Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stoties buvimas ne centre dar ne rodiklis jos nepatogumo. Vilniuje stotis irgi ne centre. Varšuvoje stotis yra pakankamai patogioje vietoje, šalia geležinkelio stotis. Į kai kurių miestų centrą iš viso patekti sunku ir niekas ten nepageidauja tolimojo susisiekimo autobusų. Beje, jau apie porą metų SimpleExpress ir LuxExpress autobusai smaukosi po Vilniaus centrą, važiuoja Pylimo g. Kokio velnio? Ne vieta jiems čia. Yra kiti maršrutai, kaip pasiekti stotį ir nuvažiuoti iki "Panoramos" - Žemaitės, Geležinio Vilko g. Per dideli įvažiavimo mokesčiai nieko nereiškia. Viskas priklauso nuo įstatymų ir reguliuojančių institucijų, kurios neturėtų leisti stoti pakampėse, ir reikalautų stoti tik stotyse.
    Vilniaus stotis, mano nuomone, pakankamai geroje vietoje. Visgi autobusų stotis turėtų būti miesto centre, ir geriausia, kad būtų šalia traukinių stoties.
    Didžiosios daugumos į miestą atvykstančių turistų tikslas yra miesto centras. Patogu ir vietiniams, nes iš centro paprastai yra daug tiesioginių maršrutų į visus kitus miesto mikrorajonus. Tuo tarpu, atvykus į AS miesto pakraštyje, kažkam iki savo tikslo teks belstis per visą miestą. Varšuvos atveju- jeigu žmogus gyvena rytinėje ar pietrytinėje miesto dalyje, jam dar teks nuo Zachodnia stoties važiuoti kokią valandą, su visais lagaminais lakstant iš autobuso į miesto autobusą, vėliau į metro/tramvajų/kitą autobusą. Ar čia labai patogu? Sakyčiau, ne. Ir tai irgi skatintų automobilizaciją, nes dauguma keleivių numos ranka į tokį "komfortą" ir kvies taksi arba prašys pažįstamo pavežti.

    Tai kokia gi išvada? Ogi tokia, kad, jeigu pagrindinė autobusų stotis yra kuriame nors sunkiai pasiekiamame užkampyje, vežėjui tikrai geriau yra sustoti ne joje, o kitoje, bet miestiečiams patogiai pasiekiamoje vietoje.

    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Pritariu. Geras pavyzdys - Ukmergė, kurios autobusų stotis yra išvis miesto pakraštyje, bet optimalioje vietoje dėl šalia esančios autostrados, iš kurios ne griekas autobusui, važiuojančiam Vilnius-Panevėžys, išsukti, kitaip, nei atveju, jei stotis būtų Kauno pusėje.
    Na, Ukmergę ir Vilnių lyginti neteisinga. Ukmergė- nedidelis miestas, tad net ir autobusų stočiai esant tolėliau nuo centro, daugumai miestiečių ji visvien bus nesunkiai pasiekiama (žinoma, VT kursavimas iki jos būtinas). O dabar pagalvokite, kas būtų, jeigu Vilniuje autobusų terminalas būtų įrengtas kur nors Fabijoniškėse (kaip kad, berods, kažkada buvo siūloma)?

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas yra jau minėti įvažiavimo į AS mokesčiai. Dauguma tarptautiniu vežėjų sumokėdami tokį mokestį nieko papildomai negauna, nei gautų sustodami prie PC, kur mano supratimu nereikia mokėti jokių papildomų mokesčių. Stotis turi vienintelį pranašumą, kad ten yra kasos, kuriose gali įsigyti bilietą ir tiek. Dabar parodykite man kiek yra tokių tarptautinių maršrutų keleivių, kurie perka bilietą prieš pat išvykimą atvykę į stotį?
    Būtent, bilietus į tarptautinius maršrutus įprasta pirkti iš anksto internetu arba klientų aptarnavimo skyriuje. Taip elgiasi, manau, apie 90 proc. visų keleivių. Tarptautiniai maršrutai - čia ne priemiestiniai ar tarpmiestiniai, kelionės jais yra planuojamos iš anksto. Be to, niekas netrukdo vežėjui savo kasas turėti ne autobusų stotyje, o tame pačiame prekybos centre, prie kurio stojama. Juk Lux Express turi kasas Panoramoje.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.03.26, 13:16.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Bet jei žmogus gyvena Šalčininkuose, Varėnoje ar pan. (lėktuvu atskrido į Rygą), jam reikia grūstis per pusę miesto nuo Panoramos (ji "tarptautinė stotis" ten) su lagaminais iki stoties ir STOTYJE pirkti bilietą į Varėną ir pan.

