Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo 2016 m. gruodžio 16 d. iki 2017 metų sausio 6 d. atnaujinamas autobusų eismas tarptautinio susisiekimo maršrutu Vilnius - Maskva išvykimas iš Vilniaus autobusų stoties 07:00 val. penktadieniais, iš Maskvos 08:20 val. sekmadieniais.

    Autobusas Vilniuje išvyks iš 20 aikštelės, Zarasuose - iš 1 aikštelės, Rezeknėje - iš autobusų stotelės, esančios šalia geležinkelio stoties „Rezeknė 2“, Maskvoje - iš 1 aikštelės.
    Šiandien, priešpaskutiniu laikinai paleisto TOKS maršruto Vilnius-Maskva reisu (paskutinis - kitą savaitę) važiavo... Volkswagen Crafter mikroautobusas (garažinis numeris 52). Kelionės trukmė - 15 valandų. Taip, šis autobusas puikiai atitinka visus patogaus ir pramogų kupino Business Class autobuso standartus. Žadėta, kad būtent tokie autobusai važiuos šiuo maršrutu.. (su visais privalumais). Keleivių kiekis buvo atitinkamas (2 ar 3, berods). Visgi linksma kelionė, galioja tokio nuotolio maršrutui bent jau Temsa MD9 midibusą skirti
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Nėra poreikio. Važiuoja normalūs žmonės traukiniu arba skrenda lėktuvu.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nėra poreikio. Važiuoja normalūs žmonės traukiniu arba skrenda lėktuvu.
        Važiavimo iš Vilniaus į Maskvą autobusu per Rezeknę privalumas prieš traukinį - aplenkiama Baltarusija, todėl neprireikia Baltarusijos vizos ir atpuola patikra šios šalies pasienyje.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nėra poreikio. Važiuoja normalūs žmonės traukiniu arba skrenda lėktuvu.
          Tai kad ir autobusais yra geresnė alternatyva - tegu Ecolines ir Lux Express ir veža su persėdimu Rezeknėje arba Rygoje, tegu kelionė ir trūksta kiek ilgiau, bet bent jau veža normaliais, patogiais autobusais. Ir atvyksta į Maskvą, ryte, o ne vėlai vakare. TOKS reisas gi iš Vilniaus išvažiuoja 7 ryto ir atvažiuoja vėlai vakare (t.y. kelyje pramarinuoji visą dieną, apie 15 valandų). Ir reisas tik kartą per savaitę - penktadienį. O kaina panaši. Privalumas tik tiems, kas labai jau nenori važiuoti naktį.

          TOKS šį reisą atidarė kaip eksperimentinį, iki sausio 6 dienos. Manau, ilgiau jis tikrai negyvuos. Nepatogus grafikas.

          Autobusais žmonės važiuoja, nes traukinių kainos kosminės.
          Lėktuvų per šventes - taip pat.

          Įdomu, ar TOKS mokės kompensacijas tiems keleiviams, kurie nusipirko bilietus į šį maršrutą tikėdamiesi patogaus Business Class autobuso, o gavę tokią nesamonę 15 valandų kelionei.
          Lux Express kompensacijas moka net ir tuo atveju, jei maršrute, kuriame kursuoja Lux Express special ar Lounge autobusas, jis yra dėl gedimo pakeičiamas į paprastą Lux Express.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Labai labai abejoju, ar TOKS mokėtų kompensacijas, aš pats tarpmiestiniu važiavau paprastu, nors turėjo būti NEO, niekas net neatrašė į skundą.

            Comment


              Vienintelis atvejis kada naktinis autobusas yra geriau - kai nori sutaupyti ant viešbučio. Visais kitais atvejais naktinė kelionė autobusu yra "sodoma ir gomora". Esant galimybei niekada nesirinkčiau naktinės autobuso kelionės, nes autobuse niekaip normaliai neišsimiegosi, o sekančią dieną kažin ar norėsi daugiau nei, kad patogiai išsitiesti ir pailsėti. Dieną važiuodamas autobusu gali karts nuo karto atsistoti ir prasimankštinti, o tai yra šioks toks palengvinimas ilgoje kelionėje.

