Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Taigi rašo, kad ta įmonė jau nebeturi "Kautros" akcijų. Ta "Nordic Minds" kažkokia investicinė kompanija, kuriai nelabai rūpi, "Kautra" ar TOKS, svarbu kad mato galima pelną iš įmonės akcijų įsigijimo.
      Koks skirtumas turi ar neturi, už akcijų visada stovi žmonės. Gali imonę pirkti per savo įmonę, gali pirkti per visiškai skirtingą įmonę, gali pirkti išvis kaip privatus ir taip toliau. Jei techniškai neturi vienų ar kitų akcijų tai nebūtinai reiškia, kad ne tie patys žmonės perka.

      Comment


        Ir kas kad stovi? Gal jiems taip jau rūpi keleivių vežimo autobusais verslas, kad būtent dėl to jie parduoda ir perka akcijas? Kažkaip nelabai tikiu tokių VT-fanų investuotojų buvimu.

        Comment


          Aš sakau, kad jei neturi akcijų tai dar nereiškia, kad ne tie patys kautros žmonės perka, kurie ir planavo iš pradžių per kautros įmonę pirkti.
          Visaip čia techniškai galima įsigyt, o gal dar ir konkurencijos tarybos leidimo nedavimo pabijojo.

          Comment


            Tai jei tas žmogus neturi "Kautros" akcijų ir ten nedirba, tai jis su "Kautra" ir nesusijęs. Buvo susijęs, bet dabar nėra. Ir dar neaišku, koks jo tas interesas "Kautroje" buvo. Gal jam rūpėjo tik daugiau pelno gauti ir turimų akcijų ir viskas. Žodžiu, įmanomi visokie variantai.

            Comment


              Lietuva turbūt išvis neįsileis tokio vežėjo - juk "nesąžininga" konkurencija bus su savais vežėjais.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Niekam.
                Neateis tas superbusas į Lietuvos vidinę rinką, nes Lietuva, skirtingai nuo Estijos ir Latvijos yra VT outsaiderė, viešasis transportas sunaikintas iki tiek, kad mikrobai pustuščiai važinėja, priemiestinis sunaikintas totaliai (iš esmės moksleivių vežiotoju tapo), išskyrus aplink didžiuosius miestus, kur ir tai mikrobai vos ne pusę rinkos užima. Dauguma persėdo į automobilius ir iš ten jų neiškrapštys niekas, išskyrus valstybę. Bet tam politinės valios nėra. Todėl jokie superbusai nieko nepadarys net ir veždami už eurą. Už tokią kainą keleivių būtų, bet juk tai ir pelno neduos. Vadinasi, neveš.
                Kodėl neateis? Kaip tik Lietuvoj prasčiausia situacija su VT, puiki proga konkuruot su visokiais Busturo, Panevežio AP, Transrevio laužais, midbusais ir mikrobais.

                Comment


                  Nėra dėl ko konkuruoti. Štai kame esmė. Keleivių srautų nėra ir nebus, nes dauguma persėdo į automobilius. Pagrinde liko tik lenvatininkai. Latvijoje ir Estijoje situacija kita. Ten yra srautai, jų dalį ir bando atsiriekti tas Superbusas. Tas pats Lenkijoje. Ten situacija kiek kita. PoskiBus labiau graibo geležinkelių, kurie masiškai praranda sulig kiekvienais metais po kelis milijonus keleivių. Taigi, tokiame sraute, tarkim Lenkijoje, tarp didžiųjų miestų keli reisai kasdien pilnai gali surinkti keleivių pilną autobusą. Bet tai vis tiek bus nedidelė dalis nuo bendro srauto.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai jei tas žmogus neturi "Kautros" akcijų ir ten nedirba, tai jis su "Kautra" ir nesusijęs. Buvo susijęs, bet dabar nėra. Ir dar neaišku, koks jo tas interesas "Kautroje" buvo. Gal jam rūpėjo tik daugiau pelno gauti ir turimų akcijų ir viskas. Žodžiu, įmanomi visokie variantai.
                    Įsivaizduok, kad aš turiu kautros akcijų ir sugalvoju, kad gerai būtų man per kautrą įsigyt toks įmonę. Po to apsigalvoju ir nusprendžiu, kad toks įmonę pirksiu per kitą savo UAB, taip pat, kad nesukelt konkurencijos tarybai įtarimų, perleisiu savo kautros akcijas.

