Ir turbūt apskritai iš Kauno į Rygą važiuoja mažiau keleivių nei realiai važiuotų dėl nekonkurencingų kainų:
Ecolines Kaunas - Ryga 80Lt
Kautra Kaunas - Ryga 65Lt
Tuo tarpu Vilnius Ryga:
Simple 38Lt
Eco 45Lt
Toks 42 Lt
Taupesni žmonės gali rinktis traukiniu iki Vilniaus ir iš ten į Rygą. Kiti dar ir dėl palankesnių bei dažnesnių grafikų tą gali rinktis.
Busturo Setra S309HD iš Rygos. Galbūt dėl lėktuvų vėlavimų (važiuoja pro oro uostą) ar dar dėl kokios priežasties šie autobusai praktiškai visada vėluoja, šiuo atveju į Šiaulius atvyko pusvalandžiu vėliau nei nurodyta tvarkaraštyje.
Rusų Amron MAN A32 Lion's Top Coach iš Sankt Peterburko į Marijampolę. Nors numatytas sustojimas ir Kaune, matyt nesant keleivių važiuoja tiesiai - pro Prienus.
SIR Brian Souter has added another transport business to his empire with the acquisition of a 75% stake in Finnish intercity coach operator Onnibus Oy, which is rebranding as OnniBus.com
Gal sujungs, o gal ir nesujungs. Rinka užpildyta ir vežėjų pakankamai. Taip kad realiai tik agresyvia kainodara kai kuriuos išspyrus galima kažkaip įsitvirtinti rinkoje.
Naujausias Ecolines pirkinys - Setra S431DT. Tokių visiškai naujų Setrų Ecolines nusipirko septynias. Setra pasirinkimas kiek neįprastas, nes praktiškai visi dviejų aukštų šio vežėjo autobusai yra Neoplan. Iki šiol vienintelis Setra S431DT autobusas Baltijos šalyje buvo Lietuvoje, Kautroje.
Šalčininkų AP priemiestinio tipo autobusas MAN ÜL312 tarptautiniame maršrute Vilnius - Šalčininkai - Varanavas. Galima buvo ir kažką geresnio parinkti...
Comment