Ir matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Fotoreportažas iš Marijampolės
Nuotraukos darytos prieš tris metus, galite palyginti kas pasikeitė
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=118
Pagrindiniai skirtumai tokie, kad bent kol kas Ecolines Maskva-Marijampolė važiuoja tik iki Kauno ir į Marijampolę neužsuka. Sumažinta Kaliningradas-Gardinas reisų, todėl dėja šio autobuso nepavyko nufotografuoti. Kiek pasikeitęs Ecolines tinklas Vokietijos kryptimi. Į Marijampolę ansti ryte ir vėlai naktį jokie Ecolines autobusai, matyt nusprendė, kad nebeapsimoka.
Dedu nuotraukas tokia tvarka kokia autobusai ir važiavo.
Pirmiausiai Marijampolėje nakvojęs Amron Neoplan, po pietų išvažiavo į Sankt Peterburgą.
Visiškas netikėtumas, Truskavecas (Ukraina)-Ryga. Šis autobusas Lietuvą pravažiuoja nestodamas niekur, tačiau matyt turėjo reikalų Ecolines ofise Marijampolėje.
Gerą pusvalandį vėlavęs Minskas-Kaliningradas
Vėliau turėjo atvykti Kautros Štutgartas/Kelnas-Ryga. Deja, šio autobuso nesulaukiau nes arba nusprendė neužsukti į Marijampolę arba atvažiavo daugiau nei valandą vėluodamas.
Pradėjo rinktis iš Vakarų Europos į Rygą grįžtantys autobusai. Šiokia tokia naujiena, kad Ecolines pradėjo šalia maršruto lentelių rašyti maršruto numerį, na tikrai paprasčiau keileiviams susiorientuoti, nes biliete jis taip pat nurodytas.
Praha-Ryga
Freiburgas-Ryga
Bona-Ryga
Ulmas-Ryga
Surinkęs keleivius iš visų šių autobusų išvažiavo ir Marijampolė-Liepoja
Visiems šiems autobusams susirinkus stotyje vaizdas atrodo maždaug taip
Kelių valandų pertrauka ir atvyksta Paryžius-Ryga
Dar po kelių valandų prasideda vakarinis pikas iš Rygos.
Kautros Eurolines, Ryga-Štutgartas
Ryga-Freiburgas
Ryga-Roterdamas
Ryga-Praha
Liepoja-Marijampolė taip ir nesulaukiau atvykstant, galbūt jis keleivius perdavė ne Marijampolėje.
Ir tradiciškai vėluodamas Kaliningradas-Minskas.
Tiek iš Marijampolės.Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.22, 22:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr matosi, kaip PoksiBus sekasi su Vilniaus maršrutu. Nieko nelogiška, nes Luxexpress iš vidinių Lenkijos maršrutų aptarnaują tik lašą jūroje. Jei keleiviams reikia toliau vykti ne jų autobusų, tai dar reikia trenktis iki Zachodnios ar centrinės. Žodžiu, vežama iš pakampių, žmonėms nesudaromos normalios sąlygos persėsti į kitų vežėjų autobusus ir traukinius. Šiaip tai Lenkijoje iš tiesų bardakas - turėtų visi išvykti ne iš ten, kur pigiau vežėjui, o iš ten, kur patogiau keleiviui. O keleiviui patogiau ten, kur VT mazgas, o ne kažkokios vienos kompanijos hub'as.
Dėl PolskiBus sėkmės/nesėkmės, tai manau ją reikia plačiau vertinti. Pavyzdžiui, daug kas kalba apie labai nesėkmingq 0:50 išvykimą iš Vilniaus. Bet tas maršrutas tarnauja patogiam vakariniam maršrutui iš Varšuvos į Vilnių, ir paima didžiulį rytinį srautą žmonių iš Balstogės į Varšuvą. Ir 0.50 Vilnius-Balstogė yra geriau nei teorinis 02:00 Varšuva-Balstogė ar iš vis autobuso nakvojimas Balstogėje. Kur jie galėtų labiau padirbti - tai su komunikacija Lietuvoje, nes jie neskaitant entuziastų, yra ganėtinai nežinomi lyginant su visais kitais. Ir deja, nes produktas labai geras - taip, yra mažai legroom'o ir nėra multimedijos, bet Wi-Fi veikia visoje Lenkijoje, bilietai žymiai pigesni negu artimiausių konkurentų, ir dar galima daryti neribotą kiekį keitimų, grąžinimų, (5zl mokestis vienam veiksmui), bilietai be vardų. Pvz. nusipirkus bilietą už 40 zl, po savaitės radus akciją už 20 zl, galima pasikeisti bilietą internetu ir grąžins atgal 15zl.
