Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.

    Comment


      Fotoreportažas iš Marijampolės

      Nuotraukos darytos prieš tris metus, galite palyginti kas pasikeitė
      http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=118

      Pagrindiniai skirtumai tokie, kad bent kol kas Ecolines Maskva-Marijampolė važiuoja tik iki Kauno ir į Marijampolę neužsuka. Sumažinta Kaliningradas-Gardinas reisų, todėl dėja šio autobuso nepavyko nufotografuoti. Kiek pasikeitęs Ecolines tinklas Vokietijos kryptimi. Į Marijampolę ansti ryte ir vėlai naktį jokie Ecolines autobusai, matyt nusprendė, kad nebeapsimoka.

      Dedu nuotraukas tokia tvarka kokia autobusai ir važiavo.

      Pirmiausiai Marijampolėje nakvojęs Amron Neoplan, po pietų išvažiavo į Sankt Peterburgą.


      Visiškas netikėtumas, Truskavecas (Ukraina)-Ryga. Šis autobusas Lietuvą pravažiuoja nestodamas niekur, tačiau matyt turėjo reikalų Ecolines ofise Marijampolėje.


      Gerą pusvalandį vėlavęs Minskas-Kaliningradas


      Vėliau turėjo atvykti Kautros Štutgartas/Kelnas-Ryga. Deja, šio autobuso nesulaukiau nes arba nusprendė neužsukti į Marijampolę arba atvažiavo daugiau nei valandą vėluodamas.

      Pradėjo rinktis iš Vakarų Europos į Rygą grįžtantys autobusai. Šiokia tokia naujiena, kad Ecolines pradėjo šalia maršruto lentelių rašyti maršruto numerį, na tikrai paprasčiau keileiviams susiorientuoti, nes biliete jis taip pat nurodytas.

      Praha-Ryga


      Freiburgas-Ryga


      Bona-Ryga


      Ulmas-Ryga


      Surinkęs keleivius iš visų šių autobusų išvažiavo ir Marijampolė-Liepoja


      Visiems šiems autobusams susirinkus stotyje vaizdas atrodo maždaug taip


      Kelių valandų pertrauka ir atvyksta Paryžius-Ryga


      Dar po kelių valandų prasideda vakarinis pikas iš Rygos.
      Kautros Eurolines, Ryga-Štutgartas


      Ryga-Freiburgas


      Ryga-Roterdamas


      Ryga-Praha


      Liepoja-Marijampolė taip ir nesulaukiau atvykstant, galbūt jis keleivius perdavė ne Marijampolėje.

      Ir tradiciškai vėluodamas Kaliningradas-Minskas.


      Tiek iš Marijampolės.
      Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.22, 22:33.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ir matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.
        Bet Metro Mlociny ir yra VT mazgas, kaip ir Metro Marymont ar Metro Wilanowska (kitas PolskiBus Hub'as Varšuvoje). Ir nematau, kuo tai yra nepatogu keleiviui: 1) Nereikia sėdėti autobuse, kol jis įvažiuos į Varšuvos centrą per kamščius ir visus šviesoforus 2) Iš visų paminėtų metro stočių centras, ar bet kuris kitas mano paminėtas persėdimo taškas yra pasiekiamas su metro per max keliolika minučių. Zachodnia nuo metro Centrum stotelės irgi lengvai pasiekiamas. Dėl gerai išvystytos Varšuvos VT sistemos, kraštinės stotys tikrai nėra autobusų trūkumas (o kai kam net ir atvirkščiai).

