Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Biržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
      Taip! Vienas.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Biržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
        Naktinius reisus, kurie vykdomi į Taliną per Rygą, aptarnauja du vairuotojai. Bet šiais reisais, kaip ir minėta, vežėjus nepriversi suktis per mažus miestelius. Tuomet tokiu reisu nevažiuotų ir tarp sostinių vykstantys keleiviai, nes jiems kelionė į Taliną trūktų nebe 8 valandas, o 10 ar net 11.

        Reisus Vilnius-Ryga aptarnauja vienas vairuotojas.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          (...)Akivaizdu, kad nei vienas vežėjas tam nepasirašytų, nes tuomet jis praras esamus klientus, vykstančius tarp sostinių, kurie perbėgs pas konkurentus. Keli keleiviai Biržuose nuostolių tikrai neatpirks.(...)
          Nemanau, kad tarp sostinių važiuojantiems keleiviams taip svarbu kuriais keliais tas autobusas važiuoja... Per Biržus gi važiuotų ne žvyrkeliais... Tamsoje snūduriuotų - ir tiek. Atvykimo laikas į sostinę (pusvalandžiu anksčiau ar vėliau) - irgi netiek svarbu... Antai, į Kauną kai kurie autobusai atvažiuoja gerokai prieš 6 h ryto, ir išlipusiems keleiviams tiesiog nėra kur dėtis (laikinoji autobusų stotis "Akropolyje" atsidaro tik 6:00h), į geležinkelio stotį eiti toloka... Atvykimas į Rygą 5:3 ar 6:00h) taip pat nebūtų labai svarbu...
          Kaip pastebėjau, "Simple" ir kai kurių "Ecolines" autobusų užvažiavimas į Kauną iš Rygos ar Talino važiuojantiems keleiviams problemų nesukelia (nors kelionės laikas pailgėja, bet naktį niekur nenuskubėsime), daugelis mielai išlipa dūmą užtraukti ar šiaip prasimankštinti...

          Comment


            Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
            Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 17:36.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
              Pasigilinkite į darbo- poilsio rėžimą. Nuo to kad stovima 10-15 min. vistiek skaičiuojamos 4,5 h. po kurių turi būti 45 min. nepertraukiama pertrauka. Arba turima vienoje stotyje stovėti nepertraukiamai 15, o kitoje 30, kad būtų galima pasiekti bendras 9val., po kurių jau sektų kaip niekur 9 valandų nepertraukimas poilsis.

              Comment


                Kur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
                  Kiek pamenu, Rygoje stotis irgi uždaryta bent jau iki 6val. ryto.

                  Bet jeigu jau norima, kad autobusas į Rygą atvyktų 5-6 val. ryto, tikrai reikia atskiro maršruto. Nes jeigu taip pertvarkyti kurį nors iš esamų maršrutų į Taliną, tuomet į Taliną važiuojantys keleiviai apskritai kelionės tikslą pasieks tik 10 val.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.
                    VKTI tiklapyje galima rasti atmintinę kurioje apibrėžtas darbo poilsio rėžimas. Kadangi pats pastaruoju metu gyvenu pagal šį rėžimą, tai jį labai puikiai žinau. Netelpant į 4,5 reiso metu tektų daryt pertrauką (-as). Jei vairavimas išsitęstų virš 5 val. į vieną pusę, tada Rygoje ir 9-11 val. pertrauka turėtų atsirasti arba būtų reikalingas antras vairuotojas. Toks rėžimas kokį Jūs norite prikišt galimas tik miesto ir priemiesčio maršrutuose, neviršijančiuose 50 km. ir neturinčiuose tachografų.

                    Comment


                      Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
                        Po tokio pasivažinėjimo su tik 10 min. pertraukom tektų atvert piniginę ir susimokėt gan didokas baudas.
                        "po keturių su puse valandų vairavimo vairuotojas, jeigu nepradeda ilsėtis, turi daryti ne trumpesnę kaip 45 minučių pertrauką, ", čia reik suprast, jei po 4,5 h nebaigei darbo ir nedarai 9-11 val ar kassavaitinio poilsio, privalai padaryti 45 min. pertrauką, t.y. be 45 ar 15+30 pertraukų vairuoti daugiau, kaip 4,5 h. negalima.
                        Kitas dalykas, man sunku įsivaizduoti, kad Ecolines ar Lux darytų tokį maršrutą, nes jie labiau orientuoti į Verslo keleivius. Vietiniams vežėjams Rygoj ištraukti kitą vairuotoją vargiai pavyktų.

