Beje, tarptautinių vežėjų kainos tam pačiam maršrutui, perkant skirtingos šalies lokalizuotame interneto puslapyje, gali skirtis keliais eurais. Be to būna akcijų, kurios rengiamos tik vienos kurios šalies interneto puslapyje. Kas nori sutaupyti, tegul nepatingi pasižiūrėti skirtingų šalių interneto puslapių versijas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Ar yra koks nors geras ar bendras Europos autobusų tarptautinių maršrutų bilietų paieškos tinklas?
Reikalingas bilietas Bratislava-Varšuva rugpjūčio 31d.
Luxexpress būtų super (kaina 8eur ale akcijinė, be akcijos 16 eur irgi gera kaina), bet jie rugpjūčio 30d. parduoda paskutinį bilietą šia kryptimi. Kažin ar uždaro iki kitos vasaros, ar tas Viena-Varšuva maršrutas vyks ir rudenį tik dar nepaskelbta prekyba?
Alternatyviai žiūriu ecolines, tai tam laikotarpiui bilietų neturi, bet apskritai kaina standartinė net 50 eur, kas palygnus su Lux tai daug.
Comment
-
Bendro nėra. Laikas labai tolimas, todėl dauguma vežėjų neparduoda taip anksti bilietų. Lenkijoje yra ir daugiau vežėjų, tas pats PolskiBus veža tarp Bratislavos ir Varšuvos už 30-60+1 zlotų, ~7-14 Eur. Bet rugpjūtis labai toli, todėl pardavimų dar nėra. Lenkų www.sindbad.pl dar yra. Tai vežėjas, bet iš Bratislavos pas juos maršrutų nėra.
Kiti lenkų autobusų maršrutų paieškos ir bilietų puslapiai:
https://www.voyager.pl/portal/a_bus_en.html deja, iš Bratislavos ir į ją nieko nėra.
https://www.euroticket.pl/en/ - gal pas juos. Šiuo metu kažkodėl tai puslapis normaliai neveikia.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.04, 08:01.
Comment
-
„Novaturas“ atsinaujina: keis visus autobusus http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...ujus-autobusus
Comment
-
Lux Express paskelbė Tallinn-Viena, na o Kautra skelbia Tallinn-Cologne ir Tallinn-Stuttgart maršrutus:
The Lithuanian bus company UAB Kautra has obtained an international route license that will enable it to operate regular bus services between Tallinn and Cologne and Tallinn and Stuttgart, informs LETA/BNS.
http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=117878
Comment
-
Įdomu, ką tai reikštų. Kautra jau dabar aptarnauja maršrutus Ryga-Kiolnas ir Ryga-Štutgartas. Negi planuojama juos iki Talino pratęsti? Visgi man čia labiau kvepia kokio privežamojo maršruto atsiradimu (t.y., maršrutas, kuriuo keleiviai iš Talino būtų privežami iki Rygos, kad toliau jau tęstų kelionę į Vokietiją.
Beje, Lux express Talinas-Viena maršrutas yra toli gražu ne tiesioginis
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba savo maršruto Kaunas - Ryga gelbėjimą, darant jį maršrutu Kaunas - Vilnius - Ryga - Talinas.
Comment
-
Kaina sumažės, jei bus padarytas normalus maršrutas. Nes ir dabar yra į (iš) Kauno važiuojantiems į Rygą alternatyva. Maršrutas kažkaip gyvuoja, bet neypatingai gerai, kiek teko matyti.
O kaip dabar iš Kauno važiuoja? Daug alternatyvų? Ne. Visi per Vilnių, išskyrus tą "Kautros" maršrutą. Dėl persėdimo - jis būtinas, nes nemanau, kad "Kautra" važiuos iš pat Talino iki Vokietijos vienu autobusu. Persėdimą galima organizuoti tik Vilniuje ar Kaune, o jei Rygoje, tai turės būti partneris. Arba Varšuvoje, analogiškai.
Lietuvoje gi visų keleivių turi būti daromas Vilniuje. Dar vienas variantas: maršrutu Kaunas - Talinas tarp Kauno ir Vilniaus važiuoja kitas autobusas, kuris Vilniuje paima keleivius iš Vokietijos, Lenkijos į Rygą ir Taliną. Priešinga kryptimi, irgi autobuso keitimas Vilniuje, į Kauną važiuoja autobusas iš Talino, iš Vilniaus - į Lenkiją, Vokietiją.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaina sumažės, jei bus padarytas normalus maršrutas. Nes ir dabar yra į (iš) Kauno važiuojantiems į Rygą alternatyva. Maršrutas kažkaip gyvuoja, bet neypatingai gerai, kiek teko matyti.
O kaip dabar iš Kauno važiuoja? Daug alternatyvų? Ne. Visi per Vilnių, išskyrus tą "Kautros" maršrutą. Dėl persėdimo - jis būtinas, nes nemanau, kad "Kautra" važiuos iš pat Talino iki Vokietijos vienu autobusu. Persėdimą galima organizuoti tik Vilniuje ar Kaune, o jei Rygoje, tai turės būti partneris. Arba Varšuvoje, analogiškai.