Comment
-
O jeigu keleiviui reikia būtent į centrą ar į stotį, kad persėsti į kitą VT? Tolimojo susisiekimo autobusas priveš greičiau nei miesto VT. Jei keleiviui Varšuva yra galinis kelionės tikslas, tai jau gal ir ne visada nepatogu. Bet Varšuva yra persėdimo centras, jei vykstama iš vieno šalies krašto į kitą bet kuria kryptimi. Praktiškai mažai vidaus maršrutų, kurie vyktų per Varšuvą iš vieno šalies galo į kitą. Ar kurie pravažiuotų ją aplenkdami. Net ir traukinių maršrutai dabar taip oganizuojami, tiesioginių iš vieno šalies galo į kitą ne per Varšuvą labai nedaug belikę.
Tie VT mazgai prie metro stičių yra skirti priemiesčio ir miesto VT, o ne tarpmiestiniams autobusams.
Comment
-
„atlikome keletą pakeitimų ir jau nuo rugsėjo 1 d. keleivius maršrutu Vilnius-Varšuva-Vroclavas-Praha vešime dar didesnę kelionės kokybę užtikrinančiais „Lux Express“ autobusais. Iki šiol naudotus naujus „Simple Express“ autobusus keičiame<...>[,kad] pritraukti daugiau verslo reikalais keliaujančiųjų. Ypač toks poreikis jaučiamas vykstantiems iš Vilniaus į Varšuvą ir atgal“, – teigia „Lux Express“ grupės direktorius Hannes Saarpuu.
Bilietas Vilnius-Praha be nuolaidos kainuoja 39 eurus, Vilnius-Varšuva – 19 eurų, o Vilnius-Vroclavas – 27 eurus.
Sunku įsivaizduoti, kas važiuotų iki Prahos, bet gerai, kad tobulina. Juolab, kad kaina nedidelė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog Lux Express tapo nelabai konkurencingas ruože Ryga - Vilnius, todėl savo geruosius autobusus permetė į tolimesnius maršrutus.
Pagal phototrans.pl duomenis priešingai – 5 iš 20-ties 2015-ų metų Irizar i6 perkelti iš Lenkijos į Estijos filialą.
Comment
-
O kas ten ruože Ryga-Vilnius? Nei reisų sumažėjo, nei blogesnius autobusus ten leidžia. Lux Express šiuo maršrutu turi beveik tiek pat reisų, kiek Ecolines ir TOKS kartu sudėjus.
Autobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
Comment
-
Kad perkelti, nieko nereiškia. Tiesiog LuxExpress kaina nekonkurencinga su kitų vežėjų kaina. Todėl arba jie turi ją mažinti ir vežti tais pačiais autobusais, arba tiesiog atiduoti maršrutus savo dukteriniam Simple Express. Šiaip, lyginant su maršrutu į Vilnius - Varšuva, kainos į Rygą yra tokios pačios, nors atstumas gerokai maženis. Į Lenkiją dažniausiai važiuoja gerai užpildyti autobusai, ko nepasakysi apie Rygą. Taigi, yra susidariusi situacija, kai autobusų į Rygą iš Vilniaus jau tapo per daug ir dėl per mažo užpildymo, kainos yra išpūstos. Kad užpildymas tikrai per mažas (ne į visus reisus, aišku), tenka matyti gan dažnai.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.07, 12:09.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusai, kurie dabar dirba Vilnius-Praha maršrutu, turbūt jau dabar perduoti Vilniaus filialui (t.y. autobusai su estiškais numeriais, kurie bazuojasi Vilniuje) bet dar nespėta juos perregistruoti.
Nors negaliu garantuoti, kad po rugsėjo 1 d. į Prahą važinėja tik lenkiški, nes kol kas pasitaikė pamatyti tik šį vienintelį.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKainos iš tiesų yra išpūstos, Ecolines irgi padidino kainą į Rygą. Aišku, ne vasaros sezonu bemaž kelis kartus per mėnesį yra skelbiamos akcijos.
Apie tokias kainas iš Kauno tik pasvajot, jau seniai be 18-19 eurų nenuvažiuosi.Paskutinis taisė Gator; 2015.09.07, 23:45.
Comment
-
Simple - taip, nebrangiai veža, bet ten vos 2 reisai per dieną. TOKS irgi palyginus pigiai veža - 13 eurų. Tuo tarpu pagrindiniai vežėjai Rygos kryptimi- kainas iš tiesų yra išpūtę. Ir pasekmės yra akivaizdžios. Į Varšuvą kainą yra panaši, nors atstumas ir kur kas didesnis. Todėl į Varšuvą ir be akcijų keleivių netrūksta. Gal tik PolskiBus mažiau keleivių perveža. Tuo tarpu į Rygą tenka pastoviai rengti akcijas, nes kitu atveju paprasčiausiai autobusai pustuščiai važinėja. Žinoma, nekalbu apie vasaros sezoną.
Comment
Comment