Na, sakyčiau, nėra jos išpūstos. Tarpmiesčio VT gan normalios, tik kartais, tiesa, autobusai nelabai atitinka komforto reikalavimams. O miesto VT kainos yra tikrai per mažos. Tarkim Vilniuje vienkartinis galėtų bent eurą tikrai kainuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNa, sakyčiau, nėra jos išpūstos. Tarpmiesčio VT gan normalios, tik kartais, tiesa, autobusai nelabai atitinka komforto reikalavimams. O miesto VT kainos yra tikrai per mažos. Tarkim Vilniuje vienkartinis galėtų bent eurą tikrai kainuoti.
Lenkijoje PolskiBus ir Lux Express irgi teoriškai turi taikyti lengvatas, bet nemanau, kad bent vienas keleivis ten galvoja apie jas. Juk kainos ir taip juokingai mažos.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNa, sakyčiau, nėra jos išpūstos. Tarpmiesčio VT gan normalios, tik kartais, tiesa, autobusai nelabai atitinka komforto reikalavimams. O miesto VT kainos yra tikrai per mažos. Tarkim Vilniuje vienkartinis galėtų bent eurą tikrai kainuoti.
Miesto VT, aišku, per pigus. Tačiau tik vienkartiniai ar minutiniai bilietai, kaip kad Vilniuje. Nuolatinių kaina pati ta.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš irgi manau, kad per brangu. Kaune dyz. kuras ~0.96 Eur. Jei transporto priemonė apysenė, tarkim vartoja ~6 ltr./100km, net vienam finansiškai tas pats.
Aišku yra pailsi - nepailsi, važiuoji kada nori - kada veža, vienas - su išgerinėjančiais veikėjais.
Žinoma, Lietuvoje tik keli didžiausi vežėjai veža naujomis, komfortiškomis transporto priemonėmis. Likę municipaliniai parkai veža senomis geldomis arba mikroautobusais, nors už pravažiavimą ima ne ką mažiau už TOKS, KLAP arba Kautrą. Aišku, yra išimčių, bet jos retos. Dėl to pas mus ir tokia didelė automobilizacija, ne vien tik dėl išpūstų kainų.
Comment
-
Utenoje
Dabar pro Uteną driekiasi tik pora Ecolines maršrutų. Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
Ecolines tvarkaraščiai nėra skelbiami stotyje, net aikštelės jie savo neturi. Keleivių iš/į Uteną nei viename iš maršrutų nebuvo, bet autobusai užsuko į stotį.
Maskva-Marijampolė/Kaunas
Sankt Peterburgas-Marijampolė
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUtenoje
Dabar pro Uteną driekiasi tik pora Ecolines maršrutų. Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
http://www.1188.lv/transport/all/sch...ate=2015-09-15
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa yra ir daugiau tų maršrutų. Pas mus bėda, kad nėra vieno taško, kur būtų sudėti visi maršutai.
http://www.1188.lv/transport/all/sch...ate=2015-09-15
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąUtenoje
Iš likusių tvarkaraščių stotyje (statyta 2004 metais) galima pastebėti, kad anskčiau Utena turėjo susisiekimą su Daugpiliu (tiek pro Zarasus, tiek ekspresinį maršrutą), Rezekne.
Comment
-
Numatoma, jog autobusas iš Biržų Rygon judės kasdien anksti rytą, prieš penktą valandą (iš Skaistkalnės jis išvyks 5.50 val. iš Biržų – dar anksčiau – 5.30 val.), Rygoje bus 7.35 val. Iš Rygos į Biržus autobusas išvažiuos 18.20, o Biržuose bus 20.30 val. Gali būti, jog dar vienas reisas iš Biržų išvažiuos vėliau – 9.45 val., o Rygą pasieks vidurdienį. Pastarasis variantas kol kas tik planuose. Bilietas Biržai–Ryga į vieną pusę kainuos apie penkis eurus. Šiuo reisu važinės 50 vietų modernus autobusas. - See more at: http://www.selonija.lt/2015/08/14/au....XE1i78Bd.dpuf
Comment
-
Norime jūsų keliones iš Vilniaus į Taliną paversti dar patogesnėmis!
Todėl jau nuo rugsėjo 11-os dienos Simple Express autobusai maršrutu Vilnius - Talinas bus aprūpinti individualiais pramogų įrenginiais su jutikliniais ekranais.
Kelionės metu galėsite klausytis muzikos, žiurėti filmus ir skaityti naujienas.
Pirkite Simple Express bilietus jau šiandien ir išbandykite patys!
Nesunku nuspėti, kad autobusai su multimedijos sistema į maršrutą Vilnius-Talinas perkelti iš Prahos maršruto, kuris nuo rugsėjo aptarnaujamas Lux Express autobusais.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Naujienos iš PolskiBus- nuo spalio 1 d. pagaliau paleidžiamas tiesioginis maršrutas Varšuva-Vilnius-Ryga- Talinas (galimybė važiuoti iš Vilniaus į Rygą bei Taliną taip pat bus)! Numatomi reisai du kartus per dieną, dar vienas reisas tik iki Vilniaus (taigi tarp Varšuvos ir Vilniaus išlieka trys reisai per dieną). Prisiminsime, jog analogišką maršrutą jau nuo liepos mėnesio po Eurolines vėliava aptarnauja TOKS.
