Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tarptautiniai pervežimai autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne visiems patinka jų sėdynės. Odinės, atlošimo kampas nedidelis, saugos diržų tvirtinimai nevykę, ant jų tenka sėdėti ir tai jaučiasi... Naktinei kelionei nelabai kas. Dieninei tinka. Nėra multimedijos.

    Comment


      Iš savo patirties pridėsiu, kad labai maži tarpai tarp sėdynių (jei priekyje kažkas atsilenkia, tai vietos kojoms išvis beveik nelieka), nėra staliukų (nepatogu valgyti ar naudotis notebooku), labai siauros viršutinės lentynos (t.y. didesnę striukę ar kuprinę jau teks prie savęs laikyti). Kaip ir minėta, nėra multimedijos ir kavos aparatų. Labai mažas tualetas (Lux Express jis gerokai didesnis).

      Vienu žodžiu pakenčiama, bet komforto tai labai mažai. Bet kaina išties gera
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Naujasis TOKS Temsa Maraton maršrute Vilnius-Ryga. Pastoviai 10:00 iš Vilniaus ir 18:00 iš Rygos.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          TOKS nuo balandžio 11 dienos paleidžia naują papildomą reisą maršrute Vilnius-Varšuva. Išvykimas iš Vilniaus 7.00 val. ir iš Varšuvos 10.25 val. kasdien.

          Visgi keista, kad maršruto trukmė - beveik 10 val., kai Lux Express nuveža per 8 valandas.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            TOKS nuo balandžio 11 dienos paleidžia naują papildomą reisą maršrute Vilnius-Varšuva. Išvykimas iš Vilniaus 7.00 val. ir iš Varšuvos 10.25 val. kasdien.

            Visgi keista, kad maršruto trukmė - beveik 10 val., kai Lux Express nuveža per 8 valandas.
            "Lux Express" nevažiuoja per Marijampolę ir Bialystoką, tai laiko užtaupo.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              "Lux Express" nevažiuoja per Marijampolę ir Bialystoką, tai laiko užtaupo.
              Na, Ecolines ir TOKS naktinis reisas irgi važiuoja per Balstogę, bet kelionės trukmė apie 8,5 val.

              Visgi labai smagu, kad ir Eurolines didina reisų skaičių maršrute Vilnius-Varšuva. Dabar jie išvyks tris kartus per dieną. Dar prisideda 4 Lux Express reisai ir 2 Ecolines reisai. Jei Ecolines, kaip ir kasmet, vasarą paleis rytinį maršrutą, turėsime tokią situaciją, kad net triskart per dieną į Varšuvą išvyks trys autobusai beveik vienu metu.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                Visgi keista, kad maršruto trukmė - beveik 10 val., kai Lux Express nuveža per 8 valandas.
                Tai per kur jie važiuoja?

                Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai per kur jie važiuoja?

                  Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.
                  Vadinasi yra vietos traukiniui

                  Comment


                    Taigi pas lenkus ilgos šventės, šiemet net 5 išeiginės dienos iš eilės. Tai ir važiuos į Vilnių. Kasmet jų čia pilna būna gegužės pradžioje. Traukiniui, deja, vietos nėra. Nors prieš Kalėdas mačiau lenkų reklamą internete, kai buvo siūloma važiuoti traukiniu į Kauną į Kalėdinę mugę.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Vadinasi yra vietos traukiniui
                      Praeitą savaitę su draugais svečiavomės Krokuvoje. Į priekį vykome su Eurolines (Kautra) kelionė nuo Kauno iki Krokuvos truko 12val 30min. Atgal sekmadienį vykome traukiniais. Visi vienbalsiai pritarė, kad traukiniu kelionė buvo patogesnė ir geresnė. Kelionės trukmė 13 val, gryno važiavimo 9val.
                      Eurolines (Kautra) Varšuva

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai per kur jie važiuoja?