        Dėl PolskiBus sėkmės/nesėkmės, tai manau ją reikia plačiau vertinti. Pavyzdžiui, daug kas kalba apie labai nesėkmingq 0:50 išvykimą iš Vilniaus. Bet tas maršrutas tarnauja patogiam vakariniam maršrutui iš Varšuvos į Vilnių, ir paima didžiulį rytinį srautą žmonių iš Balstogės į Varšuvą. Ir 0.50 Vilnius-Balstogė yra geriau nei teorinis 02:00 Varšuva-Balstogė ar iš vis autobuso nakvojimas Balstogėje. Kur jie galėtų labiau padirbti - tai su komunikacija Lietuvoje, nes jie neskaitant entuziastų, yra ganėtinai nežinomi lyginant su visais kitais. Ir deja, nes produktas labai geras - taip, yra mažai legroom'o ir nėra multimedijos, bet Wi-Fi veikia visoje Lenkijoje, bilietai žymiai pigesni negu artimiausių konkurentų, ir dar galima daryti neribotą kiekį keitimų, grąžinimų, (5zl mokestis vienam veiksmui), bilietai be vardų. Pvz. nusipirkus bilietą už 40 zl, po savaitės radus akciją už 20 zl, galima pasikeisti bilietą internetu ir grąžins atgal 15zl.

        Comment


          O jeigu keleiviui reikia būtent į centrą ar į stotį, kad persėsti į kitą VT? Tolimojo susisiekimo autobusas priveš greičiau nei miesto VT. Jei keleiviui Varšuva yra galinis kelionės tikslas, tai jau gal ir ne visada nepatogu. Bet Varšuva yra persėdimo centras, jei vykstama iš vieno šalies krašto į kitą bet kuria kryptimi. Praktiškai mažai vidaus maršrutų, kurie vyktų per Varšuvą iš vieno šalies galo į kitą. Ar kurie pravažiuotų ją aplenkdami. Net ir traukinių maršrutai dabar taip oganizuojami, tiesioginių iš vieno šalies galo į kitą ne per Varšuvą labai nedaug belikę.
          Tie VT mazgai prie metro stičių yra skirti priemiesčio ir miesto VT, o ne tarpmiestiniams autobusams.

          Comment


            Tarptautiniai Panevėžyje.
            Kautros Setra S516HD, Rīga - Köln.



            Transinestos Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Praha.



            Transinestos Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Bern.



            Latvių Norma-A Neoplan N1122/3L Skyliner, Rīga - Stuttgart.

            Comment


              „atlikome keletą pakeitimų ir jau nuo rugsėjo 1 d. keleivius maršrutu Vilnius-Varšuva-Vroclavas-Praha vešime dar didesnę kelionės kokybę užtikrinančiais „Lux Express“ autobusais. Iki šiol naudotus naujus „Simple Express“ autobusus keičiame<...>[,kad] pritraukti daugiau verslo reikalais keliaujančiųjų. Ypač toks poreikis jaučiamas vykstantiems iš Vilniaus į Varšuvą ir atgal“, – teigia „Lux Express“ grupės direktorius Hannes Saarpuu.

              Bilietas Vilnius-Praha be nuolaidos kainuoja 39 eurus, Vilnius-Varšuva – 19 eurų, o Vilnius-Vroclavas – 27 eurus.
              http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...ais-637-525153

              Sunku įsivaizduoti, kas važiuotų iki Prahos, bet gerai, kad tobulina. Juolab, kad kaina nedidelė.

              Comment


                Ryga-Minskas
                [/url]
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Kaip tie Maz'ai autobusai, kas važiavo?

                  Comment


                    Vaizdinis patvirtinimas – lenkiškas "Lux Express" autobusas išvyksta į Varšuvą - Prahą – šeštadienio popietę, Vilniuje, prie "Panoramos":


                    Comment


                      Tiesiog Lux Express tapo nelabai konkurencingas ruože Ryga - Vilnius, todėl savo geruosius autobusus permetė į tolimesnius maršrutus.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tiesiog Lux Express tapo nelabai konkurencingas ruože Ryga - Vilnius, todėl savo geruosius autobusus permetė į tolimesnius maršrutus.
                        Jei šis komentaras buvo apie aukščiau matomas Vilnius - Praha maršruto nuotraukas, tai nesutikčiau, nes ruože Ryga - Vilnius tikrai nevažinėdavo Lux Express Lenkijos filialo autobusai.