      Mano nuomone, stotis gali būti galinis taškas, gali tarpinis, bet privalo būti tarptautiniame maršrute.
      Ar Vilniaus stotis nepatogioje vietoje, taip, nepatogioje. Miesto plėtra nuėjo į Šiaurę. Važiuoti į Ukmergę per Stotį iš Perkūnkiemio yra paradoksas

      Comment


        Taigi buvo planuojama antra autobusų stotis šiaurinėje miesto dalyje. Įdomu, ar dar kažkas galvojama šiuo atžvilgiu.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Taigi buvo planuojama antra autobusų stotis šiaurinėje miesto dalyje. Įdomu, ar dar kažkas galvojama šiuo atžvilgiu.
          Vilniui gresia likti be stoties. Savininkas nori ją parduoti. Buvo forume diskusija apie tai, mėginkite paiešką.

          Comment


            Vilniuje šiuo atveju problemos nėra. Nėra nei vieno vežėjo, kuris nestotų pagrindinėje stotyje. Tačiau Vilniaus AS yra geroje vietoje, arti miesto centro, tad, vežėjui nėra priežasčių ją ignoruoti. Taip, ne visiems miestiečiams ji patogi, dėl to beveik visi tarptautiniai vežėjai turi ir kitus sustojimus miesto teritorijoje.
            Kalba ėjo apie visai kitus miestus - tuos, kur pagrindinės autobusų stotys yra miesto pakraštyje, toli nuo geležinkelio stočių. Tuomet, manau, nieko nuostabaus, kad vežėjai jas ignoruoja.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Vilniuje šiuo atveju problemos nėra. Nėra nei vieno vežėjo, kuris nestotų pagrindinėje stotyje. Tačiau Vilniaus AS yra geroje vietoje, arti miesto centro, tad, vežėjui nėra priežasčių ją ignoruoti. Taip, ne visiems miestiečiams ji patogi, dėl to beveik visi tarptautiniai vežėjai turi ir kitus sustojimus miesto teritorijoje.
              Kalba ėjo apie visai kitus miestus - tuos, kur pagrindinės autobusų stotys yra miesto pakraštyje, toli nuo geležinkelio stočių. Tuomet, manau, nieko nuostabaus, kad vežėjai jas ignoruoja.
              Stoties problemos/trūkumai:
              • Tik 2 G (1; 2) maršrutai. Nori į Žirmūnus? Šeškinę? Naująją Vilnią? Vėžlio greičiu.
              • Pėsčiomis į miestą nenueisi (saugumo problema)
              • Toli nuo greitkelių (jeigu galima būtų pėščiom nueiti kur nors, tai atsvertų)
              • Miesto plėtra nuėjo į šiaurę
              • Pardavimas (su pabaiga - nebėr stoties). Savininkas - jau dabar privatus, p. Paleičikas
              • Sausumas pačioje stotyje


              Privalumai
              • Netoli oro uostas
              • Didelė teritorija, su laukimo aikštele
              • Degalinė
              • Prekybos centras
              • Kartu priemiestis ir tarpmiestis ir tarptautiniai
              • Kasos
              • Netoli gel.stotis (su perspektyva)

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Pėsčiomis į miestą nenueisi (saugumo problema)
                Jei čia turimas omeny nusikalstamumas, tai nesąmonė, jau daug metų turistai pėsčiom vaikšto.

                Comment


                  Stotis Vilniuje yra geroje vietoje. Centras šalia. Nėra ko norėti, kad stotis būtų centre, ypač tokiame mieste, kuris turi didelį senamiestį. Stočiai nėra vietos. Jokia antra stotis Vilniuje nereikalinga. Nes, nuo to keleiviams bus tik blogiau. Fabijoniškėse reikia įrengti tik normalias stotelę su paviljonu išvykimui iš Vilniaus. Ten ir taip stoja visi tarpmiestiniai, galėtų ir tarptautiniai Latvijos link. Tuomet stotelė prie "Panoramos" taptų visiškai nereikalinga. Maršrutams į Lenkiją ji ir taip kaip šuniui penkta koja - ne pakeliui.
                  Maža ką ten savininkas nori. Yra piemonių priversti. Kaip gyvenama teritorija stoties vieta yra visiškai niekam tikusi, nes geležinkelio stotis šalia ir pats rajonas prastas, kokiu ir liktų, dar ilgam, nes norint tai pakeisti, reikia didelių ir investicijų. Kaip stotis ir verslo plotai - pats tas. Stotis - traukos centras Vilniuje, o ne atvirkščiai, ne eilinė Maxima ar verslo stiklainis.
                  Susisiekimas iš stoties yra labai geras ir geresnio nebūtų ją įrengus bet kurioje kitoje vietoje, nes susisiekimo infrastruktūra iš stoties formavosi šimtmetį su viršum.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.03.30, 10:18.

