Biržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBiržus pravažiuotų apie 4 val. Pirmasis autobusas į Vilnių 4.15. Kam reikia važiuoti, tas važiuotų. Dėl darbo valandų. O tai į Rygą dabar vienas vairuotojas? Ne. Tai kame problemos?
Reisus Vilnius-Ryga aptarnauja vienas vairuotojas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą(...)Akivaizdu, kad nei vienas vežėjas tam nepasirašytų, nes tuomet jis praras esamus klientus, vykstančius tarp sostinių, kurie perbėgs pas konkurentus. Keli keleiviai Biržuose nuostolių tikrai neatpirks.(...)
Kaip pastebėjau, "Simple" ir kai kurių "Ecolines" autobusų užvažiavimas į Kauną iš Rygos ar Talino važiuojantiems keleiviams problemų nesukelia (nors kelionės laikas pailgėja, bet naktį niekur nenuskubėsime), daugelis mielai išlipa dūmą užtraukti ar šiaip prasimankštinti...
Comment
-
Dar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.26, 17:36.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
Comment
-
Kur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad vienintelis argumentas leisti naktinį autobusą per mažesnius miestus palei Latvijos sieną (užsukant ir juose stojant) yra vėlai vakare išvykusio iš Vilniaus autobuso atvykimas į Rygą ryte, o ne gilią naktį, kai nei Rygos VT neveikia, nei kur toliau galima vykti. Tikiuosi, kad Rygos AS bent jau dirba ištisą parą, ne taip kaip Europos "centro" sostinės - Vilniaus, kur nei AS, nei GS nedirba ištisą parą ir po 12 val. naktie iki berods 4.30 stotys uždarytos. Vairavimo laiko apribojimas yra 4,5 val. nepertraukiamo vairavimo, po kurio privaloma pertrauka. Bet jei bus daromi keli sustojimai po 10-15 min. kas 1,5-2 val., tai darbo laikas įsiremia į 9 val ribą, o ne 4,5 val. Stojant Panevėžyje, Pasvalyje, Biržuose pertraukoms, galima važiuoti 5,5-6 val. ir vienam vairuotojui.
Bet jeigu jau norima, kad autobusas į Rygą atvyktų 5-6 val. ryto, tikrai reikia atskiro maršruto. Nes jeigu taip pertvarkyti kurį nors iš esamų maršrutų į Taliną, tuomet į Taliną važiuojantys keleiviai apskritai kelionės tikslą pasieks tik 10 val.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur taip parašyta? Nepertraukiamas vairavimas 4,5 val ir tik tada pertrauka. O jei tame 4,5 val. intervale yra pertraukos, tai 4,5 val prasideda po paskutinės pertraukos, neviršijant 9 val. Aišku, įstatyme yra nereglamentuota, o kiek gi turi trukti ta pertrauka, jei vairuojama be pertraukos iki 4,5 val.
Comment
-
Taigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
"po keturių su puse valandų vairavimo vairuotojas, jeigu nepradeda ilsėtis, turi daryti ne trumpesnę kaip 45 minučių pertrauką, ", čia reik suprast, jei po 4,5 h nebaigei darbo ir nedarai 9-11 val ar kassavaitinio poilsio, privalai padaryti 45 min. pertrauką, t.y. be 45 ar 15+30 pertraukų vairuoti daugiau, kaip 4,5 h. negalima.
Kitas dalykas, man sunku įsivaizduoti, kad Ecolines ar Lux darytų tokį maršrutą, nes jie labiau orientuoti į Verslo keleivius. Vietiniams vežėjams Rygoj ištraukti kitą vairuotoją vargiai pavyktų.
Comment
-
Taip vadinami verslo keleiviai autobusais keliauja retai. Visi pervežimai autobusais orientuoti į eilinius piliečius. Taip, dalis jų vyksta darbo reikalais, bet ne visi tie, kurie vyksta į komandiruotę, yra verslo keleiviai. Tiesiog tai žemos grandies darbuotojai, komandiruoti į kažkur. Būtent, Lux Express ar Ecolines nesudaro problemos turėti kitą vairuotoją.
Deja, bet taip, kaip parašyta VKTI instrukcijoje, suprantama tik taip - 4,5 val nepertraukiamo vairavimo. Nors žodžio "nepertraukiamo" ten nėra, bet juk poilsis į vairavimą neįtraukiamas, jis išskiriamas ir yra akcentuojamas, reikalaujama jo privalomai po tam tikro laiko gryno vairavimo, kuris sudaro 4,5 val.
Comment
-
Kol kas tai tik gandai, bet gali būti, kad netrukus Lietuvoje išvysime dar vieną užsienio vežėją.
Čekų žemų sąnaudų vežėjas autobusais "Student Agency" esą jau prašo leidimo maršrutui "Praha-Vroclavas-Varšuva-Vilnius", tai yra, ta trasa, kuria dar kol kas važiuoja Lux Express autobusai. Kaip žinia, nuo balandžio Lux Express savo maršrutą nukreipia per Krokuvą ir Brno, tad Lietuviams kelionė į Čekiją pailgėja 3 valandomis. Taip pat, nepamirškime, kad tiesiogiai iš Lietuvos kasdien į Prahą važiuoja ir Ecolines.
Sakyčiau, čia būtų rizikingas žingsnis. PolskiBus Baltijos šalyse išsilaikė tik metus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.27, 00:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aš čia ir žiūrėjau. Ir nėra niekur parašyta, kad būtinas poilsis (ir viskas!) po 4,5 val važiavimo. Po nepertraukiamo - sutinku. Bet jei važiuojama, tarkim, valandą, ilsimasis 10 min, tai taip galima iki 9 val. be jokios ilgosios pertraukos. O nuvažiavus į Rygą, aišku, atgal grįžtų kitas vairuotojas. Kame problema?
Į Rygą nuvažiavęs aplinkinių keliu grįžtų ekspresu tiesiai, aplinkinio kelio maršrutą imtų nuvažiavęs tiesiai.
Comment
-
Yra naktiniai Lux Express ir Ecolines išvykimai iš Vilniaus į Rygą apie 2 val. nakties, į Rygą atvykimas 6-7val. Čia yra maršrutai Minskas-Ryga, bilietai šiuose išvykimuose yra kiek brangesni, negu įprastuose reisuose Vilnius-Ryga.
Žinoma, toks išvykimo iš Vilniaus laikas nėra labai patogus vilniečiams, bet, kita vertus, ar daug jų sutiktų važiuoti į Rygą 6 val., kad išvažiuoti vakare, o atvykti ryte.
Comment
-
Na dėl vieno galiu sutikti - nesąmonė yra naktį uždarinėti stočių patalpas, jeigu iš tos stoties yra naktinių išvykimų/atvykimų. Iš Vilniaus gal tokių išvykimų ir nedaug, bet iš Rygos - nemažai. Baiminamasi, kad stotis taps nakvynės namais benamiams? Na tam ir yra apsauga, kad juos kontroliuoti. Elementarus taupymas- nenoras darbuotojams mokėti naktinio tarifo.
Comment
Comment