Sąlyginis tas 'tik'... Rubliais už bilietą atsiskaityti pigiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Karosa LC936XE.1038 5Z2 8956, Vilnius by Denis Simonov, on Flickr
Karosa LC936XE.1038 5Z2 8956, Vilnius by Denis Simonov, on Flickr
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Benaršydamas eurolines.lt puslapyje tvarkaraščius, aptikau netikėtą naujovę (beje, naujienų apie ją niekur nėra!)- pasirodo, nuo šio mėnesio pradžios TOKS maršrutas Vilnius-Varšuva yra pratęstas iki Talino, taigi, atsirado naujas tiesioginis maršrutas Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva!! Aptarnauja TOKS, turi važiuoti Business Class autobusai (naujos Setros). Aišku, yra tikimybė, kad Vilniuje autobusai keičiami, bet tiek autobusubilietai.lt, tiek eurolines.lt, tiek iticket.lt maršrutą nurodo, kaip tiesioginį, be persėdimų! Išvykimas kasdien (11:30 iš Talino ir 20:30 iš Varšuvos). Labai netikėtos naujienos iš Eurolines pusės, jau matyti konkretūs žingsniai siekiant tinkamai konkuruoti su kitais vežėjais ir gerinti paslaugos kokybę. Žinoma, tokio maršruto atidarymui įtakos turėjo ir PolskiBus planai artimiausiu metu paleisti analogišką maršrutą.
Šis išvykimas reiškia ir tai, kad:
1) padaugėjo išvykimų Vilnius-Talinas ruože (2 išvykimai per dieną vietoje 1)
2) padaugėjo išvykimų Vilnius-Ryga ruože (4 išvykimai per dieną vietoje 3). Beje, Rygos kryptimi ne tik padaugėjo išvykimų, bet ir kardinaliai pasikeitė tvarkaraštis.
Taigi, dabar pagal tvarkaraštį Business Class autobusai turi važiuoti šiais TOKS maršrutais: Vilnius-Ryga, Vilnius-Talinas, Talinas-Varšuva.
Kautros maršrutų išvykimuose (Vilnius-Roma ir Kaunas-Ryga) kažkodėl tai jau nebenurodyta, kad turi važiuoti Business Class autobusai.
Bet kas keisčiausia- jokių naujienų apie visa tai internete nėra. Sveikintina Eurolines iniciatyva, bet marketingas dar silpnokas.
Comment
-
Net neabejoju, kad Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva maršrutu netrukus pamatysim didelę konkurenciją, visų pirma pasirodys Polskibus. Įdomu kaip bus su Superbus, gal būt paleis abu priešingom kryptim. Dar įdomiau, ar nebus kokio jungimo tiesiogiai į Helsinkį ir toliau, nes Onnibus savininkas tas pats, tai man atrodo, kad tinklą turėtų sujungti, bent jau padaryti Helsinki - Warsaw, o gal net Helsinki - Berlin.
Comment
-
Ir kas, kad savininkas tas pats? Tokiais maršrutais normalūs keleiviai nevažiuos. Polskibus maršrutą pratęsia iki Talino, nes su Vilniumi jiems ne kas. Keleivių mažai. Daugiau būna tik dieniniame (16.10) į Varšuvą, kitais reisais tiek į Vilnių, tiek iš jo važiuoja mažai keleivių. Laikai parinkti blogai. Niekas nenori iš Vilniaus važiuoti apie pirmą nakties, kai gali išvažiuoti dar iš vakaro. Taip pat, kaip matyti, išvykimas Varšuvoje net ir patogiu metu - 15 val. - į vilnių iš Mlocinų, o ne Zachodnios ir Centrinės irgi atbaido keleivius.
Comment
-
Kas kad savininkas tas pats ? Ogi tai, kad valdydamas rinkas jis gali jas apjungti ir optimizuoti. Šiaip, įdomu, jūs važiuotumėte autobusu į Helsinkį, jei nereikėtų niekuo rūpintis ir net persėsti ? Aš ko gero ir važiuočiau, nes aviabilietų kainos į Helsinkį didelės ir koks nors Ryanair neskraido ir neskraidys. Helsinkio ir Varšuvos gyventojų kiekis ir potencialas didelis, todėl sujungti juos ir organizuoti srautą yra visiškai tikėtina, nelaukiant kol tai padarys kokia nors Rail Baltic.