              Comment


                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                Labai labai abejoju, ar TOKS mokėtų kompensacijas, aš pats tarpmiestiniu važiavau paprastu, nors turėjo būti NEO, niekas net neatrašė į skundą.
                Na, aišku, ta kompensacija nebūtų labai didelė, bet iš principo gal kas žino, ar pagal keleivių vežimo ir kitas taisykles vežėjas privalo grąžinti bilieto kainų skirtumą (ar kitaip kompensuoti) keleiviui, jei į maršrutą dėl tam tikrų priežasčių išleidžiama prastesnės klasės nei nurodyta tvarkaraštyje transporto priemonė ir joje teikiamos ne visos paslaugos, kurios garantuojamos, pavyzdžiui, visiems TOKS Neo klasės autobuso keleiviams? Jei privalo, tai, sakyčiau, galima kreiptis ir į Vartotojų teisės apsaugos tarnybą nesulaukus atsakymo iš vežėjo.

                Lux Express moka kompensacijas dėl to, jog bilietai į reisus, aptarnaujamus Lux Express Lounge ar Special klasės autobusus yra brangesni (ir dažnai gerokai) nei į reisus, kuriais važiuoja paprasti Lux Express autobusai.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                  Vienintelis atvejis kada naktinis autobusas yra geriau - kai nori sutaupyti ant viešbučio. Visais kitais atvejais naktinė kelionė autobusu yra "sodoma ir gomora".
                  Man, kaip žemo ūgio, galima gana patogiai nusnaust ir autobuse. Jei po kelionės nelaukia koks sudėtingas žygis - kodėl gi ne. Pavasariui specialiai ieškojau kelionės per naktį į Taliną - keliaujant su vaikais naktį paprasčiau, bent jau man.

                  Comment


                    Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
                    Man, kaip žemo ūgio, galima gana patogiai nusnaust ir autobuse. Jei po kelionės nelaukia koks sudėtingas žygis - kodėl gi ne. Pavasariui specialiai ieškojau kelionės per naktį į Taliną - keliaujant su vaikais naktį paprasčiau, bent jau man.
                    Būtent- naktinė kelionė yra didelis privalumas norintiems sutaupyti laiko - ne visi turi tiek laisvalaikio, kad galėtų skirti važiavimui visą dieną.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Bet naktinė kelionė traukiniu tai ne autobusu. Traukinyje galima normaliau išsimiegoti, nes galima gulėti.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet naktinė kelionė traukiniu tai ne autobusu. Traukinyje galima normaliau išsimiegoti, nes galima gulėti.
                        Na, taip traukiniu patogiau. Bet traukiniai iš Lietuvos mažai kur važiuoja, be to, į Maskvą kainos pakankamai didelės.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Už komfortą reikia mokėti. Nori daugiau nei pusė paros sėdėti - važiuoji autobusu. Ne - moki daugiau ir važiuoji kaip baltas žmogus. Toliau Varšuvos autobusu be persėdimo normaliai ir su komfortu važiuoti nėra įmanoma. Dar būtų pusė bėdos, jei sėdėtum viena, bet jei dviese (neaišku, koks pakeleivis sėdės šalia) - savęs prievartavimas.

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Na, taip traukiniu patogiau. Bet traukiniai iš Lietuvos mažai kur važiuoja, be to, į Maskvą kainos pakankamai didelės.
                            Į Maskvą skristi rytoj kainuoja 100 eur. Balti žmonės nevažiuoja ten nei autobusais, nei traukiniais.
                            Reik tikėtis nuo rudens susitvarkys ir Varšuvos kryptis ir su daugeliu tarptautinių maršrutų bus kaip su tiesioginiais autobusais į Londoną (kur kadaise buvo buvo keli reisai kasdien).
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Už komfortą reikia mokėti. Nori daugiau nei pusė paros sėdėti - važiuoji autobusu. Ne - moki daugiau ir važiuoji kaip baltas žmogus. Toliau Varšuvos autobusu be persėdimo normaliai ir su komfortu važiuoti nėra įmanoma. Dar būtų pusė bėdos, jei sėdėtum viena, bet jei dviese (neaišku, koks pakeleivis sėdės šalia) - savęs prievartavimas.
                              Dėl to ir klesti pervežimai autobusais, kad ne visi gali sau leisti mokėti daugiau už komfortą (pvz: jaunimas, studentai), bet pakeliauti tai norisi, todėl ir sutinka su mažesniu komfortu vardan geros bilieto kainos. Manau, tomis kryptimis, kur pigiai tiesiogiai neskraido Ryanair ar Wizzair, autobusams keleivių niekuomet netrūks.