                        Comment


                          Taip vadinami verslo keleiviai autobusais keliauja retai. Visi pervežimai autobusais orientuoti į eilinius piliečius. Taip, dalis jų vyksta darbo reikalais, bet ne visi tie, kurie vyksta į komandiruotę, yra verslo keleiviai. Tiesiog tai žemos grandies darbuotojai, komandiruoti į kažkur. Būtent, Lux Express ar Ecolines nesudaro problemos turėti kitą vairuotoją.
                          Deja, bet taip, kaip parašyta VKTI instrukcijoje, suprantama tik taip - 4,5 val nepertraukiamo vairavimo. Nors žodžio "nepertraukiamo" ten nėra, bet juk poilsis į vairavimą neįtraukiamas, jis išskiriamas ir yra akcentuojamas, reikalaujama jo privalomai po tam tikro laiko gryno vairavimo, kuris sudaro 4,5 val.

                          Comment


                            Kol kas tai tik gandai, bet gali būti, kad netrukus Lietuvoje išvysime dar vieną užsienio vežėją.

                            Čekų žemų sąnaudų vežėjas autobusais "Student Agency" esą jau prašo leidimo maršrutui "Praha-Vroclavas-Varšuva-Vilnius", tai yra, ta trasa, kuria dar kol kas važiuoja Lux Express autobusai. Kaip žinia, nuo balandžio Lux Express savo maršrutą nukreipia per Krokuvą ir Brno, tad Lietuviams kelionė į Čekiją pailgėja 3 valandomis. Taip pat, nepamirškime, kad tiesiogiai iš Lietuvos kasdien į Prahą važiuoja ir Ecolines.

                            Sakyčiau, čia būtų rizikingas žingsnis. PolskiBus Baltijos šalyse išsilaikė tik metus.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.27, 00:08.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
                              Grįžti atgal viruotojas turėtų nebūtinai tuo pačiu maršrutu.
                              Į Rygą nuvažiavęs aplinkinių keliu grįžtų ekspresu tiesiai, aplinkinio kelio maršrutą imtų nuvažiavęs tiesiai.

                              Comment


                                Kaip jis grįš, tai jau nesvarbu. Problema yra su važiavimu į vieną pusę ir darbo-poilsio režimu, jei vairuotojas tik vienas.

                                Comment


                                  Norint išvengti pernelyg ilgo vairavimo laiko, maršrutą galima pradėti ne Vilniuje (Iš Vilniaus ir taip vakare išvyksta trys autobusai į Rygą), o Panevėžyje. Išvykimas iš Panevėžio AS apie 1val. nakties.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Toks maršrutas neturės keleivių. Pagrindiniai keleiviai būtų iš Vilniaus, kuriems reikia atvykti į Rygą ryte, o ne viduryje nakties, kaip kad dabar yra.

                                    Comment


                                      Yra naktiniai Lux Express ir Ecolines išvykimai iš Vilniaus į Rygą apie 2 val. nakties, į Rygą atvykimas 6-7val. Čia yra maršrutai Minskas-Ryga, bilietai šiuose išvykimuose yra kiek brangesni, negu įprastuose reisuose Vilnius-Ryga.

                                      Žinoma, toks išvykimo iš Vilniaus laikas nėra labai patogus vilniečiams, bet, kita vertus, ar daug jų sutiktų važiuoti į Rygą 6 val., kad išvažiuoti vakare, o atvykti ryte.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        O ką veikti Rygoje 3 val. nakties? Išvykti iš Vilniaus 2 nakties irgi daug kas nenori. Stotis uždaryta, laukti, ypač žiemą, tektų lauke. Į stotį atvažiuoti tektų taksi. Dar ir bilietai brangesni... Autobusas gali vėluoti, jei užsilaikytų ant sienos su Baltarusija.

                                        Comment


                                          Na dėl vieno galiu sutikti - nesąmonė yra naktį uždarinėti stočių patalpas, jeigu iš tos stoties yra naktinių išvykimų/atvykimų. Iš Vilniaus gal tokių išvykimų ir nedaug, bet iš Rygos - nemažai. Baiminamasi, kad stotis taps nakvynės namais benamiams? Na tam ir yra apsauga, kad juos kontroliuoti. Elementarus taupymas- nenoras darbuotojams mokėti naktinio tarifo.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X