                    Na ir koks rezulatats? Toks pats - aš perku Toks, tik ne per kautrą, o per kitą UAB. Niekas nepasisekitė, tas pats žmogus konktroliuoja toksą tik per kitas įmones.

                    Niekas nepasikeitė apart formalumų.

                    Comment


                      Tai ir taip aišku. Bet gi sakau, koks to akcininko tikslas įsigijant akcijas, yra neaišku. Tiesiog gauti pelną. Natūralu. Įmonių sujungti, kaip norėta vis tiek negalima. Sužlugdyti. Taip, galima. Bet koks tikslas tada? Sužlugdžius leis sujungti su "Kautra"? Mažai tikėtina. Perimti maršrutus? Galbūt. Kas už tą visą spektaklį sumokės? "Kautra"?

                      Comment


                        O kaip dėl maršrutų nuomos? Kauno priemestiniai juk kažkada irgi buvo išnuomoti. Bet kokiu atveju reikia manyti, kad pasikeis viskas į gerą, TOKS'as buvo užstrigęs laike

                        Comment


                          Taigi neaišku, kokiu tikslu tos akcijos perkamos. Ar mato kažkokia perspektyvas gauti pelną iš TOKSo kaip atskiros įmonės, ar tai tik jo suvirškinimo plano dalis. Būtų blogai, nes "Kautros" dominavimas dar labiau pasistūmėtų monopolijos link. Po to žiūrėk, dar ir kokį "Busturą" suskaidytų į miesto ir tarpmiesčio (apie ką jau prieš kelis metus buvo kalbėta), o pastarąjį parduotų tai pačiai "Kautrai"...

                          Comment


                            Kiek esu girdėjęs, planuojamas tiesioginis maršrutas Talinas-Ryga-Vilnius-Varšuva (pratęsus esamą Vilnius-Varšuva). O tai bus dar rimtesnė konkurencija jau įsitvirtinusiems rinkoje vežėjams.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Sunku pasakyt dėl konkurencijos. POLSKI BUS nors ir pigus, bet patogumu nusileidžia konkurentam

                              Comment


                                Aš manau, kad Superbus Lietuvoje kaip tik turėtų daugiau galimybių nei Estijoje, kur jau ir taip kokybiški vežėjai yra - Lux Express ir Simple Express. Be to Lietuvoje daugiau didesnių miestų ir didesnis srautas. Kaunas - Vilnius, Klaipėda - Vilnius, Šiauliai - Vilnius ir t.t. Apie tarptautinius - manau tikrai paleis Tallinn-Riga-Vilnius-Warsaw. Bet manau, kad gali paleisti ir toliau, arba bent su persėdimu Varšuvoje, kad galima būtų naudotis visu PolskiBus tinklu. Vienu žodžiu, manau rimti reikalai nusimato. O įdomiausia, kad paims visus Tallinn-Warsaw kelevius dar prieš pradedant Rail Baltic statybą.