Lietuvoje gi visų keleivių turi būti daromas Vilniuje. Dar vienas variantas: maršrutu Kaunas - Talinas tarp Kauno ir Vilniaus važiuoja kitas autobusas, kuris Vilniuje paima keleivius iš Vokietijos, Lenkijos į Rygą ir Taliną. Priešinga kryptimi, irgi autobuso keitimas Vilniuje, į Kauną važiuoja autobusas iš Talino, iš Vilniaus - į Lenkiją, Vokietiją.
Comment
-
Autobuso keitimas būtinas, nes vežėjas bazuojasi maždaug viduryje maršruto. Kiek kartų taip autobusas gali pravažiuoti tūkstančius kilometrų iš vieno maršruto galo į kitą be priežiūros, remonto ir t.t.? O ką, tuščią autobusą varys iš Talino ar Vokietijos į Kauną? Kauno keleiviai nei kiek nenukenčia. Vis tiek tas dabartinis maršrutas dirba ant rentabilumo ribos, o gal ir jau nuostolingai. Todėl ir kaina didelė. Bet iš kitos pusės, matyt keleivių potencialo nėra, todėl kainos mažinti neišeina, vis tiek daugiau keleivių neatsiras. Taigi, nors kelionės laikas ir pailgės, kaina sumažės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobuso keitimas būtinas, nes vežėjas bazuojasi maždaug viduryje maršruto. Kiek kartų taip autobusas gali pravažiuoti tūkstančius kilometrų iš vieno maršruto galo į kitą be priežiūros, remonto ir t.t.? O ką, tuščią autobusą varys iš Talino ar Vokietijos į Kauną? Kauno keleiviai nei kiek nenukenčia. Vis tiek tas dabartinis maršrutas dirba ant rentabilumo ribos, o gal ir jau nuostolingai. Todėl ir kaina didelė. Bet iš kitos pusės, matyt keleivių potencialo nėra, todėl kainos mažinti neišeina, vis tiek daugiau keleivių neatsiras. Taigi, nors kelionės laikas ir pailgės, kaina sumažės.
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąIr vėl mastymas, kad Vilnius, tai visa Lietuva. Žinokit ir kitoj Lietuvos dalyje būna keleivių, ne tik Vilniuje. Šiaip gali važiuot ir tas pats autobusas, kaip ir vyksta dabar. Vairuotojai grįžę iš Lenkijos baigia darbą, autobusą perima kitas ekipažas ir važiuoja iki Talino, ten pastovi 9 val. aptvarko autobusą, užpila degalų ir važiuoja iki Kauno, Kaune vėl keičiasi ekipažas. Tiesiog vietoj 1 vairuotojo kuris dabar važiuoja iki Rygos ir atgal važiuotų 2. Į Vilnių, taip ar taip važiuoja privežamasis autobusas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.03.10, 19:49.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKokios problemos yra autobusą bazuoti ne vežėjo parke? Partnerį, kuris teiktų autobusų priežiūros ir remonto paslaugas, rasti ne problema. Tiek TOKS, tiek Kautra turi tiesioginių maršrutų, kurie prasideda ir baigiasi ne Lietuvoje, ir pravažiuojant pro Lietuvą, autobusai nekeičiami. TOKS atveju tai Talinas-Varšuva, Kautros- Ryga-Štutgartas/Kelnas. Vilniuje ir Kaune tik ekipažai keičiasi. Kautros autobusai, kursuojantys į Vokietiją, nakvoja Rygoje. TOKS irgi turi vieną autobusą, kuris pastoviai nakvoja Rygoje, aptarnauja vieną iš Vilnius-Ryga reisų. Taip kad problemų čia nematau.
Comment
-
Ko gero jau praėjusiais metais darant Vokietijos maršrutus, jau buvo paskaičiuotas Talinas. iš Vokietijos grįžtama apie 12 val. Apie 13 išvykstama link Rygos, tai šiu atveju link Talino per Rygą. Gali būt paankstinta kokiu 30 min. Jei kelionei duoti apie 9 val. nuvykstama 22 val. Padaromas 9 val. poilsis. Apie 7 ryto jau galima judėt atgal link Kauno, kad iki 16:00 būt Kaune. Autobusai, kaip ir dabar važiuoja, kol norima atlikti remontą, giluminį valymą, tuomet važiuojant pro Kauną autobusas pakeičiamas kitu. Į keleivius Vilnius - Talinas gali būt net nepretenduojama, tad privežimas lieka tas pats Kaunas- Vilnius- Kaunas.
Comment
-
Kaip ten bus, neaišku. Bet kiek yra tekę matyti autobusą Kaunas - Ryga, tai tik pustuštį su ~10 keleivių. Kartais ir autobusas ~30 vietų važiuoja. Už tokią kainą, kuri yra keliais eurais didesnė nei kitų vežėjų, keleivių nėra daug. Vienintelis privalumas - trumpesnis kelionės laikas, nes nevažiuojama pro Vilnių. Bet vežėjas nuostolingo maršruto išlaikyti irgi negali...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTa prasme ekipažai keičiasi ir Lenkijos-Vokietijos pasienyje? Tai reiškia, Vokietijoje jau vairuoja žmonės ne iš Lietuvos?
Comment
Comment