Beje, dar įdomu, o kur autobusai atliks atstovas tarp reisų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
Grįžta polski bus į Lietuvą nors greičiau tampa partneriais su Eurolines
E3: Vilnius – Kaunas – Marijampolė – Białystok – Lublin – Lviv
E4: Tallin – Pärnu – Riga – Panevezys – Vilnius – Kaunas – Marijampolė – Białystok – Warsawa
http://travelfree.info/2017/02/new-p...altics-poland/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gal tik tiesioginius, bet bus siūlomas persėdimas Varšuvoje?
Comment
-
Matyt, kad nėra paklausos. Tokios kelionės autobusais be normalių tarpinių sustojimų, kelis kartus pusvalandžiui (o jų NĖRA), yra košmariškos. Dauguma žmonių skraido į Vokietiją ar Čekiją, Vengriją. Arba važiuoja su persėdimu Varšuvoje, kai galima bent jau persėdimo metu pajudėti. TOKS su savo Temsomis irgi greitai užsilenks ilguose maršrutuose. Nes nėra normalių tualetų. Temsose jie visiška nesąmonė, normaliam žmogui ten vietos nėra, jie tinka tik vaikams ir 1,5 metro 60 kg suaugusiems...
Comment
-
Keleivių ten netrūksta, srautai net didesni nei maršrutuose į Rygą ar Taliną. Tiesa, daugiausia yra keleivių ne važiuojančių visą maršrutą, o iš Vilniaus į Varšuvą ir iš Lenkijos į Čekiją/Vengriją. Ir dauguma maršrutų ne tiesioginiai, o su persėdimu Krokuvoje (išskyrus į Prahą). Kol neatsiras pigių skrydžių, realiai vienintelė alternatyva patogiam Luxui bus tragiški PolskiBus autobusai.
Comment
-
Jei keleivių netrūktų, tai autobusai važinėtų. Vadinasi, nėra pakankamai keleivių, net ir važiuojant ne kasdien. Vasarą gal ir būna. Gal nuo birželio paleis naujus, pakoreguotus, ar atgaivins senus maršrutus.
Iš Lenkijos yra alternatyva į Vakarus (įskaitant Čekiją, Vengriją) - traukiniai ir autobusai iš Varšuvos, ne tik PolskiBus veža autobusais. LuxExpress ir Ecolines veža ne lenkus į Vakarus, o lietuvius, latvius, estus... Jei lietuviams dar galima kentėti važiuojant autobusų tokį atstumą, tai estams visai ne kas, latviams irgi...
Comment
-
Nemanau, kad naikintų maršrutus likus vos dviem mėnesiams iki vasaros, jei būtų planų vasarą juos vėl leisti. Čia jau galutinis sprendimas. Realiai Lenkijos filialas visiškai naikinamas, apie 50 jame dirbančių žmonių -visi greičiausiai bus atleisti. Liks tik maršrutas Vilnius-Varšuva, kurį aptarnauja Vilniaus filialas.
Lenkijos tinklalapiuose dabar daug diskusijų apie Lux Express išėjimą, net naujienas apie tai rašo. Žmonės akivaizdžiai rodo nepasitenkinimą. Tai rodo, kad ir Lenkijoje LE buvo populiarus, daug kas pastebi, kad PolskiBus teikia tikrai prastesnio lygio paslaugas.
Žiūrėsim kaip čia rinka keisis dabar. Gal Ecolines ar Eurolines pasiūlys alternatyvas, o gal pagaliau turėsime low-cost skrydžius į Čekiją ar Vengriją (Ryanair ir Wizzair pastaruoju metu labai smarkiai plečia maršrutų tinklą, gal ta plėtra ir Lietuvos neaplenks).
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąWizzair paleido skrydžius į Varšuvą, netrukus paskelbs apie skrydžius iš Vilniaus į Budapeštą. Ryanair paleido Vilnius - Berlin. Va ir pasekmės, autobusai nuima reisus, nors galėtų ir pakonkuruoti.
Nepavyko niekur rasti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.02.27, 10:04.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą gali autobusai konkuruoti, jei važiuoja tik kartą per savaitę? Be to autobusu kelionė vos ne parą iš tiesų yra ne kas. O lėktuvu tikriausiai kainos nebus ženkliai didesnės. Be to lieka alternatyva keliauti autobusu tiesiogiai - Ecolines ir Eurolines, taip pat su persėdimu Varšuvoje.
Comment
-
Autobusai liks kelionėm iki 12 valandų (ir ypač reisams per naktį). Toliau / ilgiau pilną maršrutą važiuojančių ir dabar yra ne itin daug, o esant panašioms skrydžio ir važiavimo kainom laimi skrydis. Trumpesnes atkarpas skristi ne visada patogu, nes oro uostai dažnai yra kur kas toliau nuo miesto centro nei autobusų stotys.
Comment
-
Naujas Ecolines maršrutas nuo kovo 3 dienos: Ryga-Odesa su sustojimais Lietuvoje: per Panevėžį, Kauną, Marijampolę, Balstogę, Kovelį, Lucką, Rovną, Žitomirą, Kijevą, Umanę.
Vilniečiams, norintiems ten vykti, teks patiems iki Kauno atvažiuoti.
https://booking.ecolines.net/informa...2d3539/outward
https://www.facebook.com/ECOLINES/ph...type=3&theater
Išvykimai iš Lietuvos penktadieniais.
Kol į Vakarus maršrutai naikinami, tol Ukrainos kryptimi jų vis daugiau ir daugiau. Ecolines per pusmetį atidarė net tris naujus maršrutus iš Lietuvos į Ukrainą - 2016 metų vasarą buvo beveik vienu metu paleisti nauji maršrutai Vilnius Kijevas ir Ryga-Vilnius-Lvovas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.02.27, 11:29.
Comment
-
Iš savo patirties sakau - pagrindiniai šių autobusų keleiviai yra Ukrainos piliečiai, dirbantys Lietuvoje, Latvijoje. Kaina visgi didoka - 59 Eurai iš Kauno į Odesą. Pigiau išeina važiuoti į Lvovą, o iš Lvovo traukiniu. Bet ilgiau. Tačiau su didesniu komfortu. O ir patiems Ukrainiečiams iš Kijevo, Odesos, Žitomiro greičiau ir pigiau yra per Baltarusiją, nes nereikia vizos.Paskutinis taisė Al1; 2017.02.27, 12:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimątragiški PolskiBus autobusai.
Comment
Comment