Parašė 000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Nuo šiol Lux Express autobusas, vykstantis maršrutu Vilnius-Praha (10:35 iš Vilniaus AS) Varšuvoje nebestoja prie centrinės stoties, o stoja tik Metro Marymont stotelėje. Oficialiai teigiama, kad šis pokytis laikinas, tačiau, spėju, tai tęsis ilgai, nes pakeitimo tikslas - sumažinti vėlavimus, kylančius dėl ViaBaltica tiesimo darbų Lietuvoje (šis maršrutas yra priderintas prie kitų Lux Express maršrutų, išvykstančių pietų kryptimi iš Krokuvos).
Sustojimas centrinėje stotyje šiame maršrute jau buvo naikinamas liepos mėnesį (kai Lenkija dėl NATO renginių buvo atnaujinusi pasienio ir muitinės kontrolę). Tuomet vairuotojai keleiviams, važiuojantiems iki Varšuvos, dalino nemokamus metro bilietėlius, galbūt ir dabar taip daroma.
Comment
-
Visiška kvailystė, nes Marymont metro stotelė tai skylė - paviljonas miesto tipo ir viskas. Mlocinai - dar kas kita. Matosi, kad keleiviai mažai rūpi. Ar LuxExpress įsivaizduoja, kad jie pasaulio bamba ir gali diktuoti sąlygas? Tie keleiviai, kuriems Varšuva yra galinis punktas ar reikalingas persėdimas į traukinį, ne LuxExpress autobusą yra mažuma??? Manau, kad apie trečdalis tokių ir jiems nesudaromos geros sąlygos.
Jei nesuspėja, taigi gali paankstinti išvykimą iš Vilniaus 20-30 min.
Beje, kai vyko NATO susitikimas, aš važiavau į Varšuvą ir TOKS autobusas atvyko prie centrinės geležinkelio stoties. Gal dieną ir visai draudė eismą, bet ryte eismas buvo apribotas, tačiau Jono Pauliaus II alėja, kuroje ir yra stotelė šalia centrinės stoties, VT eismas vyko.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 12:43.
Comment
-
Na, kol kas šis pakeitimas liečia tik vieną iš 4 Lux Express išvykimų Vilnius-Varšuva.
Priešinga kryptimi (Varšuva-Vilnius) kol kas visais 4 išvykimais važiuojama pro Centrinę stotį.
Tikėkimės, kad bent kitų išvykimų nelies, nes juk visai gali nutarti, kad "ViaBaltica statybos vyks dar ilgai, tad gal išvis panaikinam važiavimus į Centralna stotį, kad autobusai išvis nesitrankytų iki miesto centro"
Šio reiso išvykimas jau ir taip rugsėjį buvo paankstintas 20 min. Dar labiau paankstinti jau nebegalima, nes į šį autobusą Vilniuje dar persėda keleiviai iš autobuso Ryga-Vilnius, kuris iš Rygos atvyksta 10:40.
PolskiBus šiuo atveju dar blogiau - jie veža iki vienos iš dviejų metro stočių miegamuosiuose rajonuose, išvis neužsukdami nei į centrą, nei prie traukinių stočių.
Comment
-
Bet pati Mlocinų stotis yra kitokia - dengtas peronas, salė, tualetas. Marymonte nieko nėra, tik miesto tipo paviljonas. ViaBaltica Lietuvoje jiems maišo ar Lenkijos kelių tiesimas? ViaBaltiką lengva apvažiuoti senuoju keliu nuo Mauručių iki Marijampolės prieigų per Veiverius ir t.t. Aš visada su mašina tuo senu keliu važiuoju.
