijevas-Vilnius. Pastarasis išvyksta taipogi sekmadieniais, tik šiek tiek anksčiau (15.10 val.), į Vilnių atvyksta pirmadienį 15val. Jokių tarpinių sustojimų nėra, bet kelionė trunka apie parą (tai spėju, irgi važiuoja per Lenkiją). Gal kas daugiau žino apie šį reisą?
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.21, 22:13.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Dėl AS nežinau, bet, pagal logiką, turėtų dirbti bent jau iki vidurnakčio (kaip Vilniuje).
                                    5:45- 23val. Kauno AS dirbs.

                                    Comment


                                      O PC iki kada dirbs?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O PC iki kada dirbs?
                                        Parduotuvės nuo 7 iki 22 val. dirbs.

                                        Na, "puiku" - vėlyvų tarptautinių reisų keleiviams teks laukti lauke.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Parduotuvės nuo 7 iki 22 val. dirbs.
                                          Rimi tik.
                                          Kitos, ar bent dauguma, darbą pradės 9 val.
                                          Paskutinis taisė Gator; 2017.01.23, 21:57.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X