Comment
-
Nevažiuočiau, net jei ir pigiai vežtų. Nes tokius atstumus važiuoti sėdint autobuse gali tik visiški skriagos ir savo sveikata bei elementariu komfortu nesirūpinantys individai. O tie, kas važiuotų ne visą maršrutą, irgi nieko nelaimėtų, nes persikelti iš Helsinkio į Taliną galima ir be autobuso. Iš Varšuvos į Helsinkį galima nuskristi už 140 eurų į abi puses. O autobusu iš Varšuvos į Taliną 35-59 Eur į vieną pusę. Pridėk kainą į Helsinkį, kuri bus didesnė nei tokį pat atstumą važiuojant keliu. Ir gausi, kad susitaupys kokie 40 eurų maksimum, o gal ir nesusitaupys net tiek.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia tik Al1 svaigsta apie privataus verslo griūti, nemokėjimą tvarkytis, bet kaip matom tvarkosi ir net plečiasi nepaisant labai stiprios pigių skrydžių konkurencijos.Mažiau į jo sapaliones dėmesio kreipkit.
Comment
-
Ar yra koks vieningas puslapis, kur būtų skelbiami visi iš Lietuvos (ar per Lietuvą) einantys tarptautiniai maršrutai? kaip tarkime latvių http://www.1188.lv/transport/bus
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVis dar šviežiena, Kautros Setra S516HD į Štutgartą.
Atvaizdas
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Visiškai atsitiktinai pavyko pagauti ekspresinį Talinas-Odesa, pasirodo juo veža ne tik estų, bet ir Ukrainos vežėjai.
Iš Kauno atvyksta Kautros Temsa Safari vyksiantis į Romą
Naujosios Setros.
TOKS'o naujas maršrutas Talinas-Varšuva, greičiausiai dėl reklamos trūkumo, keleivių nedaug.
TOKS, Vilnius-Talinas
Grįžęs iš Rygos.
TOKS Vilnius-Kijevas, dviaukštis autobusas ne be reikalo, praktiškai visas buvo užpildytas.
Keleivių persėdimas iš Ecolines Varšuva-Vilnius į Vilnius-Talinas. Nors maršrutas į Varšuvą atidarytas visai neseniai, keleivių tikrai netrūksta.
Simpleexpress į Berlyną, Taliną.
Ir Ecolines Ryga-Berlynas
Comment
-
Paleičikas (TOKS) paskelbė parduodantis autobusų stotį. Kaip manote, kokie galimi scenarijai. Kadangi jis atvirai ciniškai paskelbė, kad nori tik kuo daugiau iš to uždirbti, nėra jokios garantijos, kad pardavus tą Vilniaus autobusų stotį ir toliau liks stotis. Kas gali daugiausiai sumokėt už tą vietą ? Nekilnojamo turto vystytojai , tipo Haner ir pan. Taip , kad toje vietoje vietoj stoties gali atsirasti bet kas,- naujas prekybos centras ar naujas viešbutis. O autobusų stotis bus iškelta kur nors į Pašilaičius
Comment
-
Nesu statybų ekspertas, bet manau, kad "Autobusų stotis" turi kokią nors specialią paskirtį.
Ją galima pakeisti, bet tokiu atveju reikia gauti savivaldybės tarybos leidimą. Mažuose rajonuose tai būdavo paprasta, bet čia manau neprasisuks. Stotys turėdavo dideles keleivių išleidimo aiškštes ir dar autobusų poilsio aikšteles - o juk maršrutų sumažėję kelis kartus, todėl tai tapdavo geidžiama vieta.
Vilniaus autobusų stotis yra nelabai patogioje (Vilniaus plėtra santykinai nuėjo į Šiaurę), bet logiškoje vietoje ir nieko nepadarysi. Linksma, bet prekybos centras stotyhe jau yra ir šis interesas dingsta
Apibendrinant, pats sklypas ir jo dydis yra labai patrauklus, bet greičiausiai Vilniaus valdžia neleis keisti paskirties, o pati nesiims žygių rasti analogiško dydžio sklypo centre.
PS
Atkreičiau dėmesį, kad Vilniaus rajono autobusų parkas daug maršrutų pradeda ne iš stoties. Stotis lieka svarbi tarpmiestiniam (90km ir toliau) ir tarptautiniam susisiekimui (kuris yra visiškai netvarkingai organizuotas su stotelėmis prie "Panoramos" ir pan.).Paskutinis taisė Fulgur; 2015.07.20, 11:58.
Comment
-
Stoties iškėlimas į užkampį būtų visiškas š. Bet tikriausiai viskas liks savo vietoje. Pastatą galima nušluoti, pastatyti naują jo vietoje kartu su stoties patalpomis. Sumažinti autobusų stovėjimo aikštelę. Neaišku, kam priklauso žemė po paviljonais prie stoties. Aišku, blogai, kad stotį prichvatizavo, ji turėjo likti miesto rankose. Zuoko afera. Deja, bet tik po to buvo priimtas įstatymas, uždraudęs stočių privatizaciją. Ar jis galioja dabar, neaišku. Bet kokiu atveju, jis Vilniui nieko nepakeistų. Be savivaldybės sutikimo, žinoma, kad joks kitos paskirties objektas ten neatsiras.Paskutinis taisė Al1; 2015.07.22, 22:56.
Comment
Comment