Dabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
Comment
-
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
Comment
-
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąkeleiviai islaipinami? Pylimo metu.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNegalima taip Lietuvoje. Geriausia, jei užtektų visai atkarpai ir nežadint miegančių.
Man čia panašu kaip buvo su LPG. Prieš kelis metus automobilius papildyti LPG galėjo tik kvalifikuotas (apmokytas) degalinės operatorius, pildant balioną reikėjo atidaryti variklio dangtį ir dar visokių nesąmonių ivykdyti. Praėjo pora metų ir jau užsipilti gali eilinis vairuotojas be jokių instruktažų, nors nei degalinių įranga pasikeitė, nei įranga automobiliuose.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąLiepoja-Marijampolė, Palangoje.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBet iš Palangos į Marijampolę (kaip šalies viduje) tikriausiai neveža ?
Comment
-
Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
Simple express - 34 eur. 14h 30 min.
Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus...
Comment
-
Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
Simple express - 34 eur. 14h 30 min.
Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus.
Jeigu Temsa yra naujesnė, tai nereiškia, kad komfortiškesnė. Daugelis senųjų 3 ar net 2 serijos Setrų pagal komfortą prilygsta šiai Temsai.
Aš gal suprantu maršrutą iki Berlyno, bet iki Köln'o ar Stuttgart'o man nėra suprantama. Vokietijoje Kautra važiuoja lėčiau už kitus vežėjus, o kaina siūlo palyginus didesnę. Smagiau persėsti Berlyne ir naudotis MeinFernBus, Megabus, DeinBus, OneBus paslaugomis. Jie nuveža ir greičiau ir dažniausiai pigiau.
Comment
-
Kiek žiūrėjau Eurolines kainas, daugiausia svyruoja tarp 29 ir 33 eurų. Kaip standartinei kainai, tai visai normalu. Žinoma, lyginant su PolskiBus, Ecolines ar Lux Express akcijų kiekis ir apskritai marketingas Eurolin`uose dar nėra tokiame aukštame lygyje, bet smagu, kad apskritai šiemet kažkas pradėta daryti šioje srityje.
Kas dėl maršrutų toliau Berlyno- na, juk ne visų Vokietijos link vykstančių keleivių tikslas yra Berlynas, kai kurie važiuoja į Kitus miestus. Tikrai tai yra patogu, kad tiesiogiai iš Lietuvos Eurolines ir Ecolines dėka galima pasiekti ir kitus Vokietijos didmiesčius. Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja.
Ir nemanau, kad vietinių Vokietijos vežėjų autobusai yra kažkuo geresni už Ecolines 4-ąsias ir Kautros 5-ąsias Setras. O Temsos maršrute į Vokietiją, kaip ir minėta, yra labiau išimtis nei taisyklė. Jos siunčiamos nebent pakeisti sugedusių Setrų, nes pastarųjų nėra tiek daug, kad laikyti bent dalį jų rezerve.
Comment
Comment