                        Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.
                        Per Balstogę važiuoja. Tai gal čia dėl kelio darbų kelyje Balstogė-Varšuva taip stipriai laiką ištempė? Nes realiai tokia ilga kelionės trukmė dėl to, kad iš Balstogės į Varšuvą važiuos beveik keturias valandas, kai PolskiBus ir Ecolines nuvažiuoja per 2 val. 50 min.

                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Vadinasi yra vietos traukiniui
                        Na nemanau, kad važiuojantiems grynai iš Varšuvos į Vilnių traukinys yra gera alternatyva, nes vietoje tiesioginės kelionės autobusu reikia daryti net du persėdimus. Ir ne kasdien važiuoja traukinys. Kauniečiams tai dar tinka, nes persėdimas tik vienas.

                        Nuo rugsėjo į Varšuvą dar skraidys Wizzair, bet, manau, lėktuvu labiau skris tik tie, kas Varšuvoje turi tikslą perlipti į kitus lėktuvus.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.31, 09:56.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nuo balandžio 28 dienos Ecolines atnaujina maršrutą Minskas-Kaunas (per KUN), šįkart išvykimai bus vykdomi 2 kartus per dieną.
                          ---------------------------------------------------------------------------------------------
                          Nuo gegužės 1 d. keičiamas Lux Express maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštis, su juo galima susipažinti čia https://luxexpress.eu/lt/tvarkarascio-pasikeitimai
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.04.09, 12:31.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Prieš savaitę į Vilnių grįžo paskutins Lux autobusas iš Prahos. Dabar vakarų kryptimi Lux Express toliau Varšuvos nevažiuoja.
                            [/url]
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Štai prie ko priveda konkurencijos nebuvimas.

                              Kai Lux Express panaikino visus savo maršrutus pietų kryptimi toliau Varšuvos, Ecolines iškart kilstelėjo bilietų kainas savo maršrutams iš Vilniaus į Berlyną ir Prahą. Dabar bilietas į vieną pusę kainuoja 44 eurus, o per patį kelionių piką(liepos-rugpjūčio mėnesiais) kainuos net 48,5 eur. Tokių kainų nebuvo nuo to laiko, kai Ecolines ir LUX pradėjo konkuruoti tarpusavy. Anksčiau net ir standartinė, be akcijos, bilieto kaina šiais maršrutais retai kada viršijo 30 eurų.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Kaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 07:53.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.
                                  Gi prie to, kad, esant konkurencijai, vežėjai priversti išlaikyti nedideles kainas ir skelbti akcijas siekdami pritraukti keleivių. Nes geriau pilnas autobusas už mažesnę kainą, nei pustuštis už didelę. Dabar, kai nėra konkurencijos, galima ir kelti kainas, nes keleiviai nebeturi pasirinkimo. Dar, Eurolines iš minėtų krypčių važiuoja tik į Berlyną, bet kainas irgi kilstelėjo.

                                  Dėl PolskiBus irgi bendras pastebėjimas. Taip, jie vis dar taiko įvairias akcijas, kur pirmi bilietai parduodami už 1 zlotą, tačiau bendrai jų tarptautinių maršrutų kainos yra ūgtelėjusios. Lenkijos vidiniuise kol kas kainos nepakitusios. Kiti į Lenkiją pastaruoju metu tarptautinių maršrutų vežėjai (Flixbus, Regiojet, Leo Express) taip pat siūlo ne pačias žemiausias kainas.

                                  Žodžiu, galimybėms itin pigiai keliauti po Europą autobusais po truputį ateina galas. Niekas nesiskundžia tiesiog konstatuojamas faktas Aišku, kai kuriomis kryptimis autobusus pakeičia pigios oro linijos, bet ten kur jie neskraidys, alternatyva bus... nuosavas automobilis. Lenkijoje nutiesus naujas magistrales link kaimyninių valstybių, tikrai daug lenkų į netolimą užsienį pradėjo keliauti automobiliais.