                                Comment


                                  Apie kokius keleivių srautus kalbi? Lietuvos vidaus rinkoje keleivių srautai gerokai mažesnis nei Estijoje tiek autobusų, tiek ir geležinkelių segmente, esami autobusai važinėja pustuščiai, nes, kaip jau kelintą kartą minėjau, dauguma važinėja su mašinomis. Estijoje ir Lietuvoje pernai padaryta 2,6 ir 2,9 mlrd. keleivio kilometrų, atitinkamai. Vidaus maršrutuose. Čia visų rūšių (miesto (autobusų, troleibusų ir tramvajų) priemiesčio, tarpmiesčio) autokelių VT. O dabar palygink gyventojų skaičių ir šalies teritorijos dydį. Tai kur srautai didesni ir kiek? Be to Estijoje yra potencialas nugraibyti ir geležinkelių keleivius, nes ten jų kur kas daugiau lyginant su Lietuva.
                                  Dabar paskaičiuokime konkrečiai tarpmiestį. Estijoje 4,4 mln. keleivių pernai. Lietuvoje 9,1 mln. Tačiau reikia turėti omenyje, kad Lietuvoje priemiestinis VT sužlugdytas ir didelė dalis tarpmiesčiui priskiriamų keleivių važiuoja iš esmės priemiestyje. T.y. jie naudojasi tarpmiestiniais autobusais nuvažiuoti kelis ar keliasdešimt km iš miesto į kaimą ir atvirkščiai, taip pat ir tarp kaimų, miestelių. Kiek tokių keleivių yra statistikos nėra, tačiau važinėjant autobusais matosi, kad jų ne tiek jau ir mažai. Drįsčiau teigti, kad nuo ketvirčio iki trečdalio. O dabar palyginam su gyventojų skaičiumi ir šalies dydžiu. Vėl ne Lietuvos naudai.
                                  Duomenys iš Lietuvos Statistikos departamento ir Estijos atitinkamos institucijos.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.06.25, 10:07.

                                  Comment


                                    Puiku. Ateis Superbus ir pamatysim kaip visus persodins iš automobilių į savo autobusus. Kaina ir kokybė viską padarys. Todėl ir sakau, kad Lietuvoj potencialas didžiausias. Ir statistika bus pakeista greitai.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Sunku pasakyt dėl konkurencijos. POLSKI BUS nors ir pigus, bet patogumu nusileidžia konkurentam
                                      Gal kažkiek ir nusileidžia, bet iš esmės autobusai pakankamai patogūs, teikiamos visos bazinės tolimojo susisiekimo autobusams būdingos paslaugos (atsilenkia sėdynės, tualetas, WI-FI, elektra ir tt.). Iš Lietuvoje vidaus pervežimus vykdančių įmonių net ir Kautra ir TOKS ne visada tinkamai vykdo visas paslaugas. Be to, yra dar vienas aspektas- kaina. Bent jau jaunimui maža kaina yra prioritetas renkantis paslaugą.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                        Puiku. Ateis Superbus ir pamatysim kaip visus persodins iš automobilių į savo autobusus. Kaina ir kokybė viską padarys. Todėl ir sakau, kad Lietuvoj potencialas didžiausias. Ir statistika bus pakeista greitai.
                                        Tam, kad žmonės persėstų iš automobilio į VT reikia visos VT sistemos pertvarkymo, kad iš beveik kiekvieno taško A į beveik bet kurį tašką B būtų galima nuvykti autobusu, traukiniu. Bet tai gali padaryti tik valstybė, o ne kažkokia firmelė. Ji tokio tikslo sau net nekelia ir iš viso net apie tai nemąsto.

                                        Comment


                                          Koks yra Superbus pasirodymo Estijoje poveikis ? Toks pat kaip Lietuvoje Lidl tinklo atėjimas. Lidl dar neatidarytas, o prekybos tinklai mažina kainas ruošdamiesi dideliam kainų karui su Lidl. Taip ir SimpleExpress, net nepradėjus Superbus vežti keleivių, skelbia 1 Eur akcijas ir per savaitę parduoda 1600 bilietų ir, kaip patys sako, matyt vairuotojai nusprendė persėsti iš savo automobilių į autobusus. Tas pats potencialas yra ir bus ir Lietuvoje, tik dar didesnis -

                                          Компания Simple Express продала за неделю более 1600 билетов по одному евро
                                          http://rus.postimees.ee/3233473/komp...po-odnomu-evro



                                          Первая в Эстонии бюджетная автобусная компания Simple Express, которая вышла на рынок с автобусными билетами стоимостью в один евро, продала за первую неделю 1633 билета, что равняется почти 30 полным автобусам.

                                          Ханнес Саарпуу, председатель правления автобусной фирмы Lux Express, которая оперирует бюджетные маршруты под именем Simple Express, рассказал, что интерес пассажиров к дешевым билетам превзошёл ожидания автобусной компании. "Вероятно, некоторые автомобилисты сделали выбор в пользу путешествия на автобусе, что является очень положительным моментом, так как именно личный транспорт - главный конкурент автобусных фирм", - сказал Саарпуу.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X