Comment
-
PolskiBus.com is teaming up with Eurolines.lt! Baltic countries return to the route network!
http://www.polskibus.com/en/press-release.htm
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąPolskiBus.com is teaming up with Eurolines.lt! Baltic countries return to the route network!
http://www.polskibus.com/en/press-release.htm
Comment
-
Iš esmės tai jie tik bilietų platinimu užsiims. Taigi, bliūkšta pigių autobusų burbulas. V. Europoje, kur traukinių kainos didesnės, pigūs autobusai turi perspektyvos. Net ir Prancūzijoje, kur dar prieš porą metų vienintelis tarpmiestinis vežėjas buvo tik geležinkelis (įskaitant ir autobusus), atsirado OuiBus (geležinkelių dukterinė pigių autobusų kompanija; dar dirba su iDBus prekiniu ženku). FlixBus išsiplėtė ir į vidinius Prancūzijos pervežimus. Taip pat Isilines, bet jie kiek suprantu, dirba kartu su Eurolines vidinėje Prancūzijos rinkoje.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.15, 20:11.
Comment
-
Na, pagrindinių Lenkijos maršrutų PolskiBus neatsisakys, bet maršrutus į mažesnius miestus, manau, jie ir toliau uždarinės arba perleidinės kitiems vežėjams. Visgi aukso laikai jiems jau baigėsi ir monopolistais tarpmiestiniuose pervežimuose Lenkijoje jie jau nebetaps. Ir tai ne vien tik dėl to, kad atsirado vidiniai skrydžiai, sumažėjo traukinių bilietų kainos (ir pagerėjo kelionių traukiniais kokybė), o dėl geresnių kelių daugiau žmonių važinėja automobiliais. Dar ir dėl to, kad konkurentai nesnaudžia. Kai kurie iš jų, ko gero, siūlo net kokybiškesnę paslaugą nei PolskiBus. Antai Neobus įsigijo 16 visiškai naujų VDL autobusų, o dar Lenkijos rinkoje atsirado naujas lowcost-vežėjas SuperPKS, susijungęs su didžiausiu Lenkijos vežėju PKS Polonus, bendrai paėmus abiejų vežėjų siūloma maršrutų geografija netgi didesnė nei PolskiBus.
Kas liečia Flixbus, tai šis vežėjų susivienijimas pastaruoju metu labai agresyviai plečiasi visoje Europoje, įžengdamas vis į naujas valstybes ir į savo gretas priimdamas vis daugiau ir daugiau vežėjų. Jų gretose - vežėjai tiek tarptautiniais, tiek tarpmiestiniais maršrutais. Panašu, kad jie labai rimtai nusiteikę atimti kuo didesnę rinkos dalį iš pagrindinio konkurento - Eurolines.
Beje, PolskiBus taip pat neperseniausiai įstojo į Flixbus gretas. Tai labai keista, kad jie sudaro sutartis su pagrindiniam konkurentui Eurolines priklausančiais vežėjais.
Comment
-
Na, sunku būtų juos konkurentais pavadinti. Flixbus į Lenkiją nevažinėja (na, neskaitant maršruto Ščecinas - Berlynas, bet į šį miestą PolskiBus nevažiuoja). Artimiausias Lenkijai miestas, nuo kurio Flixbus turi daug maršrutų Vakarų Europos kryptimi, yra Berlynas. Tai, spėju, tam ir įjungė PolskiBus į savo gretas, kad privežinėtų jiems keleivius iš Lenkijos.
Nes Flixbus svetainėje galima pirkti bilietus tik PolskiBus maršrutams iš Lenkijos į Berlyną. Atitinkamai PolskiBus svetainėje - tik tie FlixBus maršrutai, kurie prasideda Berlyne.
Beje, PolskiBus "vyresnysis brolis" Megabus taip pat jau kurį laiką yra Flixbus narys.
Comment
-
Beje, sprendžiant iš pastarųjų kelių savaičių pokyčių, tarp baltarusių populiarėja kelionės į Vakarų Europą per Vilniaus oro uostą. Vasarą Minsktrans atidarytas maršrutas Minskas-Vilnius-Kaunas (užsukant į abiejų miestų oro uostus) jau vykdomas ne keturis, o 5 kartus per savaitę. Be to, lietuvių vežėjo "PL Int." aptarnaujamo maršruto Vilnius-Minskas (17.00 iš Vilniaus ir 01.50 iš Minsko) autobusas, grįždamas į Vilnių, nuo šiol taip pat užsuka į Vilniaus oro uostą. "PL Int." šį maršrutą aptarnauja 5 kartus per savaitę, pirmadienį ir antradienį (iš Lietuvos) juo važiuoja Minsktrans.
