Ne visiems patinka jų sėdynės. Odinės, atlošimo kampas nedidelis, saugos diržų tvirtinimai nevykę, ant jų tenka sėdėti ir tai jaučiasi... Naktinei kelionei nelabai kas. Dieninei tinka. Nėra multimedijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Iš savo patirties pridėsiu, kad labai maži tarpai tarp sėdynių (jei priekyje kažkas atsilenkia, tai vietos kojoms išvis beveik nelieka), nėra staliukų (nepatogu valgyti ar naudotis notebooku), labai siauros viršutinės lentynos (t.y. didesnę striukę ar kuprinę jau teks prie savęs laikyti). Kaip ir minėta, nėra multimedijos ir kavos aparatų. Labai mažas tualetas (Lux Express jis gerokai didesnis).
Vienu žodžiu pakenčiama, bet komforto tai labai mažai. Bet kaina išties gera
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTOKS nuo balandžio 11 dienos paleidžia naują papildomą reisą maršrute Vilnius-Varšuva. Išvykimas iš Vilniaus 7.00 val. ir iš Varšuvos 10.25 val. kasdien.
Visgi keista, kad maršruto trukmė - beveik 10 val., kai Lux Express nuveža per 8 valandas.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą"Lux Express" nevažiuoja per Marijampolę ir Bialystoką, tai laiko užtaupo.
Visgi labai smagu, kad ir Eurolines didina reisų skaičių maršrute Vilnius-Varšuva. Dabar jie išvyks tris kartus per dieną. Dar prisideda 4 Lux Express reisai ir 2 Ecolines reisai. Jei Ecolines, kaip ir kasmet, vasarą paleis rytinį maršrutą, turėsime tokią situaciją, kad net triskart per dieną į Varšuvą išvyks trys autobusai beveik vienu metu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Visgi keista, kad maršruto trukmė - beveik 10 val., kai Lux Express nuveža per 8 valandas.
Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai per kur jie važiuoja?
Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVadinasi yra vietos traukiniui
Eurolines (Kautra) Varšuva
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai per kur jie važiuoja?
Šiaip žiūrėjau, gegužės pradžios švenčių proga autobusų bilietai iš Varšuvos į Vilnių jau praeitą savaitę buvo išpirkti Ecolines rytiniams reisui balandžio 28 d. į Vilnių, LuxExpress paskutiniam reisui taip pat.
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVadinasi yra vietos traukiniui
Nuo rugsėjo į Varšuvą dar skraidys Wizzair, bet, manau, lėktuvu labiau skris tik tie, kas Varšuvoje turi tikslą perlipti į kitus lėktuvus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.31, 09:56.
Comment
-
Nuo balandžio 28 dienos Ecolines atnaujina maršrutą Minskas-Kaunas (per KUN), šįkart išvykimai bus vykdomi 2 kartus per dieną.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Nuo gegužės 1 d. keičiamas Lux Express maršruto Vilnius-Varšuva tvarkaraštis, su juo galima susipažinti čia https://luxexpress.eu/lt/tvarkarascio-pasikeitimaiPaskutinis taisė Vilnietizz; 2017.04.09, 12:31.
Comment
-
Štai prie ko priveda konkurencijos nebuvimas.
Kai Lux Express panaikino visus savo maršrutus pietų kryptimi toliau Varšuvos, Ecolines iškart kilstelėjo bilietų kainas savo maršrutams iš Vilniaus į Berlyną ir Prahą. Dabar bilietas į vieną pusę kainuoja 44 eurus, o per patį kelionių piką(liepos-rugpjūčio mėnesiais) kainuos net 48,5 eur. Tokių kainų nebuvo nuo to laiko, kai Ecolines ir LUX pradėjo konkuruoti tarpusavy. Anksčiau net ir standartinė, be akcijos, bilieto kaina šiais maršrutais retai kada viršijo 30 eurų.
Comment
-
Kaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 07:53.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaina 30 Eurų buvo akivaizdžiai per maža ir jau nebeužtikrino pelningos veiklos. Net PolskiBus iš Varšuvos į Berlyną veža už 15-26 Eur. Taip, labai anksti perkant į kai kuriuos reisus yra ir už 12-13 eurų. Bet kiti vežėjai veža už dar daugiau. Taip kad arba kainas turėjo kelti, arba vienas iš vežėjų turėjo pasitraukti. Bet kokiu atveju, ir keleivių srautas buvo tikriausiai nepakankamas. Galiausiai gal LuxExpres atnaujins reisus į Berlyną vasaros sezonui. Ir nebūtinai tą praneš prieš 1,5 mėn.