                                  Lux Express nemanau, kad atnaujins kokius tolimos maršrutus, nes juk paskutinius uždarė vos prieš savaitę. Be to, Lenkijos filialas panaikintas ir darbuotojai atleisti.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Taip, iš keleivio pozicijų norisi pigiau, bet yra objektyvios priežastys. Ir kas, kad pigiau, bet pilnas autobusas, jei tai neduoda reikiamo pelno vežėjui? Tarptautiniai pervežimai ne socialinė paslauga, taip kad nėra pelno - nėra maršruto. Jei yra keli vežėjai, arba visi pakelia kainas, bet sumažėja keleivių, arba vienas pasitraukia ir kiti pakelia kainas. Nors sumažėja keleivių, bet likę autobusai geriau užsipildo.
                                    LuxExpress gali ir be savo filialo Lenkijoje atnaujinti maršrutus. Filialas buvo reikalingas Lenkijos vidaus maršrutams. Tarptautiniams jo nereikia.

                                    Comment


                                      Vežėjai nieko nedaro šiaip sau, prieš nustatydami bilieto kainą juk bet kuriuo atveju paskaičiuoja ją taip, kad ir keleiviai nepabėgtų pas konkurentus, ir autobusai gerai užsipildytų, ir pelnas būtų. Ilgą laiką, kai tolimaisiais maršrutais vyko ir Ecolines, ir Lux Express, abu vežėjai palaikydavo nedideles kainas ir nuolat skelbė akcijas. Matyt, nedirbo nuostolingai. Tačiau tik Luxui pasitraukus, Ecolines iš karto kilstelėjo kainas, nes suprato, kad neturėdami pasirinkimo, keleiviai taip ar taip važiuos su jais. Kol buvo konkurencija, kainos nekilo, be vienam iš vežėjo pasitraukus, jos iškart pakilo. Taip kad negalima sakyti, kad konkurencija reikšmės neturi. Dar ir kaip turi.

                                      Kadangi Lux Express uždarė visus maršrutus likus tik 2 mėnesiams iki vasaros, naivu tikėtis, kad dabar atnaujins. Be to, kryptimi Lenkija - Vakarai jau atsirado daug naujų vežėjų, tad Lux būtų sunku ten vėl įsitvirtinti.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Visų pirma LuxExpress taiko nė į Lenkijos, o į Pabaltijo keleivius, todėl jiems nelabai svarbu, kas ten Lenkijoje atsirado ar ne. Jei prieš kelis metus ta kaina buvo pakankama, kad vežėjai gautų pelno, tai dabar ji jau tiesiog buvo nepakankama. Šiaip sau LuxExpress irgi nepasitraukė - vadinasi, nebuvo pakankamo pelno, o gal ir nuostolis. Taip, aišku, kad kiti vežėjai pakėlė kainas - jie juk irgi nenori dirbti nuostolingai. Galbūt kiek per daug. Jei keleivių nebus pakankamai, kainos sumažės. Aišku, jos tikrai nebus tokios, kokios buvo. Jau ne karta rašiau, kad Vilniaus - Kauno ruože net ir esant konkurencijai, kainos yra nepagrįstai didelės, nes tiesiog pasiūla viršija paklausą. Keleivių net ir esant sumažintoms kainoms nebus daugiau. Todėl kainos ir nežamėja, visi rinkos dalyviai laikosi savo ir kol yra pakankamas pelnas, tol nieko nedaro ir niekas nesikeis.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 13:25.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Na, Ecolines ir TOKS naktinis reisas irgi važiuoja per Balstogę, bet kelionės trukmė apie 8,5 val.

                                          (...) .
                                          Panagrinėjau Vilnius-Varšuva maršruto autobusų (įvairios priklausomybės) grafikus, tai skiriasi dieniniai ir naktiniai. Ir tai suprantama: naktį kelias laisvesnis. Vieno vežėjo dieninį reisą lyginant su kito naktiniu, kelionės trukmės skirtumas gaunasi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X