Kas keisčiausia, važiuojant link Baltarusijos į oro uostą niekas neužsuka.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą(...)
Kas keisčiausia, važiuojant link Baltarusijos į oro uostą niekas neužsuka.
Comment
-
Naktį iš lapkričio 16 į 17 d. nebuvo tarptautinio autobuso Vilnius-Jurbarkas-Kaliningradas. Važiuoti turėjo "KIONIG AVTO" autobusas (naktį iš lapkričio 15 į 16 d. važiavo TOKS).
Aš palydėjau į Kaliningradą važiuojantį draugą, tai jam laukimas baimės sukėlė. Gerai, kad bilieto neturėjo (gal būt galimą autobuso nebuvimą jis nujautė), ir kad tą naktį važiavo autobusas Baranovičiai-Kaliningradas.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąUžsuka naktinis autobusas Palanga-Vilnius (dar prieš kelis metus buvęs Palanga-Minskas). Nors dabar šis maršrutas Vilniuje baigiasi, keleiviai gudai noriai juo pavažiuoja iš Oro uosto iki Vilniaus autobusų stoties. Tą patį darp vėlai vakare oš Autobusų stoties į Oro uostą.
Bet TOKS tai neblogą nišą užėmė, leisdami naktiniu tarpmiestiniu maršrutu važiuoti miesto ribose (iš VNO į Autobusų stotį). Jie išvyksta iš oro uosto 5:42 (5:41 išvažiuoja miesto 1-asis autobusas), bet į stotį atvyksta kur kas greičiau nei miesto autobusas. Bet, spėju, toli gražu ne visi žino apie tokią galimybę.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.17, 13:45.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNaktį iš lapkričio 16 į 17 d. nebuvo tarptautinio autobuso Vilnius-Jurbarkas-Kaliningradas. Važiuoti turėjo "KIONIG AVTO" autobusas (naktį iš lapkričio 15 į 16 d. važiavo TOKS).
Aš palydėjau į Kaliningradą važiuojantį draugą, tai jam laukimas baimės sukėlė. Gerai, kad bilieto neturėjo (gal būt galimą autobuso nebuvimą jis nujautė), ir kad tą naktį važiavo autobusas Baranovičiai-Kaliningradas.
KIONIG AVTO autobuso šiame maršrute nesulaukiama nebe pirmą kartą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobusubilietai.lt nėra oficialus informacijos šaltinis apie tvarkaraščius. Kionigavto važinėja lyginėmis dienomis. Iš Kauno į Kaliningradą išvyksta 0.30, t.y. nelyginę dieną. Lyginėmis tikriausiai važiuoja TOKS.
Bet grafikas taip suderintas, kad tomis dienomis, kai nevažiuoja TOKS, į Kaliningradą važiuoja Baranovičių AP autobusas Kaliningradas-Baranovičiai, kuris taipogi yra naktinis (vakare iš Vilniaus ir ryte Kaliningrade). Tiesa, Baranovičių AP maršrutas skiriasi nuo Kionig Avto - nuo Kauno jis važiuoja ne per Jurbarką ir Sovietską, o per Marijampolę ir Kybartus.
Užtat dabar pagerėjo susisiekimas tarp Kaliningrado ir Klaipėdos. Kaip ir anksčiau, į Kaliningradą važiuoja KLAP`as ir Kionig avto (tiesa, pastarieji veža tik nuo Smiltynės). Taip pat, anksčiau tik sezoniniu buvęs "Kaliningrad-Tur" maršrutas Palanga-Kaliningradas dabar veikia visus metus ir yra kasdienis! Tiesa, iki Palangos autobusas važiuoja tik tris kartus per savaitę (penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį), kitomis dienomis maršrutas užsibaigia Klaipėdos autobusų stotyje.
Comment
Comment