                        Pagal phototrans.pl duomenis priešingai – 5 iš 20-ties 2015-ų metų Irizar i6 perkelti iš Lenkijos į Estijos filialą.

                        Comment


                          O kas ten ruože Ryga-Vilnius? Nei reisų sumažėjo, nei blogesnius autobusus ten leidžia. Lux Express šiuo maršrutu turi beveik tiek pat reisų, kiek Ecolines ir TOKS kartu sudėjus.

                          Autobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Kad perkelti, nieko nereiškia. Tiesiog LuxExpress kaina nekonkurencinga su kitų vežėjų kaina. Todėl arba jie turi ją mažinti ir vežti tais pačiais autobusais, arba tiesiog atiduoti maršrutus savo dukteriniam Simple Express. Šiaip, lyginant su maršrutu į Vilnius - Varšuva, kainos į Rygą yra tokios pačios, nors atstumas gerokai maženis. Į Lenkiją dažniausiai važiuoja gerai užpildyti autobusai, ko nepasakysi apie Rygą. Taigi, yra susidariusi situacija, kai autobusų į Rygą iš Vilniaus jau tapo per daug ir dėl per mažo užpildymo, kainos yra išpūstos. Kad užpildymas tikrai per mažas (ne į visus reisus, aišku), tenka matyti gan dažnai.
                            Paskutinis taisė Al1; 2015.09.07, 12:09.

                            Comment


                              Kainos iš tiesų yra išpūstos, Ecolines irgi padidino kainą į Rygą. Aišku, ne vasaros sezonu bemaž kelis kartus per mėnesį yra skelbiamos akcijos.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Autobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
                                Gal ir nelabai gerai matosi, tačiau nuotraukose lenkiškas Lux Express autobusas. Ir vairuotojai tikrai buvo lenkai.
                                Nors negaliu garantuoti, kad po rugsėjo 1 d. į Prahą važinėja tik lenkiški, nes kol kas pasitaikė pamatyti tik šį vienintelį.

                                Comment


                                  Teko važiuot tuo MAZ. Savotiškas jausmas. Lyg važiuotum 1990 gamybos NEOPLAN, tik LABAI prižiūrėtu (nes beveik naujas)

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Kainos iš tiesų yra išpūstos, Ecolines irgi padidino kainą į Rygą. Aišku, ne vasaros sezonu bemaž kelis kartus per mėnesį yra skelbiamos akcijos.
                                    Kodėl išpūstos? Simple vos 11 eurų, eco 17 eurų. Lux express, ala prabangesnis nei simple ar eco - 15 arba 18 eurų.
                                    Apie tokias kainas iš Kauno tik pasvajot, jau seniai be 18-19 eurų nenuvažiuosi.
                                    Paskutinis taisė Gator; 2015.09.07, 23:45.

                                    Comment


                                      Simple - taip, nebrangiai veža, bet ten vos 2 reisai per dieną. TOKS irgi palyginus pigiai veža - 13 eurų. Tuo tarpu pagrindiniai vežėjai Rygos kryptimi- kainas iš tiesų yra išpūtę. Ir pasekmės yra akivaizdžios. Į Varšuvą kainą yra panaši, nors atstumas ir kur kas didesnis. Todėl į Varšuvą ir be akcijų keleivių netrūksta. Gal tik PolskiBus mažiau keleivių perveža. Tuo tarpu į Rygą tenka pastoviai rengti akcijas, nes kitu atveju paprasčiausiai autobusai pustuščiai važinėja. Žinoma, nekalbu apie vasaros sezoną.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        O kodėl Vilnius Klaipėda 18,60 perkant kasoje? Ir autobusai toli gražu ne nauji, be wifi, be wc, jokių antklodžių, kavų, rozečių ir t.t.

                                        Išeina - kartelis?

                                        Comment


                                          O todėl, kad VT kainos Lietuvoje yra išpūstos, minimum 20 proc. Tai viena iš priežasčių, dėl ko žmonės nesinaudoja VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X