                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Į Maskvą skristi rytoj kainuoja 100 eur. Balti žmonės nevažiuoja ten nei autobusais, nei traukiniais.
                              Reik tikėtis nuo rudens susitvarkys ir Varšuvos kryptis ir su daugeliu tarptautinių maršrutų bus kaip su tiesioginiais autobusais į Londoną (kur kadaise buvo buvo keli reisai kasdien).
                              Nemanau, kad Wizzair su 4 reisais per savaitę iškart atims daug keleivių iš autobusų, kurie, sudėjus visus vežėjus, važiuoja 8 kartus per dieną. Bet jei vėliau padažnins skrydžių, tai jau rimtesnė konkurencija bus.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.02, 19:53.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Į Maskvą skristi rytoj kainuoja 100 eur. Balti žmonės nevažiuoja ten nei autobusais, nei traukiniais.
                                Reik tikėtis nuo rudens susitvarkys ir Varšuvos kryptis ir su daugeliu tarptautinių maršrutų bus kaip su tiesioginiais autobusais į Londoną (kur kadaise buvo buvo keli reisai kasdien).
                                Dėl traukiniu tai ne taip. Balti žmonės važiuoja. Užtat autobusu - ne.

                                Lėktuvai į Varšuvą nebus tokie pigūs kaip autobusai, o kadangi autobusų maršrutas yra mažos kainos ir ant ribos priimtinos kelionės trukmės, tai lėktuvai nebus rimtas konkurentais. Tuo labiau, kad dauguma važiuojančių autobusais iš Varšuvos toliau tęsia kelionę sausumos transportu.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.01.02, 20:07.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Nemanau, kad Wizzair su 4 reisais per savaitę iškart atims daug keleivių iš autobusų, kurie, sudėjus visus vežėjus, važiuoja 8 kartus per dieną. Bet jei vėliau padažnins skrydžių, tai jau rimtesnė konkurencija bus.
                                  Wizz atidaro Varšuvą su 4 reisais per savaitę. LOT nuo vasaros sezono didina skrydžių skaičių iki 5 per dieną. Todėl kai kuriom dienom bus 6!! skrydžiai į Varšuvą. Tad, mano manymu, atims, dar ir kaip atims, autobusinius keleivius.

                                  Comment


                                    Parašė Aviat Rodyti pranešimą
                                    Wizz atidaro Varšuvą su 4 reisais per savaitę. LOT nuo vasaros sezono didina skrydžių skaičių iki 5 per dieną. Tad kai kuriom dienom bus 6!! skrydžiai į Varšuvą. Tad, mano manymu, atims, dar ir kaip atims, autobusinius keleivius.
                                    LOT bilietų kainos didelės, jie vargu ar kažkaip konkuruoja su autobusais ir gali atimti keleivių. Su LOT skrenda tie keleiviai, kuriems kaina nėra lemiamas faktorius (pvz: verslo keleiviai, t.y. tokie taip ar taip autobusu nevažiuotų) arba tie, kas iš Varšuvos kažkur toliau skrenda kitais LOT maršrutais.

                                    Konkurentas gali būti nebent Wizz air. Pažiūrėsim kaip bus.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Neatims, nes kainos nebus 20 eurų. Esmė tame, kad jau kuris laikas nėra tiesioginių skrydžių į Varšuvą. O netiesioginiai kainuoja 70 ir daugiau eurų bei trukmė ilga gaunasi. Tai tą segmentą (tiesioginio susisiekimo) ir bandys užpildyti.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Neatims, nes kainos nebus 20 eurų. Esmė tame, kad jau kuris laikas nėra tiesioginių skrydžių į Varšuvą. Tai tą segmentą ir bandys užpildyti.
                                        LOT skraido tiesiogiai, bet bilietų kainos pakankamai didelės.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Kažkodėl neradau. Taip, kainos didelės. Tačiau jei skrendama per Varšuvą toliau su LOT'u, tai Vilniaus - Varšuvos segmentas gaunasi pigesnis, nei atskirai imant skrydį į Varšuvą ir iš Varšuvos. Visgi autobusu nuvažiuoti į Varšuvą ir iš ten skristi daugeliu atveju išeina pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X