Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau forume daug kartų rašyta, kodėl keleivinės stotys neturi būti už centro. Dabar miestai tiek nesiplečia kiek XIX ar XX a. Ir šiaip stengiamasi stotį kuo arčiau centro daryti, ar net po centru pasikasti. Vokietijos miestų pavyzdžiai puikiai iliustruoja naujas tendencijas. O oro uostai visai kas kita.
Prisiverčiau perskaityti SWECo atskaitą. Panašu kad "Vilnius Hbf" išlaikymas įrašytas projektavimo užduotyje ir su tuo nepasiginčysi. Beje, gal kas žinot kur padėta 2020-04-22 SWECO ataskaita? Noriu pamatyti pirmines alternatyvas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, nuo stotoes miesto centinėje dalyje, matai, efekto nebus. Tai kyla klausimas, nafig tas keleiviams skirtas RB iš viso reikalingas? Kroviniams pakanka ir esamo geležinkelio su esamais greičiais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tam, kad galėtų būti tiesioginiai servisai į Varšuvą, Rygą, Taliną etc.
Comment
-
Parašė ejs-ejs
IMHO - užgautos VILNIAUS emocijos.
Man je ne karta teko girdėti "100 km - ne atstumas. Jei labai reikia, po pietų bus Vilniuje. Jei nelabai - ryt ryte."
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek kasdien keleivių autobusais važiuoja iš Vilniaus Taliną ar Varšuvą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios emocijos? Prie ko tie 100 km?
Ir STAIGA paaiškėja kat taip nebus.
O 100 km yra maždaug atstumas tarp Vilniaus ir kitos sostinės. Kiek tenka kalbėtis su tiekimu, transporto požiūriu naudingiau pagrindinį sandėlį turėti Kauno regione nei Vilniaus.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTikrai daugiau važiuotų esant normaliam transportui. Aš pats į Rygą važiuočiau dažniau, jei būtų traukinys.
Comment
-
Tai kad yra skirtumas, ypač skaičiuojant į abi puses. Nebent autobusas kokia nors skandinavų labdara be kondicionieriaus su užsukimu į kiekvieną kaimelį bus sunku persodinti keleivius, pripratusius prie pvz. Lux Expresso. Ne kartą teko važiuoti su juo į Varšuvą už 9-15 eurų, tai na nebent kamščiai Lenkijoje užknisa, kol tiesia (o gal jau nutiesė) autostradą iki Varšuvos.
- 1 patinka
Comment
-
Sveiki, diskutuojate būtent ta tema, kuria šiuo metu rašome tyriamąjį darbą apie maršrutą Lietuva – Ryga.
Mes tyriame naują alternatyvą esamiems keliavimo į Rygą variantams ir kiek ji turi potencialo šiame maršrute. Todėl mums labai svarbi jūsų nuomonė.
Ieškome keliauvusių (ar planuojančių keliauti) į Rygą iš Klaidpėdos/Vilniaus, kurie galėtų pasidalinti savo keliavimo patirtimi, mintimis apie keliavimo priemonių pasirinkimą ir nuomonę apie naujovišką keliavimo būdą.
Diskusija vyktų nedidėse online grupėse (zoom platformoje).
Brūkštelkite man trumpą Taip atsakymą, jeigu galėtumėte.Paskutinis taisė apklausa2021; 2021.01.11, 12:50.
Comment
-
Kiek netikėtų metu, Lux Express nusprendė grąžinti maršrutą Vilnius-Ryga.
„Lux Express“ atnaujina reguliarius reisus į Vilnių
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...isus-i-vilniu/ .
Comment
-
Apgailėtina. Pigiai darbo biomasei atvežti bet kas sueina... O šiaip tai iš Baltarusijos dabar pilna "užsakomųjų" mikrobų, kurie iš tikro važiuoja reguliariu maršrutu, bet bent jau Lietuvoje tai nelegaliai. Galima nuolat Vilniuje stoties rajone pamatyti tokius mikrobus iš Baltarusijos. Važiuoja ir į Šiaulius, gal ir į Klaipėdą. Internete jie turi savo puslapius, telefonus, galima rezervuoti vietą. Važiuoja ne tik iš Minsko.Paskutinis taisė Al1; 2021.02.22, 17:39.
Comment
Comment