Yra ir daugiau naujienų- naujasis ženklas "PolskiBusGold" (nurodoma, jog tai "padidinto komforto autobusai", kurie važinės iš Varšuvos į Krokuvą bei Vroclavą) bei 8 nauji maršrutai Lenkijoje (pagrinde tai maršrutai iš Varšuvos į mažesnius miestelius)
Plačiau galima pasiskaityti čia (anglų k.)
http://www.polskibus.com/en/polskibus-goldPaskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.14, 18:07.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąhttp://www.simpleexpress.eu/lt/vilni...a-dar-patogiau
(...)
Naujienos iš PolskiBus- nuo spalio 1 d. pagaliau paleidžiamas tiesioginis maršrutas Varšuva-Vilnius-Ryga- Talinas (galimybė važiuoti iš Vilniaus į Rygą bei Taliną taip pat bus)! Numatomi reisai du kartus per dieną, dar vienas reisas tik iki Vilniaus (taigi tarp Varšuvos ir Vilniaus išlieka trys reisai per dieną). Prisiminsime, jog analogišką maršrutą jau nuo liepos mėnesio po Eurolines vėliava aptarnauja TOKS.
(...) http://www.polskibus.com/en/polskibus-gold
Comment
-
Kas įdomiausia, TOKS maršrute Talinas-Varšuva autobuso nekeičia. Vilniuje keičiasi tik vairuotojai ir užsipilama degalų, bet visa tai daroma neišvarant iš autobuso keleivių, nelipančių Vilniuje.
Dėl PolskiBus maršruto tai nežinau. Pagal grafiką maršrutas tiesioginis, o kaip bus iš tiesų- nežinia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...) (0.50 iš Vilniaus) (...)
P.S.: sėdžiu ir savaitę pasėdėsiu prie "leisgyvio" kompo, tai tvarkaraščius atsidaryti neturiu šansų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikriausiai nekeis, nes bent jau vieno reiso (0.50 iš Vilniaus) keitimas būtų naktį ir tai nepatogu keleiviams. Dabar vairuotojai keičiasi Bialystoke. Maršrute į Taliną tikrai keisis Rygoje, o gal ir Vilniuje, o Bialystoke tikriausiai keitimosi bus atsisakyta.
Ar tikrai ekipažai keičiasi Balstogėje? Kiek mačiau, iš Vilniaus į Varšuvą važiuoja du vairuotojai, tai jie turėtų pasikeisdami ir aptarnauti visą maršrutą iki Varšuvos (apie 8 val.). Jie būtų pasikeitimas Balstogėje (pasikeitimas turima omeny, kad vienas išlipa, kitas įlipa, o ne kartu važiuojantys vairuotojai kas kelias val. keičiasi prie vairo), tai nuo Vilniaus iki Balstogės (apie 5 val.) važiuotų vienas vairuotojas.
Maršrutu į Taliną, manau, irgi turėtų du vairuotojai važiuoti visą maršrutą (žinoma, kas 4 val. jie keisis prie vairo, kaip to ir reikalauja taisyklės). Juk Lux Express ar Ecolines maršrutai į Vokietiją, Čekiją irgi panašaus ilgio, tai ten du vairuotojai pasikeisdami važiuoja visą maršrutą. Itin ilguose maršrutuose būna trys vairuotojai.
TOKS maršrute Talinas-Varšuva Vilniuje keičia ekipažus dėl paprastos priežasties- vairuotojai yra vilniečiai, tad pradėti ir baigti darbą jie turi Vilniuje. Panašiai Kautros maršrute Ryga-Štutgartas/Kelnas - ekipažai keičiami Kaune.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikriausiai nekeis, nes bent jau vieno reiso (0.50 iš Vilniaus) keitimas būtų naktį ir tai nepatogu keleiviams. Dabar vairuotojai keičiasi Bialystoke. Maršrute į Taliną tikrai keisis Rygoje, o gal ir Vilniuje, o Bialystoke tikriausiai keitimosi bus atsisakyta.
Iš Talino autobusas išvyks 15 val. Taip bus užpildyta beveik 12 valandų skylė ruože Talinas-Vilnius (šiuo metu autobusai išvyksta apie 10-11 val. bei apie 21-22 val.)Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.15, 13:24.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr tikrai ekipažai keičiasi Balstogėje?
Varšuvą už kito autobuso vairo ir vairuotojų darbo diena baigta. Tuo tarpu jei jie važiuotų į Vilnių, tai turėtų kažkur nakvoti, o atgal į Varšuvą važiuotų kiti jau pailsėję vairuotojai. Poilsis kelionėje įeina į darbo dienos trukmę, už ką mokami pinigai. Gi iš Vilniaus tikriausiai iki Bialystoko grįžta tie patys vairuotojai, nes Vilniuje neilga atstova. Iš viso jiems gaunasi apie 13,5 val. darbo diena.
Kaip bus, kai maršrutą pratęs iki Talino, neaišku. Tikriausiai keisis Bialystoke, tie važiuos iki Rygos, o iš Rygos gali paimti SuperBus'o vairuotojai. Rygoje lenkų vairuotojams būtų nakvynė.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.15, 14:15.
Comment
Comment