Dėl PolskiBus irgi bendras pastebėjimas. Taip, jie vis dar taiko įvairias akcijas, kur pirmi bilietai parduodami už 1 zlotą, tačiau bendrai jų tarptautinių maršrutų kainos yra ūgtelėjusios. Lenkijos vidiniuise kol kas kainos nepakitusios. Kiti į Lenkiją pastaruoju metu tarptautinių maršrutų vežėjai (Flixbus, Regiojet, Leo Express) taip pat siūlo ne pačias žemiausias kainas.
Žodžiu, galimybėms itin pigiai keliauti po Europą autobusais po truputį ateina galas. Niekas nesiskundžia tiesiog konstatuojamas faktas Aišku, kai kuriomis kryptimis autobusus pakeičia pigios oro linijos, bet ten kur jie neskraidys, alternatyva bus... nuosavas automobilis. Lenkijoje nutiesus naujas magistrales link kaimyninių valstybių, tikrai daug lenkų į netolimą užsienį pradėjo keliauti automobiliais.
Lux Express nemanau, kad atnaujins kokius tolimos maršrutus, nes juk paskutinius uždarė vos prieš savaitę. Be to, Lenkijos filialas panaikintas ir darbuotojai atleisti.
Comment
-
Taip, iš keleivio pozicijų norisi pigiau, bet yra objektyvios priežastys. Ir kas, kad pigiau, bet pilnas autobusas, jei tai neduoda reikiamo pelno vežėjui? Tarptautiniai pervežimai ne socialinė paslauga, taip kad nėra pelno - nėra maršruto. Jei yra keli vežėjai, arba visi pakelia kainas, bet sumažėja keleivių, arba vienas pasitraukia ir kiti pakelia kainas. Nors sumažėja keleivių, bet likę autobusai geriau užsipildo.
LuxExpress gali ir be savo filialo Lenkijoje atnaujinti maršrutus. Filialas buvo reikalingas Lenkijos vidaus maršrutams. Tarptautiniams jo nereikia.
Comment
-
Vežėjai nieko nedaro šiaip sau, prieš nustatydami bilieto kainą juk bet kuriuo atveju paskaičiuoja ją taip, kad ir keleiviai nepabėgtų pas konkurentus, ir autobusai gerai užsipildytų, ir pelnas būtų. Ilgą laiką, kai tolimaisiais maršrutais vyko ir Ecolines, ir Lux Express, abu vežėjai palaikydavo nedideles kainas ir nuolat skelbė akcijas. Matyt, nedirbo nuostolingai. Tačiau tik Luxui pasitraukus, Ecolines iš karto kilstelėjo kainas, nes suprato, kad neturėdami pasirinkimo, keleiviai taip ar taip važiuos su jais. Kol buvo konkurencija, kainos nekilo, be vienam iš vežėjo pasitraukus, jos iškart pakilo. Taip kad negalima sakyti, kad konkurencija reikšmės neturi. Dar ir kaip turi.
Kadangi Lux Express uždarė visus maršrutus likus tik 2 mėnesiams iki vasaros, naivu tikėtis, kad dabar atnaujins. Be to, kryptimi Lenkija - Vakarai jau atsirado daug naujų vežėjų, tad Lux būtų sunku ten vėl įsitvirtinti.
Comment
-
Visų pirma LuxExpress taiko nė į Lenkijos, o į Pabaltijo keleivius, todėl jiems nelabai svarbu, kas ten Lenkijoje atsirado ar ne. Jei prieš kelis metus ta kaina buvo pakankama, kad vežėjai gautų pelno, tai dabar ji jau tiesiog buvo nepakankama. Šiaip sau LuxExpress irgi nepasitraukė - vadinasi, nebuvo pakankamo pelno, o gal ir nuostolis. Taip, aišku, kad kiti vežėjai pakėlė kainas - jie juk irgi nenori dirbti nuostolingai. Galbūt kiek per daug. Jei keleivių nebus pakankamai, kainos sumažės. Aišku, jos tikrai nebus tokios, kokios buvo. Jau ne karta rašiau, kad Vilniaus - Kauno ruože net ir esant konkurencijai, kainos yra nepagrįstai didelės, nes tiesiog pasiūla viršija paklausą. Keleivių net ir esant sumažintoms kainoms nebus daugiau. Todėl kainos ir nežamėja, visi rinkos dalyviai laikosi savo ir kol yra pakankamas pelnas, tol nieko nedaro ir niekas nesikeis.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.12, 13:25.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, Ecolines ir TOKS naktinis reisas irgi važiuoja per Balstogę, bet kelionės trukmė apie 8,5 val.
(...) .
Comment
Comment