Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Dabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
      ...bet aptarnauja TOKS ar kažkas kitas?

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        ...bet aptarnauja TOKS ar kažkas kitas?
        Taip, TOKS
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Lux Express Irizar su lenkiškais numeriais Vilniuje, Švitrigailos g. Maršrutas Vilnius - Varšuva - Vroclavas - Praha

          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Dabar jau Varšuvos maršrutas pratęstas iki Talino. Važiuojama nekeičiant autobuso, Vilniuje tik ekipažai keičiasi ir užsipilama degalų.
            keleiviai islaipinami? Pylimo metu.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              keleiviai islaipinami? Pylimo metu.
              Įdomiausia, kad ne.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                keleiviai islaipinami? Pylimo metu.
                O kokiu tikslu juos reikėtų išlaipinti? Ne dujas juk pila.

                Comment


                  Negalima taip Lietuvoje. Geriausia, jei užtektų visai atkarpai ir nežadint miegančių.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Negalima taip Lietuvoje. Geriausia, jei užtektų visai atkarpai ir nežadint miegančių.
                    Geriausia būtų atsisakyti nepagrįstų reikalavimų ir draudimų. Tuomet nežadinant miegančių papildyti bakus ir važiuoti toliau.
                    Man čia panašu kaip buvo su LPG. Prieš kelis metus automobilius papildyti LPG galėjo tik kvalifikuotas (apmokytas) degalinės operatorius, pildant balioną reikėjo atidaryti variklio dangtį ir dar visokių nesąmonių ivykdyti. Praėjo pora metų ir jau užsipilti gali eilinis vairuotojas be jokių instruktažų, nors nei degalinių įranga pasikeitė, nei įranga automobiliuose.

                    Comment


                      Vienam prekybos tinklui taisyklės, jei ne jų sugalvotos, irgi buvo tik formalumai.

                      PS
                      Dujinių mašinų kaip neleido į pož.parkingus, taip neleidžia. Tai nepatogumai jų turėtojams niekur nedingo. Palengvėjo tik užpylimas, tačiau TA metu griežčiau pradėta tikrinti LPG įranga.

                      Comment


                        Liepoja-Marijampolė, Palangoje.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                          Liepoja-Marijampolė, Palangoje.
                          Atvaizdas
                          Bet iš Palangos į Marijampolę (kaip šalies viduje) tikriausiai neveža ?

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Bet iš Palangos į Marijampolę (kaip šalies viduje) tikriausiai neveža ?
                            Neveža.
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Keistoki tie Kautros maršrutai į Vokietiją. Važiuoja palyginus su kitom kompanijom ilgiausiai, o kainą nustato didžiausią. O kai dar Temsos važiuoja, tai išvis patylėsiu… Bent kas nors važiuoja su jais? Nes neapsimoka išvis jų paslaugomis šiose trasose naudotis.

                              Comment


                                Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
                                Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
                                Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
                                Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
                                Simple express - 34 eur. 14h 30 min.

                                Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus...
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Kas nusamdė skleisti dezinformaciją? :/
                                  Kaip pavyzdį paėmiau maršrutą Kaunas-Berlynas.
                                  Kautra Eurolines - 29 eur. 14h 25 min.
                                  Ecolines - 34 eur. 13h 55 min.
                                  Simple express - 34 eur. 14h 30 min.

                                  Temsa tame maršrute važiuoja tik, kada negali išvažiuoti viena iš Setrų, o tai nebūna dažnai. Beje, toji Temsa yra naujesnė už visus Ecolines Neoplan, ar Simple Irizarus.
                                  Hm, nemanau, kad tai dezinformacija. Kautros kainos dažnai svyruoja tarp 30 ir 45 eurų. 29 yra pigiausias variantas, kuris nedažnai pasitaiko. Tuo tarpu Simple vos ne kas dvi savaitės padaro akcijas už pusę kainos.
                                  Jeigu Temsa yra naujesnė, tai nereiškia, kad komfortiškesnė. Daugelis senųjų 3 ar net 2 serijos Setrų pagal komfortą prilygsta šiai Temsai.
                                  Aš gal suprantu maršrutą iki Berlyno, bet iki Köln'o ar Stuttgart'o man nėra suprantama. Vokietijoje Kautra važiuoja lėčiau už kitus vežėjus, o kaina siūlo palyginus didesnę. Smagiau persėsti Berlyne ir naudotis MeinFernBus, Megabus, DeinBus, OneBus paslaugomis. Jie nuveža ir greičiau ir dažniausiai pigiau.

                                  Comment


                                    Kiek žiūrėjau Eurolines kainas, daugiausia svyruoja tarp 29 ir 33 eurų. Kaip standartinei kainai, tai visai normalu. Žinoma, lyginant su PolskiBus, Ecolines ar Lux Express akcijų kiekis ir apskritai marketingas Eurolin`uose dar nėra tokiame aukštame lygyje, bet smagu, kad apskritai šiemet kažkas pradėta daryti šioje srityje.

                                    Kas dėl maršrutų toliau Berlyno- na, juk ne visų Vokietijos link vykstančių keleivių tikslas yra Berlynas, kai kurie važiuoja į Kitus miestus. Tikrai tai yra patogu, kad tiesiogiai iš Lietuvos Eurolines ir Ecolines dėka galima pasiekti ir kitus Vokietijos didmiesčius. Persėdimas juk nėra labai patogus dalykas, tuo labiau kad persėdama į visai kito vežėjo autobusą. O tai jau reiškia, kad iškyla rizika nespėti į antrąjį autobusą, jei pirmasis vėluoja.

                                    Ir nemanau, kad vietinių Vokietijos vežėjų autobusai yra kažkuo geresni už Ecolines 4-ąsias ir Kautros 5-ąsias Setras. O Temsos maršrute į Vokietiją, kaip ir minėta, yra labiau išimtis nei taisyklė. Jos siunčiamos nebent pakeisti sugedusių Setrų, nes pastarųjų nėra tiek daug, kad laikyti bent dalį jų rezerve.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Keliaudami su Eurolines Business Class nenustebkite ir nesulaukę penkos serijos Setros. TOKS'as vienoje iš ketvirtų Setrų įtaisė elektros lizdus ir siunčia ją tarptautiniais maršrutais. Šiaip, elektros lizdus turi ir daugiau TOKS'o ketvirtų Setrų, taip pat naujausi Kautros Temsa Safari.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Tai čia manau normalu- juk penktųjų Setrų yra tik dešimt, be to, kažkokia jų dalis (4 autobusai berods?) naudojama tarpmiestiniams maršrutams (TOKS Neo).
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Tiesa, pektųjų Setrų yra tik tiek kiek jų ir reikia, 0 rezerve. 4 Varšuva-Talinas, 4 TOKS Neo, 2 Vilnius-Ryga.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X