Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKeisčiausia, kai tokių dalykų nežino tarptautinį maršrutą aptarnaujantys vairuotojai.
Kad ir mano minėtą vakarą - iš Vilniaus 23:00h į Palangą autobusas išvažiavo pilnas, bet nemažai keleivių išlipo Vievyje ir Elektrėnuose, dalis iš jų gal būt mieliau būtų išvažiavę anksčiau ir galėjo papildyti kaliningradinio autobuso pajamas...
Tik svarbu žinoti (ypač grįžtantiems naktį) tai, kad Kaliningrado autobusas, kiek juo esu važiavęs, į Kauną įvažiuoja Ateities plentu, o ne Savanorių pr., todėl nesustoja Kalniečiuose. Būtų gerai keleivius apie tai iš anksto informuoti (o dar geriau - rasti būdų įtikinti KoenigAvto pakoreguoti maršrutą, kad nekiltų nesusipratimų).
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąAtvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąO ar jie atsisakė ką nors vežti? Manau, jei keleivis būtų jų paklausęs jiems suprantama kalba (rusiškai), būtų sulaukęs teigiamo atsakymo.(...)
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąAtvirkščiai - ES leidžia, bet galimos išimtys, kurias kol kas reguliuoja šalys. Kai jų leidimų nebereikės, rinka bus visiškai liberalizuota.
Comment
-
Tarptautiniams vežėjams neaktualu vežti šalies viduje. Vietiniai keleiviai užimtų vietas važiuodami trumpu maršrutu ir neliktų vietų važiuojantiems tolimu maršrutu. Be to net ir tarptautinių vežėjų kainų politika tokia, kad esant paklausai važiavimui visu maršrutu ar didesne jo dalimi, į kai kuriuos tarpinius miestus ar tarp tarpinių miestų skirtingose šaluse kainos tik nežymiai mažesnės, nei važiuojant visu maršrutu. Taip bandoma atsikratyti ne visą maršrutą važiuojančių keleivių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąES būtent draudžia, o ne leidžia. Kol nebuvome ES, tol keleiviai buvo vežami ir tik įstojus į ES kabotažinis pervežimas uždraustas.
Comment
-
Čia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir Lenkijos Respublikos Vyriausybės tarptautinių pervežimų automobiliais SUTARTIS
Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Lenkijos Respublikos Vyriausybė, siekdamos palengvinti ir tobulinti keleivių ir krovinių pervežimus tarp abiejų Valstybių bei tranzitinius pervežimus per jų teritorijas,
s u s i t a r ė:
1 straipsnis
Pritaikymo sritis
1. Šios Sutarties nutarimai taikomi keleivių ir krovinių pervežimams tarp Susitariančių šalių teritorijų, tranzitu per tą teritoriją arba tarp trečios šalies ir antros Susitariančios šalies teritorijos ir atvirkščiai, atliekamomis transporto priemonėmis, užregistruotomis vienoje iš Susitariančių šalių teritorijų.
2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąKol nebuvome ES, kabotažiniam vežimui reikėjo kitos šalies leidimo, kurį gauti, manau, būdavo itin sudėtinga. Dabar irgi reikia leidimo, bet šalis gali atsisakyti jį suteikti tik dėl dviejų labai aiškiai įvardintų priežasčių. Jei jų nėra, leidimas privalo būti suteiktas.
Parašė Torkas Rodyti pranešimąO koks tikslas riboti tokį pavėžėjimą?
Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.27, 21:13.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad nereikėtų mokėti dotacijų, kompensuoti lengvatų kitų šalių vežėjams. Be to problemos su bilietų pardavimu autobuse dėl skirtingų valiutų. KAd neužimtų vietų vietiniai keleiviai tiems, kurie vyksta tarptautiniu maršrutu. Kad atsijoti visokius bomžavotus elementus, važiuojančius kelias stoteles...
Galiausiai, kad neatimtų keleivių iš savų vežėjų.
Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąČia tikriausiai. tik šalių susitarimo problema.
[B]
2. Tokios šios Sutarties nuostatos neleidžia vienos iš Susitariančių šalių vežėjui pervežti keleivius arba krovinius tarp dviejų vietovių, esančių kitos Susitariančios šalies teritorijoje.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąVisose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
Comment
-
Labas rytas. Gal kas žinote, ar bendrovė "Ollex" pradėjo teikti keleivių pervežimo paslaugas Skandinavijoje? Pačiam teko matyti autobusą su bendrovės prekiniu ženkliu prie Stokholmo-Arlanda oro uosto. Vėliau interneto platybėse atradau nuotrauką su autobusu, fotografuotą Stokholmo centre. Iki šiol neteko girdėti, jog ši bendrovė teiktų keleivių pervežimo paslaugas užsienyje. Ačiū už atsakymus.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąLabas rytas. Gal kas žinote, ar bendrovė "Ollex" pradėjo teikti keleivių pervežimo paslaugas Skandinavijoje? Pačiam teko matyti autobusą su bendrovės prekiniu ženkliu prie Stokholmo-Arlanda oro uosto. Vėliau interneto platybėse atradau nuotrauką su autobusu, fotografuotą Stokholmo centre. Iki šiol neteko girdėti, jog ši bendrovė teiktų keleivių pervežimo paslaugas užsienyje. Ačiū už atsakymus.
O anksčiau neteko matyti greičiausiai dėl to, jog tokie Lietuvos vežėjai tik mažas lašas jūroje, todėl ir autobusų kitose šalyse ne taip daug ir dirba.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąVisose srityse EU akcentuojama kaip laisva rinka. Gerai, kadangi esi registruotas užsienyje, tau galėtų nepriklausyt dotacijos, bet drausti?
Visi kiti toliau minimi argumentai turėtų būti vežėjo reikalas.
Comment
-
Įdomu, koks vežėjas maršrutu Kaliningradas - Ryga per Panevėžį. Iš Panevėžio į Kaliningradą jis išvyksta 1.30, kada į Rygą, neaišku, apie 9 val turėtų būti, bet iš Panevėžio tuo metu net keli autobusai išvyksta į Rygą.
Kionigavto tokio maršruto savo puslapyje nerodo, Ecolines irgi jo neaptarnauja. Simple express (Lux Express) irgi ne. Šie abu vežėjai per Šiaulius veža. Turbūt koks Kavtok?
Comment
Comment