Jau vieša paslaptis, kad tarpmiestiniuose pervežimuose kilometro kaina yra išpūsta ir viršija kainą tarptautiniuose maršrutuose. Bet vežimuose į užsienį konkurencija itin arši, keleivių srautai didesni, tad kovojama dėl kiekvieno kliento.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tarptautiniai pervežimai autobusais
Collapse
X
-
-
Dar kartą kartoju, kad jei tarptautiniai vežėjai matytų pelną iš pervežimų viduje šalies vykstant tarptautiniu maršrutu, jie būtų pralobiavę įstatymo pakeitimus. Dabar gi iš tarptautiniais maršrutais vykstančių autobusų keleiviams patrauklus galėtų būti koks nors vienas vėlyvas (~21) į Rygą ar toliau, užsukantis į Panevėžį. Į Kauną pakanka vietinių autobusų, į Marijampolę visi važiuoja pro Kauną, taigi, ne greičiau nei tarpmiestiniai pro Prienus (kuriuose stoja tik dalis). Klaipėda - Šiauliai - Ryga ir taip mikrobai, taigi, vietų ten ir taip kartais trūksta.
Comment
-
Noriu paklausti - ar Ecolines yra keleivių vežimo bendrovė ar tai yra tik asociacija kaip Eurolines? Kaip suprantu pagal šią informaciją, tai asociacija: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecolines
Bet:
1) Kodėl visi vežėjai savo parkuose bent Ecolines maršrutuose naudoja Neoplan autobusus? Ar ne pati kompanija turėtų spręsti, kuo keleivius vežioti?
2) Kodėl besinaudojant Ecolines paslaugomis pirmoje vietoje ant vairuotojų uniformų ir kt. galima pastebėti Ecolines ženklą kaip dominuojantį, o parko pavadinimas išvis tik ant durų nurodomas (jei išvis nurodomas)?
3) Klaipėdos AP lyg irgi priklauso asociacijai, bet pagal fotobus'ą nėra nei vieno autobuso su Ecolines atributika? Ar info pasenusi ir KLAP'as jau nebėra asociacijos narys?
4) Jei Ecolines yra asociacija, ar skiriasi ji iš principo nuo Eurolines?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNoriu paklausti - ar Ecolines yra keleivių vežimo bendrovė ar tai yra tik asociacija kaip Eurolines? Kaip suprantu pagal šią informaciją, tai asociacija: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecolines
1. Vieninga autobusų dažymo schema;
2. Autobuso savininko duomenų nebuvimas (dažniausiai);
3. Vieningi autobusų modeliai;
4. Reguliarūs autobusų mėtymai tarp skirtingų šalių filialų (tarp Kautros ir TOKS to būti negali)
5. Yra tik po vieną filialą kiekvienoje šalyje (Eurolines Lietuvoje turi 2 vežėjus).
6. Nė vieno filialo autobusai nebūna užsakomaisiais.
3) Klaipėdos AP lyg irgi priklauso asociacijai, bet pagal fotobus'ą nėra nei vieno autobuso su Ecolines atributika? Ar info pasenusi ir KLAP'as jau nebėra asociacijos narys?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr KlAP išvis kada priklausė Eurolines?
Taip vis dar teigiama Petr pateiktoje nuorodoje į anglišką Wikipedia. Vokiškoje versijoje KlAP yra su Ecolines nebedirbančių kompanijų sąraše.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąEurolines nėra tas pats, kas Ecolines. Nežinau, kaip kur yra rašoma, tačiau Ecolines faktiškai nėra asociacija.
Meanwhile Ecolines is an amalgamation of various European bus companies.
Comment
-
Mettal, ačiū už atsakymus.
Dar vienas klausymas - ar priklauso Lux Express Eurolines asociacijai? Kaip suprantu, pagal fotobusą priklauso, bet faktiškai ant jų autobusų niekada nebūna Eurolines dažymo schemos…
Ir autobusubilietai.lt nėra pateikiami jų maršrutai...Paskutinis taisė Petr; 2015.09.30, 17:57.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip Fotobuse neseniai minėjo estų kolegos (tikrai nepamenu, po kuria foto tiksliai) - Lux Express iš ten išstojo. Beje, pats Lux express jau yra kažkokia įmonių grupė, nes autobusai irgi priklauso įvairiems vežėjams.
Comment
-
TOKS:
Vilnius-Ryga
Vilnius-Talinas
Varšuva-Talinas
Vilnius-Kaliningradas
Vilnius-Kijevas
Vilnius-Gdanskas
Vilnius-Lvovas
Vilnius-Minskas
Vilnius-Borisovas
Kautra:
Ryga-Štutgartas
Ryga-Kelnas
Vilnius-Roma
Vilnius-Minskas
Kaunas-Ryga
Kaunas-Gardinas.
KLAP:
Klaipėda-Kaliningradas
Klaipėda-Ryga per Šiaulius
Klaipėda-Ryga per Palangą, Liepoją (tik vasaros sezonu).
Lyg ir viskas.
Comment
-
Sovietmečiu nebuvo naujiena autobuso neišvykimas į reisą. Labiausiai būdinga taip buvo priemiestiniuose maršrutuose, nors kartais neišvykdavo vienas-kitas tarpmiestinis. Naktį iš spalio 7 į 8 d.d. Kauno laikinojoje autobusų stotyje (tiksliau- jos tarptautinėje aikštelėje ties "Akropoliu" ir Karmelitų bažnyčia) žmonės nesulaukė 0:35h išvykstančio tarptautinio autobuso Vilnius-Jurbarkas-Kaliningradas. Viena kaliningradietė mergina netgi bilietą jam turėjo (kiti tikėjosi įsigyti autobuse). Bus ar nebus autobusas, ką daryti - sužinoti nebuvo kaip - laikinoji Kauno autobusų stotis naktį nedirba(nedirbo ir senoji). Ta mergina paskambinusi į Kaliningrado "Kioning Avto" sužinojo, kad važiuoti turėjo TOKS-o autobusas. Autobuso nesulaukę keleiviai į Kaliningradą išvažiavo 1:45h autobusu Baranovičiai-Kaliningradas. Baranovičių autobusų parko vairuotojas į klausimą, ar šis autobusas veža iš Vilniaus arba Kauno į Marijampolę arba Vilkaviškį, atsakė teigiamai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTOKS:
Vilnius-Ryga
Vilnius-Talinas
Varšuva-Talinas
Vilnius-Kaliningradas
Vilnius-Kijevas
Vilnius-Gdanskas
Vilnius-Lvovas
Vilnius-Minskas
Vilnius-Borisovas
(...)
Comment
Comment