                  Comment


                    Sustojimas Panoramoje yra ne šiaip sau- turbūt yra tam tikros bendradarbiavimo sutartys tarp Lux Express ir prekybos centro. Dar vienas to įrodymas - Panoramoje esanti Lux Express kasa.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Būtų normali stotelė Fabijoniškėse, nestotų prie "Panoramos".

                      Comment


                        Keletas pastarosios savaitės nuotraukų iš Lenkijos/Lietuvos

                        Varšuvos vakarinėje stotyje
                        TOKS, Varšuva-Talinas


                        Ukrainos linijos, Varšuva-Kijevas


                        Varšuva-Kišiniovas, maždaug tūkstančio kilometrų atstumas...


                        Varšuva-Žitomiras, maždaug 600 km. Isuzu galėtų naudoti savo reklamai tai, jog jų autobusas sugeba įveikti tokį atstumą Ukrainos keliais.


                        Tauragėje, Kaliningradas-Ryga. Įdomu ar vežėjas moka ką nors Tauragės autobusų stočiai, nes nei skelbiamų tvarkaraščių, nei išvykimo aikštelės jie joje neturi...


                        Kaune, Ryga-Kelnas


                        Vilniuje, privežamasis Vilnius-Kaunas/Kelnas


                        Sankt Peterburgas-Marijampolė


                        Naujas Ecolines pirkinys Neoplan N2216/3SHD pakeitęs vieną iš MAN, Vilnius-Talinas maršrute.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Turbūt Kionigavto moka, nes kitaip neįleistų į stotį.
                          Iš Isuzu nereikia juoktis. Tai tikrai patikima važiuoklė ir variklis. Ukrainoje viena iš naudojamų autobusų gamybai važiuoklių ir variklių yra būtent Isuzu. Ir eksploatacija baisiuose Ukrainos keliuose tik dar kartą įrodo technikos patikimumą, paprastumą, pigaus remonto galimybę ir kitus privalumus. iš Tatos taip pat nereikia juoktis. Patikimumas labai aukštas už tą kainą, kuri sumokama. Isuzu taip pat tiekia važiuokles, variklius ir gatavas transporto priemones daugeliui atsilikusių šalių. Technika pigi ir patikima.

                          Comment


                            Beje norit tikekit norit ne. Bet uzpernai rudeni autostradoj prie Ciuricho buvau sutikes ukrainieciu "Bogdana". Stai kaip. O jus cia - Isuzu iki Varsuvos

                            Comment


                              Superbus paleidžia Tallinn - Riga. Tai gal vasarą vel pamatysim Vilniuje. Tik dar neaišku ar vėl kaip Warsaw - Vilnius - Tallinn, ar tik Tallinn-Vilnius.

                              Comment


                                Polski Bus parduoda bilietus 65 d. į priekį. Tai kaip jau ir laikas skelbti vasaros planus. Nors tikriausiai paskelbs gegužę, jei atnaujins susisiekimą vasaros laikotarpiui.

                                Comment


                                  Na, jau paskelbtas tvarkaraštis iki birželio 13 d. Jokių naujų maršrutų ar senų maršrutų atkūrimo nenumatyta, priešingai- nors jau ir vasara artėja, bet kai kuriuose maršrutuose toliau tęsiasi reisų karpymai.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                                    Beje norit tikekit norit ne. Bet uzpernai rudeni autostradoj prie Ciuricho buvau sutikes ukrainieciu "Bogdana". Stai kaip. O jus cia - Isuzu iki Varsuvos
                                    Bet ne maršrutinis turbūt jis buvo?

                                    Comment


                                      Lenteles nepamaciau. Priesinga kryptim praskriejo. Buvo su zmonemis.

                                      Comment


                                        Tikriausiai kokia nors ekskursija. Visgi ukrainiečiai į tarptautinius maršrutus į Vakarus leidžia gan padorią naudotą vakarietišką techniką. Tik su kaimyninėmis valstybėmis yra kiek kitaip - į Baltarusiją, Lenkiją (tarp artimų pasienio miestų), Moldovą, Rumuniją kartais važiuoja laužai, Bogdanai ar mikrobai. Beje, maršrute Kovelis - Liublinas net ir šiemet dirba Ikarusas! Černovcai - Sučava - senas Ikarus 255. Pernai.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.04.07, 19:27.

                                        Comment


                                          Druskininkai. Baltarusių MAZ'as laukia atvykstančio iš Kaliningrado autobuso persėdimui į Gardiną. Kionigavto autobusai nakvoja Druskininkuose. Anksčiau važiuodavo normalūs autobusai, tądien iš Kaliningrado atvyko Sprinteris...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X